• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Oké, Snapple was onderzoeker, we fucked up.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Oké, Snapple was onderzoeker, we fucked up.


    Welp, we tried. '-'


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Rip. (no_chears)
    Ze had misschien beter nog snel meegedeeld welke rollen ze al had gezien...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Rip. (no_chears)
    Ze had misschien beter nog snel meegedeeld welke rollen ze al had gezien...

    Ja, dat was handig geweest :/ Maar ze heeft het over het algemeen niet zo slim gespeeld, ze had kunnen zeggen dat ze onderzoeker was, dan had de beschermer ofwel haar ofwel René kunnen beschermen (en het feit dat de virussen ook niet weten wie er beschermd zou worden, schrikt ze miss af om één van die twee te kiezen en misschien twee nachten op rij niemand te vermoorden). En dan hadden we haar informatie heel erg goed kunnen gebruiken.
    It's a shame :/

    [ bericht aangepast op 27 april 2020 - 12:31 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    We dead.
    Al heb ik nu wel nieuwe verdachten hierdoor.


    Take me to wonderland

    Ahhh shit, dit is wel echt balen... Maar idd, zoals Dyshoria zegt; het biedt wel nieuwe verdachten


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Snapple schreef:
    (...)

    tja ik heb natuurlijk geen bewijs maar ik ga niet zomaar liegen om mijn gelijk te krijgen. Maar ik vind t zelf wel bij jou passen.


    Onze meest logische volgende stap lijkt nu om op aarsvogel te stemmen, aangezien onze (overleden) onderzoeker haar als verdachte zag. Om toch even de advocaat van de duivel te spelen, haal ik deze reactie van Snapple erbij, waar ze zegt dat ze 'geen bewijs' heeft tegen aarsvogel.
    Zei ze dat omdat ze niet wilde dat de virussen wisten dat zij onderzoekster was, of had ze ook écht geen bewijs?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Onze meest logische volgende stap lijkt nu om op aarsvogel te stemmen, aangezien onze (overleden) onderzoeker haar als verdachte zag. Om toch even de advocaat van de duivel te spelen, haal ik deze reactie van Snapple erbij, waar ze zegt dat ze 'geen bewijs' heeft tegen aarsvogel.
    Zei ze dat omdat ze niet wilde dat de virussen wisten dat zij onderzoekster was, of had ze ook écht geen bewijs?

    Ik denk dat ze zichzelf wilde beschermen, in haar stem zegt ze wel dat ze het 'gewoon weet' en aarsvogel was hiervoor ook niet echt een echte verdachte, het zou vreemd zijn om haar aan te duiden als je enige argument is 'gnagna zou wel bij je passen'.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik vond haar stem ook ietwat merkwaardig verwoord, or is that just me?


    De OMG sorry sloeg op dat ik te laat was. Vgm is het dan beter om gewoon niets te zeggen hahaha. En damn. Ik stemde op snapple omdat haar theorie rond aarsvogel een beetje zwak vond. Maar ik vind Mare en Aarsvogel nu verdacht...
    Aarsvogel omdat Snapple die opmerking maakte en Mare omdat haar theorieën niet zoveel steek houden.
    Ik heb twee keer gereageerd met 'iets wat niet zo relevant was' maar het waren verdenkingen rondom mijn afwezigheid en ik wilde die ophelderen.
    Daarnaast heb ik niet het idee dat ik Ledecky aanviel maar was ik meer benieuwd naar waarom ze zo graag wilde weten wanneer Aarsvogel had gestemd. Wat Romi daarna zei klonk logisch dus daarna heb ik er niet meer op gereageerd.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Je zou best eens gelijk kunnen hebben, het zijn wel deels haar stijlen. Aangezien ze mij zomaar aanwijst is ze geen onderzoeker, dus dan zou ze een virus kunnen zijn.
    Edit: ik bedenk net dat ze alsnog goed de onderzoeker kan zijn, ze heeft natuurlijk niet iedereen onderzocht, dus zegt het nog steeds niks als ze mij gewoon oprecht verdenkt.
    Waarom is het allemaal zo moeilijk...??


    Ik blijf hier nog steeds bij.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik verdenk nu dus ook aarsvogel omdat Snapple gewoon wist dat ze een virus was. Natuurlijk kan Snapple dit perfect gegokt hebben en gewoon gedaan hebben dat ze het wist, ik een wanhoopspoging om duidelijk proberen te maken dat ze onderzoeker zou kunnen zijn, maar ik neig eerder naar het eerste. Ik word natuurlijk graag van het tegendeel bewezen.

    Als 2de verdenk ik dus nog steeds Ristridin omdat de aanduiding van Cayline als virus niet sterk was. Ik had gisteren niet op haar gestemd omdat het had gekund dat ze onderzoeker was, maar dat valt nu dus weg. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik het maar raar vindt om opeens Cayline aan te duiden. Ik zie echt niet in waarom een virus steeds te laat zou stemmen, want je kan dan uit de wedstrijd worden gegooid.

    Daartegenover, hou ik nog steeds de mogelijkheid open dat Ristridin geen virus is, maar dan lijkt het mij wel een goed idee om te kijken wie er nog op Cayline gestemd heeft. Als virus lijkt het mij makkelijker om iemand aan te duiden waarvan ik weet dat ze geen virus is, maar toch al een aantal stemmen van anderen heeft.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Ik verdenk nu dus ook aarsvogel omdat Snapple gewoon wist dat ze een virus was. Natuurlijk kan Snapple dit perfect gegokt hebben en gewoon gedaan hebben dat ze het wist, ik een wanhoopspoging om duidelijk proberen te maken dat ze onderzoeker zou kunnen zijn, maar ik neig eerder naar het eerste. Ik word natuurlijk graag van het tegendeel bewezen.

    Als 2de verdenk ik dus nog steeds Ristridin omdat de aanduiding van Cayline als virus niet sterk was. Ik had gisteren niet op haar gestemd omdat het had gekund dat ze onderzoeker was, maar dat valt nu dus weg. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik het maar raar vindt om opeens Cayline aan te duiden. Ik zie echt niet in waarom een virus steeds te laat zou stemmen, want je kan dan uit de wedstrijd worden gegooid.

    Daartegenover, hou ik nog steeds de mogelijkheid open dat Ristridin geen virus is, maar dan lijkt het mij wel een goed idee om te kijken wie er nog op Cayline gestemd heeft. Als virus lijkt het mij makkelijker om iemand aan te duiden waarvan ik weet dat ze geen virus is, maar toch al een aantal stemmen van anderen heeft.

    Hier ben ik het mee eens, denk ik.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    @ Loren, ben je van plan deze nacht iemand te vermoorden? Indien wel, is het misschien niet slecht dat te bespreken?

    Je moet er niet op antwoorden als je denkt dat dat geen goed idee om te vermelden trouwens. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah shit, daar ging de onderzoeker.
    Het maakt het spel nu wel heel interessant inderdaad met nog een verdachte extra. En ik ben het ermee eens dat dit Cayline nauwelijks meer verdacht maakt, want waarom zou aarsvogel, als ze inderdaad een weerwolf is, op haar stemmen, als zij zelf ook een weerwolf is? Dat haalt dus weer een verdachte van mijn lijstje af.
    Maarja, eerst kijken hoe de nacht verloopt en of dat nog wat interessants met zich meebrengt, want ik ben wel benieuwd of de heks nu actie gaat ondernemen in de hoop het ons gemakkelijker te maken.


    Stenenlikker

    Ledecky schreef:
    Rip. (no_chears)
    Ze had misschien beter nog snel meegedeeld welke rollen ze al had gezien...


    Ik denk dat Aarsvogel dan de enige rol van nut is die ze heeft gezien en dat ze dat heeft vermeld? Want er zijn nog maar twee nachten geweest en misschien had ze een nacht iemand gezien die al vermoord is en dan heeft het geen nut om dat door te geven. Anyways, ik denk dat Aarsvogel nu wel verdachte nummer 1 is, haha. Want waarom zou Snapple liegen? Het enige wat ik er tegen kan bedenken is dat Aarsvogel wel best actief was, maar ik denk niet dat dat opweegt tegen Snapples woord haha

    Edit: als Aarsvogel inderdaad een virus is hebben jullie gelijk wat betreft mijn theorie over Cayline, denk ik. Als een virus stem je niet snel op een ander virus en dan zou Cayline geen virus zijn.

    [ bericht aangepast op 27 april 2020 - 13:52 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.