• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2020 - 8:23 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Na de vreemde ontmoeting met Romeo was Vienna na een kwartier wachten toch teruggegaan naar de winkel. Voor even keek ze op haar hoede door de winkel of ze de meiden nog zag. Maar er was niemand te bekennen. Uiteindelijk liep ze rustig door het winkeltje heen en besloot gewoon een fles drank voor Yrla te kopen. Drank was altijd goed...
          Eenmaal op de terugweg maakte het meisje wat haast. Ze wilde wat ze hoorde aan Phone en Onyx vertellen voor zijzelf de geruchten oppikte. Het was nu niet echt een prettig idee om te horen dat je moordplannen aan het beramen was. En misschien moest ze het ook tegen Jester vertellen. Zou dit namelijk hun bondgenootschap met de Lions kunnen beïnvloeden? Ze hoopte maar dat Fire niet zo dom was om te geloven dat Fersephone het blijkbaar op zijn keel had voorzien. En ze moest Fayr vertellen over Romeo. Wat een vreemde dingen konden er gebeuren in een tripje naar de winkel.
          Toen ze terugkwam bij de Panthers leek er niemand te zijn, althans. In de woonkamer zat Merrin, helemaal alleen. "Hee broertje," zei ze met een flauwe glimlach. Met hem had ze ook nog een woordje te spreken. Vienna ging op de bank zitten naast Merrin, die haar met een grote glimlach aankeek. "Hi Sis. Hoe is het ermee?" Vienna lachte zachtjes. "Dat kan ik beter aan jou vragen, volgens mij heb jij mij nog iets uit te leggen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya
    ———


    Het leek Maaya het verstandigst om eerst naar het huis van de Panthers te lopen. Het geluk was aan hun zijde: ze waren er nog zo’n vijftig meter van verwijderd toen Jester de campus verliet en een andere richting op liep. Alleen.
          Maaya en Romeo keken elkaar veelbetekenend aan, daarna liepen ze op een flinke afstand achter hem aan. Ze hoefden niet te dicht op hem te lopen, Romeo kon hem vast te volgen aan de hand van zijn emoties. Het was straks alleen zaak om dicht bij genoeg te komen, maar daar kon Maaya wel mee helpen.
          Jester liep in de richting van het meer.
          ‘Hij is in de buurt,’ fluisterde Romeo na een tijdje.
          Rechts van hen stonden bomen, als Romeo in de schaduw daarvan dichter bij Jester kwam om de woedebal naar hem toe te kunnen gooien, dan zou zij hem afleiden.
          Romeo leek dat zelf ook meteen aan te voelen, hij gaf een knikje en stapte uit het zicht vandaan.
          Maaya versnelde haar pas. ‘Kijk eens wie we daar hebben.’ Haar stem schalde over het meer. ‘Ben je op zoek naar je vriendje? Ik hoorde dat hij in tranen de arena was uitgevlucht…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          "Natuurlijk wil ik helpen. Blijf jij lekker zitten en zeg het op tijd als iets van jou is. En wat die kamers betreft, we kunnen het zodadelijk even aan de jongens vragen en overleggen. Ik denk dat ze heel dankbaar zijn dat je met ze zou willen ruilen vanwege Merrin."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    "Uh, ja," zei hij beschaamd. "Sorry, ik had al met Adam erover gesproken. Dus ik voelde me toen al een stuk beter." Vienna naast hem keek hem alleen met onbewogen glimlach aan. "Fijn," zei ze zachtjes. Het meisje liep naar het keukentje om ook iets te drinken voor zichzelf te pakken en kwam toen weer bij hem zitten. Merrin keek Vienna met een glimlach aan en werd een beetje nerveus. Hij wilde iets aan zijn zus vragen, maar hij durfde het niet zo goed.
          "Ik heb een date donderdag," zei hij zachtjes. Vienna haar ogen werden groot, net als haar glimlach. "Echt?! Met wie?" vroeg ze gretig. Merrin werd nog nerveuzer van die blik. Wat als ze het nu niet goed zou vinden? "Met Adam," zei hij zachtjes.
          "Echt?! Wat leuk!" Een enorme spanning leek van zijn schouders te vallen, nu zijn zus zijn date goed leek te keuren. En hij voelde zelf ook een grijns op zijn gezicht zakken. "Wil je me helpen?! Ik wil een super date voor Adam organiseren, maar ik kan niet zoveel in mijn rolstoel." De glimlach op het gezicht van zijn zus werd nog groter. Merrin had al geweten dat Vienna de goede persoon zou zijn hiervoor om hem te helpen.
          "Natuurlijk wil ik helpen, wanneer heb je de date?"

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 12:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester bleef staan toen hij de stem van het roodharige meisje achter hem hoorde en hij draaide zich om. Het gevoel van triomf dat hij haar verslagen had lag nog vers in zijn geheugen en hij kon het zelfs opbrengen om het kreng met een kalme glimlach aan te kijken. Fayr had hem ontzettend goed geholpen met zijn hoofdpijn en hoewel hij zijn gave liever een flink tijdje even rust gaf, had hij voor het eerst het idee dat tussen hen tweeën hij niet degene was die zich zorgen moest maken hoe een confrontatie af zou lopen. Noem het arrogant, maar iemand op eigen terrein verslaan was best goed voor je eigenwaarde.
          "Maaya," begroette hij haar, toen ze dichtbij genoeg was gekomen. Zelfvertrouwen was één ding, maar hij was ook niet dom. Voordat ze dichtbij genoeg zou kunnen komen om hem aan te raken, deed hij zelf bewust een stap achteruit. "Hier voor een rematch? Ik hoorde dat jij compleet buiten westen de Arena uit bent gedrágen," reageerde hij op haar eerdere woorden, in exact dezelfde zinsnede.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    "Donderdagavond." Oh.. Precies de avond dat zij haar date met Fox had. Maar goed, twee dates organiseren voor dezelfde avond hoefde niet moeilijk te zijn toch? Dat kon ze vast wel...
          "Wat wil je graag doen?" vroeg ze haar broertje. Vienna begon eindelijk aan het feit te wennen dat hij haar broertje was. Het voelde heel natuurlijk.
          "Gewoon, iets simpels. Maar wel op een mooie plek, lekker met zijn twee." Vienna knikte en stak toen haar duim op naar Merrin.
          "Dat kan ik wel regelen," zei ze met een grijns. Ze zou haar eigen date gewoon kopiëren. Ze maakte gewoon net iets meer eten en maakte er ook voor Merrin en Adam een picknick van, dat konden ze vast wel waarderen. Enthousiast trok ze haar broertje in een knuffel en daarna keek ze hem met een plagerige grijns aan.
          "Dus nu gaat het gebeuren of niet soms?" zei ze plagerig. "Heb je al geoefend?" Vienna tuitte haar lippen en maakte kus geluidjes. Merrin kreeg direct een rood hoofd en ze kreeg meteen een mep van hem op haar arm. Ze was blij voor Merrin. Ondanks zijn geheugenverlies leek hij nu uiteindelijk toch Adam gevonden te hebben.
          "Hee zus, mag ik je wat vragen?" De glimlach op haar gezicht bevroor bij het horen van die woorden en ze knikte. "Adam is bang dat mijn gevoel voor hem onterecht is. Hij denkt dat ik hem niet leuk vond voor dit allemaal gebeurde. Weet jij dat soms? Of ik... of ik.... Of ik adam-al-leuk-vond-voor-dit?" Vienna kreeg een grijns op haar gezicht en moest zachtjes lachen om zijn vraag. Hij ratelde het laatste, maar Vienna kon hem prima volgen. "Of je hem toen al leuk vond? Je hebt mij gedumpt voor hem op het bal. Dat doet nog altijd zeer," zei ze melodramatisch, terwijl ze een denkbeeldig traantje wegpinkte. "Vien..." Merrin duwde even tegen haar arm aan, maar op zijn gezicht stond een glimlach. "Ja, je kwam erachter op het bal dat je hem leuk vond. Je had hem zien zoenen met... iemand anders. En dat vond je nu net niet leuk." Merrin knikte alleen maar, maar zo te zien was hij tevreden met het antwoord.

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 13:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya
    ———


    Maaya glimlachte koeltjes. Dat was inderdaad jammer geweest. Maar haar rematch kwam nog wel.
          'Ach ja, een inschattingsfout. Dat overkomt de beste weleens. Je vriendje stond mooi op de camera trouwens, toen hij de arena uit stoof en een invalide jongen omver duwde. Wacht, zit die ook niet in jullie afdeling? Een beetje een trieste leider ben je wel hè? Hoe jullie met elkaar omgaan...' Ze klakte haar tong. 'Jullie helpen elkaar al de afgrond in.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Maak je je soms zorgen?" Jester deed een stapje dichterbij. Niet dichtbij genoeg voor Maaya om hem aan te kunnen raken, maar alsnog dichterbij. "Dat had ik al niet meer achter je gezocht, maar eigenbelang verandert veel, hoor ik." Hij bleef het meisje strak aankijken. "Wat doe je hier, Maaya? Ik vind je nou niet het kleinzerige type dat mensen expres opzoekt voor wat snijdende opmerkingen heen weer."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Oh wauw, die idioot viel er vol voor. Of niet, zodra hij Jesters laatste zin hoorde. Ach, zolang hij maar meewerkte. Romeo bewoog wat tussen de bomen door om een goed beeld te krijgen op Jester. Het was makkelijker om iemand van achteren te raken dan van de zijkant. Nog een stapje dichterbij....
    Romeo nam een gok en kwam iets naar voren, vanuit zijn schuilplaats. Geen obstakels, geen mensen in de weg. Dit was open doel! "Met de groetjes van Vienna," fluisterde hij met een grijns. Hij wierp de woedebol door de lucht en raakte Jester vol in zijn rug. Yes! Hij maakte bijna een geluid en verdween gehaast weer tussen de bomen. Fijne woedebui, Jester...

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 14:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    Ze kwam overeind, maar bleef op de rand van haar bed zitten. "Laten we het maar meteen doen, dan ben ik er vanaf." Fayr liep naar de kast, haalde een tas tevoorschijn en haalde een voor een de kleding eruit. Phone haar kleding werd in de ene tas gedaan, terwijl de kleding van Dezi in de andere verscheen. Uiteindelijk haalde Fayr de ontzettend open jurk van Dezi uit de kast. "Ik hoop niet dat ik je moet vertellen van wie die is," zei Fersephone met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya
    ———


    'Ik vind Onyx nu eenmaal een intrigerend wezen,' antwoordde Maaya. Een glimlachje krulde om haar lippen toen ze zag dat de afleidingsmanoeuvre gelukt was en Romeo zijn gang kon gaan. 'En het is wel interessant om te zien hoe hij jullie vriendschap langzaam naar de klote gaat helpen. Want je mag dan een hoop geduld hebben, maar dat vriendje van je is zo gek als een deur. Er komt een moment dat jij ook inziet dat hij óf reddeloos verloren is óf dat jij net zo verknipt wordt als hij.' Ze grinnikte. 'En als ik.' Ze deed een stapje bij je vandaan. 'Hij is als gif, Jester. Dat zul je nog wel merken. En die gif... die komt van mij.' Ze grijnsde sluw naar hem. 'Ah, en daar komt hij al aan.'
          Onyx kwam inderdaad op hen af. Hij was te ver weg om hun conversatie te hebben gehoord, maar hij had in elk geval gezien dat ze met elkaar hadden gepraat. Ze zwaaide even naar hem, daarna draaide zich om, hopend dat Romeo zijn woede een beetje in de richting van Onyx kon duwen in plaats van haar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———


    Fox was net weggegaan toen Adam een berichtje van Merrin kreeg dat hij weer terug was. Er krulde meteen een glimlach om zijn lippen en hij versnelde zijn pas terwijl hij terugliep naar de campus. Daar trof hij zijn vriend samen met Vienna aan, waardoor hij eigenlijk niet zo goed wist of hij ze moest storen of niet. Misschien hadden ze wel een heel diep gesprek? Hij bleef een beetje dralen, uiteindelijk liep hij er toch naartoe.
          ‘Hé,’ zei hij zachtjes. Om de een of andere reden maakte Vienna’s aanwezigheid hem zenuwachtig. Ze hadden nog nooit een normaal gesprek met elkaar gevoerd en misschien… misschien werd ze wel zijn schoonzus, als ze echt een stelletje zouden worden. Het was een gekke gedachte, vooral omdat hij er zo van overtuigd was geweest dat Michiel op haar verliefd was. Dat was zelfs de aanleiding geweest waardoor Yrla zijn geheim had ontdekt… Hij schudde die herinnering van zich af. ‘Hoe ging de revalidatie? Deed Yrla aardig tegen je?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Het begon vanuit het midden van zijn rug. Als een lucifer vlak boven een vat benzine, een vonkje irritatie dat de rest in lichterlaaie zette. De kalme glimlach gleed nog sneller van zijn gezicht dan een baksteen die door de lucht naar beneden viel en het kostte ieder grammetje zelfbeheersing dat hij bezat om haar niet een keiharde knal te verkopen, gewoon al vanwege die eerste opmerking. Ze zat hem uit te lokken en dat wist hij verdomme ook wel.
          Het werkte.
          Er trok een spiertje in zijn kaak en zijn handen balden zich tot vuisten totdat zijn nagels in zijn handpalmen sneden. Grote goden, wat haatte hij dat kind. De pijn hielp veel te weinig om hem af te leiden. Maaya's woorden echoden giftig door zijn hoofd en met iedere seconde raakte hij er meer van overtuigd dat ze precies de psycho bítch was voor wie hij haar aanzag en dat de wereld er een hele hoop op vooruit zou gaan als zij per ongeluk van een heel hoog gebouw zou afhuppelen. Met een aanbeeld om haar nek, om wat snelheid te garanderen.
          Jester zag dat sluwe lachje wel, en zijn bloed begon spontaan te koken. Het was dat ze zelf al eieren voor haar geld koos, anders had hij het haar nog wel opgedragen ook. Om écht een aambeeld ergens vandaan te vissen. Graaf je eigen graf, enzo. De bitch was creatief. Ze kon er vast eentje vinden die groot genoeg was zodat er niets meer van haar overbleef dan één grote vlek op het beton.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    ———


    Onyx had aan de rand van het water gezeten in de hoop voor zichzelf te kunnen vaststellen dat Adam er compleet naast zat, dat hij niks behalve vriendschap voor Jester voelde en dat dat andersom ook het geval was, maar er bleef een soort ontevredenheid in hem achter die hij niet kon typeren. Heel misschien had Adam toch –
          Nope. Echt niet.
          Het sloeg nergens op. Adam zat zelf boven op een roze wolk. Als hij iemand zijn mening niet serieus moest nemen, was het die van hem wel. Of die van Merrin. Die was er immers als eerste mee gekomen, gister.
          Echt – sinds wanneer trok hij zich überhaupt iets aan van een ander, laat staan van Kneus of zijn liefje?
          Zijn gedachten pendelden nog tussen van alles heen en weer toen hij stemmen hoorde. Flauwtjes en ver weg, maar toch dichtbij genoeg om zijn hoofd opzij te draaien. Er stonden twee redheads tegenover elkaar – zijn favoriete en zijn minst favoriete persoon op aarde.
          Vlug kwam hij overeind en beende in hun richting. Wat moest Maaya van Jester? Kwam ze wraak nemen? Had ze een manier gevonden om Jesters gave te omzeilen? Hij voelde iets in zijn borst brandde wat op paniek leek en hij versnelde zijn pas. Ze hield afstand – ze hield in ieder geval afstand. Toen hij binnen gehoorafstand kwam, beende ze weg.
          Een opgeluchte zucht ontglipte zijn lippen en hij stapte vlug naar zijn vriend toe.
          ‘Wat moest ze?’ vroeg hij terwijl hij Maaya argwanend nakeek.
          Er trilde een spiertje boven Jesters ooglid – Maaya had iets gezegd wat hem écht pissig had gemaakt, zijn ogen leken wel te vlammen, en voor iemand die een stalen zelfbeheersing had, vond hij dat toch wel verontrustend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    ———


    Fox stapte het winkeltje binnen. Vanavond kreeg hij een herkansing. En deze keer ging het allemaal goed – dat moest gewoon. Waarschijnlijk was het meteen de enige kans die hij kreeg – als hij er vanavond niet in slaagde om iets bij Adam los te maken dan ging Merrin er vast met hem vandoor. Als die twee al samen douchten… Er ging een steek door hem heen. Natuurlijk was het niet zo raar dat ze met elkaar douchten – al vonden zijn mannelijke afdelingsgenoten dat niet fijn aangezien hij op jongens viel. Maar damn, hoe graag hij wel niet met Adam onder de douche wilde staan. De gedachte eraan liet zijn ademhaling sneller gaan. De laatste met wie hij op een intieme manier onder de douche had gestaan was…
          Nee, niet aan denken.
          Zijn ingewanden bevroren al bij de herinnering. Vlug dacht hij weer aan Adam, probeerde hij zich zíjn lichaam onder de douche voor te stellen. Zijn smalle schouders, strakke buik, zijn stevige billen… Hij stelde zich al voor hoe de waterdruppels over zijn lichtgetinte huid gleden, hoe hij ze met zijn tong zou opvangen…
          Hij merkte dat hij weer ontdooide – dat hij zelfs begon te gloeien. De glimlach keerde terug naar zijn gezicht en hij stapte verder de winkel in. Hij bleef stilstaan voor de flessen wijn en ging op zoek naar eentje met een hoog alcoholpercentage. Voor de zekerheid nam hij twee flessen, hij wist niet hoeveel Adam nodig had om een beetje… vrijer te worden.
          Serieus, Fox? Ga je die jongen dronken voeren?
          Hij negeerde zijn geweten. Hij hoefde heus niet dronken te worden, maar als ze allebei aangeschoten waren, dan was de kans groter dat er wat zou gebeuren. Hij moest het gewoon hebben van deze ene avond. Adam moest zich vanavond realiseren dat Merrin gewoon een vriend voor hem was, en dat wat hij voor Fox voelde iets heel anders was. De drank was geen magische toverformule, het was gewoon een hulpmiddel om iets wat er al was los te maken, sterker te maken.


    Every villain is a hero in his own mind.