• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bijna 6 kilometer gewandeld en wat ben ik blij dat wij binnen 5 minuten in het bos staan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat is het punt waarop je moet stoppen met energie steken in mensen die niet hetzelfde terugdoen? Je zegt het een en doet iets anders en het is verwarrend en rot. En ik wil niet zo'n onzekere kut zijn die over alles struikelt, maar ik loop al zo lang met dit gevoel en telkens zeg ik dat ik het me inbeeld, maar het komt steeds terug en ik ga dit niet veel langer volhouden, maar ik wil ook niet dat het stopt en jezus. Mannen zijn kut.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Wat is het punt waarop je moet stoppen met energie steken in mensen die niet hetzelfde terugdoen? Je zegt het een en doet iets anders en het is verwarrend en rot. En ik wil niet zo'n onzekere kut zijn die over alles struikelt, maar ik loop al zo lang met dit gevoel en telkens zeg ik dat ik het me inbeeld, maar het komt steeds terug en ik ga dit niet veel langer volhouden, maar ik wil ook niet dat het stopt en jezus. Mannen zijn kut.
    I super believe in you, Tad Cooper.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh my god can you shut up for once he surely doesnt wanna hear about ur problems if he doesnt open up you cant too shut. the. fuck. up.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Waarom heb ik het gevoel dat er vriendschappen kapot gaan door deze corona crisis...


    Stenenlikker

    Dat moment dat je heel hard moet nadenken om erachter te komen welke dag het is....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als ik behoefte heb aan sociale contacten, moet ik mensen misschien niet zo van me af duwen.. en moet ik ook echt I. een berichtje durven te sturen. Nu zeker.. omdat we elkaar ten vroegste pas in juni bij musicallessen weer zullen zien en die keer los van de musicalles erg gezellig was. Dus wat praten zou fijn zijn en het zou zonde zijn als ik onze band laat verwateren..

    En waarom ze onze musical niet ook al verplaatsen of annuleren (13 en 14 juni) snap ik niet, maar goed.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Boem, blauw poppetje. Nice

    Zal ik een topic openen?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 20:34 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I want to cry.

    Volgens mij heb ik echt al 10+ 20+ uur gespendeerd aan Animal Crossing: New Horizons ... I love the game, though.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 14:48 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Good Omens just kills me over and over and over and over... and over and over again.


    Guardian of the Eastern Gate

    ’Don’t go to be angry, insecure or sad.’
    Well, fuck that.


    Watduhek, now i'm confused.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Iets van een teken dat het je kan schelen zou fijn zijn. Of gewoon, idk, iets van eerlijkheid. Of een knuffel. Anything at this point.


    She's imperfect but she tries

    Ik mag eigenlijk mijn bezoek niet aanraken maar ik heb echt zo’n behoefte aan fysiek contact dat ik mijn moeder toch gewoon knuffel, slecht? Misschien wel. Maar geen fysiek contact is gewoon onmenselijk als je al zo lang opgenomen zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one