• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze voelde zich beledigd. Noemde hij haar nu ongemanierd? Het jaloeziemonster in haar ontwaakte weer, zodra ze de knipoog van Fox naar 8102 opving. Wat deed ze hier eigenlijk nog?! Fayr zou haar waarschijnlijk allang aan haar jasje getrokken hebben. Ze hoorde haar bijna in haar hoofd praten en zag haar wapperen met de rode vlag. Misschien had Fayr gelijk, misschien kon ze beter maar oppassen met deze jongen en misschien wel beter uit zijn buurt blijven zelfs. Ze trok haar neus op en keek Fox met arrogante blik aan. "Je hebt helemaal nog niet meegemaakt als ik ongemanierd ben..." zei ze duisterder dan de bedoeling was. Even keek ze haastig in de richting waar Merrin verdwenen was. Voor Agami of Fox kon antwoorden, mompelde ze: "Ik ga mijn date zoeken...", waarna ze er vandoor stoof.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    "Je hebt gelijk." Hij knikte even naar de jongen verderop. "Ik zet wel een paar stappen achteruit, anders blijft hij op zo'n afstand. Phone en ik moeten toch gaan. Veel plezier vanavond." Hij gaf Dezi een knipoog voor hij bij Phone inhaakte. Hij keek met een grijns op haar neer. "Ben je er klaar voor?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Hoezo heb je geen vrienden?' vroeg Onyx. 'Je hebt die mooiboy van je toch?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    Fox trok zijn wenkbrauwen op. 'Zoo... iemand is hier flink ongesteld. Arme Merrin. Die krijgt wel meteen hoe-versier-ik-een-chick niveau 10 voor zijn kiezen. Ach ja, niets mis met een beetje uitdaging.' Hij keek zijn date weer aan. 'En over die samenwerking gesproken... Ik ga het toch eens aan mijn mattie voorleggen. Die heeft al wat intieme afspraakjes met jullie drakenkoningin gehad, dus misschien zit er meer in dan je denkt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Agami

          "Aan wie?" Agami probeerde haar aarzeling te verbergen. Iemand die vrijwillig naar intieme afspraakjes met de Dezi (drakenkoningin sprak best voor zich) ging, klonk alsof hij zelf ook genoeg power had om flink eng te zijn. Agami hield er dan wel niet van als mensen haar onderschatten en zou graag het tegendeel bewijzen, maar bewust enge mensen opzoeken stond nu ook weer niet op haar verlanglijstje. Zeker niet nadat Vienna (een Naam) was weggelopen en Fox toch best enthousiast leek over het samenwerkingsidee. Straks besloten de Lions dat ze gewoon gingen samenwerken en mocht Agami dat aan Yrla en Dezi uitleggen. En Onyx.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    'Fire natuurlijk. Die op een elf-lijkende veel te hetero zijnde Adonis.' Hij was er vrij zeker van dat zijn bos krullen binnen een mum van tijd tot as zou vergaan als Fire die opmerking zou horen, want hoewel Fox hem als een vriend beschouwde was hij er niet helemaal zeker van dat dat andersom gold. Fire was soms wat moeilijk. Of die vond hém in elk geval moeilijk. Vermoeiend. Eén pot nat. 'Maar goed, we gingen niet over onze afdelingen praten.' Hij stak zijn hand uit. 'Dus wat zegt u van een eerste dans?'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2020 - 16:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Die heeft besloten dat hij geen vrienden meer wil zijn," zei hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Romeo

    "Ik hoop maar voor jullie dat hij niet te laat komt voor de opdracht, dat lijkt me niet handig," zei hij met een kleine glimlach. Hij keek peilend naar het meisje naast hem, maar hij had het idee dat het hebben over de zuivering de sfeer tussen hen niet zou helpen. De muziek startte weer in en hij zette een grijns op. "Maar.. Voordat we onderbroken werden, ik had u ten dans gevraagd." Hij daagde het meisje dichterbij te komen. Ze waren met een vrolijke muziek begonnen, waardoor hij gewoon simpel met een zij-stap begon. "Oke" begon hij, terwijl hij om het meisje begon te dansen. "Ochtend of avondmens?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx schoot in de lach. 'En jij gaat daar zo maar mee akkoord? Man, vertel Jester dat hij dat ook eens moet doen. Die heb ik al tig keer gezegd dat ie moet opdonderen omdat ik geen vrienden met hem wil zijn maar hij heeft er mooi schijt aan. Ik kan een vriendschap verbreken, maar die jongen vertikt hetzelfde te doen. Dan moet ie het zelf maar weten.'
    Hij sprak er luchtiger over dan hij zich voelde, want juist nu Maaya en Ed samen verschenen waren wilde hij een punt achter hun vriendschap zetten. Maar Jester was koppig. Heel koppig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          "Ochtend," zei Fayr, die gemakkelijk in het ritme stapte. "Zomer of winter?" vroeg ze meteen terug.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Agami

          Die Lion met de lange haren. De leider. Natuurlijk was Fox matties met de leider van zijn afdeling. Het universum had gewoon niet het beste met haar voor. "Veel te hetero?" zei Agami lachend. "Verder vind ik dat wel een hele mooie beschrijving, want ik weet nu in ieder geval precies wie je bedoelt." Agami was opgelucht dat Fox niet direct de lange jongen aanschoot over zijn nieuwe plan en accepteerde dus maar Fox' zijn hand voor een dans. Ze had nog nooit met iemand gedanst (zover ze wist) en misschien was een waarschuwing wel op zijn plek. "Moet je alleen niet boos worden als ik op je tenen ga staan," zei ze semi-serieus.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    "Hoeft dat niet dan?" zei hij verrast. Misschien had Onyx een punt, hij hoefde er niet meer akkoord te zijn dat Adam hun vriendschap verbrak. Hij voelde zich meteen een stuk lichter. Het zwarte verdriet dat op zijn hart lag, leek als sneeuw voor de zon te verschijnen. Hij kon Adam gewoon zeggen dat hij het er niet mee eens was dat hij hun vriendschap verbrak. Misschien moest hij maar eens wat koppiger zijn. "Bedankt, Onyx," zei hij met een grijns. Hij voelde zich opgelucht door het advies van Onyx, zo opgelucht dat hij wat terug wilde doen. Hij bedacht zich iets, maar misschien... "Misschien is dit niet het beste advies. Maar het is mogelijk je vriendschap met Jester te verbreken als dat echt is wat je wil. Kijk maar naar Jester en Yrla. Die zijn toch ook geen vrienden meer? Misschien moet je iets doen waar Jester echt van walgt." Merrin haalde zijn schouders op. En schonk de jongen voor hem een grijns. "En nu ga ik gauw mijn date weer zoeken, anders heb ik de rest van de avond een probleem." Hij zwaaide naar Onyx en verliet de toiletten.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2020 - 16:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Romeo

    "Zomer, sowieso. Niets is lekkerder dan in het gras op mijn gitaar spelen." Hij keek het meisje met een glimlach aan en betrapt zichzelf erop dat hij deze avond het nog best naar zijn zin had. "Wat vind je het lekkerste om te eten?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx keek hem met een zwakke grijns na. Tja, dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Zelfs als hij met een bulldozer over Jester heen reed gaf hij niet op. Niet nu Jester de reden wist waarom hij de vriendschap wilde verbreken; om hem te te beschermen. Gek genoeg bood het hem wat opluchting dat de jongen weer wat vrolijker keek. Hoewel het hem normaal gesproken geen moer zou kunnen schelen, dacht hij dat het voor beide jongens beter was als ze elkaar bleven steunen. Buiten elkaar hadden ze immers niet veel en nu het goed ging met de ontwikkeling van hun gave moest dat zo blijven. Eigenlijk gold voor Jester en hem hetzelfde, realiseerde hij zich. Ze waren een goed team, hij zou Maaya daar niet tussen laten komen. Op welke manier dan ook.
    Hij wierp nog een blik op zijn bloedende hand en besloot eerst terug te lopen naar de campus om die te verbinden. Daarna ging hij Jester wel opzoeken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          "Mee eens," zei Fayr, die het misschien ondertussen helemaal niet zo erg zou vinden om daar eens naast te zitten en te luisteren naar de muziek. "M&M's," zei ze daarna. "Of aardbeien, maar daar moet het het seizoen voor zijn. M&M's kunnen het hele jaar door." Ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. M&M's waren een serieuze zaak en ze kende bijna niemand die er niet van hield. "Wat is je favoriete liedje?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.