• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Principality schreef:
    Als iemand relaties zoekt, ik heb AJ in de aanbieding.
    Hehe, of hij en Ryan botsen ontzettend hard, of ze zijn echt mates. Wat denk jij?

    @Sombre — Ryan zie ik wel kopen! Maar de diva zal wel kieskeurig zijn over het bloed dat hij drinkt, dus die zal wel extra centen hebben neergeteld om het allemaal hush hush en naar wens te houden. Ka-ching.


    I'm your little ray of pitch black.

    Indigo is af maar nieuw in Hollow, dus ze staat open voor impressies of ideeën voor in de toekomst ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Eva is ook open voor anything (krul)

    Cleaner schreef:
    (...) Hehe, of hij en Ryan botsen ontzettend hard, of ze zijn echt mates. Wat denk jij?

    @Sombre — Ryan zie ik wel kopen! Maar de diva zal wel kieskeurig zijn over het bloed dat hij drinkt, dus die zal wel extra centen hebben neergeteld om het allemaal hush hush en naar wens te houden. Ka-ching.


    Ooh, het ziet ernaar uit dat ze nogal wat gemeen hebben! Qua karakter zullen ze waarschijnlijk af en toe flink botsen, maar ook af en toe met elkaar op kunnen schieten, zolang ze het niet te persoonlijk maken.


    Guardian of the Eastern Gate

    Wren staat ook open voor relaties :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kleine ideetjes voor Eva waarmee ik ga strooien:

    Iemand die ze kent van de diner • Iemand waar haar kat op mysterieuze wijze naartoe gaat en verdwijnt waardoor ze die steeds moet zoeken of ophalen • Iemand die haar nerveus of verlegen maakt • Iemand waar ze bang voor is • Iemand die ze van de middelbare kent of kent uit haar kindertijd • Iemand die ze wel eens heeft geholpen (met whatever) of die haar heeft geholpen • Iemand die ze wel eens bloed heeft gegeven/geeft • Iemand waar ze geen goede ervaringen mee heeft • Iemand die haar nieuwsgierig maakt • Een vriendin • Iemand die ze kent door haar vaders antiekwinkel • Iemand die haar betrapt heeft op het lezen of kopen van een zoetsappige romance novel • Iemand die zij heeft betrapt op iets.

    Combinaties of andere ideeën die er niet tussen staan ook welkom! (fish)


    Ik zal later vanavond reageren maar je mag me ondertussen gerust pb'en.

    [ bericht aangepast op 24 april 2020 - 20:19 ]

    Sombre schreef:
    Jason is helemaal af en ook open voor relatie's (: ik zoek in ieder geval:

    -      een vampier die al eerder illegaal bloed bij Jason heeft gekocht, dit mogen ook meerdere zijn



    Gio zal dit wel gedaan hebben, hij houd van 'schoon' bloed en hij wilt een voorraad hebben just in case :Y)


    El Diablo.

    Estralita schreef:
    Kleine ideetjes voor Eva waarmee ik ga strooien:
    Iemand die ze kent van de diner • Iemand waar haar kat op mysterieuze wijze naartoe gaat en verdwijnt waardoor ze die steeds moet zoeken of ophalen • Iemand die haar nerveus of verlegen maakt • Iemand waar ze bang voor is • Iemand die ze van de middelbare kent of kent uit haar kindertijd • Iemand die ze wel eens heeft geholpen (met whatever) of die haar heeft geholpen • Iemand die ze wel eens bloed heeft gegeven/geeft • Iemand waar ze geen goede ervaringen mee heeft • Iemand die haar nieuwsgierig maakt • Een vriendin • Iemand die ze kent door haar vaders antiekwinkel • Iemand die haar betrapt heeft op het lezen of kopen van een zoetsappige romance novel • Iemand die zij heeft betrapt op iets.

    Combinaties of andere ideeën die er niet tussen staan ook welkom! (fish)


    Gio? c;


    El Diablo.

    Voor Gio zoek ik nog:
    • Wingman & Best buds > Ríoghán
    • Degene die hij koopt op de veiling > Ava Mae
    • Vampier die hij al veel eerder heeft ontmoet/Vrienden > Wren
    • Oppervlakkige vriendschap > AJ
    • Geliefden (m/v/everything in-between)(betekent niet dat ze aan hem vast zitten :'D)
    • Vampier die hij ooit onder zijn vleugel heeft genomen om hem te trainen
    • Personen die hij nog wel eens kan meenemen in zijn hele manier van leven
    • More, wat jij zoekt c: Let me know if he fits in somewhere

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 16:08 ]


    El Diablo.

    Na veertig keer aanpassen staat Adeline ook open voor relaties, voor wie wil.
    Enkel haar geschiedenis moet nog wat aangevuld worden, maar daar heb ik even ruzie mee. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Theo staat open voor relaties. Mocht je al iets weten, let me know! Ik zal morgen wat ideeën hier plaatsen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mor (pg 3) staat partly. Haar geschiedenis is nog wat fuzzy voor me, maar ze is in elk geval al enkele jaren in Hollow Grove. Zometeen schrijf ik haar af.
    Hit me up. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik post morgen mijn rol (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Ik post morgen mijn rol (:


    I second this.



    THEO NOVAK

    ϟ Iemand die hij kan kopen (man/vrouw)
    ϟ Een vampier met wie hij altijd problemen/ruzie heeft (man/vrouw)
    ϟ Een vampier die Theo erg onderschat omdat hij relatief jong is (man/vrouw)
    ϟ Ik ben heel inspiratieloos, hit me up please

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 11:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking