• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ristridin schreef:
    Ik verdenk Cayline, omdat ze nog niet in dit topic heeft gereageerd en dat vind ik vrij verdacht, als weerwolf zou ik in paniek niet weten wat te zeggen en dus maar niks zeggen. Het lijkt me sterk dat ze het hele topic nog niet heeft gezien, want het staat ook in het "officiële" topic. En misschien slaat de hint uit het tekstje van de virussen van "Ook houd ik erg van mensen helpen" op haar, want ze heeft een storyhulp. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je op die hints kan vertrouwen en ze zijn best breed, maar het zou flauw zijn als er helemaal geen hint naar henzelf inzit.


    Dit is ook een hele goede, ik zat ook al te denken aan wat de andere “hints” zouden kunnen betekenen.
    En het is twee keer duidelijk in het topic gezegd, en nu ook in de beginpost. Dus dat je het niet hebt gezien lijkt me sterk.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Snapple schreef:
    Ik verdenk Ledecky een soort van?
    Maar alleen maar omdat ze super actief is aan t begin en meestal zijn de virussen heel snel met theorieën en al dat soort dingen

    Goh ja, actief zijn is leuker dan niks doen en de vierde dag er random iemand uit pikken, toch? Moest iedereen echt actief zijn, dan zou mijn activiteit er helemaal niet bovenuit steken. ^^
    Ik heb ook gewoon niks te doen? :W Ik zit al vier weken binnen met schoolwerk, dus afleiding als deze is zeker welkom. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    (...)

    Is inderdaad ook een goeie!
    Onder die hint kan je IrishNialler ook weer plaatsen want ze zit bij de scouting en volgens mij is ze hulpverlener of iets in die aard?
    Oftewel heb ik serieuze tunnelvisie :')


    Haha ja tunnelvisie is echt erg! Ik heb geen idee of IrishNialler hulpverlener is oid, maar ik vind Cayline toch verdachter, omdat ze nog helemaal niet gereageerd heeft en IrishNialler wel.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik verdenk Cayline, omdat ze nog niet in dit topic heeft gereageerd en dat vind ik vrij verdacht, als weerwolf zou ik in paniek niet weten wat te zeggen en dus maar niks zeggen. Het lijkt me sterk dat ze het hele topic nog niet heeft gezien, want het staat ook in het "officiële" topic. En misschien slaat de hint uit het tekstje van de virussen van "Ook houd ik erg van mensen helpen" op haar, want ze heeft een storyhulp. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je op die hints kan vertrouwen en ze zijn best breed, maar het zou flauw zijn als er helemaal geen hint naar henzelf inzit.

    Woooow, zo had ik het helemaal nog niet bekeken. Dit opent nieuwe deuren. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu begin ik weer te twijfelen aan mijn stem. :') Ik moet wel zeggen dat ik het eerlijker zou vinden om op iemand te stemmen die niet reageert, moest ik absoluut geen idee hebben. Maar ik vind Bes' hypothese nog steeds steek houden, dus ik zit in de twijfelfase. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nu begin ik weer te twijfelen aan mijn stem. :') Ik moet wel zeggen dat ik het eerlijker zou vinden om op iemand te stemmen die niet reageert, moest ik absoluut geen idee hebben. Maar ik vind Bes' hypothese nog steeds steek houden, dus ik zit in de twijfelfase. :'D

    Als Cayline zo stil blijft is het miss best om haar er nu al uit te trappen, maar miss moeten we even bespreken met de organisatoren? Misschien is ze ook gewoon inactief en zou ze dan sws uit de wedstrijd liggen omdat ze like niets van zich laat horen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik bedenk me net dat mensen helpen ook op mods kan slaan? :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    (...)
    Als Cayline zo stil blijft is het miss best om haar er nu al uit te trappen, maar miss moeten we even bespreken met de organisatoren? Misschien is ze ook gewoon inactief en zou ze dan sws uit de wedstrijd liggen omdat ze like niets van zich laat horen?

    In het topic staat dat dat na drie keer niet-stemmen gebeurt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik bedenk me net dat mensen helpen ook op mods kan slaan? :W


    Maak vooral jezelf verdacht. : p


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Maak vooral jezelf verdacht. : p

    Je weet maar nooit dat ik er vanavond uit lig, dan heb ik liever alles wat ik opmerk nog snel gedeeld. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb die tekstjes nog eens gelezen en er vallen me toch enkele dingen op, vooral dit:

    'Als jullie niet oppassen, is heel Wakkerdam straks ziek van de corona, mark my words!'

    Ik vind dit een opvallende manier van spreken/schrijven... Nogal Vlaams ofzo? Ik weet niet of andere Vlamingen dit kunnen bevestigen, maar dit klinkt niet echt AN... Logischer vind ik 'door het coronavirus'.


    Ik ben Vlaming en ik zou zou ook eerder 'door corona' zeggen, maar in Vlaanderen en Nederland zijn er een heleboel dialecten. Het kan ook gewoon een schrijffout zijn.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Ristridin schreef:
    (...)

    Haha ja tunnelvisie is echt erg! Ik heb geen idee of IrishNialler hulpverlener is oid, maar ik vind Cayline toch verdachter, omdat ze nog helemaal niet gereageerd heeft en IrishNialler wel.



    Ik zit inderdaad op scouting maar dan wel bij de jongste kinderen dus dat komt niet echt overeen :)
    Ik ben geen hulpverlener, althans ik werk met kinderen maar dat zie ik als verzorger IPV hulpverlener

    Mocht je overigens nog iets willen weten voor mij, pb werkt even sneller. Ik houd topics etc. Even voor gezien vanavond.

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 19:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op dit moment begint iedereen er verdacht voor mij uit te zien, haha. Ik neig zelf wel erg naar IrishNialler, maar ik vrees dat dit ook voor een groot deel komt doordat de redenering van Bes zo goed lijkt waardoor ikzelf ook een tunnelvisie krijg. Voor hetzelfde geld is Bes een virus en probeert ze ervoor te zorgen dat we op de verkeerde stemmen. :'p
    Zelf heb ik momenteel niet echt iets waardoor ik iemand zou kunnen aanduiden. Ik heb alleen 'een gevoel' dat zegt dat Cayline het niet is en dat er een andere reden is waarom ze nog niet gereageerd heeft.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Op dit moment begint iedereen er verdacht voor mij uit te zien, haha. Ik neig zelf wel erg naar IrishNialler, maar ik vrees dat dit ook voor een groot deel komt doordat de redenering van Bes zo goed lijkt waardoor ikzelf ook een tunnelvisie krijg. Voor hetzelfde geld is Bes een virus en probeert ze ervoor te zorgen dat we op de verkeerde stemmen. :'p
    Zelf heb ik momenteel niet echt iets waardoor ik iemand zou kunnen aanduiden. Ik heb alleen 'een gevoel' dat zegt dat Cayline het niet is en dat er een andere reden is waarom ze nog niet gereageerd heeft.


    Die kans is zeker ook aanwezig, ik zit ook te twijfelen. Maar het helpende is bij haar ook wel heel erg logisch, dat pas veel beter bij haar dan bij IrishNialler omdat ze op scouting zit.
    Ik zit zelf ook op scouting en alsjeblieft, hou eens op met het stereotype ‘brave mensjes die iedereen helpen, koekjes bakken en goede daden doen’.
    Maar goed, dat wil ook niet zeggen dat het er helemaal niets mee te maken heeft helaas...
    Waarom is dit zo moeilijk??

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 19:18 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dysphoria schreef:
    Op dit moment begint iedereen er verdacht voor mij uit te zien, haha. Ik neig zelf wel erg naar IrishNialler, maar ik vrees dat dit ook voor een groot deel komt doordat de redenering van Bes zo goed lijkt waardoor ikzelf ook een tunnelvisie krijg. Voor hetzelfde geld is Bes een virus en probeert ze ervoor te zorgen dat we op de verkeerde stemmen. :'p
    Zelf heb ik momenteel niet echt iets waardoor ik iemand zou kunnen aanduiden. Ik heb alleen 'een gevoel' dat zegt dat Cayline het niet is en dat er een andere reden is waarom ze nog niet gereageerd heeft.


    Ik heb nooit gevraagd of jullie mijn mening zouden volgen, ik heb simpelweg als eerste gereageerd (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien