• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    Jester - Dezi - Yrla - Phone - Adam - Merrin - Onyx - Fayr - 8102 - Vienna

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    "Nah, het was niet bijzonder," zei ze zachtjes. "We waren beiden behoorlijk aangeschoten." Vienna schudde giechelend haar hoofd, maar verdween daarna wel in de herinnering aan die avond. Het was niet helemaal eerlijk tegenover Yrla, wat ze nu vertelde. Al was het waar, waarschijnlijk was het ook alleen gebeurd, omdat ze beiden erg veel gedronken hadden. Die nacht was bijzonder geweest, om verschillende redenen. Maar het was niet iets waar ze snel aan terug dacht, omdat ze bang was dat het haar vriendschap met Yrla zou verpesten.
          Ze dacht na over buiten het house en bedacht zich met grote blos dat ze wel iemand wist te verzinnen waar ze zeker mee wilde zoenen. Of het ook zo ver voor seks ging... "Ik weet wel voor wie Fayr gaat..." Vienna wiebelde met haar wenkbrauwen in de richting van haar vriendin.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2020 - 21:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester liet het gebeuren en deed geen poging om het glas terug te pakken. "Yrla was een leuke vent," zei Jester toen en daar hield hij het maar even bij. Allemaal leuk en aardig dat Merrin zijn naam verdiend had, maar zulke gesprekken hadden de neiging altijd de oren te bereiken van de persoon over wie kwaad was gesproken en deze avond had Yrla zich eigenlijk best gedragen. Het was maar beter om de echt nare opmerkingen te bewaren voor als hij zich weer als een eersteklas klootzak had gedragen.
          Het glas water van Onyx was nog altijd bijna helemaal vol. Hij pakte het op en trok het glas van Onyx naar zich toe, om het vruchtensap aan te lengen met het water. "Proef je niks van," zei hij, voordat Onyx kon tegensputteren. "Cheers, mate."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam fronste. Wat moesten ze daar nou van maken? 'Dus... hij moet oppassen voor een meisje? Kon je haar gezicht zien? Anders kunnen we misschien op het bal naar haar zoeken en haar aan Jester laten zien, dan weet hij op wie hij extra moet letten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Yrla was een leuke vent? Dat is alles wat je te zeggen hebt?' Hij gaf zijn vriend een schouderduw. 'Kom op man, je bent saai. Ga een fles drank halen en drink hem leeg, anders wordt die knul daar mijn nieuwe bestie.' Hij knikte naar Kneus-die-geen-kneus-meer-was en wiebelde zijn wenkbrauwen naar hem. 'Dan ga ik daarmee zoenen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone

    De panthers was nog wel makkelijk geweest, dat was afstrepen. Als ze over de hele campus na moest denken, waren er teveel opties. "Weet ik veel," zei het meisje dan ook. "Maar als het moet; Die leider dude van de Lions, hoe hij ook heet. Hij mag er wel zijn," zei Fersephone knikkend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          "Ja. Haar herkennen zal niet moeilijk zijn." Agami kwam overeind en klopte haar broek af. Niet dat het veel hielp maar daarna voelde ze zich wel beter. "Ik zal hem zo vertellen wat ik heb gezien. Iedereen is daar vast nog wakker."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Zoenen? Waarom had iedereen het toch over zoenen vanavond? Ach, wat kon hem het ook schelen. "Ik heb een voorkeur voor pepermuntsmaak," zei hij zonder erover na te denken. Hij zette zijn glas weg, dat hij tot in de uiterste details had bestudeerd. Er zat echt geen drinken meer in.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 17:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester sputterde verontwaardigd. "Ben ik zo gemakkelijk aan de kant te schuiven?" Hij keek van de een naar de ander en kwam toen overeind. "Jullie hebben een slechte invloed op me," zei hij toen. "Handjes thuis tot ik terug ben." Met die woorden verdween hij weer naar binnen toe. Hij wilde niet dat Onyx met Merrin zou gaan zoenen. Als eerste omdat dat betekende dat Onyx al het kleffe gedoe heel normaal vond bij mensen en niet alleen bij Jester en als tweede omdat dat zou betekenen dat de aandrang om Merrin eens een keer een wc-pot in te duwen weer exponentieel zou stijgen.
          Wat hij maar beter allebei niet hardop kon zeggen.
          Met de fles bourbon en een glas weer in zijn hand, zette hij weer koers naar buiten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Volgens mij smaak ik wel naar pepermunt,' zei Onyx. Hij grijnsde. 'Dus kom maar.' Hij tuitte plagerig zijn lippen. Bij Jester had dat gewerkt, misschien ook wel bij hem. Hij was wel benieuwd of hij het anders zou beleven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          Fayr verslikte zich haast in haar drinken en werd zo mogelijk nóg roder. "Ach houd je mond," zei ze terug. "Helemaal niet."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Merrin keek hoe Jester naar binnen liep, om een fles drank te halen en wees met een glimlach hem achterna. "Ik denk dat ik ruzie heb met Jester als ik dat doe." Hij schonk Onyx een glimlachje. Het was vreemd om niet angstig te zijn in zijn buurt, een keer wat anders.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 17:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Vienna moest nog harder lachen om de reactie van haar vriendin. "Ach, kom op Fayr. Hij mag er zijn..." Vienna pakte giechelend haar glas water op en nam een paar grote slokken. "Dees, voor wie ga jij?" vroeg ze, zodat ze zelf geen antwoord op de vraag hoefde te geven.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Toen Jester weer naar buiten kwam, zaten Onyx en Merrin nog steeds op dezelfde plek als toen hij wegging. Gelukkig. "Kijk eens, jullie je zin," zei hij, terwijl hij weer ging zitten. Hij schonk het glas in en zette de fles aan zijn rechterkant tegen het muurtje neer. Per ongeluk expres ver weg van Onyx. "Hopelijk neemt je aandrang om Merrin te zoenen uit pure verveling weer in een rap tempo af." Jester grijnsde en nam een slok- dat laatste vooral om te verbergen hoe erg hij hoopte dat die laatste zin waar zou zijn.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Merrin dacht na over het onderwerp. Zou hij het erg gevonden hebben met Onyx te zoenen? Ja, want Onyx was een creep. Maar om een of andere reden deed het idee hem minder walgen dan het feit dat Dezi zei dat ze hem zou zoenen. En zij was net zo'n creep, al was Dezi waarschijnlijk nog een tikkeltje erger. "Jester die moet dronken worden, hi-ha-ho," zong hij, zodra Jester in de deuropening verscheen. Hij begreep niet waarom hij zo los was, maar hij vond het stiekem wel grappig. Hij lachte ook bij het horen van de laatste woorden van Jester. "Jaloers, Jes? Ik zoen heel goed, denk ik.." Hij stak zijn glas uit naar Jes, ook al wist hij dat hij allang genoeg had gehad. Iets te drinken leek hem echter wel lekker.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 17:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester schonk bij wijze van antwoord het glas van Merrin vol. Gek genoeg kon het hem veel minder schelen als die jongen morgen met koppijn in zijn bed lag te creperen. Oeps.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.