• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben er ook klaar voor!

    Zijn er trouwens nog vamps die AJ willen kennen? Over het algemeen is hij niet echt een typische vamp, beetje vreemd en hij vind mensen interessanter dan andere vamps, hoewel hij dit niet altijd aan ze probeert laten te merken. Maar omdat hij toch al redelijk oud is en wat rondgereisd heeft, zijn er misschien wat die hij toch al vaag kent?


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    Ik ben er ook klaar voor!

    Zijn er trouwens nog vamps die AJ willen kennen? Over het algemeen is hij niet echt een typische vamp, beetje vreemd en hij vind mensen interessanter dan andere vamps, hoewel hij dit niet altijd aan ze probeert laten te merken. Maar omdat hij toch al redelijk oud is en wat rondgereisd heeft, zijn er misschien wat die hij toch al vaag kent?


    Got Gio? c:


    El Diablo.

    Ik heb Adeline ook nog voor relaties, zo heel veel heeft ze er nog niet. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Got Gio? c:


    Klinkt goed! Hun karakters zijn redelijk tegenovergesteld, maar ik denk dat ze wel oppervlakkige vrienden zouden kunnen zijn aangezien Gio wel het type is waarmee AJ het goed zou kunnen vinden.


    Guardian of the Eastern Gate

    Voor Gio zoek ik nog:
    • Wingman & Best buds > Ríoghán
    • Degene die hij koopt op de veiling > Ava Mae
    • Vampier die hij al veel eerder heeft ontmoet/Vrienden > Wren
    • Oppervlakkige vriendschap > AJ
    • Geliefden (m/v/everything in-between)(betekent niet dat ze aan hem vast zitten :'D)
    • Vampier die hij ooit onder zijn vleugel heeft genomen om hem te trainen
    • Personen die hij nog wel eens kan meenemen in zijn hele manier van leven
    • More, wat jij zoekt c: Let me know if he fits in somewhere


    Ik heb Gio nog voor de geïnteresseerden c;


    El Diablo.

    Ik zoek nog iemand die Ruhn wil ‘gebruiken’ / kopen, maar als dit in de RPG tot stand komt vind ik het eveneens goed.

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 16:38 ]


    •

    Note bij m’n hiervoor geplaatste bericht: Ruhn is momenteel niet bepaald een catch, de eerste verschijnselen van zijn verslaving zijn goed op te merken (donkere kringen rondom z’n ogen, op momenten oncontroleerbaar trillen, in zichzelf gekeerd).


    •

    Adeline zal hem zelf niet kopen, of Ryan moet/wil hem voor haar gekocht hebben als overhaal-cadeautje, gezien ze vooralsnog tegen is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Adeline zal hem zelf niet kopen, of Ryan moet/wil hem voor haar gekocht hebben als overhaal-cadeautje, gezien ze vooralsnog tegen is.
    Oeh I like that idea. Ryan totally would though hahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    I knew he would haha.
    Well, het is eventueel een idee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wrens relaties
    — Vampieren met wie ze het (heel) goed kan vinden: Ryan & Gio
    — Vampieren met wie ze het niet goed kan vinden (want ze is nogal agressief en kwaad en wil blooood hehe)
    — Mens(en) van wie ze regelmatig bloed drinkt en/of met wie ze frequent ruziemaakt en dreigt ze te vermoorden
    — Anders?


    she's such a lovely person


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Elentiya schreef:
    I knew he would haha.
    Well, het is eventueel een idee.
    Hahaha "Come to the dark side, I brought you a present" lol. Well, ik weet niet of Quinlan het ziet zitten natuurlijk? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MlRANDA schreef:
    Wrens relaties
    — Vampieren met wie ze het (heel) goed kan vinden: Ryan & Gio
    — Vampieren met wie ze het niet goed kan vinden (want ze is nogal agressief en kwaad en wil blooood hehe)
    — Mens(en) van wie ze regelmatig bloed drinkt en/of met wie ze frequent ruziemaakt en dreigt ze te vermoorden
    — Anders?


    she's such a lovely person


    AJ kan wel goed overweg met Ryan en Gio, maar ik weet zeker dat hij niet overweg zal kunnen met Wren haha.


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    (...)

    AJ kan wel goed overweg met Ryan en Gio, maar ik weet zeker dat hij niet overweg zal kunnen met Wren haha.
    Ryan kan Wren ook altijd uitnodigen op een van de pokeravonden en dan zullen we erachter kunnen komen? :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Ryan kan Wren ook altijd uitnodigen op een van de pokeravonden en dan zullen we erachter kunnen komen? :Y)
    Ik ben voor :Y)

    Vraagje: worden de vampieren gestraft als ze mensen "per ongeluk" (in Wrens ogen) vermoorden door ze te bijten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.