• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cleaner schreef:
    (...) Ryan kan Wren ook altijd uitnodigen op een van de pokeravonden en dan zullen we erachter kunnen komen? :Y)


    Ooooh, yes!


    Guardian of the Eastern Gate

    MlRANDA schreef:
    (...)Ik ben voor :Y)

    Vraagje: worden de vampieren gestraft als ze mensen "per ongeluk" (in Wrens ogen) vermoorden door ze te bijten?
    Mij lijkt dat dit wel een goede regel zal zijn binnen Hollow Grove in elk geval? Maar ik zie ook wel weer voor me hoe Ryan er voor zijn vrienden zal zijn en hen niets zal laten overkomen — ondanks dat hij voor het regime is.

    @Principality & @MIRANDA En dan doen we het gewoon lekker zo, dan gaan we die eerste ontmoeting tussen Ambrose en Wren lekker zien. First row seats.


    I'm your little ray of pitch black.

    MlRANDA schreef:
    (...)Ik ben voor :Y)

    Vraagje: worden de vampieren gestraft als ze mensen "per ongeluk" (in Wrens ogen) vermoorden door ze te bijten?


    Ik mag hopen van wel .. :')

    Cleaner schreef:
    (...) Mij lijkt dat dit wel een goede regel zal zijn binnen Hollow Grove in elk geval? Maar ik zie ook wel weer voor me hoe Ryan er voor zijn vrienden zal zijn en hen niets zal laten overkomen — ondanks dat hij voor het regime is.

    @Principality & @MIRANDA En dan doen we het gewoon lekker zo, dan gaan we die eerste ontmoeting tussen Ambrose en Wren lekker zien. First row seats.


    That's gonna be a thing hahaha.


    Guardian of the Eastern Gate

    Cleaner schreef:
    (...) Mij lijkt dat dit wel een goede regel zal zijn binnen Hollow Grove in elk geval? Maar ik zie ook wel weer voor me hoe Ryan er voor zijn vrienden zal zijn en hen niets zal laten overkomen — ondanks dat hij voor het regime is.

    @Principality & @MIRANDA En dan doen we het gewoon lekker zo, dan gaan we die eerste ontmoeting tussen Ambrose en Wren lekker zien. First row seats.
    Heh, ik gok dat hij dat in ieder geval wel één keer voor Wren heeft moeten doen :Y)

    En yes, love it hehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:


    THEO NOVAK

    ϟ Iemand die hij kan kopen (man/vrouw)
    ϟ Een vampier met wie hij altijd problemen/ruzie heeft (man/vrouw)
    ϟ Een vampier die Theo erg onderschat omdat hij relatief jong is (man/vrouw)
    ϟ Ik ben heel inspiratieloos, hit me up please


    Anyone? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ^ Ik heb Wren? ^^ Ik zal Theo even goed doorlezen!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cleaner schreef:
    (...) Hahaha "Come to the dark side, I brought you a present" lol. Well, ik weet niet of Quinlan het ziet zitten natuurlijk? c:


    Hahaha, ik sta er voor open in ieder geval. ^^

    @ziegler, ik heb Adeline eventueel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cleaner schreef:
    (...) Hahaha "Come to the dark side, I brought you a present" lol. Well, ik weet niet of Quinlan het ziet zitten natuurlijk? c:


    Ruhn is al voorzien, sorry!


    •

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 20:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Yaaay.

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 20:20 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wie kan ik met Wren gaan vervelen :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Goede vraag van Quinlan! Zelf heb ik voor ogen dat er een podium te vinden is, waar aardig wat vermaak heeft geheerst deze beginnende avond, maar waar nu plaats gemaakt wordt om alle criminelen tentoon te stellen met de volgende informatie rond hun nek — door middel van een bordje:

    NAME: Voor— en achternaam
    BIRTH DATE: Month-Day-Year
    BIRTHPLACE: Geboorteplaats
    RESIDENCE: Woonplaats voorheen
    BLOOD TYPE: Bloedtype
    FIRST TIME: Eerste keer bloedzak yes / no (er zijn plekken die dit al doen namelijk)
    CHARACTER: In drie kernwoorden omschrijf je je char (hoe ze overkomen op degene die hen hierheen heeft gestuurd)

    Nu zullen ze echter verscholen zitten in het sportcentrum in Hollow Grove, waar ze zich hebben kunnen douchen en klaarstomen voor de verkoop.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ooh vraagje, kunnen vamps gewoon alcohol drinken?


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    Ooh vraagje, kunnen vamps gewoon alcohol drinken?
    Yes, ze kunnen gewoon eten en drinken consumeren, maar echt dronken worden zie ik niet voor me (maar hey, als dat wel geliefd is dan gooien we dat wel gewoon in de mix) — Ryan drinkt daarom graag bloed met alcohol erin, dat heeft voor hem net wat meer effect. ^^ Ze kunnen overigens ook slapen, maar nodig is het niet. Waarschijnlijk eerder om de tijd even door te komen oid.


    I'm your little ray of pitch black.