• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox floot op zijn vingers toen Vienna haar date pal op de bek pakte. 'Aight,' zei hij met een brede grijns toen ze elkaar weer loslieten en hij hield zijn hand omhoog voor een high-five naar Merrin. 'Ben ik een goeie wingman of ben ik een goeie wingman?' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Je hebt gewoon vijf stappen overgeslagen dude.'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2020 - 23:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

    Toen Romeo opzij keek, deed zij dat ook- en haar mond viel open. Oké, ze wist wel dat er iets gaande was tussen die twee, maar dit... Ze staarde haar vriendin sprakeloos aan en deed haar best om haar gedachten weer op een rijtje te krijgen. Die kreeg vanavond een flink kruisverhoor, dat stond vast!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Hij glimlachte waterig. ‘Dank je. Misschien dat ik dat uiteindelijk wel doe.’ Hij sloeg zijn ogen neer. ‘Als ik er echt niet meer uitkom.’ Hij keek weer op, zocht met zijn ogen even naar Michiel. Zoals hij al zo vaak had gedaan vanavond. Plotseling verstijfde hij.
          Michiel zoende. Met Vienna.
          Opeens trilde hij over zijn hele lichaam. Hij kon zijn blik niet van de twee losscheuren en de pijn die hij voelde was zo plotseling en ruw dat hij in elkaar kromp. Er kwam een waterig waas voor zijn ogen langs.
          Plotseling was het alsof de muren op hem afkwamen. Hij draaide zich weg, botste tegen iemand aan. Hoorde mensen lachen. Zag Michiel met zijn lippen op die van Vienna, waar hij ook keek.
          Dit was niet een kus als gisteren tijdens het flesje draaien. Dit was een echte kus, zo eentje waar hij vannacht van had gedroomd. Zo’n kus die hij voor zijn vriend gewenst had, maar die hij onder geen beding zelf had willen zien.
          Zijn ogen brandden, hij stond op het punt om te huilen. Maar niet hier, niet met al die mensen om hem heen… Plotseling trok iemand hem in zijn armen. Een paar tellen lang dacht hij dat het Agami was, tot zijn gezicht tegen een stevige boezem werd gedrukt.
          ‘Ssh,’ klonk Dezi’s stem. ‘Gedraag je als een man, ga nu niet lopen huilen.’ Ze streek door zijn haren. ‘Dit had je gewoon even nodig. Merrin is hartstikke hetero, dat moest je gewoon even zien voordat je het echt kon afsluiten. Het is alleen maar goed, lieverd.’
          Hij voelde een kus in zijn haren. Haar aanrakingen maakten alles echter alleen maar erger. Hij had een gigantische buikpijn en hij voelde zich misselijk en er zat een stekend, knauwend gevoel in zijn borst.
          En toen kwamen de snikken.
          Het kwam niet alleen door die kus, hield hij zich voor. Alles werd hem gewoon te veel, hij wilde zich opsluiten in zijn kamer en er nooit meer uitkomen.
          ‘Verman je,’ klonk het streng. ‘Je hart is nu gebroken, dat is goed. Dan kan een ander het weer helen. Ik zal het helen? Goed?’ Ze streek door zijn haren. Daarna tilde ze zijn gezicht op zodat hun ogen op gelijke hoogte waren.
          Met haar duimen streek ze de paar tranen van haar wangen. Haar ogen waren groot en leken warempel echt bezorgd.
          ‘Je bent veel te knap om te huilen, Adam. Hij is je tranen niet waard. Hij kan je niet geven wat een vrouw je kan geven.’
          Hij verstijfde toen ze zachtjes haar lippen tegen die van hem drukte.
          Maar hij kon het niet. Hij rukte zich van haar los en beende langs iedereen heen totdat hij de uitgang had bereikt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx trok een mondhoek op en schudde grinnikend zijn hoofd. 'Je maakt er weer een mooi verhaal van, kleintje.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

    Ze had Adam nog willen waarschuwen voor Dezi, maar was net te laat geweest. Ze begreep niets van wat het meisje allemaal tegen haar vriend zei, die duidelijk van streek was. Zijn hart gebroken? Merrin duidelijk wel hetero? Ze keek even hulpeloos opzij naar het groepje verderop, waar Merrin net Vienna losliet na een zoen.
    Toen ze weer terugkeek naar Adam, drukte Dezi haar lippen op die van Adam en Agami’s hart sloeg een tel over. Adam wilde dat helemaal niet. Dat was wel duidelijk. Dit- ze moest dit stoppen!
    Seconden later trok Adam zich gelukkig zelf al los en beende ervandoor. Agami schonk Dezi geen blik waardig en zette meteen de achtervolging in.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Zodra hij een plaats had gevonden waar niemand anders was, zakte hij op de grond neer en maakte zich klein. Met zijn gezicht tegen zijn knieën gedrukt begon hij te snikken. Hij was zo moe van de constante strijd in zijn hoofd, van zijn walgelijke gedachten en verlangens. Dit ging niet over, hij wilde niet meer, hij wilde gewoon rust...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Dat mag ook wel, want ik denk er heel wat over na." Jester knikte dankbaar naar een van de barmannen die hem een glas whiskey aanreikte. "Madcaps wraak op Scary Vibes is dat Jester Onyx gaat dwingen een Disneyfilm met hem te kijken," zei Jester toen (impulsief) plagend en hij nam een slok. "Oh en trouwens," voegde hij daaraan toe, "ik heb dus wel zomaar met een paar zinnen een slot gesloten, glas uit je hand gepraat en het slot zelfs weer open gekregen. Dat is best wel flitsend fantastisch."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Als ik tijdens die film in slaap mag vallen dan gaat Scary Vibes akkoord.' Ook Onyx nam een slok whiskey. Hij geeuwde. 'Jij hebt morgen een dubbele kater,' concludeerde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

    Het kostte meer moeite dan ze had gedacht om hem bij te houden en Agami rende achter hem aan het terrein over. Ondertussen was het al aardig donker, maar Agami was vastberaden om haar vriend nu niet alleen te laten. Nooit niet. Ze vond hem even later bij een van de schuurtjes op het terrein, waar ze dacht dat fietsen opgeslagen lagen. Adam zat ineen gekrompen op de grond zachtjes te snikken en Agami had het gevoel dat haar hart brak.
          "Hé," zei ze zachtjes en kwam voorzichtig dichterbij. "Adam, ik ben het." Agami aarzelde maar heel even en zakte toen door haar knieën om haar armen om de huilende jongen heen te slaan. "Het komt goed, rustig maar," fluisterde ze, terwijl ze hem stevig vast bleef houden. "We komen er samen wel doorheen," suste ze. "Laat het allemaal even gaan."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          "Nah, ik heb al de meest geweldige film voor je bedacht. Daarbij van je echt niet in slaap," grijnsde Jester. "Maar ik beloof dat ik je niet exprés wakker zal prikken." Hij pakte zijn glas weer uit Onyx handen. "Een beetje maar. Ik kan mijn alcohol gelukkig beter binnenhouden dan jij, dus dat scheelt." Hij nam nog een slok. "Je bent trouwens vergeten om te zeggen hoe awesome dat slotengedoe was van mij," voegde hij er luchtig aan toe.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 1:55 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam klampte zich snikkend aan zijn vriendin vast. Hij kon niet meer doen alsof, hij kon het gewoon niet meer, niet met de wetenschap dat hij dit nog hij wist niet hoelang moest volhouden. Een lange tijd bleef hij huilen, totdat de schaamte weer terugkroop en hij zijn hoofd boog. Snotterend haalde hij adem, niet wetend wat hij kon zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          "Adam," zei het meisje toen. "Is dit allemaal omdat je misschien op jongens valt, in plaats van op meisjes?"
          Dat was het enige wat Agami kon bedenken. Adam die overstuur raakte toen hij Merrin met een meisje zag zoenen, die per se met Merrin de vriendschap moest verbreken, die een groot geheim had en Dezi die het erin wreef dat Merrin gewoon hetero was. En Adam dus niet.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Wat dan?' Hij fronste. 'Ik heb toch niet gekotst ofzo?'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 1:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Goede Goden, wat moet een mens doen om eens wat waardering van jou te ontvangen." Jester schudde zijn hoofd en nam nog maar een extra slok whiskey. "Gekotst niet, want dat had ik je toch echt zelf laten opruimen. Ik bedoel vooral die gaten waar je het vanochtend over had, waarvan ik zo vriendelijk was ze weer voor je te vullen."

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 1:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Paniek greep hem naar de keel toen ze die woorden uitsprak. 'Natuurlijk val ik niet op jongens. Doe niet zo raar. Het was gewoon... Vienna. We zijn op hetzelfde meisje verliefd en doordat ik jaloers ben weet ik niet meer hoe ik met hem moet omgaan.'
    Hij boog zijn hoofd, schaamde zich omdat hij loog. Maar misschien hielp het.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 1:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.