• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH



    BEGINSITUATIE
    Het is het eerste weekend van juli en dat betekent één ding voor de inwoners van Heatherville: het jaarlijkse tuinfeest bij Ophelia George. Iedereen in Heatherville kent Ophelia. Ze is een oud-model en steenrijk. Nu ze al jaren met pensioen is, organiseert met regelmaat evenementen waaronder haar welbekende tuinfeest. In haar prachtige tuin is iedereen welkom.
    Het tuinfeest lijkt natuurlijk een prachtige en chique gelegenheid, terwijl iedereen wel beter weet. Het is het juiste moment voor overmatige drank- en drugsgebruik, vozen in geheime hoekjes en kamers en alles doen wat god verboden heeft. Eén ding is zeker: de tuinfeesten van Ophelia zijn niet voor niks zo populair.




    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sebastian Justus Mcgawyer

          Sebastian volgt de dames naar het bankje. Hij neemt de tijd om verder te kalmeren. Hij wilde écht het geprek aan met zijn ex. Ondanks alles wat er gebeurd was. Tinsley spreekt Leo even bemoedigend toe. Ook sebas loopt naar zijn vriendin, die zich duidelijk schuldig voelt. “Geen sorry, Leo. We weten allebei dat je het goed bedoeld.” Voorzichtig drukt hij een kus op haar wang. “Ik wil praten, maar echt praten. Niet schreeuwen, geen stem verheffen… praten.” Smekend kijkt ze Sebas aan en even verloor hij zichzelf in haar ogen. Hij zou haar zo graag in zijn armen willen nemen maar hij durft niet. Seb zucht even, knikt en gaat naast Leo op het bankje zitten.

          We weten alle drie dat het niet zo zwart-wit ligt, en dat er heel veel bij- en uit valt te praten. Ik wil bekennen dat ik fouten heb gemaakt, veel fouten. En ik heb dit nooit zo willen eindigen.” Sebas bijt op zijn lip. “Ik kan u enkel zeggen dat ik het vreselijk vindt hoe het is gelopen, en dat het me onwijs veel spijt. Ik kamp nog dagelijks met de gedachte dat ik ons gesloopt heb…” Sebas hoort hoe haar stem breekt en hij doet het eerste wat in hem opkomt, alsof hij het nooit is verleerd. Voorzichtig slaat hij zijn armen om Lee heen. Even blijft hij zo staan waarna hij achteruit stapt en probeert Tinsley’s blik te vangen. “Lee… Ik had nooit zo mogen schreeuwen… Ik zag je binnen komen lopen met Kars en het knapte even.” Dan went hij zich naar Leo. “Leo… Het spijt me.”, een zwak glimlachje trekt rond zijn lippen.

          Onrustig stopt de jongen zijn handen in zijn zakken. “Luister, dames...”, begint hij zacht. “Ik weet dat ik jullie beiden zo veel pijn heb gedaan… Ik wilde geen vingers wijzen maar het is zo veel makkelijker als ik niet naar mezelf hoef te kijken.” Hij haalde diep adem en schud ongelovig zijn hoofd. Hij was inderdaad spoorloos verdwenen zodra hij kon. “Ik ehm… Ik zat met mezelf in de knoop. Het spijt me zo. Ik moest hier weg.” Even wiebelde hij op de bal van zijn voeten en beet kort op zijn lip. Hij wilde het zo graag uitleggen maar het ging niet. Seb schraapt zijn keel. “Lee, ik weet dat het niet eerlijk is.” Het leven was niet eerlijk. Hij had ook geen excuus. Hij werd niet mishandeld thuis, ze hadden geen geldnood, hij hoefde niet te liegen en bedriegen omdat het niet anders kon. Het waren puur zijn eigen domme fouten. Hij liet zich in met verkeerde mensen, dronk vaak te veel en was absoluut niet vies van een lijntje of pilletje. “Die drugs… Ik weet dat het geen excuus is… Ik moest ervan af.” Hij kijkt naar zijn voeten niet wetende wat hij moest zeggen, wat hij kon zeggen om uit te leggen wat er gebeurd was. Ze wisten het eigenlijk ook. “Die laatste keer ben ik door het oog van de naald gekropen.” Hij haalde zijn schouders op en keek naar Tinsley en vervolgens naar Leo.

          “Ik ben pas een paar weken terug… Lee. Leo hier… stond dezelfde week nog voor mijn deur.” Een kleine lach speelde om zijn lippen. “Ze was er weer en ik had het meer dan nodig. Maar we zijn niet samen, niet op de manier.” Seb slikte even. “Ik hou van jullie allebei… Ik had kunnen voorzien dat je niet op me zou wachten.” Hopen deed hij het wel, maar dat liet hij even achterwege. Hij ademde diep in. “Maargoed, wat ik probeer te zeggen. Het spijt me.” Hij zakte neer op het bankje en pakte Leonora even vast. Ze zat er doorheen en dat was zijn schuld. “Im sorry, Leo.”, zei hij zacht waarna hij Tinsley aankeek. “Lee, ik heb je nooit pijn willen doen.” Sebas viel in herhaling, hij had het zelf ook door. “Maar… kun je me vertellen hoe het met Kars zit?”, vroeg hij tot slot. Hij wist dat hij het antwoord waarschijnlijk niet wilde horen, maar het was beter om het nu te horen en het te kunnen laten rusten.




    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 21:20 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Leonora Paige Booth
    19 — actress — at Ophelia's garden w/ Sebastian & Tinsley & Karsoutfit

    'Het spijt me, Leo. Ik weet dat je het liever anders ziet,' hoorde Leo Lee zeggen en ze keek op naar haar beste vriendin. Ze voelde zich gewoon echt schuldig.
          'Geen sorry, Leo. We weten allebei dat je het goed bedoelt.' Net als Lee drukt Sebastian een kus op haar wang en een kleine, voorzichtige glimlach ontstaat rond Leonora's lippen. Heel even. Ze wendde haar blik weer af en staarde naar haar felrood gelakte nagels. Tot zover een leuke avond.
          Het gesprek tussen Lee en Sebastian kwam langzaam op gang, dit keer zonder kwade blikken of geschreeuw. Sebastian kwam naast Leo op het bankje zitten en leek Tinsley niet te onderbreken. Dat was in ieder geval vooruitgang, toch?
          'Ik kamp nog dagelijks met de gedachte dat ik ons gesloopt heb...' merkte Lee toen op. Die opmerking zorgde ervoor dat Leo haar blik oprichtte en stiekem tot haar opluchting zag dat Sebastian was opgestaan en zijn arm om Lee heen had geslagen. Nog meer vooruitgang. Halleluja.
          Leo stak haar hand naar Tinsley uit en gaf er een kneepje in. Ze was veel te lief voor deze wereld. Ze gaf liever zichzelf de schuld dan dat ze een vinger naar iemand anders zou wijzen. Het was zowel haar beste als slechtste kwaliteit, als je erover nadacht.
          Toen Sebastian weer begon te praten, keek Leo weer op naar hem. De knoop in haar maag voelde wat losser, maar was nog niet verdwenen. Nog lang niet. 'Ik ben pas een paar weken terug, Lee. Leo hier... stond dezelfde week nog voor mijn deur.'
          Leonora glimlachte even en keek kort en wat nerveus naar Lee. Ze had haar niks verteld en daar voelde ze zich schuldig over. 'Ze was er weer en ik had het meer dan nodig. Maar we zijn niet samen, niet op die manier. Ik hou van jullie allebei... Ik had kunnen voorzien dat je niet op me zou wachten.' Er viel een korte stilte. 'Maar goed, wat ik probeer te zeggen. Het spijt me. I'm sorry, Leo. Lee, ik heb je nooit pijn willen doen. Maar... kun je me vertellen hoe het met Kars zit?'
          Leo voelde zich zo opgelaten dat ze nu eindelijk haar mond opende. 'Sebastian, ik wilde je wel over Lee en Kars vertellen, maar ik wist niet hoe. Of wanneer. Of wat. En of Lee het wel wilde vertellen,' ratelde ze en ze keek van haar beste vriend naar haar beste vriendin en weer terug. 'En ik wilde ook wel vertellen dat Sebastian terug was, maar ik wist ook niet hoe.' Ze zuchtte weer even. 'Ik hou van jullie allebei en ik wilde niemand laten vallen...' Lee wist dat Leo in contact was gebleven met Sebastian, maar niet dat het zo regelmatig gebeurde. Fuck. 'Ik wil dat het gewoon weer wordt zoals vroeger, maar die kans lijkt me klein, of niet?' Een magere glimlach ontstond rond haar mond. Als ze nu een fles champagne zou vinden, zou ze die in één keer leegdrinken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ΣLLA • ЯOSA • SINCLAIЯ

    20 • parents lawyers • @ drink table • Outfit • Alone


          Het jaarlijkse feest van Ophelia was iets wat Ella zich op verheugde. Ze wist elk jaar haarzelf te overtreffen. Het duurde daarom ook lang voordat Ella opgetut voor haar spiegel stond. Haar kijkers liet ze scannend over haar jurk glijden. Ze had voor een zwarte jurk gekozen en haar haren hingen krullend over haar schouder. Prima.
          Tweemaal werd er op de deur geklopt waarop Ella’s bruine irissen van haar spiegelbeeld afwendde. “Mevrouw, ik moest van mevrouw Sinclair doorgeven dat u te laat komt,” zei Sara, haar bediende. Een zucht rolde over Ella’s lippen waarop ze met een kleine glimlach Sara bedankte.
          Zonder haar ouders en haar broertje gedag te zeggen, liep Ella het huis uit. Ze had geen zin in haar moeders leerrede van hoe ze zich moest gedragen op het feest. De koele lucht begroette haar door met haar haren te spelen terwijl ze richting de auto liep. Toen haar chauffeur haar in het vizier kreeg, sprintte hij richting de auto om het portier voor haar te openen. Ze bedankte de chauffeur alvorens ze in de auto stapte. Terwijl Ella haar telefoon uit haar tas viste om haar Instagram te checken, liep de chauffeur om de auto heen om zijn plaats achter het stuur te nemen. Na paar seconden startte hij de auto en reed hij richting Ophelia's huis.
          Na een paar minuten stond Ella al voor de dranktafel met een beetje alcohol in haar systeem terwijl ze haar kijkers over de menigte liet glijden.

    Tinsley      Ranger
    ⊱      Wrestler      |||      Partygirl      |||      Outfit      |||      @ Ophelia's house w/ Sebas & Leo      ⊰



    Wanneer zowel Leo als Sebastian zitten voelt Tinsley zichzelf even heel groot, iets dat maar zelden gebeurt. Toch, wanneer de woorden eenmaal komen voelt ze zich niet meer zo groot of sterk. Wanneer haar stem dan ook breekt, en ze zich sterk wil houden voelt ze echter twee stevige armen om haar heen — iets dat de tranen enkel feller laat branden vanachter haar ogen. Wanneer ze zijn geur opmerkt, herkent ze deze gelijk. Andere parfum, maar dezelfde vertrouwde geur. Met toch een lichte portie onzekerheid beantwoord ze zijn omhelzing, door haar vrije arm lichtjes om hem heen te slaan — gezien Leo de andere te pakken heeft, terwijl ze haar hoofd kort tegen zijn borst aan legt. Wanneer hij weg stapt voelt het echter direct alsof het vangnet haar ontglipt is, waardoor ze haast het idee heeft dat balanceren op de stiletto’s onmogelijk is. Toch houdt ze zich staande zonder er een probleem van te maken.
          ‘Lee… Ik had nooit zo mogen schreeuwen… Ik zag je binnen komen lopen met Kars en het knapte even,’ legt hij dan uit. Ondanks dat ze het niet met zijn gedrag eens is, kan ze zich er ergens wel in vinden. Via Instagram had ze Sebastian de eerste jaren ook gevolgd, en de eerste beste foto met een andere dame zorgde ervoor dat haar telefoon tegen de muur aan vloog. ‘Ik denk dat we beide niet helemaal weten hoe we ons moeten gedragen.’ Wanneer hij zich tot Leo richt, glimlacht Tinsley naar haar beste vriendin.
          ‘Luister, dames…’ begint Sebastian zacht, ‘Ik weet dat ik jullie beiden zo veel pijn heb gedaan… Ik wilde geen vingers wijzen maar het is zo veel makkelijker als ik niet naar mezelf hoef te kijken. Ik ehm… Ik zat met mezelf in de knoop. Het spijt me zo. Ik moest hier weg. Lee, ik weet dat het niet eerlijk is. Die drugs… Ik weet dat het geen excuus is… Ik moest ervan af. Die laatste keer ben ik door het oog van de naald gekropen.’ Tinsley neemt elk woord in zich op, en knikte her en der eens om te laten zien dat ze luistert, maar het valt haar toch verdomd zwaar. Onzeker friemelt Tinsley weer aan haar ring, terwijl ze nog altijd wat onhandig daar staat.
          ‘Ik ben pas een paar weken terug… Lee. Leo hier… stond dezelfde week nog voor mijn deur,’ ondanks dat dit de woorden zijn waar ze kwaad op wil worden, ziet ze zijn lachje en sluit ze haar geopende mond direct weer. ‘Ze was er weer en ik had het meer dan nodig. Maar we zijn niet samen, niet op de manier.’ Tinsley’s kaken drukken zich even samen. Als ze haar erbij betrokken hadden, dan was dit op een normale locatie besproken, toch knikt ze begripvol — gezien ze het ook vanuit hun kant kan bekijken.
          ‘Ik hou van jullie allebei… Ik had kunnen voorzien dat je niet op me zou wachten,’ spreekt hij dan uit. Deze woorden doen haar wenkbrauwen optrekken, terwijl ze dan toch even rondkijkt. Waarom ze dit doet weet ze niet precies, waar waarschijnlijk heeft het te maken met alcohol. ‘Maargoed, wat ik probeer te zeggen. Het spijt me.’ Tinsley’s hand glijdt geheel onbewust naar haar mond, waarbij ze wat zenuwachtig één van haar perfect gemanicuurde nagels tussen haar lippen steekt — een handeling vanuit vroeger die aanduidt dat ze niet goed weet wat ze moet doen.
          Ze knippert enkele keren meer, zodat ze de tranen in gedwee kan houden, voordat ze haar blik op Leo richt. Ondertussen hoort ze het herhaaldelijk excuses dat Sebastian zowel haar als Leo toewerpt, maar in alle eerlijkheid vliegen de woorden langs haar af — tot ze Kars zijn naam hoort vallen. Haar ogen schieten direct naar Sebastian toe, maar voordat ze kan spreken neemt Leonora het woord. Waarschijnlijk maar goed ook. ‘Sebastian, ik wilde je wel over Lee en Kars vertellen, maar ik wist niet hoe. Of wanneer. Of wat. En of Lee het wel wilde vertellen. En ik wilde ook wel vertellen dat Sebastian terug was, maar ik wist ook niet hoe. Ik hou van jullie allebei en ik wilde niemand laten vallen… Ik wil dat het gewoon weer wordt zoals vroeger, maar die kans lijkt me klein, of niet?’
          Tinsley zucht zacht, en schud even lichtjes haar hoofd. Haar reactie is niet zozeer op de laatste vraag van Leo bedoeld, verre van zelfs, maar ze ziet het niet zo gemakkelijk gebeuren. De blondine loopt naar de balustrade van het prieel en leunt er wat verloren op — zorgvuldig nadenkend over haar volgende woorden. Ze is zich maar al te goed bewust hoe ze soms kan klinken, en dit lijkt haar niet het juiste moment om sassy uit de hoek te komen. ‘Je kunt wel vragen naar Kars, maar wat over de tijd die tussen jou en Kars in zit? De leegte die ik gevoeld heb? En ja, ik ben er even schuldig aan, maar sinds drie maanden voel ik me beter sinds alles gebeurt is. Er is geen enkele relatie ontstaan in de tussentijd, ik kon het niet. Kars heeft mij evenveel uit mijn schulp weten te krijgen als ik bij hem heb gedaan.’ Tinsley haalt even adem. ‘Jaren heb ik gewacht. Ik hoorde evengoed niets van jou.’ Kort kijkt ze over haar schouder naar Sebastian, voor ze haar blik op Leo richt. ‘Ik ben niet blij dat je het verborgen hebt gehouden voor me, maar ik begrijp je redenen. Ik ben niet kwaad, dit doet gewoon pijn — en dat geldt voor jullie beiden.’
          Plots beseft Tinsley zich dat ze nog helemaal niet heeft gezegd dat ze van hen houdt, iets waar zij vrijwel altijd de eerste in was. ‘En ik hou ook van jullie, maar dat betekent ook dat jullie mij het meest kunnen bezeren, en dat ik jullie daarin vertrouw dat niet te doen. Niet onnodig althans.’ Haar blik is tijdens deze gehele zin op haar voeten gericht geweest, waarvan ééntje tussen de spijlen staat en haar been zichtbaar is dankzij de split. Enkele blauwe plekken zijn zichtbaar van haar wedstrijd gisteren, maar het trekt haar terug naar het heden. Met een soepele beweging draait Tinsley zich terug naar haar verleden, terwijl ze met haar billen tegen de reling hangt. ‘Ik wil ook dat het weer wordt zoals vanouds, maar dat gaat tijd kosten.’ Ze heeft definitief meer alcohol nodig, want ze wordt iets te realistisch voor haar eigen doen. ‘Dus, ik stel voor dat Sebastian even drinken gaat halen, goed?’ Met een vragende blik kijkt ze hem aan. Het heeft niets te maken om hem te laten kruipen, het is puur zodat Tinsley even haar beste vriendin kan spreken.


    A l t a i r      D u n n
    ⊱      Ex male stripper      |||      Mysterious stranger      |||      Outfit      |||      @ Ophelia’s huis w/ Noé      ⊰
    ‘Weet je het zeker?’ vraagt Noé hem dan toch met een randje van schuldgevoel in haar stem. Met een geruststellende glimlach kijkt hij dan ook haar kant op. ‘Natuurlijk, het is echt geen probleem. Het lijkt me sowieso verstandig mijn eerste Heatherville feest nuchter mee te maken.’ Gezien hij toch al niet drinkt, meent hij deze woorden helemaal. Prima als de dame uiteindelijk besluit op een andere wijze thuis te komen, maar hij zal ongetwijfeld paraat staan.
          Wanneer Altair een opmerking maakt over de zogenaamde geuren die er rondhangen, merkt hij op dat Noé ook een blik om haar heen gunt. ‘Kun je nagaan. Dit is nog maar het begin van de avond.’ Nee, in alle eerlijkheid kan hij het zich niet eens voorstellen. De wanhoop is nu al opmerkzaam onder de meeste feestgangers, waardoor hij enkel kan inzien dat dit grandioos mis zal gaan — hopelijk bezorgd het nog wat vermaak. De knipoog die volgt na Noé’s woorden doet hem charmant laten glimlachen.
          Altair stelt een toast voor, een kleine herinnering aan niet te lang geleden, voordat ze het huis binnengewandeld waren. Hun blikken blijven op elkaar gericht, zelfs wanneer hun glazen op wonderbaarlijke wijze elkaar nog weten te raken. ‘Op donkere hoekjes en vermakelijke dingen.’ Een zachte lach rolt er over Altair’s lippen heen, al knikt hij instemmend op die woorden.
          ‘Hoe wist je dit?’ het optrekken van haar wenkbrauw en de geamuseerde uitdrukking ontgaat hem dan ook zeker niet. Het is niet moeilijk te beseffen waar de dame het over heeft. ‘Laten we het erop houden dat ik er een aanleg voor heb.’ Een mysterieuze grijns verschijnt er al gauw op Altair’s gezicht, voor hij een slok van zijn eigen drankje neemt. ‘Sommige mensen zijn makkelijker te lezen.’ Het is dan ook expres dat hij niet erbij vermeld of zij dat wel of niet is, puur om te zien of ze ernaar hapt. De meesten waren nieuwsgierig, of hij het nu goed had geraden of niet.
          ‘Surfen,’ is haar snelle antwoord op zijn vraag. Even lijkt Noé zorgeloos, alsof ze op dit moment haast op een golf te vinden is. Altair kantelt zijn hoofd dan ook wat, terwijl hij haar reactie bestudeerd. ‘Mijn nummer 1 hobby aller tijden. Ik hou van het strand, maar ik ben verliefd op de golven van de zee.’ Het gegrinnik dat volgt laat hem toch zacht lachen, al zegt zijn lach duidelijk dat hij haar niet uitlacht. ‘Het klinkt als een geweldige passie, ik ben verkocht. Where do I sign up?’ Zijn mond trekt op in een glimlach.
          ‘En bij jou? Wat is jou hobby, of een van je geheime voorliefdes?’ de iets wat ondeugende glimlach ontgaat hem zeker niet, waardoor hij er even moeite voor moet doen zijn ware lijst op te gaan noemen. Toch schiet zijn wenkbrauw geïnteresseerd op. ‘Ik kan in elk geval vertellen dat ik nergens zo gepassioneerd over ben als jij over surfen. Het is haast inspirerend. Ik denk dat koken wel op mijn nummer één staat. Niet bepaald spannend overigens.’ Een zachte lach rolt over zijn lippen. ‘Ik moet wel bekennen dat ik een slang heb, die heeft ook de nodige zorg nodig.’ De dubbelzinnigheid van de opmerking is geheel expres gedaan, waardoor hij al gauw zijn vinger ophaalt en deze heen en weer wiebelt, alsof hij haar wil vertellen dat dát niet de “slang” is waar hij het over heeft, terwijl er een grijns rond zijn lippen speelt. ‘Haar naam is Cupcake.’
          Altair laat zijn ogen weer even kalm rond glijden, waarbij hij het een en ander op begint te merken. Steeds meer mensen begroeten elkaar, en beginnen haast een socialite rondje te starten. Wanneer hij dan ook een leeg bankje opmerkt, ergens in het open glijdt zijn blik vragend naar Noé toe. ‘Wil je gaan zitten, of had je iets anders voor ogen?’ Zelfs dansen zal Altair geen probleem van maken, maar zelf aanbieden zal hij niet zo gauw doen — mits het echt nodig lijkt.






    I'm your little ray of pitch black.

    Nikita Henderson
    23 • Noam • Uber > Ophelia George's garden • Outfit + Heels



          Nikita maakt het zich gemakkelijk op de lederen achterbank van de dure auto. Zelfs ubers zijn in Heatherville geen tweederangs modellen — hoewel ze zou liegen als ze zou zeggen dat er een wagen is die kan tippen aan Noams mercedes. De brunette zelve heeft weinig interesse in auto's en gebruikt doorgaans één van de eigendommen die haar vader in de ondergrondse garage heeft staan, als ze daar al nood aan heeft — meestal is zij degene die wordt opgehaald of simpelweg een dienst inhuurt om zich te verplaatsen.
          ‘Moet je dat altijd doen?’ is het eerste dat haar mannelijke metgezel haar zegt wanneer hij naast haar is geschoven. Nikita geeft hem een zijdelingse blik, een glimp opvangend van zijn strakgespannen kaaklijn voor hij zich resoluut naar buiten keert, afwendt van haar en haar ondoorgrondelijke poelen. De jurk heeft in elk geval zijn belangrijkste doel behaald, bedenkt ze zich zelfgenoegzaam wanneer ze haar lipgloss uit de zwarte clutch vist om haar pruilmond bij te werken. ‘Gefeliciteerd met de Medvedova, Kit. En, je ziet er prachtig uit. Die jurk is—’ Noam lijkt het woord niet te kunnen vinden voor zijn compliment, waardoor ze haar mondhoeken ver genoeg omhoog voelt krullen om tanden te laten zien. Complimentjes zijn kleine cadeautjes, en hij geeft haar verreweg de beste. Wanneer ze haar handen weer vrij heeft, laat ze haar rechter dan ook suggestief over de zijkant van het diepblauwe lijfje glijden.
          ‘Perfect is het woord waar je naar zoekt, No,’ zegt ze bijna spinnend, het minieme kleurverschil op zijn jukbeenderen opmerkend op het moment dat de uber volledig tot stilstand komt.
    Haar glinsterende ogen glijden kortstondig opzij, bevestigend dat ze inderdaad voor Ophelia's buitengewone huis staan. Dat is alles wat Noam nodig heeft om zich naar buiten te haasten en zijn zongekuste hand uitnodigend naar haar uit te steken, ‘Pas maar op, meneer Yates, je weet wat Ophelia's tuinfeest betekent,’ zegt ze tegen het heldere blauw in zijn ogen wanneer hij haar op haar benen helpt. Ze kan hem vrijwel rechtstreeks in zijn gezicht kijken, zo lang als ze op dit moment is. Echter heeft ze zelden een man meegemaakt die haar lengte zo weet aan te vullen als Noam. ‘Jachtseizoen is geopend,’ fluistert ze hem toe, voelend hoe hij een arm rondom haar middel laat glippen.
          ‘Klaar, Kit?’ Ze sluit haar vingers aan de zijkanten van de zilveren strik die hij draagt, ervoor zorgend dat deze lijnrecht hangt voor ze hem een bijna onzichtbaar knikje geeft.
          ‘Laten we gaan,’ zegt ze. Nikita laat zich over het pad naar de tuin leiden, in zich opnemend welke bekende gezichten zich al onder de middagzon met een drankje hebben ingelaten. Dit soort gelegenheden zijn de bron van schandalen en ongelooflijke verhalen. De brunette weet nog wel een donker nisje of twee aan te wijzen waar er zeer onchristelijke gebeurtenissen hebben plaatsgevonden.
          ‘Wat drinken we vandaag?’ vraagt ze hem terloops wanneer haar lichtbruine ogen de bar hebben gelokaliseerd, een vederlichte vinger over de zachte stof van zijn mouw dansend. Het is traditie om hetzelfde te beginnen, immers.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2020 - 11:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.







    Noé Binda Aitkin

    "We are all a little broken.
    But the last time I checked, broken crayons still color.”"

    • 22 • At Ophelia's • w/ Altair • Outfit

    Noé lachte zachtjes om Altair's idee een nuchtere kijk te behouden op zijn eerste Heatherville feestje. Ergens hoopte ze dan ook dat hij er aan het einde van de avond niet alsnog spijt van ging krijgen geen alcohol te hebben genuttigd. De drama die zich soms zo goed wist te verspreiden deed iemand die nooit dronk er bij haar idee nog naar snakken.
          "Laten we het erop houden dat ik er een aanleg voor heb," reageert Altair dan. De mysterieuze grijns op zijn lippen werkte aanlokkend en onbewust zinken Noe's tanden in haar onderlip. "Sommige mensen zijn makkelijker te lezen."
          In een reactie op zijn laatste woorden tilt Noé één van haar wenkbrauwen op, terwijl een licht speelse uitdrukking over haar gezicht heen glijdt. "Makkelijk te lezen nog wel," brengt ze zacht uit — het glas gevuld met drank ondertussen weer naar haar lippen gebracht. "En hoe ben ik in jouw ogen dan makkelijk te lezen?" Geheel als vanzelf boog Noé iets dichter naar Altair toe en liet haar heldere kijkers nieuwsgierig over zijn gelaat heen gaan. Hij werd steeds interessanter.
          Bij zijn vraag over haar verder voorliefdes hoefde Noé niet lang na te denken en ze betwijfelde het dan ook niet of ze dit keer oprecht een open boek voor hem was. Hierin was de blondine een echt kind van haar moeder, die in haar jongere jaren net zo verzot op het strand was geweest als haar dochter — al vond zij de zee fijner om gewoon lekker in te dobberen en niet enkele hoge golven te trotseren zoals Noé dat graag deed.
          "Als je het aandurft mag je wel een keer met me mee," plaagde ze Altair zacht, alvorens naar zijn eigen hobby's te vragen.
          "Ik kan in elk geval vertellen dat ik nergens zo gepassioneerd over ben als jij over surfen. Het is haast inspirerend. Ik denk dat koken wel op mijn nummer één staat. Niet bepaald spannend overigens," reageert Altair met een zachte lach. Toch vond Noé het wel iets bijzonders, gezien er maar weinig mannen waren die bij haar weten ook daadwerkelijk konden koken.
          "Ik moet wel bekennen dat ik een slang heb, die heeft ook de nodige zorg nodig," klinkt het dan.
          De dubbelzinnigheid in zijn woorden is Noé niet ontgaan. Net wanneer de blondine een nieuw slokje van haar drankje wilde nemen, weet ze deze zo goed als kan door te slikken en daarmee te voorkomen dat het via haar neusgaten naar buiten komt. Betrapt op de gedachten die vluchtig door haar heen was gegaan, en zijn wijzende vinger die aanduidde dat dát juist niet was wat Altair met zijn woorden bedoelde, trekt het schaamrood over haar wangen heen.
          "Haar naam is Cupcake."
    "Juist, een slang. Cupcake," weet de blondine uit te brengen, waarop ze zich tracht te herpakken eens Altair zijn blik rond laat gaan. Ze leek bijna wel een onervaren schoolmeisje, met haar vuurrode blossen en bijna verslikte kuch. De menigte om hen heen groeide ondertussen subtiel, waardoor steeds meer kleinere groepjes zich leken te vormen.
          "Wil je gaan zitten, of had je iets anders voor ogen?" vraagt Altair haar — precies op het moment dat Noé zichzelf weer in de juiste banen heeft gezet en kan voorkomen dat haar wangen opnieuw kleuren bij de gedachten aan iets anders voor ogen.
          "We kunnen wel gaan zitten," reageert Noé — eens ze zeker is dat haar stem weer normaal klinkt. Vervolgens knikte de blondine subtiel naar de dansvloer. "Maar hoe zijn je dans-skills? Zou je het aandurven om zometeen eens een dansje te wagen?"
    De vloer was nog leeg, maar dat had de blondine nooit tegen gehouden erop te duiken eens ze het ritme van de muziek te pakken had.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2020 - 11:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sebastian Justus Mcgawyer

          “Sebastian, ik wilde je niet over Lee en Kars vertellen, maar ik wist niet hoe. Of wanneer. OF wat. En of Lee het wilde vertellen.” Hij had zijn hoofd geschud. “It doesn’t matter.”, zei hij zacht. “Ik hou van jullie allebei en wilde niemand laten vallen… Ik wil dat het gewoon weer wordt zoals vroeger, maar die kans lijkt me klein, of niet? Kort blikte Sebas toen naar Lee. Hij zag hoe ze haar hoofd schudde maar kon niet helemaal plaatsen of het een antwoord was of gewoon een blijk van ongeloven.

          “Je kunt wel vragen naar Kars, maar wat over de tijd die tussen jou en Kars in zit? De leegte die ik gevoeld heb. En ja, ik ben er even schuldig aan, maar sinds drie maanden voel ik me beter sinds alles gebeurt is. Er is geen enkele relatie ontstaan in de tussentijd, ik kon het niet. Kars heeft mij evenveel uit mijn schulp weten te krijgen als ik bij hem heb gedaan… Jaren heb ik gewacht. Ik hoorde evengoed niks van jou.” Over haar schouder blikte ze naar Sebastian. Hij opent zijn mond maar krijgt niet de kans om iets te zeggen. “Ik ben niet blij dat je het verborgen hebt gehouden voor me, maar ik begrijp je redenen. Ik ben niet kwaad, dit doen gewoon pijn – en dat geld voor jullie beiden.”

          “Ik hou van jullie, maar dat betekent ook dat jullie mij het meest kunnen bezeren, en dat ik jullie daarin vertrouw dat niet te doen. Niet onnodig althans.” Lee draaide zich om. Nog steeds vond hij haar adembenemend mooi. “Ik wil ook dat het weer wordt zoals vanouds, maar dat gaat tijd kosten. Dus, ik stel voor dat Sebastian even drinken gaat halen, goed?”

          Sebas liet haar uit praten. Hij knikte kort maar liep nog niet weg. “Lee, jij bent hier degene die met mij brak.”, zei hij zacht terwijl hij naar haar toe liep. “Ik geef je nergens de schuld van, begrijp me goed. Hoe moest ik je vertellen dat ik was opgepakt? Hoe moest ik de vrouw, vrouwen eigenlijk…” Hij keek ook kort naar Leonora. ”… van wie ik hield vertellen dat ik dit keer écht te ver was gegaan? Dat ik moest afkicken? Dat ik gedwongen werd om naar mijn moeder te gaan?” Hij haalde zijn schouders op. “Ik dacht dat je geen contact meer wilde, iets wat je duidelijk had gemaakt toen je het uitmaakte en dus vertrok ik.”, vervolgde hij zacht terwijl hij haar blik probeerde te vangen. “Ik wilde mijn leven met jou… jullie. Ik ben blij dat Kars je blij maakt.”, zei hij tot slot. Voorzichtig drukte hij een kus op Tinsley’s wang om daarna ook Leonora een knuffel te geven. “Champagne, dan maar?” Hij wachtte niet op antwoord, draaide zijn rug naar de dames en liep van hen weg. Hij maakte niet te veel vaart. De dames hadden ook het een ander te bespreken.






    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Elizabeth Morland

    Terwijl Elizabeth op een hoog -desalniettemin beheerst- tempo door haar tattoo studio heen en weer liep om zo snel mogelijk haar outfit op orde te krijgen voor Ophelia's tuinfeest, blikte ze zo af en toe vanuit haar ooghoeken naar Madeleine. Die leek met de seconde verbaasder te worden door alle dingen die Liz uit haar hoge hoed tevoorschijn toverde.
          'Gezien je voor de rode hebt gekozen hé, moet ik er dan ook van uit gaan dat je mannen aan de haak gaat slaan vanavond?' Ze kon aan Madeleine zien dat ze normaliter niet van dit soort vragen stelde aan mensen, maar kennelijk wekte Liz toch genoeg nieuwsgierigheid bij haar op om een uitzondering te zijn. Verbaasd kwam Liz tot stilstand tegenover haar en trok geamuseerd een wenkbrauw naar de brunette op. Ze bleef even stil om haar antwoord goed te kunnen overwegen.
          'Hmm... I don't kiss and tell.' Liz schonk haar een glimlach die liet weten dat-dat het antwoord was waarmee ze het moest doen. Toegegeven sprak ze wel de waarheid, ze deelde eigenlijk met niemand haar seksleven — over een liefdesleven viel niet veel te babbelen, want die was bij haar non-existent. Daarbij kwam ook nog het feit kijken dat de meeste mensen die Liz had "gekissed" in de afgelopen jaren, het zelf niet meer na konden vertellen en gezien ze zeker wel gevoel voor zelfbehoud had zou ze dat feit ook met niemand delen. Oranje stond haar immers niet. Ongemerkt verscheen er een lichte frons op haar gezicht, als ze er zo over nadacht klonk het eigenlijk allemaal wel heel luguber. Snel trok ze haar gezicht weer in de plooi terwijl ze het laatste bandje van haar hak had bevestigd om haar enkel. 'Bovendien,' begon ze terwijl ze haar rug rechtte om vervolgens Madeleine aan te kijken, 'ik draag nooit dingen voor iemand anders dan mijzelf. Dat is een levensregel waarbij ik zweer.' Liz moest even grinniken toen Madeleine naar haar floot.
          '-because damn girl, wat zie je er goed uit.' Ze wierp een blik op haar telefoon. 'En, je bent ook nog eens precies op tijd.'
          'Bij nader inzien kom ik misschien toch maar op mijn vorige opmerking terug, je optutten voor dit soort complimentjes is de moeite zeker waard.' Liz wierp Madeleine een schuine glimlach toe en een speelse knipoog. Ze gebaarde met een knik van haar hoofd richting de brunette. 'Jij mag er ook zeker wezen, kan ik er vanuit gaan dat jij vanavond op jacht gaat? Of heb je al een prooi op het oog?' Normaliter zou Liz haar neus misschien niet zo in iemands zaken steken gezien ze zelf zo terughoudend was en het wel hypocriet van haar zou zijn — maar wie de bal kaatst, kon hem terugverwachten. Liz wierp een blik uit het raam en zag een dure auto voor rijden. 'Ik denk dat daar ons vervoer is, zullen we dan maar?'


    Big girls don't cry
    🔪
    22 — Femme Fatale — Madeleine



    I just caught the wave in your eyes



    FITZGERALD BENJAMIN JONATHAN YOUNG


    20 • The Ice Prince • Kars • @ Ophelia's • Outfit


    Fitz kon Kars en zijn verwijtende gedrag absoluut niet uitstaan. De blonde jongen was al gedwongen door zijn ouders om naar dit feest te gaan en dan was er ook nog een verwaande klootzak die hem overal de schuld van gaf. Enig.
          'Jaloers?' vroeg Kars toen Fitz wees op Tinsley. Fitz lachte kort. Op zijn manier hield hij van Tinsley, maar toch zeker niet op die manier. Hij haalde nonchalant zijn schouders op. 'Nog niet bijna', zei hij fel.
          'Ik vertrouw Tinsley, daarnaast is ze ook helemaal van hem genezen.' ratelde Kars over Tinsley. Fitz trok zijn wenkbrauw op en keek hem vragend aan. Het leek wel alsof Kars meer bezig was met zichzelf te overtuigen dan Fitz. 'Trouwens, waar bemoei je je eigenlijk mee.' voegde Kars daar geïrriteerd aan toe. Fitz rolde zijn ogen. 'Tinsley is mijn beste vriendin', zei hij. 'Ik wil niet dat er een Sebastian 2.0 op haar pad komt.'
          Fitz moest toegeven dat hij Kars knapper vond dan Sebastian, dus in zijn ogen had Tinsley het goed voor elkaar kregen. Het bleef even stil tussen de twee, totdat Kars de stilte verbrak. 'Jij weet zeker ook niet hoe je vlekken uit kleding krijgt?' vroeg hij. Fitz keek naar de vlek op zijn blouse. 'Nee, dat weet ik niet', zei hij. 'Alsof ook maar iemand van alle mensen hier ooit zijn eigen kleding heeft hoeven wassen'. Voorzichtig gaf Fitz het jasje terug aan Kars. 'Ik zou het zonder jasje dragen. Gewoon doen alsof de vlekken deel van je blouse zijn', stelde hij voor. 'Als jij doet alsof het je niets boeit, dan kan niemand anders er wat van zeggen.'
          'Laten we voor ons beiden een nieuw drankje halen', zei hij vervolgens en wenkte naar de bar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    K A R S      V A N D E R W A A L

    21            With Fitz            Outfit




    Ergens was Kars enorm opgelucht dat hij hier nu met Fitz stond, iets wat normaal wel anders lag. Hij wilde zo graag weg uit de ongemakkelijke situatie van zojuist dat hij zelfs blij was met de platina blonde jongen voor hem. Inmiddels hadden ze de discussie over wie nou tegen wie aangebotst was laten varen maar leek Fitz het een goed idee te vinden Kars met zijn neus op de feiten te drukken. Helaas was het onderonsje tussen Sebas, Leonora en Tinsley hem niet ontgaan.
    In plaats van het te laten gaan maakte Kars het alleen maar moeilijker voor zichzelf door er volop op in te gaan. Als het hem echt niets zou doen dat Sebas en Tinsley nu bij elkaar waren, waarom stond hij zichzelf hier dan zo te verdedigen? Het was niet of Fitz er ineens anders over zou gaan denken, Fitz wist immers als geen ander hoe het tussen Sebas en Tinsley zat, hij was namelijk haar beste vriend. Iets wat Kars nog altijd verbaasde. Kars was zijn eigen graf aan het graven op het moment, de uitdrukking van Fitz zei al genoeg. Fitz was veel dingen maar hij was absoluut niet dom.
    Kars gooide het er, heel volwassen, uiteindelijk maar op dat het Fitz zijn zaken niet waren. 'Tinsley is mijn beste vriendin, ik wil niet dat er een Sebastian 2.0 op haar pad komt.' was de jongen zijn weer woord.
    Hier wist Kars niets op te zeggen. Fitz was op het moment een betere beste vriend dan dat Kars een vriend was. Kars zag zichzelf graag anders dan Sebas maar hoe je het ook zou wenden of keren Kars zou Tinsley haar hart ook breken vroeg of laat. Misschien niet op dezelfde manier als Sebas maar de manier waarop Kars het zou doen was misschien nog wel veel erger.
    Ze konden de rest van de avond hier wel gaan staan bekvechten maar Kars besefte al snel dat ze daar niets mee op zouden schieten. Ze zouden er alleen maar het beste feest van hele jaar mee verpesten.
    Nadat er een kleine stilte was gevallen besloot Kars snel van onderwerp te veranderen. Hij wilde er verder geen woorden meer aan vuil maken, hij was hier juist om alles even te vergeten. Door gebrek aan een beter gespreksonderwerp vroeg Kars maar naar Fitz zijn vlekken kennis.
    'Nee, dat weet ik niet,' was Fitz zijn antwoord, iets wat Kars wel had kunnen voorspellen. 'Alsof ook maar iemand van alle mensen hier ooit zijn eigen kleding heeft hoeven wassen' sprak de jongen vervolgens, waardoor Kars het niet kon laten even zacht te grinniken. Het was eigenlijk best triest nu hij het zo uit Fitz zijn mond hoorde. Kars dacht altijd dat hij heel wat was maar als puntje bij paaltje kwam zou hij niet eens zijn eigen kleren kunnen wassen.
    'Daar heb je een punt...' mompelde Kars alvorens hij van de vlek op keek naar Fitz. Zodra Kars zijn ogen die van Fitz ontmoette verzachtte zijn blik iets. Hij was zeer zeker nog niet van plan weder te keren naar de rest. Hij probeerde het gezellig gesprek tussen hem en Sebas wat hem zonder twijfel te wachten stond zo lang mogelijk te ontwijken. Hoewel hij deze situatie normaal uit de weg zou gaan besloot hij er voor nu maar het beste van te maken met Fitz. Deze avond had nu al vol verassingen gezeten, wie weet viel dit ook wel mee. Kars pakte zijn jasje weer aan van Fitz en keek er voor een klein moment naar. Het was afkomstig uit de nieuwste collectie van zijn vader en heel eerlijk vond hij het maar een lelijk ding. Hij had het puur aangetrokken omdat zijn vader er op stond en omdat het goed matchte bij Tinsley haar jurk.
    'Ik zou het zonder jasje dragen. Gewoon doen alsof de vlekken deel van je blouse zijn.' was Fitz zijn advies en Kars gooide zonder aarzelen het jasje op de dichtsbijzijnde bank. 'Ik vond het toch maar een lelijk ding.' haalde Kars zijn schouder op en keek Fitz vervolgens weer aan. Zijn ogen leken als magneten naar die van Fitz getrokken te worden. 'Als jij doet alsof het je niets boeit, dan kan niemand anders er wat van zeggen.' voegde Fitz er aan toe en Kars knikte. 'Wie weet loopt aan het eind van de avond iedereen met vlekken op zijn blouse.' zei Kars vervolgens met een kleine grijns.
    'Laten we voor ons beiden een nieuw drankje halen.' stelde Fitz vervolgens voor, iets waar Kars maar al te graag mee in stemde. 'Goed idee, ik kan er wel een of meerdere gebruiken...' zuchtte Kars meer tegen zichzelf dan tegen Fitz.
    'Wat wil jij? Een herhaling van de rode wijn wat geen rode wijn bleek te zijn?' vroeg Kars aan Fitz. Voor zichzelf bestelde Kars dit maal wel rode wijn. Niet omdat hij wijn nou zo geweldig vond, hij vond het zelfs verschrikkelijk, het was puur om zijn plannetje uit te voeren. 'Hey, Fitz,' zei de jongen met een ondeugende grijns. 'Take one for the team? Kom op, wie zijn er betere trenzetters dan wij.' zei Kars waarna hij dreigde het glas leeg te gooien over Fitz zijn blouse. Echter hield hij zich nog in, wachtend op Fitz zijn reactie.


    How far is far

    Leonora Paige Booth
    19 — actress — at Ophelia's garden w/ Sebastian & Tinsley — outfit

    Er werd niet of nauwelijks gereageerd op Leo's excuses en ze besloot haar mond maar weer te houden. Ze had geen idee wat ze moest zeggen om dit beter te maken. Haar goede intenties werden niet echt gewaardeerd. Wellicht had ze er beter over na kunnen denken, maar toch... Sebastian had geweten dat Tinsley zou komen en dat ze elkaar voor de eerste keer in jaren weer zouden zien. Hij had geen beter idee aangedragen. Tinsley... zij was hier echt niet schuldig aan.
          Stilletjes luisterde ze naar het gesprek tussen Lee en Sebastian en besloot zich er niet mee te bemoeien. Haar blik was de hele tijd op haar nagels gericht. Ze durfde amper naar haar beste vrienden te kijken. Ze kon zichzelf wel slaan dat ze dit was begonnen, óf dat ze, net als Kars, niet gewoon met een slap excuus was weggelopen zodat ze dit met z'n tweeën uit konden zoeken. Zij zat al jaren tussen ze in, en ze haatte het.
          'Ik ben niet blij dat je het verborgen hebt gehouden voor me, maar ik begrijp je redenen. Ik ben niet kwaad, dit doet gewoon pijn — en dat geldt voor jullie beiden.' Leo wist dat deze woorden aan haar gericht waren en ze richtte haar blik op haar beste vriendin en knikte kort. Lee draaide zich uiteindelijk om. 'Ik wil ook dat het weer wordt zoals vanouds, maar dat gaat tijd kosten. Dus, ik stel voor dat Sebastian even drinken gaat halen, goed?' De knoop in Leo's maag werd weer flink aangetrokken. Dat Sebastian weg zou gaan, betekende dat Leo echt geen kant meer op kon. Verdomme.
          Sebastian maakte aanstalten om weg te lopen, maar keek eerst nog naar de twee meisjes. 'Lee, jij bent degene hier die met mij brak,' begon hij toen en Leo keek meteen weer naar beneden. 'Ik dacht dat je geen contact meer wilde, iets wat je duidelijk had gemaakt toen je het uitmaakte en dus vertrok ik. Ik wilde mijn leven met jou... jullie. Ik ben blij dat Kars je blij maakt.' Leo voelde Sebastians armen om zich heen en ontving de knuffel maar al te graag. 'Champagne, dan maar?' Met die woorden draaide hij zich om en liep hij terug de tuin in. Het bleef stil tussen Lee en Leo en laatstgenoemde zuchtte weer.
          'Ik had het je moeten vertellen,' verbrak ze de stilte uiteindelijk. Ze voelde zich zo naïef, klein en zelfs kinderachtig. Ze had echt gehoopt dat het binnen enkele seconden weer zou voelen zoals vroeger. Helaas. 'Maar ik wist niet hoe. Je was er kapot van toen hij vertrokken was en ik wilde je steunen, maar ik wilde Sebastian niet kwijt. Ik wilde niemand kwijt...' mompelde ze toen ze uiteindelijk de moed en kracht vond om Lee weer aan te kijken. 'Sorry, Lee... Je hebt geen idee... sorry.' Ze verborg haar gezicht in haar handen. Nu was ze enorm blij met haar watervaste make-up, want het huilen stond haar naderbij dan het lachen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Noam Yates

    •••

    23 • @ Ophelia's, garden • Suit & Tie • & Nikita
          Noam tracht Nikita's woorden rondom het geopende jachtseizoen te negeren — momenteel niet in de stemming om haar avonturen te aanhoren. Daarnaast worden zijn gedachten in beslag genomen door haar vingers welke zich rondom zijn vlinderstrik heen hebben gevouwen om het lijnrecht te draaien. Noam heeft haar aanraking lang moeten missen — alhoewel dat eveneens zijn eigen schuld is. Gedurende de afgelopen negen maanden hebben de twee langdradig om elkaar heen gedraaid. Noam kan de vinger niet op de zere plek leggen — alles zal meerdere redenen hebben.
          'Laten we gaan.'
          Noam houdt zijn arm rondom Nikita's zachte middel heen gevouwen — hetgeen meerdere gezichten richting hen doet draaien. Alhoewel het feest pas net is begonnen, staat de tuin al bomvol met personen. Noam weet meerdere te herkennen — welke hij een lichte knik schenkt wanneer ze hen passeren.
          'Wat drinken we vandaag?'
          Nikita's kijkers staan niet stil — iedereen feilloos opnemend, voornamelijk de mannen.
          Noam voelt direct zijn frustratie vurig aanwakkeren, ondanks het gegeven dat hij zich vooraf hierop had voorbereid. Waar ze ook samen komen — Nikita's stand staat altijd aan rondom mannen. Noam heeft geen positie om daar wat van te zeggen, maar zijn gezicht spreekt boekdelen.
          'Champagne.'
          Het drankje waarvan hij het meest en snelst dronken wordt.
          'Twee, graag.'
          Noam maakt oogcontact met de jongedame achter de chique bar — welke direct start met werken. Hierdoor verschijnen er nog geen minuut later twee glazen champagne. Noam pakt ze allebei aan — waarna hij hem met een zwierig gebaar aan Nikita geeft.
          'Zie ik je vandaag langer dan een simpel klein uur, Nik?'
          Noam houdt niet van menigtes op feestjes — waardoor hij het grootste gedeelte van de feestjes hier ontwijkt. Echter, wanneer hij gaat — is Nikita vaak urenlang weg. Waar ze dan is gebleven — kan hij zelfstandig wel raden. Na afloop gaan ze veelal samen naar zijn eigen loft. Vroeger gebeurden daar verschillende dingen, maar de laatste tijd bleef het bij slapen. Dit was deel van de huidige breuk. Geen van beiden schijnt daar iets aan te willen doen, waardoor het door blijft gaan. Noam vertrekt zijn gezicht en neemt een grote slok champagne.
          'Of, heb je al iemand op het oog?'
          Noam kan de jaloezie niet uit zijn gemompelde woorden houden. Zijn knokkels worden wit op haar middel — waardoor hij zijn hand terugtrekt, haar geen pijn willen doen. Noam zoekt naar bekenden in de menigte, terwijl hij nogmaals een slok champagne neemt.
          De drank al naar zijn hoofd stijgend.

    •••


    Madeleine Avery Florence

    21 ━ Atleet ━ Uber ━ Elizabeth ━ outfit

    Nieuwsgierig wachtte de brunette op het antwoord van Elizabeth en lachen moest ze dan ook toen ze die kreeg. ‘’Boo.’’ Mompelde Madeleine met een kleine pruillipje, maar haalde daarna dan haar schouders ook op. Zelf was ze niet een van de meisjes die alle sappige details van iemand liefdes- of seksleven hoefde te weten. Het eerste niet omdat ze er niet aan kon relateren en de tweede niet want ze wilde ook niet kokhalzen bij het horen van – je weet wel, de details. Sure, nu en dan hoorde je wel een ‘Aw.’ uit haar mond komen als ze iets liefs hoorde of zag van twee tortelduifjes, maar dat was het dan ook.
    Madeleine trok haar wenkbrauwen op bij het horen van de intenties van Elizabeth en haar kledingkeuzes daarbij. ‘’Hé.’’ Zei Madeleine met haar handen omhoog. ‘’Ik sta volledig achter je standpunt – maar, soms is het toch ook wel leuk om de jongens met open mond te zien, niet? Puur voor de entertainment.’’ Merkte ze vervolgens op met een glimlach en liep alvast langzaam naar de uitgang terwijl Elizabeth ook inmiddels klaar was om te vertrekken.
    'Jij mag er ook zeker wezen, kan ik er vanuit gaan dat jij vanavond op jacht gaat? Of heb je al een prooi op het oog?'
    Oh, natuurlijk werd ze die vraag ook gesteld. Ze verwachtte eigenlijk niet minder dan iemand als Elizabeth. Als ze überhaupt iets mocht verwachten van een mysterieuze dame als haar. ‘’Hm.’’ Madeleine dacht na en beet grinnikend zachtjes op haar onderlip. ‘’Wellicht.’’ Antwoordde ze kort en keerde Elizabeth een gelijkwaardige stemming toe. Haar gedachten dwaalden af naar Diego, maar – andere opties waren ook altijd welkom. ‘’Laten we maar zien waar de avond ons heen brengt.’’ Ze knikte naar de dame toe nadat ze aanstalten had gemaakt om te vertrekken en liep naar de uitgang van de studio. De chauffeur stond al voor de auto te wachten en opende vrijwel meteen de autodeur voor ze toen de twee tevoorschijn kwamen. Madeleine schonk een dankbare glimlach en gaf de chauffeur een knik voordat ze instapte. Eenmaal binnen schoof ze opzij om wat ruimte te maken voor Elizabeth en gaf hun bestemming aan. ''Ophelia al eens ooit ontmoet?''

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 21:21 ]

    Nikita Henderson
    23 • Noam • Uber > Ophelia George's garden • Outfit + Heels



          Ze weet dat haar speciaal gekozen assemble zijn werk doet zodra ze de tuin hebben doorkruist. De brunette heeft meerdere malen haar vingers bewogen om bekenden te begroeten, hoewel ze bewust nog nergens is gestopt om daadwerkelijk een praatje te maken. De eerste impressie is belangrijk, ze laat hen graag zien dat ze niet is gekomen voor iemand in het bijzonder. Met Noam aan haar zijde is het bovendien altijd weer een verrassing hoe de algemene reactie zal zijn. Ze herinnerd hem echter maar al te graag aan zijn machteloosheid op dat gebied — dit is een spelletje dat ze al maanden aan het spelen zijn.
          ‘Champagne,’ zegt Noam zonder enige aarzeling wanneer ze bij de bar zijn aangekomen. Nikita voelt haar mondhoeken geamuseerd de hoogte in krullen. Bubbels zijn Noams vergetelheid—brouwsel. ‘Twee graag,’ vervolgt hij, ditmaal niet tegen haar maar het meisje dat drankjes schenkt. De donkerharige Russin houd wijselijk haar mond, meegaand in zijn keuze. Champagne of vodka: ze staat erom bekend menigeen onder de tafel te kunnen drinken, hoewel de toon dit feestje nu al lijkt gezet door haar metgezel.
          Ze grinnikt wanneer hij het gouden goedje met bravoure aan haar overhandigd, haar gezicht op zo'n wijze heen— en weer bewegend dat de krullen langs haar wangen dansen. ‘Vashe zdoróvje!’ Het glas klinkt tegen de zijkant van het zijne voor ze haar hoofd naar achter kantelt en enkele slokken naar binnen laat verdwijnen. Ophelia heeft onbetwistelijke smaak, zoveel is zeker.
          ‘Zie ik je vandaag langer dan een simpel klein uur, Nik?’ Ze trekt één wenkbrauw de hoogte in en laat haar blik gedachteloos over de gasten glijden, de subtiele smaak van alcohol van haar lippen likkend. Wanneer hij een riante slok uit zijn eigen glas neemt, geeft ze hem een zijdelingse blik. ‘Of heb je al iemand op het oog?’ Haar stilte heeft hem dat misschien doen vermoeden, hoewel ze haar schouders onverschillig ophaalt en haar lege glas terug op de bar zet. Met een knip van haar vingers wordt deze binnen enkele seconden verruild voor een volle.
          ‘Alles is een verrassing, Nomnom,’ fluistert ze, wederom veel te dicht in zijn persoonlijke ruimte, ’behalve het feit dat ik deze jurk niet zelf zal uittrekken.’ Ze tilt het glas naar haar lippen, houdt haar honingbruine ogen in de zijne geboord, en laat haar tong vervolgens suggestief over de rand glijden voor ze een slok neemt. Dan stapt ze achteruit, rekent zichzelf mentaal een punt bij, haar ogen wederom op de dure pakken richtend welke voorbij komen.
          Ze voelt haar mond iets verstrakken wanneer ze Noé nabij de dansvloer spot. De man aan haar zijde is alleszins geen Noam — maar toch weet het haar triomf te bekoelen. Nikita wendt zich tot haar metgezel, slikt de rest van haar tweede glas in één teug door, en trakteert hem dan op haar duivelse grijns.
          ‘Ik heb zin om te dansen.’ Ze steekt haar hand naar hem uit, een verwachtingsvolle blik in haar glinsterende poelen. ‘Je kunt toekijken of meedoen.’ Haar hoop heeft zich gevestigd op dat laatste, hoewel ze dat diepgrondig verbloemt door haar gezicht opzij te kantelen. Het laatste dat Nikita wil, is dat hij zich realiseert wat zijn afzijdigheid met haar doet.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2020 - 19:45 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tinsley      Ranger
    ⊱      Wrestler      |||      Partygirl      |||      Outfit      |||      @ Ophelia's house w/ Sebas & Leo      ⊰


    Tinsley heeft zichzelf uit laten praten, en eruit laten gooien wat nog acceptabel is gezien hun geschiedenis. Echt iemand straffen of op hun fouten wijzen wil ze niet, dat verdienen zowel Sebastian als Leonora niet. Ze haat het dat ze het niet gewoon kan laten gaan, gezien dat overduidelijk is wat Leonora wil bereiken. Ze haat het dat ze het haar vriendin niet kan geven, nog niet althans.
          ‘Lee, jij bent hier degene die met mij brak. Ik geef je nergens de schuld van, begrijp me goed. Hoe moest ik je vertellen dat ik was opgepakt? Hoe moest ik de vrouw, vrouwen eigenlijk… van wie ik hield vertellen dat ik dit keer écht te ver was gegaan? Dat ik moest afkicken? Dat ik gedwongen werd om naar mijn moeder te gaan? Ik dacht dat je geen contact meer wilde, iets wat je duidelijk had gemaakt toen je het uitmaakte en dus vertrok ik,’ Tinsley luistert aandachtig naar de woorden die Sebastian overduidelijk kwijt moet, en doet oprecht haar best hem aan te blijven kijken. Het is alleen dat de pijn achter zijn ogen en woorden, evenals die van haarzelf en Leonora het enkel moeilijker maken.
          ‘Ik wilde mijn leven met jou… jullie. Ik ben blij dat Kars je blij maakt,’ brengt hij vervolgens uit. Ze voelt zijn nabijheid opnieuw, gevolgd door de kus op haar wang — die een lichte branding veroorzaakt. Ze laat haarzelf dan ook direct geloven dat dat slecht is. ‘Het spijt me oprecht, Sebastian.’ Tinsley kijkt hem nog even aan, voor haar blik naar Leonora schiet.
          ‘Champagne, dan maar?’ vraagt hij, al is het overduidelijk retorisch. Sebastian loopt er vervolgens ook rustig vandoor, waardoor Tinsley zich op Leonora richt.
          Het blijft echter even stil, terwijl Tinsley haar emoties probeert op te rapen, en de opkomende tranen inslikt. ‘Ik had het je moeten vertellen. Maar ik wist niet hoe. Je was er kapot van toen hij vertrokken was en ik wilde je steunen, maar ik wilde Sebastian niet kwijt. Ik wilde niemand kwijt… Sorry, Lee... Je hebt geen idee... sorry.’ Tinsley knikt kort, al heeft Leo haar hoofd al begraven in haar handen. Gehaasd maakt Tinsley haar weg naar haar beste vriendin, en neemt ze plaats naast haar — zodat de twee tegen elkaar aan zitten. Zonder enige twijfel slaat ze haar beide armen om de aantrekkelijke roodharige heen, en drukt ze een kus op haar slaap.
          Even blijft Tinsley stil, maar zodra ze zich beseft dat dat ook niet al helpen vermand ze zich wat. ‘Ik snap je Leo. Je hoeft niet sorry te blijven zeggen.’ Ze veegt Leo’s haren even goed, en controleert vervolgens op makeup dat uitgelopen is, maar alles lijkt perfect te zitten voor haar vriendin. Toch veegt ze even een plukje haar achter haar oor, en laat ze haar eigen ogen even over Leonora glijden. ‘Ik ben echt niet kwaad. Ik wil niet dat je het jezelf kwalijk blijft nemen. Je probeerde iets goeds te doen, en helaas werkte dat niet helemaal. I love you, oké? Forever and always.’ Tinsley drukt haar lippen ditmaal zacht op Leo’s voorhoofd, terwijl ze haarzelf even forceert te glimlachen. ‘Het komt goed. Ik praat dit wel bij met Sebastian.’ Ze denkt even na. ‘En neem het jezelf echt niet kwalijk dat je niets hebt gezegd, er valt dan ook niets te vergeven.’


    A l t a i r      D u n n
    ⊱      Ex male stripper      |||      Mysterious stranger      |||      Outfit      |||      @ Ophelia’s house w/ Noé      ⊰
    Noé’s rij aan reacties op zijn woorden vermaken hem meer dan hij laat zien, al springt er wel direct een vermakelijke grijns op zijn gezicht — eentje die zijn ogen eem speelse twinkeling weten te bezorgen. ‘Makkelijk te lezen nog wel. En hoe ben ik in jouw ogen dan makkelijk te lezen?’ De aantrekkelijke blondine komt dichterbij hangen, waardoor Altair zelf ook wat dichterbij komt. ‘Ik kan toch niet al mijn geheimen blootleggen, Noé.’ De woorden zullen niet boven een fluister uitkomen, maar gezien hun nabijheid zal het duidelijk hoorbaar zijn.
          ‘Als je het aandurft mag je wel een keer met me mee,’ zegt Noé dan plagend met betrekking tot het surfen. Geïnteresseerd schiet Altair’s wenkbrauw op. ‘Durf jij dat wel?’ Grijnzend bestudeerd hij haar reactie even, voor hij zelf een slokje neemt.
          Het volgende subject is hobby’s etcetera, en Altair kan het dan ook niet laten zijn opmerking aardig dubbelzinnig te laten klinken — wat overduidelijk de gewenste reactie geeft. De gekleurde wangen en het haast verstikken in haar slok duidt erop dat zijn opzettelijke opmerking gewerkt heeft. Nu is het zo dat zelfs de onschuldigste gedachten dat zo op zullen nemen, maar dat maakt het juist zo vermakelijk. ‘Juist, een slang. Cupcake.’ Na die woorden kijkt hij dan ook met een ondeugende blik haar kant op.
          Al snel vraagt Altair haar of ze wil gaan zitten of iets anders, en het lijkt alsof de dame zichzelf herpakt heeft. ‘We kunnen wel gaan zitten. Maar hoe zijn je dans-skills? Zou je het aandurven om zometeen eens een dansje te wagen?’ Altair’s wenkbrauw schiet op bij het horen van een uitdaging. ‘Zou jij dat durven, Noé?’ Zijn wenkbrauwen trekken eens op, en laten zich vervolgens weer kalm zakken, voordat hij zelf zijn glas achterover giet — wat gemakkelijk gaat gezien er geen alcohol in te vinden is. ‘Weet je wat? Ik duld geen tegenspraak, ik ben benieuwd naar je skills. Ze zeggen dat het net als surfen is…’ De uitdagende ondertoon in zijn stem is dan ook duidelijk hoorbaar.
          Al gauw haakt Altair zijn arm soepeltjes om die van Noé heen, voordat hij met een vermakelijke blik zijn weg naar de dansvloer maakt — haar op sleeptouw. Ze daagt hem uit, dan moet ze de vruchten er ook van plukken. Eenmaal op de zogenaamde dansvloer pakt hij haar hand, om deze soepel enkel naar haar vingertoppen te laten glijden — zodat hij haar soepel een rondje kan laten draaien. Ze ziet er goed uit, dus dat mag zeker zichtbaar voor hem zijn. Een tevreden glimlach glijdt dan ook op zijn gezicht, voor hij dan ook begint te dansen op de maat van de muziek. Bezighouden met zijn bewegingen hoeft hij gelukkig nu niet, evenals anderen imponeren — alhoewel moet hij dat laatste wel lichtelijk in een wereld als dit.





    [ bericht aangepast op 31 maart 2020 - 8:32 ]


    I'm your little ray of pitch black.