• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    psh details Romi!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Hahahahahaha nee wat aaaawkward. Ik voel me oprecht een beetje beschaamd lmao sorry Danique xD
    Dan nog, Dan staat er nog steeds dat Elise het organiseert (wat natuurlijk niet klopt) niet dat ze een virus is, dus nee, Ledecky ;)


    Haha geeft niet (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Frodo schreef:
    Ik weet dat het ondertussen een veelgebruikte methode is, maar als je Snapple's manier van schrijven vergelijkt met de tekstjes, lijkt ze mij ofwel de onderzoeker (nummer 7), ofwel een virus.


    Je zou best eens gelijk kunnen hebben, het zijn wel deels haar stijlen. Aangezien ze mij zomaar aanwijst is ze geen onderzoeker, dus dan zou ze een virus kunnen zijn.
    Edit: ik bedenk net dat ze alsnog goed de onderzoeker kan zijn, ze heeft natuurlijk niet iedereen onderzocht, dus zegt het nog steeds niks als ze mij gewoon oprecht verdenkt.
    Waarom is het allemaal zo moeilijk...??

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 17:26 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Stemming gaat hard worden vanavond denk ik :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Stemming gaat hard worden vanavond denk ik :/

    Ik vrees het ook, maar het kan ook een stemming worden waar je achteraf wijzer uit wordt. (wbw) Wie ging er zomaar mee met iemand die achteraf een burger blijkt te zijn, wie ging net niet mee als het een virus zou zijn..
    Op zich wil ik prima als eerste stemmen, maar ik ben echt helemaal niet zeker van mijn zaak + ik heb liever dat een van de mensen die ik verdenk eerst stemt. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik vrees het ook, maar het kan ook een stemming worden waar je achteraf wijzer uit wordt. (wbw) Wie ging er zomaar mee met iemand die achteraf een burger blijkt te zijn, wie ging net niet mee als het een virus zou zijn..
    Op zich wil ik prima als eerste stemmen, maar ik ben echt helemaal niet zeker van mijn zaak + ik heb liever dat een van de mensen die ik verdenk eerst stemt. :Y)

    Ik ben ook totaal niet zeker. Ik verdenk Snapple op dit moment het meest, denk ik, maar als ze effectief een onderzoeker is... Wel ja, die mogelijkheid houdt me wat tegen. (Then again, als ze echt een onderzoeker is, gaat ze er misschien vannacht aan omdat haar rol basicly verraden is op dit moment)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nou ja, ik heb ook nog steeds geen idee op wie ik moet stemmen. Mijn voorgevoel zegt Snapple, maar ik wil ook niet diegene zijn die haar er uit stemt als ze een onderzoeker blijkt te zijn.


    Take me to wonderland

    Ik ga de gok wagen en opnieuw stemmen op Cayline. Zoals in het schema van Aarsvogel heeft ze bijna niets toegevoegd aan de discussie en buiten de deadline gestemd. Waarom ik dan op dit moment Cayline verdachter vind dan Snapple of Norris (die zich ook weinig hebben laten zien): als virus zal je wel stemmen, want anders krijg je alleen maar negatieve aandacht. Cayline heeft buiten de deadline gestemd en verder ook niet gemotiveerd waarom ze zich afzijdig houdt in de discussie (want ik dacht aan haar bericht op te maken dat haar tentamenweek nu afgelopen is).

    Ik weet dat als eerste stemmen gewaagd is en dan ook nog op iemand waarvan jullie mijn theorie niet heel overtuigend vinden, maar ik ben (als ik heel eerlijk ben) ook nog niet overtuigd door andere theorieën van jullie. Ik zie dus eigenlijk geen andere keus dan aan mijn eigen theorie vasthouden, want op een random/inactief iemand stemmen zonder goede motivatie vind ik flauw.

    Edit: ik zie dat ik niet de eerste ben die stemt, maar goed, het scheelt maar een paar minuutjes. (:

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 18:42 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    We moeten vandaag stemmen, dus... heeft er iemand een viirstel? Ik weet eerlijk gezegd niet goed op wie ik moet stemmen.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Ik heb gestemd. Had graag nog even gewacht om te zien wat anderen zouden doen, maar ik ben bang dat ik het vergeet omdat het straks een drukke tv avond is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was de eerste, wat ik niet graag ben, maar ik weet niet of ik straks nog online ben, so yeah.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Nou ja, ik heb ook nog steeds geen idee op wie ik moet stemmen. Mijn voorgevoel zegt Snapple, maar ik wil ook niet diegene zijn die haar er uit stemt als ze een onderzoeker blijkt te zijn.

    Ik heb op Snapple gestemd en God, ik hoop zo dat ze geen onderzoeker is :') dan ga ik mezelf echt voor het hoofd slaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)
    Ik heb op Snapple gestemd en God, ik hoop zo dat ze geen onderzoeker is :') dan ga ik mezelf echt voor het hoofd slaan.


    Ik hoop het heel erg, anders hebben we een probleem.. (':


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oké dit is de tweede keer dat ik buiten de deadline stem omfg 😂 En Mare wat is nu eigenlijk je theorie? Vind het eerlijk gezegd een beetje zwak, ik was laat met stemmen ja en op dat moment druk. Vandaag ben ik het gewoon vergeten. Als ik het weer vergeet word ik gediskwalificeerd.
    Zou een virus niet op tijd stemmen om niet op te vallen en veel meer druk voelen om ervoor te zorgen dat ze in ieder geval niet werd gediskwalificeerd?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Oké dit is de tweede keer dat ik buiten de deadline stem omfg 😂 En Mare wat is nu eigenlijk je theorie? Vind het eerlijk gezegd een beetje zwak, ik was laat met stemmen ja en op dat moment druk. Vandaag ben ik het gewoon vergeten. Als ik het weer vergeet word ik gediskwalificeerd.
    Zou een virus niet op tijd stemmen om niet op te vallen en veel meer druk voelen om ervoor te zorgen dat ze in ieder geval niet werd gediskwalificeerd?


    Ik was vandaag ook laat, whoops, :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."