• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    Jester - Dezi - Yrla - Phone - Adam - Merrin - Onyx - Fayr - 8102 - Vienna

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    'Naar boven? Het is pas twaalf uur, je kunt toch niet nu al teruggaan? Kom op, niemand vindt het erg als wij nu ook een drankje met je doen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Nee, nee, ik wil slapen," mijmerde hij als een klein kind. Michiel probeerde weer op te staan, maar wankelde nog teveel op zijn benen. Hij greep zich vast aan Adam zijn schouders om niet om te vallen. Adam stond gelukkig stevig in zijn schoenen. Al gauw liet Merrin hem weer los om terug de trap op te gaan, maar erg ver kwam hij niet zonder Adam. Zodra hij losliet, wankelde de jongen weer.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam lachte om Michiels toestand. 'Stel je niet zo aan.' Grijnzend sloeg hij een arm om de jongen heen en hielp hem weer overeind. 'Je bent nu een grote jongen, je mag je niet laten kennen. Als zij niet weten hoe ze een feestje leuk voor je moeten maken dan doen Agami en ik dat wel.' Hij draaide zich om, zijn arm stevig om Michiel heen en leidde hem stapje voor stapje terug naar de woonkamer. 'En je moet ons zo alles over de ceremonie vertellen, en welke naam je gekozen hebt!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi was blij dat ze nog even was blijven staan, want tot haar grote verbazing had ze gehoord dat Kneus zijn vriend ‘Adam’ had genoemd. Wat had dat te betekenen? Gaven de kneuzen elkaar onderling namen? Dat zou ze in gedachten houden…
    Met een donker glimlachje rond haar lippen liep ze om het drietal heen, het viel niet mee om Kneus nog overeind te houden. Dus die twee dachten gewoon aan te kunnen schuiven? Ach ja, waarom ook niet. Misschien ontdekte ze nog meer interessante dingen vanavond… Het zou mooi zijn als ze 8175 op zijn gevoelens kon betrappen zonder dat ze erbij moest vermelden dat Yrla het haar verteld had… Dat maakte haar plan voor morgen een stuk makkelijker en overtuigender.
    Ze ging de trap op en liep naar de kamer van Yrla toe. Zonder kloppen stapte ze naar binnen.
    ‘Waarom ben jij al zo vroeg weggegaan?’ vroeg ze zich af.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Hij liet zich meeslepen door zijn vriend, die hem op de bank liet zakken. "Ik mag niets vertellen," zei hij, terwijl hij Adam naast hem trok. “Maar het is Merrin, nu,” zei hij met een grijns. Hij boog naar Adam toe om in zijn oor te fluisteren. “Ik vond het een mooie naam en het lag dicht bij Michiel,” giechelde hij. Oh, hij was zo blij dat Adam er eindelijk was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    “Omdat een of andere kneus me onder gooide met vruchtensap,” zei hij chagrijnig, terwijl hij zijn handdoek in de hoek van de kamer gooide. "Wat moet je Dezi? Ik was net van plan mijn bed in te gaan," Yrla stond nog in zijn onderbroek, klaar om onder de wol te kruipen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Michiels adem rook zoet, en de manier waarop hij lachte liet iets in Adams buik fladderen. 'Echte vrienden hebben geen geheimen voor elkaar,' zei hij lachend. Hij stootte plagerig zijn schouder aan om te laten merken dat hij het begreep en dat hij niet zou doorvragen, hij wilde niet dat anderen boos op hem zouden worden. 'Maar Merrin dus!' Hij vond het fijn dat de naam dicht bij Michiel lag, zelfs al kon hij zich gewoon geen andere naam voor zijn beste vriend indenken. 'Het is inderdaad wel een mooie naam.' Hij vervolgde zachtjes: 'Al ben ik blij dat ik je Michiel mag blijven noemen. Dan voel ik me nog een beetje bijzonder,' grinnikte hij. 'Nu je vast heel veel nieuwe vrienden gaat maken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    'Naar bed? Waarom? Je laat je toch niet zo kennen? Sinds wanneer vind je het goed dat Kneus sap over je heen gooit? Je wordt wel een beetje een softie hoor. Hij heeft je nou al drie keer afgetroefd en je hebt nog geen een keer een come-back gemaakt. Geen wonder dat ie steeds baldadiger wordt.' Ze leunde tegen de deurpost. 'Bovendien hoor je misschien nog wel wat interessants, de andere twee kneuzen hebben zich ook bij de rest gevoegd. Ik ving in elk geval al op dat ze elkaar blijkbaar namen geven. De nieuwe noemen ze Adam.'

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 22:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx vond de buitenlucht eigenlijk nog wel even lekker. Hij had zijn gezicht naar buiten gekeerd en staarde in de verte. Om de een of andere reden moest hij de hele tijd terugdenken aan het gesprek dat ze net hadden gevoerd, al klonk het nu onsamenhangend en wist hij niet meer wie wat gezegd had. Iets met stuiterende vlinders, rood worden en zoenen. Zijn lippen krulden om. Jester had dat gezegd. Niemand praatte zoals Jester. Zo energiek, altijd een garantie op een grijns. Hij vroeg zich af waarom hij dat de afgelopen vijf jaar niet wat vaker had gewaardeerd. Natuurlijk, Jester was heus geen vervelende kamergenoot geweest. Irritant zo af en toe, of heel vaak, absoluut. Maar sinds hij die uitdaging voor een kus was aangegaan, was het alsof ze elkaar gevonden hadden. Wat hem deed afvragen of er soms ook een sluier opgeheven zou worden als hij iemand anders kuste. Misschien was dat wel een soort magische formule voor vriendschap. Al hoorde hij eigenlijk moeite met vriendschap te hebben, dus misschien was dat niet heel verstandig. Hij wilde niet weer zo'n gesprek als vanmiddag voeren. Maar het was het proberen waard toch? De afgelopen twee weken voelde hij zich lichter dan in de jaren ervoor en dat moest toch ergens vandaan komen. Hij draaide zich van de trap weg en liep de woonkamer binnen. Hij vond een fles, nam er een paar slokken uit en zakte daarna op de armleuning van de bank neer, naast 8102. Hij drukte de fles in haar handen.
    'Je mag alleen blijven als jullie drie deze leegdrinken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

    Agami keek van de fles naar Onyx en weer terug. Weigeren en zeggen dat ze niet dronk leek niet echt een optie. Ze wendde haar blik af en gaf de fles maar alvast door aan Adam. Stond er toevallig ergens een plant in de buurt waar ze het spul kon dumpen. Ze hoopte het maar. Agami gluurde even opzij, maar Onyx' aandacht was alweer elders. Hij leek in ieder geval ver heen en dat hielp weer wat voor haar geen-alcohol plannen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    Hij stond razendsnel voor haar, zijn bloed op kokend. Misschien kwam het door de alcohol in zijn systeem, maar zijn woede groeide explosief. Yrla was niet gewend aan alcohol, door zijn snelle stofwisseling was hij er vaak met een uur al vanaf. Hij moest echt goed zuipen, wilde hij dronken worden. "Noem me geen softie," zei hij dreigend."Als je ook maar denkt dat ik zo over me heen laat lopen, dan wordt het eens tijd dat je je kop uit je reet vandaan haalt, Dezi." Hij liet het meisje met een ruk los en draaide zich om naar zijn bed om zijn joggingbroek eraf te plukken. "Mijn plannen met kneus gaan verder dan een beetje stroop gooien over een meisje. Ze zijn alleen gestuit op wat... Complicaties," koos hij er een goed woord voor uit. Yrla trok een shirt uit de kast en trok hem over zijn hoofd heen. "Nu blij?" Vroeg hij woest.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Dezi gniffelde om zijn woede-uitbarsting, al probeerde ze dat subtiel te doen zodat ze Yrla niet nog meer uit de tent lokte. Azumi was beneden waardoor ze wat kwetsbaarder was dan normaal en ze had geen zin om te ruziën. 'Sorry. Ik kijk gewoon erg uit naar je plannen.' Ze haakte haar arm door die van hem. 'Ik weet dat ik niet de geduldigste ben, vergeef me.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx merkte dat hij al een tijdje naar Jester aan het staren was, die met Fayr praatte. Zijn rode haar zat wat wilder dan normaal, alsof hij er steeds met zijn vingers doorheen woelde. Onyx vroeg zich af hoe het zou voelen, die rode krullen tussen zijn vingers. Alsof zijn vriend aanvoelde dat Onyx naar hem aan het staren was, keek hij even opzij. Even haatte hij de afstand tussen hen en wilde hij weer op het trappetje zitten met zijn armen om Jester heen. Een beetje verward wendde hij zijn hoofd af. Hij moest echt hoognodig iemand anders zoenen. Dit werd nou wel een beetje raar. Iemand zomaar op de bek pakken ging echter toch ook nog wat ver, dus misschien moest hij eerst maar eens beginnen met praten. En 8102 zat naast hem, dus waarom ook niet.
    'Waar kwamen jullie eigenlijk vandaan?' vroeg hij het meisje. Eigenlijk had hij gedacht dat de twee op hun kamers waren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          "Oh- eh, we waren een rondje aan het lopen," zei Agami, die besloot dat dat beter klonk dan uitleggen dat ze naar een verboden plek waren geweest. "Frisse lucht enzo." Haar blik zwenkte even af naar Jester verderop, maar nu was duidelijk geen goed moment om met een onheilspellend visioen aan te komen. Zeker Onyx leek haar daar vier keer te dronken voor.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    Yrla zuchtte diep. "Zo kan ik toch niet boos tegen je doen, als je zo doet." Yrla voelde de helderheid in zijn hoofd alweer iets terugkeren, het nadeel van zijn gave. Achja, misschien kon hij juist wel heel erg lachen om al die dronken idioten beneden, terwijl hij zo nuchter was als wat. Ze betraden als laatste de woonkamer, die nu toch wel erg naar alcohol en zweet stonk. Yrla trok even zijn neus op, maar besloot er niets van te zeggen. Zijn ogen flitsten naar de naamlozen die zich opeens op het feestje gevoegd hadden en keek Dezi met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ze was iets van plan...


    It's never gonna happen, Guys.