• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH



    BEGINSITUATIE
    Het is het eerste weekend van juli en dat betekent één ding voor de inwoners van Heatherville: het jaarlijkse tuinfeest bij Ophelia George. Iedereen in Heatherville kent Ophelia. Ze is een oud-model en steenrijk. Nu ze al jaren met pensioen is, organiseert met regelmaat evenementen waaronder haar welbekende tuinfeest. In haar prachtige tuin is iedereen welkom.
    Het tuinfeest lijkt natuurlijk een prachtige en chique gelegenheid, terwijl iedereen wel beter weet. Het is het juiste moment voor overmatige drank- en drugsgebruik, vozen in geheime hoekjes en kamers en alles doen wat god verboden heeft. Eén ding is zeker: de tuinfeesten van Ophelia zijn niet voor niks zo populair.




    Big girls cry when their hearts are breaking

    Noam Yates

    •••

    23 • Suit & Tie • @ Ophelia's, dansvloer • & Nikita
          Vanaf het allereerste moment waarop Nikita start met dansende bewegingen, voelt Noam alle hitte in zijn lichaam naar boven stijgen. Nikita's achtergrond als balletdanseres is duidelijk zichtbaar — haar bewegingen gracieus en soepel. Ondanks de alternatieve muziekklanken weet Nikita zichzelf perfect te profileren, wat Noam het nakijken geeft.
          'Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je jaloers bent.'
          Maar ze weet wel beter — daar zijn zij en Noam zichzelf beiden ontzettend van bewust tijdens deze conversatie. Noam voelt de aantrekkingskracht van haar kijkers, maar weet zijn blik los te scheuren. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij Noé vertrekken van de dansvloer — maar Nikita heeft hem in haar greep. Wanneer haar armen rondom zijn nek glijden, voelt hij haar warme lichaam tegen het zijne voordat hij überhaupt kan reageren. Direct nemen zijn bewegingen af — alsof het te veel is om tegen haar te bewegen met zijn lichaam.
          'Betekent dat—dat je bij mij slaapt vannacht?'
          Noam denkt direct kortstondig aan alle voorgaande nachten die ze samen hebben doorgebracht.
          'Dan moet jij je wel uitstekend gedragen vanavond, krasotka.'
          Alhoewel Noam direct ja zou willen antwoorden, voelt hij een klein stemmetje omhoog komen in zijn achterhoofd. Gedurende hun vriendschap hebben Nikita en Noam regelmatig samen geslapen — en meer dan simpelweg slapen. Alsnog voelde het de afgelopen periode bevreemdend, nadat zijn relatie met Noé was verbroken. Vanaf dat moment hebben Nikita en Noam niet meer gezamenlijk in bed geslapen — of daar andere activiteiten gedaan. Alsof ze beiden werden tegen gehouden door een onzichtbare kracht, die hen vertelde om daarmee te stoppen.
          'Ik ben geen tweede keuze.'
          Noam laat zijn handen naar voren schieten — waar ze Nikita's heupen omvatten, warm en zacht door de stof van haar jurk heen. Met een aantal kleine rukjes, trekt hij haar opnieuw naar zichzelf toe. Noam voelt de hitte opnieuw omhoog stijgen — maar weet zichzelf te concentreren.
          'Laat maar zien dat je me in je bed wil.'
          Noam buigt zijn hoofd langzaam naar beneden — waarna hij zijn lippen kortstondig op de huid onder haar oorschelp laat belanden. Voorzichtig knijpt hij zachtjes in haar heupen, welke nog steeds wellustig draaien op de luid klinkende muziek. Noam heeft een kwajongensachtige uitstraling wanneer hij zichzelf opnieuw uitstrekt.
          'Ik weet wat ikzelf wil, Nikita.'
          Fluisterend glijdt haar naam over zijn lippen, haar volledige naam. Noam heeft haar al jaren en jaren niet dusdanig aangesproken — normaliter kiezend voor een bijnaam. Glimlachend kijkt hij op zijn vriendin neer, alle vorm van enige uitdaging plotseling verdwenen. Noam kan het belang van dit moment bijna concreet aanraken — alsof het een omkeerpunt is voor beiden. Hopend dat Nikita het eveneens op deze benadering zou bekijken zoals hijzelf momenteel, zuigt hij kortstondig zijn onderlip naar binnen.
          'En als je nu alcohol gaat antwoorden, sla ik je.'
          Al zijn onzekerheden dwingen hem deze laatste woorden te zeggen — de magie van het moment plotseling weg. Fronsend wendt Noam zijn kijkers zijwaarts af, niet willend dat ze zijn angsten ziet. Want beste vrienden of niet — zwaktes zijn voor niemand een openbare wetenschap.




    Tinsley      Ranger
    ⊱      Wrestler      |||      Partygirl      |||      Outfit      |||      @ Dancefloor w/ Sebas & Leo      ⊰

    Leo’s gegrinnik om haar woorden doen Tinsley haar hoofd laten schudden — toch lichtelijk in vermaak. Het lijkt wel alsof geen van haar beste vrienden ook maar close genoeg zijn met elkaar om elkaar daadwerkelijk te mogen. Het is simpelweg verschrikkelijk. Dus ze kan zich erg goed in Leo plaatsen, en beloofd haarzelf dan ook haar best ervoor te doen. Niet enkel voor haar, maar ook voor Sebas en haarzelf.
          ‘Dus… Ik denk dat we allemaal wel wat te drinken kunnen gebruiken. Ik heb dit keer maar champagne meegenomen… Om te vieren dat ik weer terug ben?’ de ongemakkelijkheid is duidelijk opmerkzaam rondom Sebas na het uitspreken van de woorden. Tinsley knikt op zijn woorden, niet enkel om hem gerust te stellen, maar ook omdat ze ergens wel blij is. Ze houdt haar eigen glas omhoog met een glimlach en proost tegen de glazen van de andere twee aan. Beide namen een grote slok, terwijl Tinsley het glas opnieuw direct achterover goot. Ja, die gaat ze voelen morgen.
          Leo beantwoord de gestelde vraag door Sebas, waarop Tinsley traagjes knikt. Ze waren oké inderdaad, en in haar ogen was er tussen haar en Leo dan ook niets beschadigd. ‘Lee... Misschien dat we later, morgen ofzo even met z'n tweeën kunnen praten? Dan kunnen we daarna gewoon zonder ongemakkelijke spanning met z'n drieën wat gaan drinken. For old times sake.’ De woorden laten haar opkijken richting haar ex, waarop haar gedachten eigenlijk vrijwel direct afdwalen naar andere dingen dan gesprekken, wat ze met moeite onderdrukt. Er klinkt dan ook een zacht kuchje voor ze spreekt — haarzelf erop wijzend dat ze genoeg alcohol binnen heeft voor nu. ‘Is goed, ik heb morgen toch geen plannen.’ Erg verstandig om mede te delen, al zeg ik het zelf. Ugh.
          De korte interactie tussen Leo en Sebastian doet Tinsley’s kaken op elkaar klemmen, waar ze haarzelf direct op betrapt en ook stopt in deze handeling. Vreselijk. Ze kan zich niet eens voorstellen hoe pijnlijk dat moet zijn voor Kars. Opnieuw wordt Tinsley uit haar gedachten gerukt, ditmaal door een welbekende hand op haar knie. De tinteling is duidelijk voelbaar voor haar, waar ze drukt ook dit weg. ‘I missed you, gorgeous.’ Kort bijt Tinsley op haar onderlip, waarna hij zich soepeltjes op de bank laat glijden tussen haar en Leo in — waarbij Lee vrijwillig wat opschuift om plaats te maken. ‘I missed you too, handsome.’
          ‘Sorry dat ik zoveel sorry zeg,’ zegt Leo dan op een plagende toon, waardoor Tinsley even langs Sebas afkijkt naar de roodharige met een lichte grijns. ‘Ik heb ons gemist.’ Instemmend knikt Tinsley, al maakt het het niet gemakkelijk. Het doet haar pijn dat Kars direct weg was, en dat hij daar nu met Fitz staat te praten — alsof dit niet genoeg drama is voor haar. Maar ze kan er moeilijk over in blijven zitten. Net op het moment dat ze zelf haar mond wil openen hoort ze Leo alweer spreken. ‘Ik wil geen drama, ik wil alleen maar gezelligheid en ik wil dansen!’
          Grijnzend springt Tinsley op, waarna ze haar lege glas neerzet. Dat ze zich al wat duizelig voelt bewijst maar weer dat alcohol en drama niet hand in hand gaan, toch steekt ze haar beide handen uit naar de twee, voor ze hen mee richting de dansvloer trekt. Tinsley draait zowel Leo als Sebas rond — wat met Leo wat gemakkelijker gaat gezien hun grootte. Sebas trekt ze daardoor (on)gewild wat dichterbij, om vervolgens weer wat afstand te creëren. Vermakelijk pakt ze Leo vast, en al gauw probeert ze zich even op haar beste vriendin te focussen. Haar eigen handen glijden door haar krullende haren, en vervolgens soepeltjes langs de vormen van haar lichaam die lichtelijk geaccentueerd zijn door de jurk.
          Tinsley is geen al te beste danseres, maar ze weet wel hoe ze haar lichaam moet bewegen — en dan ook nog eens op de maat. Haar lichaam beweegt vrij mee op de muziek, terwijl ze geniet van de rust die er even door haar heen glijdt. Geen drama, gewoon even dansen. Zacht neuriet ze mee op de muziek die er speelt, terwijl ze soms onbewust Leo of Sebas aanraakt, wat enkel bij een tactiele dame past.
         


    Altair      Dunn
    ⊱      Ex male stripper      |||      Mysterious stranger      |||      Outfit      |||      @ Bar w/ Noé      ⊰
    Noé bedankt hem, voor hij zich richting de bar verplaatst — al biedt hij haar ditmaal eerst nog een knipoog. Ondanks de zachte aard van het woord, kan hij het maar al te goed begrijpen — en anders kan hij wel liplezen. Ook een handigheid die hij zichzelf heeft aangeleerd dankzij zijn vorige baan. Het is geweldig om in het geheim gesprekken mee te krijgen, al doet hij het niet zo vaak als hij stiekem zou willen. Voor nu wil Altair haar nog niet lastigvallen met vragen, al is het al wel duidelijk dat het een recente ex is.
          Vanaf de bar glijden zijn ogen kort over de jongen heen, maar een echte mening heeft hij er niet over. Wanneer hij echter Noé aan ziet komen wacht hij geduldig tot ze hem benaderd heeft, waarna er een haast geruststellende glimlach op zijn gezicht tevoorschijn komt. Net wanneer hij zijn mond wil openen verschijnen de drankjes als magie voor hem, waardoor hij haar drankje uitnodigend uitsteekt. ‘Ben ik hier om hem jaloers te maken?’ Altair’s wenkbrauwen schieten op een iets wat speelse wijze omhoog, voordat deze weer terugzakken. ‘Want daar werk ik graag aan mee.’ Het is overduidelijk eerder een flauwe grap om haar gemoedsrust wat te verbeteren, al kan hij maar al te goed begrijpen dat het niet echt zal helpen.
          ‘Hoe dan ook, we zijn nog niet klaar met dansen, Noé,’ begint Altair glimlachend, ‘ik wil er meer van zien, zodat je je alvast voor kan bereiden.’ Hij neemt kalm een slok van zijn drankje, voor zijn ogen opnieuw op het stel afglijden dat Noé aandacht zojuist had. De dame is overduidelijk aantrekkelijk — een geheel andere schoonheid dat Noé is. Het is als dag en nacht, ze zijn niet te vergelijken. Het beeld dat hij nu al krijgt is dat hun karakters ook nog eens onwijs verschillen, maar hardop zal hij het niet gauw uitspreken — ondanks de zekerheid die achter die gedachte te vinden is binnenin hem. ‘Al hoop ik wel op wat betere muziek…’ Zijn ogen glijden weer terug naar de aantrekkelijke blondine met een iets wat speelse twinkeling erin.
          Nu maar hopen dat hij haar nog wat op kan vrolijken, of op zijn minst af kan leiden. Het is altijd jammer om te zien dat er een aantrekkelijke dame zich zo waardeloos lijkt te voelen, vooral als ze het overduidelijk niet eens verdienen. Uiteindelijk weet Altair ook wel dat hij haar helemaal niet zo goed kent, maar de kanten die hij nu al gezien heeft duiden erop dat het toch een interessante dame is. Zijn interesse is dan ook helemaal niet vergezocht in zijn ogen. Toen hij haar ontmoette had hij even gehoopt dat alles dames zo waren, maar na een snelle blik rond dit feest, besefte hij zich direct dat dat grootse onzin was.



    [ bericht aangepast op 6 april 2020 - 22:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sebastian Justus Mcgawyer

          “I missed you too, handsome.” Sebas grinnikt kort en geeft haar een knipoog. Het gevoel, de melancholie bij het gevoel aan vroeger, drukt hij weg. Hij krijgt niet de kans om in te stemmen met Leonora voordat deze roept dat ze wil dansen. Lee haakt hierop in en trekt hen beiden mee naar de dansvloer. Grijnzend kijkt Seb hoe de dames losgaan op de muziek, echter blijft zijn blik naar Lee afdwalen. Haar aanraking her en der laten hem niet koud maar hij probeert er met zijn hoofd bij te blijven.

          Seb’s dancemoves zijn niet al te best en dus besluit hij het te houden op het ritmisch meebewegen op de maat van de muziek. Dat kan hij dan weer wel. Genietend van de zon op zijn gezicht, de muziek en de dansende mensen om hem heen blijft hij het ritme volgen.

          Wanneer de muziek een langzamer tempo aanneemt pakt hij Tinsley’s hand vast, bijna uit routine, om haar dichterbij te trekken. Het besef dringt wat langzaam tot hem door, en net als hij zijn armen om Tinsley heen wil slaan komt zijn lichaam tot stilstand. “Sorry…” Kort bijt hij op zijn lip. “Dat zit er nog een beetje in… Gewoonte, denk ik.” Gedachten overspoelen zijn hoofd terwijl hij zichzelf, voor de zoveelste keer deze middag, wel voor zijn kop kan slaan. ’gewoonte, denk ik.’ Seriously?! Niet goed wetend wat hij met zichzelf aan moet slaat hij kort zijn armen vanachteren om Leonora’s middel en drukt hij een kus op haar wang waarna hij haar weer loslaat.
          Om zichzelf een houding te geven besluit hij zich tot zijn laatste redmiddel te wenden. Uit zijn binnenzak pakt hij het pakje sigaretten wat hij nog altijd trouw bij zich draagt en steek hij een sigaret op. Een van de weinige verslavingen die hij nog niet op heeft kunnen geven, en die hij zich daarnaast ook kan veroorloven. Deze avond verward hem en het liefst zou hij naar de veiligheid van zijn eigen huis vluchten en met Boomer op de bank gaan hangen.





    If you want someone to trust you, you should give them a reason.







    Noé Binda Aitkin

    "We are all a little broken.
    But the last time I checked, broken crayons still color.”"

    • 22 • At Ophelia's • w/ Altair • Outfit

    De geruststellende glimlach op het gezicht van Altair weet een kalmerend effect te hebben op het onrustige gevoel in het binnenste van Noé, terwijl ze behendig zijn kant op loopt tussen de pratende mensen door. Noé kon zich voorstellen dat hij hier niet op te wachten zat — een reden waarom ze gepoogd had zo min mogelijk te laten blijken. Dat de man nog altijd bij de bar op haar zat te wachten deed haar meer dan Noé daadwerkelijk verwacht had. Dankbaar neemt ze het drankje aan van Altair, welke hij naar haar uitsteekt, eens Noé hem bereikt heeft.
          "Ben ik hier om hem jaloers te maken?" klinkt het vragend — een speelse uitdrukking op het gezicht van de man voor haar, waarna Altair iets serieuzer doch altijd met dezelfde plagende ondertoon verdergaat. Hij deed zijn best de sfeer luchtig te houden en zij waardeerde het met de minuut meer. "Want daar werk ik graag aan mee."
          "Ik denk niet dat-dát ook maar iets zou uitmaken," reageert Noé met een flauwe glimlach rondom haar lippen, alvorens ze het glas aan haar mond zet om er een slokje van te nemen. Heel kort week haar blik nog éénmaal uit naar het tweetal op de dansvloer. Een scherpe steek drong opnieuw door haar heen. Nee, het zou zeker helemaal niets uitmaken.
          Noé had haar ex nooit voor een keuze gezet — deels omdat de blondine nooit tussen twee vrienden in zou staan, daar dit niet in haar aard zat— maar eveneens ook niet omdat het een keuze was die hij allang had gemaakt, en waar zij nooit in alle eerlijkheid tegenop gewassen was.
          "Maar volgens mij zou je het nog doen ook.."
    Met een schuine blik keek Noé naar Altair op, haar glimlach ditmaal breder dan seconden geleden. Toen Noé de man mee had gevraagd was het voor een heel groot deel geweest vanwege de pure interesse in de man zelf — evenals een vriendelijk gebaar om hem nog meer welkom te heten in de nieuwe buurt waar hij was komen wonen. Er was geen moment in Noé opgekomen iemand jaloers te maken door hem aan haar zijde te hebben deze avond.
          "Hoe dan ook, we zijn nog niet klaar met dansen, Noé," glimlacht Altair. "ik wil er meer van zien, zodat je je alvast voor kan bereiden."
    Noé lachte zachtjes, volgde zijn voorbeeld door opnieuw een slok van haar drinken te nemen en volgde expliciet zijn blik niet toen hij weer in de richting van de dansvloer blikte. "Al hoop ik wel op wat betere muziek…"
          "Is er een voorkeur voor muziek voor een man zoals jij?"
    Licht kantelde Noé haar hoofd iets, een geamuseerde trek rondom haar lippen — nam daarbij gretig gebruik van de subtiele afleiding die Altair haar bood — en liet haar blik kort over zijn gelaat heen glijden, alvorens hij haar kant weer opkeek zodat één van haar wenkbrauwen in stille afwachting omhoog trok.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Altair      Dunn
    ⊱      Ex male stripper      |||      Mysterious stranger      |||      Outfit      |||      @ Bar w/ Noé      ⊰
    ‘Ik denk niet dat-dát ook maar iets zou uitmaken.’
    Direct voelt Altair zich schuldig het ook maar voor te stellen, al is het enkel met goede bedoelingen gedaan. Het is duidelijk dat er een harde realiteit haar weet te raken, eentje die er normaal voor zal zorgen dat Altair de dame in kwestie even een omhelzing zal bieden, maar met geen besef of Noé dat zal waarderen besluit hij zijn handen thuis te houden. Ze lijkt hem sterker dan ze zelf denkt.
          ‘Maar volgens mij zou je het nog doen ook..’
          Een kleine glimlach speelt rond Altair’s lippen, waarop hij dan toch knikt op haar woorden — al helpt de bredere glimlach hier natuurlijk ook bij. ‘Ondanks mijn eigen nieuwsgierigheid, kan ik je garanderen dat ik daarvoor ook zeker in te huren ben. Dit zou dan uiteraard wel enkel een testronde zijn uiteraard, juist omdat het zo kort dag is…’ Zachtjes port hij haar in haar zij, waarna hij zelf een slokje neemt.
          Wanneer hij haar verteld dat ze nog niet klaar zijn op de dansvloer, op zijn eigen wijze uiteraard, klinkt er gelukkig weer een lach. Het is echter de opmerking met betrekking tot de muziek die haar aandacht lijkt te trekken.
          ‘Is er een voorkeur voor muziek voor een man zoals jij?’
          De nieuwsgierige toon in haar stem doet Altair toch lichtjes grijnzen — al klampt ze zich waarschijnlijk vast aan de afleiding die zijn woorden beiden. ‘Oh, en man als ik? En wat voor man mag dat dan wezen?’ Zijn wenkbrauwen trekken zich toch wat op, waarna hij zich vrijwel direct beseft dat hij de vraag weer eens ontwijkt, een handigheidje dat hij al jarenlang erin heeft geprent — toch laat hij het antwoord wachten. Eerst maar eens zien of ze zich goed genoeg voelt om te happen, en anders kan het antwoord een andere keer gedeeld worden. Voor nu is een tikkeltje plagen wel iets dat hem het idee geeft dat hij haar toch probeert te helpen op zijn eigen manier.
          ‘Maar wil je zeggen dat jij deze popliedjes dan wel kunt waarderen?’ vraagt hij haar dan, eerder geïnteresseerd dan minachtend. Zelf is het niet zozeer zijn probleem met popmuziek, of EDM waar dit onder zou vallen in zijn eigen ogen, maar eerder dat het allemaal nog aardig braaf klinkt. Dat het feest pas net van start is gegaan gooit hij het zelf dan ook maar op, al hoopt hij oprecht dat het waar is.
          Wanneer er een plateau langs hem af glijdt met iets dat lijkt op een luxe cracker met een of andere rare zooi erop grijpt hij er toch naar eentje, terwijl hij een dankbare glimlach werpt op de mannelijke ober die het dienblad hun kant op houdt. Met een afwachtende blik kijkt deze vervolgens naar Noé, voordat hij er vervolgens weer vandoor gaat op weg naar het volgende groepje, om deze van iets dat als eten gezien kan worden, te voorzien. Altair werpt nog een snelle blik op de cracker, voor hij het in één keer in zijn mond stopt — wat niet moeilijk is gezien het een klein iets is. Ondanks de geur die er vanaf komt, smaakt het hem niet al te geweldig. Hij giet gauw een grote slok van zijn glas erachteraan om zichzelf van de nasmaak te redden. Rijkdom of niet, Altair kan de nasmaak van schimmelkazen en kaviaar nog altijd niet waarderen, al weet hij niet eens precies wat erop te vinden was. Een zachte lach rolt over zijn lippen. ‘Niet mijn ding.’


    I'm your little ray of pitch black.

    Leonora Paige Booth
    19 — actress — at Ophelia's garden w/ Sebastian & Tinsley — outfit

    Het duurde niet lang voor Lee op Leo's opmerking reageerde. Ze kwam overeind en trok zowel Leo als Sebastian direct mee de dansvloer op. Leo glimlachte genietend en keek even naar haar twee beste vrienden. Het was nog lang niet zoals het vroeger was, maar ze gingen de goede kant op. Toch? Misschien had deze stunt van haar nog zo slecht niet uitgepakt.
          Dansend naast Lee en Sebastian voelde Leo zich toch best goed over zichzelf. Beiden waren ze niet zo heel goed in dansen en deunden ze mee op het swingende ritme. Leo had echt wel een gevoel voor muziek en ritme en had zelfs een paar jaar dansles achter zich. Ze had best wat moves en wilde deze wel laten zien, als er maar wat meer alcohol in zat. Even keek ze opzij en ze zag de twee ineens wel heel dichtbij elkaar staan. Zelf leken ze er ook van te schrikken en Leo duwde wederom het jaloerse gevoel aan de kant. Ze kon niet verstaan wat Sebastian zei en vroeg er ook niet naar, want voor ze het wist stond hij achter haar en voelde ze zijn lippen even op haar wang. Ze kon niet anders dan lachen en draaide zich om, greep Tinsleys hand weer even vast en draaide een rondje onder haar arm door.
          Sebastian haalde een pakje sigaretten tevoorschijn en Leo keek hem wel wat streng aan. Ze wist dat hij heel wat had opgegeven om te zijn waar hij nu was, maar sigaretten... dat was het enige minpunt aan de man. En dat had ze hem al zo vaak duidelijk gemaakt.
          'Je weet dat die slecht voor je zijn, hè?' merkte ze op toen ze naast hem stond en ze lachte speels. 'Ik vertel je al jaren dat roken slecht is. Lee, help me hier even,' betrok ze haar beste vriendin in het gesprek en ze keek de krullenbol aan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.







    Noé Binda Aitkin

    "We are all a little broken.
    But the last time I checked, broken crayons still color.”"

    • 22 • At Ophelia's • w/ Altair • Outfit

    Noé lachte zacht om Altair zijn woorden en schokte licht iets opzij toen zijn vinger in haar zij prikte — een zone waar ze absoluut niet tegen kon mocht daar gepord of gekieteld worden, en wat haar ooit eens een lachstuip op geleverd had waarvan ze nog buikpijn kreeg als ze er aan terug dacht.
          "Oh, en man als ik? En wat voor man mag dat dan wezen?"
          "Mhm," humde Noé, voor een deel met een wat gespeelde bedenkelijkheid, terwijl ze het glas met haar drankje voor haar lippen stil hield.
          "Interessant," sprak ze toen, op dezelfde toon als waarop Altair zelf eerder gesproken had toen de blondine vroeg naar zijn eerste indruk van het feest. "Maar, voor een verdere mening mag je me die vraag later vanavond nog een stellen," ging ze op een plagende toon verder, waarna Noé alsnog een slok van haar drinken nam.
          "Maar wil je zeggen dat jij deze popliedjes dan wel kunt waarderen?"
    Licht tilde Noé één van haar schouders op, liet daarbij haar blik een rond glijden, alvorens ze weer op keek naar Altair. Haar muziek keuze was vrij veelzijdig, maar hetgeen er nu gedraaid mocht wel iets anders. Noé weet het maar af aan het begin van het feest — wat beloofde dat er later iets betere muziek gedraaid ging worden.
          "Het mag wel iets zwoeler," reageerde Noé, waarna ze zich iets beter probeerde te verduidelijken. "Iets minder.. hard? Als je snapt wat ik bedoel?"
          Wanneer er een groot dienblad tussen hen in verschijnt weet Noé nog net haar neus niet helemaal op te trekken. Ze had niks tegen een lekker hapje, integendeel zelfs, maar hetgeen er nu voorbij kwam was niet waar haar voorkeur naar uit ging. Kaviaar had ze nooit durven eten — het idee alleen maakte haar al misselijk — en schimmelkaas was iets wat in haar beleving onderin de vuilnisbak hoorde, in plaats van op een toastje. Omdat Noé hetgeen er nu op de toastjes zat niet herkende, dankte ze dan ook met een vriendelijk gebaar af, zodat de jonge ober zijn weg naar iemand anders kon vervolgen.
          "Niet mijn ding," hoort ze Altair ondertussen uitbrengen, als deze op zijn beurt het toastje wel heeft gepakt en met een grote slok van zijn drinken weggespoeld heeft. Noé grinnikte zacht en schudde licht met haar hoofd. "Je houdt mijn nieuwsgierigheid goed in stand, Altair," zegt de blondine dan, waarbij een lachje rondom haar lippen speelt.
          "Wel tactvol mijn vraag ontweken trouwens," werpt ze hem dan vervolgens vrijwel meteen al plagend toe, doelend op de voorkeur van zijn muziek. "Gaat je voorkeur dan stiekem toch uit naar deze popliedjes?"


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nikita Henderson
    23 • Noam • Ophelia George's garden / dance floor • Outfit + Heels



          Hij staart haar aan lang nadat de liefkozende bijnaam over haar lippen is gerold, een stilte waarin zij degene is die hem meevoert in haar bewegingen, het voor buitenstaanders doen lijkend alsof ze het evengoed over het weer zouden kunnen hebben. Niets is echter minder waar, gezien de intensiteit die in zijn hemelblauwe kijkers smeult, waardoor de donkerharige het niet eens opmerkt wanneer Noé en haar plus one van de dansvloer verdwijnen.
          ‘Ik ben geen tweede keuze,’ zegt hij, zijn handen naar haar heupen verplaatsend, haar eraan herinnerend dat hij nog nooit voor haar heeft ondergedaan. Ondanks de scherpe rand aan zijn woorden, voelt Nikita haar mondhoeken omhoog krullen, hem toelatend in haar persoonlijke ruimte door niet bij hem vandaan te stappen. ‘Laat maar zien dat je me in je bed wil.’
          Haar adem stokt, de lichamelijke reactie buiten haar controle, compleet machteloos tegenover de verrassende warmte van zijn lippen op haar huid. Het is niet alleen de honger, maar de tederheid van iemand die er al eens eerder is geweest en weet hoe hij haar moet beminnen, een listige valkuil voor de rest van haar zintuigen. ‘Ik weet wat ikzelf wil, Nikita.’ Hij kijkt haar aan, en voor het eerst in maanden ziet de donkerharige Russin de echte Noam in zijn blauwe poelen. De champagne stroomt als bliksem door haar aderen, vult haar hoofd met bubbels, doet haar vergeten wat ze van plan was. Ze wil dat hij haar naam nogmaals met zijn mond vormt, dan haar eigen tanden in zijn onderlip zetten, ‘En als je nu alcohol gaat antwoorden, sla ik je.’ Bruut.
          Haar wenkbrauwen kruipen naar elkaar toe, doen haar beseffen dat ze nog maar minimaal meewiegen op de onverminderde muziek. Ze pakt zijn kin tussen duim en wijsvinger vast, hem zo dwingend terug naar haar te kijken, wetende dat hij zich op deze manier schuil heeft proberen te houden.
          ‘Ik ben hier,’ zegt ze, zonder hem los te laten. ‘En ik was hier voor elke fout, elke misstap, alle ondraaglijke momenten. We zijn partners, jij en ik, maar ik ben geen Noé,’ haar ogen vlammen kordaat op bij de benoeming van de dame, hoewel ze haar gezicht lijnrecht voor het zijne houdt. ‘Je kunt niet kiezen welke stukjes je wilt en me de rest laten veranderen. Ik ben Nikita fucking Henderson en er is geen man in deze wereld die ik zal smeken mijn bed te warmen.’
    Ze laat hem los, zelf degene wiens kaak aanspant omwille van de druk waarmee ze deze op elkaar houdt.
          ‘Je bent een idioot, Noam Yates,’ zegt ze desondanks, wanneer ze haar blik terloops terug naar de bar heeft laten glijden. Het waren de eerste woorden die ze ooit tegen hem heeft uitgesproken, zij is ze nooit vergeten. ‘Ik heb meer drank nodig,’ verzucht ze voor hen beide, haar hand op een bijna zwepende manier naar hem uitstekend. Dit is hoe de echte koude oorlog eveneens is gewonnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tinsley      Ranger
    ⊱      Wrestler      |||      Partygirl      |||      Outfit      |||      @ Dancefloor » Gazebo w/ Sebas & Leo      ⊰

    De ritme in het muziek vertraagd overduidelijk, waardoor Tinsley vrijwel direct de handen van Sebastian op haar voelt. Zijn ene hand rond haar heup geplaatst, terwijl de ander zijn bekende plek heeft gevonden in haar eigen hand. Wanneer zijn handen zich inniger om haar heen willen slaan, trekt hij deze terug. Het terugtrekken van zijn ledematen valt haar harder dan ze toe wil geven, al is het meer omdat het haast oogt alsof ze hem zojuist heeft verteld dat ze een besmettelijke ziekte heeft.
          ‘Sorry… Dat zit er nog een beetje in… Gewoonte, denk ik.’
          Zijn volgende handelingen laten haar bloed echter koken. Van de armen die hij om Leonora’s heupen heen wikkelt, tot het frutselen aan zijn pakje sigaretten. Toch doet Tinsley maar haar best om dit weg te drukken — zichzelf afvragend hoelang ze dit vol kan houden. Al gauw voelt Tinsley hoe Leo opnieuw een rondje draait wanneer ze haar hand vastgepakt heeft. Een lichte glimlach glijdt er over het gezicht van de blondine, waarna ze maar weer haar eigen danspasjes voortzet — haar heupen ditmaal wat soepeler meebewegend op de rustigere muziek.
          Ze hoort haar twee vrienden weer een discussie starten met betrekking tot de sigaretten die Sebastian telkens op blijft steken, maar Tinsley is niet van plan zich ermee te bemoeien. Wanneer Leo haar echter erbij probeert te betrekken dwingt ze een hoorbaar lachje op, ditmaal beter geacteerd. Ze steekt haar wijsvinger omhoog en wiebelt ermee. ‘Oh nee, dat is jouw levensmissie. Het is zijn lichaam.’ En een goed lichaam ook nog eens.
          Terwijl Tinsley haarzelf dolgraag voor haar hoofd wil slaan dankzij haar alcohol infused brein op het moment, wuift ze alles maar even weg, en negeert ze voor enkele seconden alles en iedereen om haar heen. Haar ogen zijn gesloten, terwijl ze met haar handen door haar haren heen glijden en deze eens speels heen en weer schudt. Wanneer haar ogen opengaan glijden deze weer naar Leo en Sebastian toe. ‘Ik ga zo nog een glaasje halen, jullie ook?’
          Voordat ze echter kunnen antwoorden maakt de blondine haar weg al richting de gazebo om haar glas weer vol te gieten met de fles champagne die Sebastian eerder gehaald had. Haar vrije hand omklemt de ondersteunende pilaar van de gazebo, terwijl haar ogen over de dansende mensen heen glijden. Al gauw glijden haar ogen echter naar haar glas, terwijl ze even overladen wordt door alle gebeurtenissen van deze avond, en ergens is ze trots op haar eigen reacties, terwijl ze zichzelf ook weer voor haar hoofd wil slaan voor het geven van dezelfde reacties.
          Haar nagels tikken zacht op het glas, terwijl ze haar blik weer op Leo en Sebas richt. De vraag of dit wel kan werken blijft maar door haar hoofd spoken. De aanrakingen van Sebas kunnen haar best nog eens teveel gaan worden — dat lijkt het nu al te zijn. Nooit eerder geloofde Tinsley zo erg in that one ex, maar nu kan ze niets anders dan geloven. Ergens voelt het haast al als emotioneel vreemdgaan, waardoor haar ogen vrijwel automatisch naar Kars zoeken, welke ze helaas niet kan treffen.
          Zo’n seconde later laat Tinsley zichzelf even op de bank zakken, waarbij ze haar ene been elegant over de ander slaat. Als ze haar hart zelf kan breken, is het haar zojuist overkomen. Het is akelig hoe snel ze in een bekend patroon wil vallen met Sebastian, ondanks alles dat er gebeurt is. Ondanks alles dat er zojuist nog gezegd is. Kan het niet gewoon morgen zijn, zodat ze het uit kunnen praten? In alle eerlijkheid wil Tinsley gewoon dit feest al verlaten, ze is er nu al klaar mee. Het mag van haar gewoon de volgende dag zijn, zodat de drama over is.


    Altair      Dunn
    ⊱      Ex male stripper      |||      Mysterious stranger      |||      Outfit      |||      @ Bar w/ Noé      ⊰
    De reactie die de blondine geeft wanneer hij haar zij port ontgaat hem zeker niet, en doet hem laten grijnzen. Voor hem is het goed dit te weten, voor haar waarschijnlijk minder. Niet dat hij er misbruik van gaat maken, maar zo nu en dan even een sociale por om haar wakker te houden zal vermakelijk zijn.
          ‘Mhm.’ ‘Interessant. Maar, voor een verdere mening mag je me die vraag later vanavond nog een stellen.’
          Met een quasi bedenkelijke blik laat ze hem even wachten op meer, waarbij hij maar al te graag aan haar lippen hangt. Zijn wenkbrauw trekt lichtjes op, al volgt zijn blik al gauw het glas dat voor haar lippen rust. Bij het horen van het tweede woord groeit er echter een grijns op zijn gezicht, vooral door de plagende toon die er te vinden is in haar woorden.
          ‘Het mag wel iets zwoeler. Iets minder.. hard? Als je snapt wat ik bedoel?’
          Ditmaal kan Altair het niet laten zijn eigen gedachten af te laten dwalen, zijn gehele houding oogt dat ook lichtelijk vermaakt. Zijn vrije hand glijdt soepel in zijn broekzak, terwijl hij haar gelaatstrekken bestudeerd. ‘Oh, ik denk wel dat ik snap wat je bedoeld.’ Ondanks dat hij de woorden grijnzend uitspreekt, kijkt hij haar afwachtend aan, kijkend of het kwartje valt — terwijl hij rustig een slokje neemt.
          ‘Je houdt mijn nieuwsgierigheid goed in stand, Altair.’
          De lach die er achteraan volgt, evenals het gegrinnik voor die woorden doen hem goed. Direct speelt er dan ook een glimlach rond zijn eigen lippen. ‘Dat gevoel is geheel wederzijds, Noé.’ Gezien zij zo leuk zijn naam gebruikt, en deze ook nog eens goed uitspreekt, besluit hij haar naam ook te noemen. Zijn wenkbrauwen schieten kort omhoog, waarna hij nog een slok neemt om de vieze nasmaak toch echt weg te spoelen, waardoor zijn glas alweer bijna leeg is.
          ‘Wel tactvol mijn vraag ontweken trouwens. Gaat je voorkeur dan stiekem toch uit naar deze popliedjes?’
          De plagende toon laat hem opnieuw grijnzen, en ondanks dat hij er nu expres omheen wil draaien, twijfelt hij even om haar te geven wat ze nu blijkbaar wil — maar stiekem wil hij het concept erachter testen. En bovendien wil hij haar even terugpakken op haar eigen verkeerde woordkeuze eerder. ‘Het mag van mij best zwoeler, of juist harder. Ik ben niet zo moeilijk op dat vlak, het ligt geheel aan de dans, en met wie deze is uiteraard.’ Technisch gezien is het niet gelogen, maar een oprecht antwoord blijft vooralsnog uit. Gezien zijn dubbelzinnige opmerking krult zijn ene mondhoek wat op in de vorm van een scheve grijns, afwachtend naar haar reactie.
          Ergens wil Altair graag vragen naar wie het stel op de dansvloer is, maar het is niet zijn recht in zijn ogen. Hij ontwijkt hen dan ook, zelfs wanneer hij de rest van de tuin verder scant. ‘Hebben ze ook lekkere hapjes hier?’ Altair kijkt met een lach richting Noé. ‘Ik merkte namelijk op dat jij er ook geen behoefte aan had.’ Opnieuw glijden zijn ogen langs de obers, maar geen van hen lijkt iets anders te dragen dan die dingen, al kan hij zich niet al te goed focussen op de kleine hapjes en enkel afgaan op de kleur. ‘Volgens mij zou het wonderen doen om fastfood te serveren op een feest als dit — iedereen is binnen enkele uren dronken, als het niet meer is. Lijkt me de perfecte oplossing. Slider big macs, dat is pas een idee.’



    I'm your little ray of pitch black.

    Noam Yates

    •••

    23 • Suit & Tie • @ Ophelia's, bar • & Nikita
          Wanneer Nikita's vingers rondom zijn kin krullen — zuigt Noam onwillekeurig verlossende lucht naar binnen. Alhoewel Noam gewend is om Nikita continu aan te raken, voelt deze aanraking veelvuldig anders dan voorheen. Rondom hen dansen verschillende personen — maar zij lijken compleet verdwenen te zijn.
          'Ik ben hier. En ik was hier voor elke fout, elke misstap, alle ondraaglijke momenten. We zijn partners, jij en ik. Maar ik ben geen Noé. Je kunt niet kiezen welke stukje je wilt en me de rest laten veranderen. Ik ben Nikita fucking Henderson en er is geen man in deze wereld die ik zal smeken mijn bed te warmen.'
          Noam blijft haar continu aanstaren — zijn blik geen moment afwendend van haar felle kijkers die in brand staan. Gedurende haar woorden voelt hij een knoop in zijn maag ontstaan waar hij geen controle over schijnt te hebben. Onwillekeurig denkt hij terug aan alle momenten waarop Nikita hem bij heeft gestaan — alles waar ze over praat. Gedurende de diepste dalen van zijn leven was zijn daar en andersom eveneens. Noam wordt overspoeld door liefde — liefde voor zijn beste vriendin.
          'Je bent een idioot. Noam Yates.'
          De eerste woorden welke ze ooit tegen hem heeft gezegd.
          'Ik heb meer drank nodig.'
          Wanneer hij zijn hand automatisch in de hare laat glijden — komen haar laatst uitgesproken woorden plots binnen. Nikita zou hem absoluut nooit smeken of zelfs maar vragen. En daarin zit dan het grote verschil tussen hen beiden — Noam zou de maan voor haar naar beneden willen halen. Nikita was ontembaar en door geen enkele man te vangen. Rondom dit verschil zou hij uiteindelijk vrede moeten gaan vinden — anders zou het hem openbreken. Noam slikt voorzichtig de ingewikkelde knoop in zijn maag weg. Het heeft hem al opengebroken.
          Nikita gaat hem voor richting de bar — hem achter zich aan trekkend. Voordat Noam het in de gaten heeft, staan er twee gevulde shotglazen voor hen. Nikita heeft ongetwijfeld een of andere Russische verwoestende drank besteld — maar hij wil niet onderdoen. Dapper neemt hij één van de glaasjes in zijn hand, de drank ineens achterover gooiend. Nikita heeft een maag voor deze materie — Noam integendeel niet. Het voelt alsof alles binnenin wordt verschroeid. Happend naar adem zet hij het shotglas op de bar.
          'Ik wil helemaal niet stukjes van jou. Ik wil alles. Zonder daarin enige verandering aan te brengen.'
          Noam weet dondersgoed dat hij wordt gedreven door de drank — maar besluit deze gevoelens volledig te negeren. Voor nu voelt hij zich weer zichzelf, zoals hij altijd al was. Noam draait zichzelf half rond — waardoor hij Nikita aankijkt en tegen de bar kan leunen.
          'Ik vraag je niet om te smeken. Ik vraag je—'
          Gefrustreerd haalt hij kortstondig een grote hand over zijn gezicht, wensend dat zijn geest duidelijker zou worden. Wellicht was de drank geen goed idee — in ieder geval niet voor dit moment. Zuchtend kijkt hij Nikita aan, haar gezicht vertrouwder dan zijn eigen gezicht.
          'Ik ben niet één van je toyboys voor een avond vol met plezier, Nik. Ik wil meer.'


    ΣLLA • ЯOSA • SINCLAIЯ

    20 • parents lawyers • @ drink table • Outfit • w/ Liz & Madeleine


          Ella’s reebruine ogen gleden over de mensen op de dansvloer. De sierlijke bewegingen van de feestgangers zorgde ervoor dat ze zin kreeg om te dansen. De energie zinderde in haar lichaam die ze moeilijk kon onderdrukken. Haar spieren waren inmiddels ontspannen wegens de alcohol. Net wanneer Ella aanstalten wilde maken om zich in de dansende menigte te mengen, voelde ze een getik op haar schouder waarop ze ietwat geschokt zich omdraaide.
          “Fancy seeing you here neighbour,” hoorde ze een welbekende stem waarop Ella’s mondhoeken gelijkelijk omhoog gingen. Kort keek ze de dames aan om vervolgens haar ogen over de outfit te glijden. Ze wilde fluitend de twee complimenteren, maar wist dat ze het niet konden horen vanwege de luide muziek – en ook omdat Ella niet goed kon fluiten. Ella stak haar hand omhoog om vervolgens een cirkel te maken met haar wijsvinger en duim. De dames zagen er beeldschoon uit. “Nice to see you too.”
          “Doe je mee met een glaasje bubbels?” vroeg Liz waarop Ella meteen haar hoofd knikte. Hoewel ze al een beetje aangeschoten was, had ze nog meer alcohol in haar bloedsomloop nodig. “Dankje,” mompelde ze met een glimlach die om haar lippen sierde toen ze het glaasje van Madeleine aannam.       “Voor een onvergetelijke nacht.” Ella hief haar glaasje op waarna ze deze op haar lippen zette om een slok van de nemen. De werkzame stof tintelde in haar keel.
          “Ik solliciteer naar een flinke kater morgenochtend, dus mij zie je ’s ochtend niet hardlopen,” zei ze tegen Madeleine terwijl ze de vloeistof tegen de randen van het glas omhoog kolkte door het glas in kleine cirkeltjes te bewegen. Ze stopte haar handeling toen ze de tattoo van Madeleine in het vizier kreeg.
          “Is dat een nieuwe tattoo?” vroeg Ella bewonderend terwijl ze het afstand tussen hen vernauwde om beter zicht te kunnen krijgen. “I love it!” zei Ella. Ze nam weer een slok terwijl haar ogen over de tattoo gleden.
          “Your work?” vroeg Ella waarop ze haar kijkers weer op Liz richtte, al wist ze het antwoord al.

    [ bericht aangepast op 9 april 2020 - 10:23 ]

    Sebastian Justus Mcgawyer

          Seb volgt het korte dansje van de dames enigszins geamuseerd terwijl hij zijn sigaret opsteekt. ”Je weet dat die slecht voor je zijn, hè? Ik vertel je al jaren dat roken slecht is. Lee, help me hier even,”Seb kan niet anders dan lachend met zijn ogen rollen om de woorden van Leonora. ‘Oh nee, dat is jouw levensmissie. Het is zijn lichaam.’ Antwoord Tinsley op Leo's kreet om hulp. Grinnikend kijkt Sebastian Leo aan, en plagend steekt hij zijn tong uit waarna hij demonstratief de peuk in zijn mond steekt en een diepe hijs neemt. Tinsley kondigt aan dat ze nog een drankje gaat halen. De vraag of zij ook nog wat te drinken willen blijft in de lucht hangen.

          Met zijn blik volgt Seb zijn ex terwijl ze richting het huisje loopt, en voor zichzelf een glas champagne inschenkt om vervolgens op het bankje plaats te nemen. Wanneer ze haar blik op hen richt Sebas zijn ogen neer en wendt hij zich weer tot Leo. Hij twijfelt: Het liefst zou hij per direct achter Lee zijn aangelopen, haar vast hebben gepakt, haar zeggen dat het hem spijt om haar vervolgens een kus te geven. Maar hij kan niet achter haar aan blijven huppelen. Ze is met Kars en zal daar goede redenen voor hebben.

          De jongen schraapt zijn keel en kijkt vervolgens Leonora aan. “Wat wil je doen… Wil je nog wat drinken? Wil je dansen? Wil je naar huis…?” De sigaret gaat opnieuw naar Seb’s lippen. Het liefst zou hij per direct in de auto stappen om naar huis te rijden, en tegelijkertijd zou hij zichzelf helemaal klem willen zuipen. Of ergens een lijn coke scoren. Heel even, voor een halve seconde, glijdt de laatste gedachte door zijn hoofd om er akelig lang te blijven hangen. Het is niet alsof hier niets te krijgen valt, 1 op de 5 mensen gebruikt recreatief. En Sebastian zelf was altijd creatief genoeg om op de een of andere manier eraan te komen. Nee, no way. Hij schudt zijn hoofd, rilt even bij de gedachte aan de verschrikking in Milaan en knippert met zijn ogen. "We kunnen ook bij mij thuis onszelf klem zuipen...?", Ergens hoopt hij dat Leonora ermee instemt, maar tegelijkertijd weet hij dat ze waarschijnlijk het liefst hier blijft.





    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 15:39 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Leonora Paige Booth
    19 — actress — at Ophelia's garden w/ Sebastian & Tinsleyoutfit

    'Oh nee,' zei Tinsley meteen, 'dat is jouw levensmissie. Het is zijn lichaam.' Lee sloot haar ogen en Leo pruilde kort en keek weer naar Sebastian, die extra duidelijk een hijs van de sigaret nam. Verdomme. Leo trok haar neus op. Ze hield met heel haar hart van Sebastian, echt waar, maar aan roken had ze een hekel. Dat probeerde ze hem al jaren duidelijk te maken, maar er was nog niks veranderd. Ze zou het misschien beter op kunnen geven, maar ze wist dat ze hem gewoon elke keer kon irriteren door er weer over te beginnen. Het was iets.
          'Ik ga zo nog een glaasje halen, jullie ook?' verbrak Lee de stilte tussen hen en Leo wilde reageren dat ze ook wel wilde, maar Lee was al weggelopen en buiten gehoorafstand. Aarzelend keek Leo terug naar Sebastian, die Lee met zijn ogen volgt. Sebastian keek haar vervolgens weer aan en ze glimlachte even.
          'Wat wil je doen... Wil je nog wat drinken? Wil je dansen? Wil je naar huis...?' vroeg hij en Leo aarzelde kort en keek nog een keer naar Tinsley. 'We kunnen ook bij mij thuis onszelf klem zuipen?'
          Leonora lachte wel even door die laatste opmerking en keek weer kort naar Tinsley, die in haar eentje haar glas champagne naar binnen zat te gieten. Ze wist echt niet wat ze nu precies moest denken of voelen. Aan de ene kant was ze natuurlijk blij dat Sebastian terug was en dat het voelde alsof hij nooit weg was geweest. Ze had niet voor niets binnen enkele dagen voor zijn voordeur gestaan om hem te begroeten. Ze was ook blij dat haar hechte vriendschap met Tinsley sterker dan ooit was geweest en dat ze haar had kunnen helpen de verbroken relatie met Sebastian te overkomen. Maar nu... nu ze hier samen op het feest stonden, voelde ze zich net een pingpongbal. Ze zat tussen het tweetal in en moest met allebei rekening houden. Sebastian zag zijn ex met haar nieuwe vriend en Tinsley zag haar ex voor het eerst in jaren. Verdomme. Had ze hier wel goed aan gedaan? Het voelde nogal dubbel. Was ze niet egoïstisch geweest om dit feest uit te kiezen om de twee weer aan elkaar voor te stellen?
          'Wil je weg?' vroeg ze uiteindelijk en ze keek naar haar beste vriend. Ze wenste dat ze een glas in haar handen had om zich bezig te houden, of om achterover te slaan. Ze wilde niet dat iemand zich ongemakkelijk voelde, maar eigenlijk bekroop dat gevoel haar zelf nu ook wel heel erg. Het was ongemakkelijk, hoe hard ze het ook probeerde te ontkennen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nikita Henderson
    23 • Noam • Ophelia George's garden / bar • Outfit + Heels



          De twijfel is amper opmerkzaam in haar stalen frame, niet in de achteloze manier waarop ze zich naar hem heeft uitgestrekt, maar de brunette voelt haar spieren onwillekeurig ontspannen wanneer Noam zijn slanke vingers langs de hare vouwt, de mogelijkheid dat hij haar zou afwijzen iets te reëel om volledig te hebben uitgesloten tot dan. Want op dat moment heeft ze hem, verspilt ze geen enkele seconde meer om hem over de dansvloer achter zich aan naar de bar te trekken. Dat ze niet struikelt over haar eindeloze benen of de indrukwekkend hoge hakken zal een raadsel zijn voor velen.
          Nikita besteld twee shotglazen vodka, de echte soort — die niet stopt met branden tot hij door je gehele gestel is gebrand. De barman lijkt haar na deze hoogstwaarschijnlijk onpopulaire keuze extra in zich op te nemen, waagt zelfs een poging tot flirten, maar de dame poeiert hem af met een rinkelende beweging van haar hand, de doorzichtige sluipmoordenaar in één pijlsnelle beweging achterover kiepend. Als Moskou een smaak zou hebben, is dit hem.
          Ze ziet Noam vanuit haar ooghoeken haar voorbeeld volgen, vechtend met de substantie waar zij hem lichtelijk geamuseerd blijft bekijken, overwegend een tweede ronde te bestellen.
          ‘Ik wil helemaal niet stukjes van jou. Ik wil alles. Zonder daarin enige verandering aan te brengen.’ Het is de alcohol die praat, ze weet dat hij worstelt met zijn emoties en gevoelens op een manier die onbegrijpelijk is voor haarzelf. Ze is zich er maar al te goed van bewust waar ze zich bevinden, wat haar ervan weerhoud dieper op het onderwerp in te gaan, maar Noam allerminst lijkt te hinderen. ‘Ik vraag je niet om te smeken. Ik vraag je—’
          De brunette ziet de wanhoop in de manier waarop hij een hand over zijn gelaat trekt, de gefrustreerde uitdrukking die daarop ligt reflecterend wat er niet op haar eigen exemplaar te vinden is.
          ‘Ik ben niet één van je toyboys voor een avond vol met plezier, Nik. Ik wil meer.’
    De wrange nasmaak van pure alcohol en het smakeloze woord waarmee hij ongetwijfeld haar bedpartners aanhaalt doen haar met haar tong klakken. Nikita verschuift haar blik richting de bar, draait haar vinger rond en knikt wanneer de bartender richting de doorzichtige fles gebaard. ‘Vind een groter glas,’ zegt ze hem, nadat ze haar aandacht alweer opnieuw op haar metgezel heeft gericht.
          ‘Heb je er ooit bij stilgestaan wat ik wil, hm?’ vraagt ze hem achteloos, het halfvolle glas van de bar graaiend. Ze weet zeker dat dit genoeg zou zijn om Ophelia George's prachtige villa in de hens te zetten. ‘Toen je volledig overtuigd was dat je die blonde vyteret' nogi wilde, was dat niet genoeg om je loyaal te houden. Je wilde haar. En mij. Ik heb je nooit geweigerd,’ ze neemt een riante slok vergif voor ze zich dichter naar hem toe buigt, haar natte mond vlak onder zijn oorschelp zoals hij bij haar had gedaan — hetgeen er voor ieder, ander op een gezellig onderonsje uit laat zien. ‘Oh, Nono, hoe vaak ben je niet tussen mijn lakens gekropen terwijl je nog naar haar rook?’ Ze blaast zachtjes tegen zijn huid, voor ze zich abrupt terugtrekt, haar ogen stug op de voorbijkomende plateaus met kaviaar gericht. Wanneer ze de ingeving krijgt er een toastje vanaf te pakken om de alcohol in haar maag iets te laten absorberen, neemt ze enkel nog een slok.


    * voetveeg


    Feel the fire, but do not succumb to it.







    Noé Binda Aitkin

    "We are all a little broken.
    But the last time I checked, broken crayons still color.”"

    • 22 • At Ophelia's • w/ Altair • Outfit

    Hoewel Noé zich in eerste instantie niet direct bewust word van de dubbelzinnigheid waarmee haar eerdere woorden opgepakt kunnen worden, valt het kwartje enkele minuten later nadat Altair kenbaar maakte heel goed te weten wat de blondine bedoelde met haar keuze voor muziek. De warmte stijgt subtiel naar haar wangen, welke de blondine tactvol tracht te verbergen door haar glas in de buurt van haar lippen te houden, waarna ze het onderwerp zo soepel mogelijk poogt terug te brengen naar zijn ontwijking van haar eerder gestelde vraag — de ober tussendoor dankbaar voor zijn korte onderbreking met de hapjes.
          "Het mag van mij best zwoeler, of juist harder. Ik ben niet zo moeilijk op dat vlak, het ligt geheel aan de dans, en met wie deze is uiteraard," zegt Altair dan, alsnog in een verlate reactie.
          De grijns op zijn lippen past perfect bij de uitdrukking die op zijn gezicht verschijnt. Hoe hard Noé ondertussen ook haar best doet om eventuele opkomende beelden buiten haar gedachten te houden, kan ze het niet voorkomen dat enkele enigszins binnen weten te dringen en haar wangen zo van een nog roderen kleur te voorzien. Toch was er van ongemak geen spoor te bekennen en weet enkel een gesmoord geluidje heel even haar keel te verlaten, terwijl Noé zichtbaar genoot van het spel wat er tussen hen gespeeld werd — ondanks het feit dat Altair er vele male beter in leek te zijn.
          "Geen extreem veeleisende man dus, hm?" kaatst Noé dan terug, alvorens ze een keer kucht om de heesheid uit haar stem te houden.
          "Hebben ze ook lekkere hapjes hier?"
    Met een lach kijk Altair haar kant op, waarop een geamuseerd lachje verschijnt op het gezicht van de blondine — een perfecte reactie vormt zich op het puntje van haar tong, klaar om de man van een klein koekje van eigen deeg te voorzien, als hij verdergaat. "Ik merkte namelijk op dat jij er ook geen behoefte aan had."
          "Als je voor de lekkere hapjes komt dan ben je aan het verkeerde adres, vrees ik," reageert Noé. "Vaak ziet het er lekkerder uit dan het daadwerkelijk is, al willen sommige nog wel het proeven waard zijn hoor."
    Met een zachte grinnik brengt de blondine haar glas naar haar mond en neemt een laatste slok van haar drankje, waarbij ze opmerkt dat deze er sneller inging dan het drankje ervoor.
          "Volgens mij zou het wonderen doen om fastfood te serveren op een feest als dit — iedereen is binnen enkele uren dronken, als het niet meer is. Lijkt me de perfecte oplossing. Slider big macs, dat is pas een idee."
          Noé humt goedkeurend. "Beloof me dat een volgend feest aan jouw adres zal zijn? Uiteraard wel gediend met lekkere hapjes." Een subtiele grijns verschijnt ditmaal op haar gezicht als Noé met wat gespeelde onschuld naar Altair opkijkt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'