• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Max • Rhinos • Onbekend
    • Peter • Rhinos • Onbekend
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2020 - 8:23 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    "Adam!" begroette hij zijn vriend blij. "We hebben de oefeningen gedaan en verder niet veel met elkaar gesproken. Het was best," zei hij schouderophalend. De jongen rolde naar zijn vriend toe en keek hem met een stralende glimlach aan. Vienna stond op. "Mooi dat je er bent, kan ik Merrin vast wel veilig bij je achterlaten," zei Vienna met een knipoog naar Adam. Merrin voelde hoe zijn zus een hand op zijn schouder legde. Hij vond het ergens jammer dat zijn zus al wegliep.
          "Waar ga je heen?" vroeg hij teleurgesteld. Vienna keek op hem neer. "Ik moet nog even wat zaken regelen," zei ze zachtjes. "Maar vanavond heb ik alle tijd voor je als je dat wilt," zei ze met een lach. Vienna keek even naar Adam, Merrin zag de twijfeling in haar ogen, maar die was er maar kort. "Kom ook mee, we kunnen vast wel iets leuks verzinnen om te doen." Ze wachtte het antwoord van Adam niet af. Merrin voelde hoe Vienna hem een kus op zijn wang gaf, voor ze door de deuropening de hal in verdween. Een beetje ongemakkelijk veegde hij de kus van zijn wang. "Goed. We hebben nog even voor het avondeten. Dus wat gaan we doen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester staarde Maaya na op een manier die haar tot as had laten vergaan als zijn gave ook maar iets op die van Fire had geleken. Ze verdiende het. Na alles wat ze Onyx had aangedaan. Hij had zin om ergens tegenaan te trappen. Zo hard als hij maar kon. Razernij wervelde door zijn lichaam heen, opzoek naar iets om zich aan vast te grijpen en zich op uit te leven.
          Vaag realiseerde hij zich dat Onyx naast hem was komen te staan en vroeg wat Maaya bij hem had gemoeten. Jester hoorde het maar half.
          Onyx.
          Die was hij gaan zoeken. Want Adam had gezegd dat hij was weggelopen. Zoals hij altijd deed. Net zoals toen met Dezi, toen hij Jester gewoon bewusteloos had geslagen. Net zoals toen ze het hadden over Yrla en hij het gewoon niet met Jester eens was geweest. Net als vlak voor de meeting met Fire. Tíjdens die meeting met Fire en nu vandaag weer tijdens dat verrotte toernooi waar Jester voor zijn leven had gevochten en verloren had en Onyx zou het niet eens geweten hebben omdat hij hem alweer in de steek had gelaten.
          De razernij brulde in zijn maag en greep alles met beide handen aan.
          "Als je niet was weggelopen had je het geweten," siste Jester. Eindelijk scheurde hij zijn blik los van Maaya's rug en keek de lange jongen naast hem eens goed aan. De vuile klootzak. Jester kon hem niet eens goed boos aankijken zonder zijn hoofd in zijn nek te leggen en hij zette bewust een paar stappen bij Onyx vandaan. "Komt Adam mee aanzetten net. Zit ik gewoon met Fox te praten en mag ik alles uit mijn handen laten vallen om weer eens jouw rotzooi op te gaan ruimen. Wat is het met jou en dat weglopen? Met Dezi, met Yrla, voor de meeting met Fire, tijdens de meeting met Fire, net vanochtend tijdens het toernooi, of wil je dat ik verder terugga DAN DE AFGELOPEN VIER DAGEN?"
          Het was ook altijd wat met Onyx. Altijd weer een excuus om te ontploffen en Jester volledig aan zijn lot over te laten. Ze waren toch een team? Niet dus, als je het gedrag van die klootzak moest geloven. Jester was zo woest dat het haast pijn deed.
          "Ik had je nodig, verdomme, en je was er niet! Wattefuck ging er door je hoofd? Jester redt zich wel? Fire heeft alleen maar een poel van lava om zich heen en speelt met wat vuurwerk, niets om me fucking zorgen om te maken? En het énige wat je tegen me zegt is dat het 'mooi' is dat ik het heb overleefd?! Je liet me in de steek! ALWEER!"
          Was dat waar?
          Jester wist het niet.
          Hij was zó boos. Boos op- op- op álles!
          Op Onyx, die was weggerend.
          Op Ylra, die zich zo kut had gedragen.
          Op het schoolbestuur, dat rare dingen aan het doen was.
          Op Zebediah, die achter de schermen liep te kloten.
          Op Maaya, die zo liep te fucken met Onyx' hoofd.
          Op Onyx, die zoveel verschillende signalen gaf dat Jester er gek van werd.
          Op Dezi die al die achterlijke shit had uitgehaald, recht onder zijn neus.
          Op Fire voor alle pijn van die ochtend.
          Op Merrin, omdat die Jester's geheim van zijn verliefdheid niet had bewaard.
          Op- op zichzelf, omdat hij Dezi niet had kunnen tegenhouden vóórdat ze door het lint ging. Omdat hij Onyx niet had tegengehouden toen met Tony en Astreal. Omdat het zijn schuld was dat er twee afdelingsgenoten op de ziekenboeg gelegen hadden, waarvan er eentje niets meer wist van zijn leven hier en niet eens meer kon lopen. Omdat hij, zelfs na dat alles, niet goed genoeg voor zijn afdeling had gezorgd en een derde afdelingsgenoot nu ziek op bed lag.
          Omdat hij nu pas hoorde van de relatie met Creepy-Romeo en Fayr. Omdat hij niet wist wat hij moest doen met het probleem van Yrla, over Zebediah en Maxwell en het schoolbestuur en al hun afschuwelijke plannen. Omdat hij het niet had kunnen winnen van Fire. Omdat hij zijn eigen dossier in het plafond van zijn kamer verstopt had en blijkbaar zo'n fucking lafaard was dat hij het ding niet eens open durfde te doen.
          Omdat híj zijn eigen familie in de steek liet. Zijn afdeling. Onyx. Yrla. Iedereen.
          Zijn handen begonnen te trillen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Adam grinnikte toen Michiel een beetje ongemakkelijk keek en de kus van zijn wang veegde. Iets wat hij niet bij hem had gedaan, dacht hij, en bij die herinnering dwarrelde er weer van alles door hem heen.
          ‘We moeten eigenlijk aan een van de meiden vragen of ze van kamer kunnen ruilen, tenzij Vienna het aandurft om je steeds op en af de trap te laten zweven. Maar dat lijkt me niet zo praktisch.’ Hij rolde Michiel naar het keukentje en schonk een glas sap in en vroeg of hij het glas van Michiel ook moest bijvullen. ‘Dan kan ik zometeen alvast onze spullen naar beneden brengen.’ Hij aarzelde even. ‘Fox zei dat hij een verrassing voor me had vanavond, dus het is beter als onze kamer voor die tijd in orde is. Dan zorg ik dat ik ruim op tijd terug ben om je te helpen met omkleden enzo.’ Hij glimlachte. ‘En dan heb jij voor die tijd wat family time met je zus.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          Fayr giechelde. "Jouw nachtjapon?" zei ze, zo onschuldig mogelijk. Ze keek even achterom naar haar zus alsof ze de jurk keurend voor wilde houden en liet hem toen dramatisch in de Dezi-tas vallen. "Wat lief van Yrla trouwens dat hij bij je was gebleven," zei ze, toen ze haar gelach weer wat in bedwang had gekregen en zich weer naar de kast toe had gedraaid.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    ———


    Even begreep Onyx er niets van. Wat ging het Jester aan dat hij was weggelopen na zijn gesprek met Adam? Dat moest hij toch lekker zelf weten? Toen hij echter over het toernooi begon, begreep hij dat dáár de echte frustratie vandaan kwam en hij zuchtte. Hij had daar ook nog over willen praten, maar Jester had per se dat debiele spel willen spelen.
          ‘Wat had ik dan voor je kúnnen doen?’ kaatste hij terug. Misschien was het waar. Misschien had hij zijn vriend in de steek gelaten. Maar ervoor zorgen dat hij zélf niet doordraaide, had hem de enige manier geleken om ook Jester te helpen. Zodat hij er daarna voor Jester kon zijn, in plaats van dat die weer de restjes sanity uit een put bij elkaar moest schrapen. ‘Had ik de arena in moeten rennen? Fire van een afstandje in slaap moeten spelen?’ Hij kon de spot niet helemaal uit zijn stem weren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Het stak, ging hij op stap met Fox? Na alles wat ze besproken hadden enzo? "Een verrassing?" vroeg hij zachtjes. Hij probeerde niet argwanend of jaloers te klinken, maar heel enthousiast kwam het er nu ook weer niet uit. Hij had net het idee gehad dat Fox en hij misschien wel weer de goede kant opgingen. Ze gingen morgen wat samen doen, als vrienden. "Wij gaan morgen rolstoel basketbal doen," zei hij snel, voor Adam het idee kreeg dat hij wel jaloers was of wat dan ook. Hij wilde het niet zijn. "Hij stelde voor om zelf ook in een rolstoel te gaan zitten. Ik heb geen idee of me dat gaat lukken basketballen, ik ben nog steeds niet echt gewend aan dit ding. Maar Yrla zegt dat het allemaal snel opgelost moet zijn, want hoe meer ik oefen in de eerste weken hoe sneller het gaan. De eerste weken zijn blijkbaar cruciaal." Hij ratelde. Merrin ratelde nooit.... Hij voelde een blos op zijn wang komen en keek Adam met een beschaamde glimlach aan. "Sorry, ik praat teveel nu zeker?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    Fersephone liet even een spottend lachje horen, bij het horen van Fayr haar opmerking. Daarna schoot ze hoofdschuddend in de lach bij Fayr die de jurk in de tas gooide. Aan de ene kant voelde het verkeerd om al afstand te doen van Dezi haar spullen, maar aan de andere kant voelde Phone een opluchting bij elk kledingstuk dat in de tas viel. Ze vond het verschrikkelijk te zien hoe de laatste dingen van haar vriendin verdwenen in een tas, die straks gewoon linea recta naar de vuilstort gebracht konden worden. Fersephone was zo in haar hoofd bezig met Dezi dat ze de toon in haar zus haar stem niet hoorde. "Oh ja. Blijkt dat ik toch meer vrienden heb dan ik dacht," zei ze schouderophalend. Ze keurde een van de broeken af en Fayr stopte hem in de tas van Dezi.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    'Oh, wat leuk! Dat had mij ook wel grappig geleken. Fox wil je blijkbaar één op één aandacht geven want hij vroeg mij niet mee,' zei hij met een flauwe grijns. 'Als je maar niet vergeet dat ik je beste vriend ben, hè? Volgens mij is hij daar stiekem naar op zoek.' Hij glimlachte naar Michiel, twijfelde even en zei toen plagerig: 'Alhoewel, misschien komt er binnenkort wel een vacature voor beste vriend bij ons vrij?' Want als het goed uitpakte... Dat waren ze misschien binnenkort wel elkaars vriendje, toch? Zijn hart maakte een buiteling en hij kreeg het gevoel dat zijn voeten bijna van de grond loskwamen bij die gedachte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Nee!" schreeuwde Jester terug. "Natuurlijk niet. Ik had gezegd dat ik dat kon en of dat waar was of niet, dat gevecht moest ík aangaan," snauwde hij, maar zijn stem was aan scherpte verloren. In plaats daarvan brandden er tranen achter zijn ogen, hoe hard hij er ook tegen vocht om ze weg te houden. Om ze net zo diep weg te stoppen als Onyx altijd leek te doen. Het lukte niet.
          Hij was wakker geworden en alleen Fire was er geweest. Hij was langs de tribune gelopen en alleen Yrla had er gezeten. Hij had die tweede en derde ronde moeten aanzien zonder dat hij wist waar Onyx was en of alles wel goed ging en of hij zelf alles wel goed had gedaan. Fire was zijn vriend niet. Nog niet, misschien, maar niet was niet. Yrla was zijn vriend niet meer. Jester was helemaal alleen geweest.
          "Maar je had er kunnen zíjn." Ergens vond Jester de moed zijn vriend aan te kijken. Een traan ontsnapte aan zijn eigen wil en hij veegde hem ruw weer van zijn wang af. "Toen ik wakker werd in die tent, dat fucking podium op moest en tijdens die tweede en derde ronde. Gewoon er zijn." Zijn stem brak. "Dat was alles. Onyx- ik kán het niet alleen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    "Hoezo?" vroeg hij geschrokken. "Ben je boos op me?" Zou Fox hem dan toch overgehaald hebben? En meteen gezegd hebben dat hij uit de picture mocht? Die verrassing was vast een date. En dan zou Adam helemaal van hem vergeten en... Paniek was in zijn ogen ontstaan. Hij wilde Adam helemaal niet kwijt!


    It's never gonna happen, Guys.

    - Oeps te vroeg

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 19:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr

          Fayr humde wat en hield een twijfelachtige trui omhoog. "Het was zeker wel fijn om tegen hem aan te liggen?" vroeg ze, alsof ze het over het weer had.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone

    "Waar ben jij op uit?" vroeg Phone. Ze kon hier echt niet tegen, als Fayr iets wilde weten moest ze dat gewoon direct vragen. Dat wist ze... "Hij was hier gewoon hier om me te steunen, niet meer, niet minder oke?!" Phone draaide chagrijnig haar hoofd weg van Fayr.
          Haar humeur werd niet beter, toen er op de deur geklopt werd. Eigenlijk had ze niet zoveel zin in visite. Ze voelde zich beroerd en wilde het liefst zo snel mogelijk weg uit deze kamer en daarnaast zo snel mogelijk weer ergens slapen. Vienna stak niet veel later haar hoofd om de hoek van de deur en ergens was Fersephone wel opgelucht. Zij kwam gewoon voor Fayr en dan zouden ze samen weggaan. The end. Vienna leek echter niet eens echt naar Fayr te kijken, ze begroette haar zus natuurlijk wel, maar kwam daarnaast direct naast Fersephone zitten. Een beetje verbaasd keek Fersephone Vienna aan.
          "Phone, er is iets wat ik je moet vertellen. Iets wat niet zo leuk is. En ik weet dat je ziek ben, maar ik heb liever dat je het van mij hoort dan dat je ineens mensen achter je hoort smoezen." Fersephone keek Vienna met een opgetrokken wenkbrauw aan. Even wisselde ze een blik uit met Fayr, maar zij leek net zo clueless als haar.
          "Wel, ik stond net in de winkel. En er stonden een paar meiden achter me te roddelen. Het ging over jou en Fire...."
          "Wel, laat me raden. Ik heb seks gehad met Fire," zei Fersephone met een zucht. "Vienna, wat -"
          "Ja ook," onderbrak Vienna het meisje. "Maar niemand gelooft dat. Ze zijn er nu van overtuigd dat je dat alleen vertelde om Fire zwart te maken. Ze denken... " Vienna slikte even een brok in haar keel weg. "Ze denken dat je een moord aan het beramen bent op Fire."

    Het werd doodstil in de kamer...

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 19:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Fersephone schoot keihard in de lach en bij het zien van haar reactie, giechelde Vienna zachtjes mee. Als ze het zo ook zei klonk het belachelijk, maar het was werkelijk waar wat die meiden achter haar besproken hadden. Ze was er flink woest over geweest.
          "Ik beraam een moord op Fire?" zei ze ongelovig. Vienna knikte alleen.
          "Ja, samen met Onyx," vervolgde het meisje zachtjes. "Ze denken dat je net als Dezi hem gaan flippen en dat je eigenlijk met Dezi samen een manier aan het bedenken was om van Fire af te komen. Volgens de roddels was de aanval op Merrin en 8175 een mislukte oefenpoging."
          "Wat heeft Onyx hiermee te maken?!" kaatste Fersephone terug.
          "Wel, blijkbaar zijn jullie gezien toen Onyx je terugbracht naar de campus. En je weet hoe Onyx is en zijn reputatie. Nu zijn jullie volgens de roddels allebei psychopaten." Fersephone had een wenkbrauw opgetrokken. Vienna hoopte dat het meisje haar zou geloven. En het was waarschijnlijk dat Vienna zo serieus bleef kijken dat Phone dat ook daadwerkelijk deed. "En wat heb je gezegd?" zei ze gepikeerd. "Doe normaal, niemand denkt zo. Dezi was zelf doorgedraaid?"
          Vienna keek even naar haar voeten. Ze voelde zich beschaamd nu ze ineens terugdacht aan wat ze gedaan had. "Wel, ik was zo woedend op dat moment dat ze dat over je vertelden, dat ik hem nogal geflipt ben. Ik heb ze bedreigd met het feit dat als ze nog een keer zoiets over ons house zouden zeggen, dat ik een kleerhanger door hun hoofd zou Jensen." Vienna voelde de blos naar haar wangen stijgen. Maar Fersephone schoot alleen keihard in de lach. Een lach, die direct werd gevolgd door een hoestbui. "Ik mag jou steeds meer, Vienna," zei ze nog nahikkend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr

          "Fersephone Fixfault, wat is hier aan de hand? Er gaan roddels dat je séks hebt gehad met Fire? En dat je hem wil vermoorden? En Vienna, jij hebt de mensen die dat zeiden bedreigd om ze inderdaad te vermoorden?" Fayr wist niet hoe ze hier nu in hemelsnaam op moest reageren en ze liep zelf ook naar het bed toe om op de rand neer te zakken. "Je begrijpt dat je me nu natuurlijk álles moet vertellen, zussie."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.