• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind die doneer actie een beetje sketchy om eerlijk te zijn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Ik vind die doneer actie een beetje sketchy om eerlijk te zijn


    Ik snap dr nog steeds niet veel van. Daarom heb ik een bericht in t topic geplaatst,.maar daar is nog geen enkele reactie op gekomen. 😅

    OTOFT: Bleh, ik wil niet uit bed. Ik wil slaaaaapen. En ben vet zenuwachtig voor maandag. Hopelijk krijg ik nog een kans...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We zijn al 2 dagen in totale quarantaine en mijn ritme is al volledig naar de haaien. Afgelopen nacht 12(!) uur geslapen en nu ben ik natuurlijk nog klaarwakker.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I'm too tired to deal with your shit, I'm sorry, you were right, but you're just being unreasonable most of the time. Dealing with my own mental health and your anger issues is just too much but I can't tell you and let you down.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ok, loud and clear.


    Sociale onthouding valt eigenlijk best mee als schrijven en lezen en alle introverte dingen je hobby is :'D Ik zit de hele dag binnen achter mijn laptop en spreek mensen alleen online en kom zo minimaal mogelijk beneden om als een inbreker eten uit het keukenkastje mee naar boven te slepen. Beschrijf ik een ideale vakantiedag of een momentopname tijdens de pandemie die het land platlegt? :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vraag me af of alle mensen die normaal gesproken zeggen dat de gevangenissen in NL één grote grap zijn, dezelfde mensen zijn die nu helemaal gek worden omdat ze niet meer kunnen doen wat ze willen, ondanks dat we nog niet eens officieel in lockdown zijn. In dat geval: exhibit A dat vrijheidsberoving geen grap is. Zelfs niet met Netflix.


    She's imperfect but she tries

    Ah, leuk dat je daar met haar lekker over kan kletsen. I'll just stay here, alone. (:


    dont flirt with your friends u stupid fuck hes not single and youre gonna get hurt


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik verveeeeeeeeeel me.
    Ik wil naaaaaaaaaaaar huisssssssssss


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als m'n gedachten even willen stoppen. Ik heb al een kutnacht gehad. Die rapporten moeten vandaag minstens voor de helft af. Kom óp, Mirte.


    LittleOwlet schreef:
    Ik vind die doneer actie een beetje sketchy om eerlijk te zijn

    Same. I mean 5K, man.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mama heeft een shitload aan puzzels gehaald en ik heb een shitload aan maskers gehaald ^^

    sorry, maar die €50K gaat never nooit binnen gehaald worden...

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 11:47 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jaaaaaa mijn nintendo ds is binnen! Lekker mario kart spelen haha


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one