• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, dus Ryan en Gio hebben al wel eens bloed gekocht bij Jason. Nice.

    Is dit ook helemaal soepel verlopen of is er wel eens gezeur geweest? Ryan is kieskeurig toch? Misschien een keer niet tevreden geweest met een B negatiefje?

    [ bericht aangepast op 25 april 2020 - 16:37 ]


    - thank you for existing -

    Ruhn staat — aangezien hij nieuw is, ga ik geen relaties afspreken.


    •

    Ik heb voor nu ook wel genoeg denk ik. Denk niet dat Eva heel veel vampieren of 'criminelen' kent, dus de rest laat ik over aan impressies tijdens de RPG c:
    Ik heb trouwens ook de leeftijd van Eva aangepast naar 22 en gedaan dat ze al bezig is met haar opleiding en dus ook aanwezig zal zijn in het ziekenhuis.

    Sombre schreef:
    Oké, dus Ryan en Gio hebben al wel eens bloed gekocht bij Jason. Nice.

    Is dit ook helemaal soepel verlopen of is er wel eens gezeur geweest? Ryan is kieskeurig toch? Misschien een keer niet tevreden geweest met een B negatiefje?
    Gezien Ryan nogal een naam heeft opgebouwd, en beschouwd kan worden als 'celebrity' zul je hem in zo'n situatie niet gauw uit zijn slof hebben zien schieten, vrees ik. Hij zal dan simpelweg verteld hebben dat hij naar de 'concurrent' toegaat, hooguit met een gefrustreerde ondertoon — en bij gebrek aan tijd heeft hij het alsnog gekocht haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wie is er klaar voor om vanavond te starten? Prepare your layouts people, because this is gonna be a bloody ride.


    I'm your little ray of pitch black.

    Perfect.
    Ik zit aan het begin van m'n vakantie, dus tijd genoeg.
    Ik moet daarbij wel vermelden dat ik in de vakantie ga verhuizen, dus dat ik dan wellicht wat minder actief ben.


    •

    JA. So ready for this. Ik zal straks nog even een lijstje maken met de relaties die ik heb/zoek/nodig heb, al ben ik, as ever, inspiratielooos. :')

    Ah Mirts, geniet van je vakantie <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cleaner schreef:
    Wie is er klaar voor om vanavond te starten? Prepare your layouts people, because this is gonna be a bloody ride.


    YESSSSS.


    - thank you for existing -

    Quinlan schreef:
    Perfect.
    Ik zit aan het begin van m'n vakantie, dus tijd genoeg.
    Ik moet daarbij wel vermelden dat ik in de vakantie ga verhuizen, dus dat ik dan wellicht wat minder actief ben.
    That's alright. Geniet van je vakantie, en verhuizing natuurlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Yes, so ready ^^
    Oeh succes met verhuizen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    I'm ready! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    I can't hear you.
    Okay, sorry, I had to.


    I'm your little ray of pitch black.

    AYE AYE CAPTAIN.

    Let’s get it on. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cleaner schreef:


    I can't hear you.
    Okay, sorry, I had to.

    ADAM. YES.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Een passendere smiley van Q voor een RPG kan je niet vinden

    (6)