• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Frodo schreef:
    (...)
    Ik heb op Snapple gestemd en God, ik hoop zo dat ze geen onderzoeker is :') dan ga ik mezelf echt voor het hoofd slaan.

    (zip)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    (...)
    (zip)


    Oh dear, dit betekent niet veel goeds. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    I might have fudged this up (cat)


    Take me to wonderland

    Ik droomde vanacht dat Snapple de onderzoeker was, wow, dit laat me echt niet los :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik had er niet eens bij stilgestaan dat dat kon. In mijn gedachten was Snapple gewoon virus of geen virus. Nu begin ik ook onzeker te worden over mijn stem.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Tijgerbloed schreef:
    Ik had er niet eens bij stilgestaan dat dat kon. In mijn gedachten was Snapple gewoon virus of geen virus. Nu begin ik ook onzeker te worden over mijn stem.

    Het stond toch duidelijk hier vermeld? Frodo zei dat tekstje 7 mogelijks van haar was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijgerbloed schreef:
    Ik had er niet eens bij stilgestaan dat dat kon. In mijn gedachten was Snapple gewoon virus of geen virus. Nu begin ik ook onzeker te worden over mijn stem.

    Je kunt er helaas niets meer aan veranderen :/
    Maar als Snapple effectief de onderzoeker was, waren haar laatste woorden iets van 'Ik weet dat aarsvogel corona is' dus miss is het niet helemaal verloren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het best merkwaardig dat Cayline weer niet op tijd stemde...

    En als Snapple de onderzoeker blijkt te zijn kunnen we die laatste woorden inderdaad goed gebruiken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik vind het best merkwaardig dat Cayline weer niet op tijd stemde...

    En als Snapple de onderzoeker blijkt te zijn kunnen we die laatste woorden inderdaad goed gebruiken. ^^

    Ik vond haar stem ook ietwat merkwaardig verwoord, or is that just me?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik vond haar stem ook ietwat merkwaardig verwoord, or is that just me?

    Ja klopt. :') Als Snapple een virus blijkt zou ik het interpreteren als 'sorry mede virus dat ik op jou stem'.
    Maar ik gok dat ze elkaar vrij goed kennen? Ze hadden het ook over die gnagna, uit dat bericht leidde ik af dat ze vaker chatten?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ja klopt. :') Als Snapple een virus blijkt zou ik het interpreteren als 'sorry mede virus dat ik op jou stem'.
    Maar ik gok dat ze elkaar vrij goed kennen? Ze hadden het ook over die gnagna, uit dat bericht leidde ik af dat ze vaker chatten?

    Ah ja, dat zou ook wel kunnen
    Maar we wachten best eerst af wat Snapples rol was. Als ze de onderzoeker was, is Cayline wrs geen virus, want aarsvogel stemde op haar en Snapple 'weet*' dat aarsvogel een virus is.
    *indien ze dus de onderzoeker en geen virus was XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ah ja, dat zou ook wel kunnen
    Maar we wachten best eerst af wat Snapples rol was. Als ze de onderzoeker was, is Cayline wrs geen virus, want aarsvogel stemde op haar en Snapple 'weet*' dat aarsvogel een virus is.
    *indien ze dus de onderzoeker en geen virus was XD


    Ik heb dit bericht drie keer moeten lezen voor ik begreep wat er stond, haha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb dit bericht drie keer moeten lezen voor ik begreep wat er stond, haha.

    In mijn hoofd maakte het sense XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh hemel, nou verdenkt iedereen mij, waar zijn we nou weer terecht gekomen.. :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Promare schreef:
    Ik droomde vanacht dat Snapple de onderzoeker was, wow, dit laat me echt niet los :')


    Ai... Dan doe je er in ieder geval wel goed aan mee (A)
    Ik moet sowieso zeggen dat ik het leuk vindt dat mensen hier zo actief zijn ^^


    It's never gonna happen, Guys.