• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vinden jullie het eig een goed idee dat de heks nu actie zou ondernemen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ik denk dat Aarsvogel dan de enige rol van nut is die ze heeft gezien en dat ze dat heeft vermeld? Want er zijn nog maar twee nachten geweest en misschien had ze een nacht iemand gezien die al vermoord is en dan heeft het geen nut om dat door te geven. Anyways, ik denk dat Aarsvogel nu wel verdachte nummer 1 is, haha. Want waarom zou Snapple liegen? Het enige wat ik er tegen kan bedenken is dat Aarsvogel wel best actief was, maar ik denk niet dat dat opweegt tegen Snapples woord haha

    Edit: als Aarsvogel inderdaad een virus is hebben jullie gelijk wat betreft mijn theorie over Cayline, denk ik. Als een virus stem je niet snel op een ander virus en dan zou Cayline geen virus zijn.


    Dan zou ze sowieso Becker moeten gezien hebben de eerste nacht, gezien er de tweede nacht niemand vermoord is. Kan prima, al lijkt de kans me vrij klein.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    Vinden jullie het eig een goed idee dat de heks nu actie zou ondernemen?

    De heks is in dit geval toch de dokter hè?
    Als die aarsvogel zou doden, dan zijn we wel meteen zeker en hoeven we daar de volgende dag niet meer mee bezig te zijn. :') + kans lijkt me nog steeds vrij reëel dat ze Lorem eruit stemmen deze nacht, en dan hebben we er helemaal niks aan gehad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dan zou ze sowieso Becker moeten gezien hebben de eerste nacht, gezien er de tweede nacht niemand vermoord is. Kan prima, al lijkt de kans me vrij klein.

    Of ze heeft Lorem gezien, maar Lorem heeft zijn rol al verteld.
    (IrishNialler is ook dood, maar die had ze sws niet gezien vermoed ik)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    (...)
    De heks is in dit geval toch de dokter hè?
    Als die aarsvogel zou doden, dan zijn we wel meteen zeker en hoeven we daar de volgende dag niet meer mee bezig te zijn. :') + kans lijkt me nog steeds vrij reëel dat ze Lorem eruit stemmen deze nacht, en dan hebben we er helemaal niks aan gehad.

    Ja sorry, de oude rollen zitten iets beter in m'n hoofd denk ik XD
    Jawel, want Lorem kan nog iemand vermoorden als hij sterft en denk dat de kans vrij groot is dat dat aarsvogel is. Nu kan hij zijn dood zo lang mogelijk proberen uit te stellen om verder in het spel misschien een meer cruciale keuze te kunnen maken, of hij kan aarsvogel nu vermoorden en zichzelf redden, want als hij dat doet, heeft hij eig dezelfde waarde als een gewone burger en zullen de virussen wrs niet meer zo snel achter hem aangaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ja sorry, de oude rollen zitten iets beter in m'n hoofd denk ik XD
    Jawel, want Lorem kan nog iemand vermoorden als hij sterft en denk dat de kans vrij groot is dat dat aarsvogel is. Nu kan hij zijn dood zo lang mogelijk proberen uit te stellen om verder in het spel misschien een meer cruciale keuze te kunnen maken, of hij kan aarsvogel nu vermoorden en zichzelf redden, want als hij dat doet, heeft hij eig dezelfde waarde als een gewone burger en zullen de virussen wrs niet meer zo snel achter hem aangaan.

    Ahja, de dokter weet altijd wie er sterft, was dat even vergeten. :'D
    Moest ik de dokter zijn dan zou ik er waarschijnlijk voor kiezen om aarsvogel te doden. Iedereen lijkt het er nu over eens te zijn dat we haar de volgende dag eruit stemmen, dus dan kan dat in principe even goed vannacht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ahja, de dokter weet altijd wie er sterft, was dat even vergeten. :'D
    Moest ik de dokter zijn dan zou ik er waarschijnlijk voor kiezen om aarsvogel te doden. Iedereen lijkt het er nu over eens te zijn dat we haar de volgende dag eruit stemmen, dus dan kan dat in principe even goed vannacht.

    Ik zou als dokter ook aarsvogel vermoorden vannacht, ook gwn om mezelf langer in het spel te houden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik zou als dokter ook aarsvogel vermoorden vannacht, ook gwn om mezelf langer in het spel te houden.

    Ja klopt, dan ben je dat vergiftigd geschenk meteen kwijt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    aarsvogel schreef:
    (...)
    Ik bedenk net dat ze alsnog goed de onderzoeker kan zijn, ze heeft natuurlijk niet iedereen onderzocht, dus zegt het nog steeds niks als ze mij gewoon oprecht verdenkt.

    Dit dus.
    Geloof nou niet alles wat snapple zegt.. ze zij zelf geen bewijs te hebben, en het leek er meer op dat gnagna een serieus argument tegen me was..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)
    Dit dus.
    Geloof nou niet alles wat snapple zegt.. ze zij zelf geen bewijs te hebben, en het leek er meer op dat gnagna een serieus argument tegen me was..

    Maar zij is de enige die we in dit spel nog enigszins kunnen geloven, dat besef je toch?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Maar zij is de enige die we in dit spel nog enigszins kunnen geloven, dat besef je toch?

    De onderzoeker staat ook aan de kant van de burgers, lijkt me heel vreemd dat ze zo zeker iemand zou aanduiden op een vaag vermoeden. Dan had ze beter wat extra moeite gedaan om Ristridin wat verdacht te maken, had ze deze ronde misschien nog overleefd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    aarsvogel schreef:
    (...)
    Dit dus.
    Geloof nou niet alles wat snapple zegt.. ze zij zelf geen bewijs te hebben, en het leek er meer op dat gnagna een serieus argument tegen me was..


    Wat maakt dat jij absoluut niet het virus kan zijn? Ik weet dat het moeilijk is om veel redenen hierover te geven, maar het is niet onmogelijk. Het maakt je best verdacht als een onderzoeker zegt als enige dat jij een virus bent. Dat ze geen grondige reden geeft, kan er ook aan liggen dat ze er geen heeft buiten dat ze gewoon gezien heeft dat je er eentje bent.
    Ik word er graag van overtuigd dat je er geen bent, als dit werkelijk zo is, maar op dit moment heb je dat nog niet gedaan voor mij.


    Take me to wonderland

    Mocht deze vol zijn, geef even een gilletje in het andere topic (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Dysphoria schreef:
    (...)

    Wat maakt dat jij absoluut niet het virus kan zijn? Ik weet dat het moeilijk is om veel redenen hierover te geven, maar het is niet onmogelijk. Het maakt je best verdacht als een onderzoeker zegt als enige dat jij een virus bent. Dat ze geen grondige reden geeft, kan er ook aan liggen dat ze er geen heeft buiten dat ze gewoon gezien heeft dat je er eentje bent.
    Ik word er graag van overtuigd dat je er geen bent, als dit werkelijk zo is, maar op dit moment heb je dat nog niet gedaan voor mij.


    Inderdaad, misschien is het wel eens goed om jouw verdediging te horen.
    (En ik ben het er ook volledig mee eens dat het goed zou zijn als Lorem vanavond op Aarsvogel stemt. But then again, het blijft zijn keuze.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    @ Loren, ben je van plan deze nacht iemand te vermoorden? Indien wel, is het misschien niet slecht dat te bespreken?

    Je moet er niet op antwoorden als je denkt dat dat geen goed idee om te vermelden trouwens. ^^


    Deze psychopaat dokter heeft niet echt een idee. c:
    Maar suggestisch zijn welkom. c:
    Aarsvogel staat vrij hoog op het lijstje, maar dat hoeft nog niets te betekenen.
    Ik had zelf ogen op Tijgerbloed vanwege de vreemde activiteit, En ik kreeg niet eens een weerwoord toen ik Tijgerbloed een stem gaf de eerste nacht. >:
    Meer ideeën heb ik eigenlijk niet.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."