• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox Dieren veranderen
    Astreal Astral projection
    Tony Onzichtbaar in het donker
    Emil Duplicatie
    ~
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers
    8226 Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Goliath Ant-man
    Rai Electriciteit
    8034 Gevarensonar
    ~
    Sarah Onbekend
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian Objecten materialiseren
    ~
    Maaya Hallucinates.
    Melissa [Onbekend]
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloze Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] [Onbekend]
    Vision Met zintuigen spelen
    Nish Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    ~
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    [Onbekend] [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 14:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    De knipoog van Nish liet zijn zenuwen iets bedaren. En zeker het complimentje liet hem weer iets vrolijker worden en hij voelde zich meteen een stuk beter. Dacht Nish echt zo over hem? Cool! Hij wilde net dankjewel zeggen, toen een of andere stuiterbal met krulletjes in zijn blikveld kwam. Hij knipperde verbaasd met zijn ogen. De zinnen erna kon hij helemaal niet volgen. Vriendje? Hij kende Nish nog nauwelijks. In paniek keek hij op naar Nish. Was dat zijn bedoeling geweest? Maar ze waren gewoon op dit feest, hij was toch een speciale uitgenodigde, niets bijzonders toch? Dit was geen date toch? Want daten met jongens dat deed hij niet.. Ook niet met meisjes trouwens. Daar wilde hij al helemaal niets van hebben.
          Nish had de paniek op zijn gezicht echter niet gezien, want de jongen leidde hem zonder enig aandacht aan de jongen met de krulletjes te besteden verder naar binnen. De woorden van de jongen maakte Yrla nog nerveuzer. En op het moment wilde hij niets liever dan omdraaien en terug naar zijn bed gaan. Aan de andere kant wilde hij toch ook indruk maken op de ouderejaars. Hij was nog altijd van plan Jester een keer binnen te smokkelen op de feestjes. Als hij nu echter om zou draaien, kon hij Jester niet naar binnen smokkelen.
          Hij durfde niet te vragen of Nish dit echt als een date zag. "Je kent ze?" vroeg hij maar, omdat hij niet wist wat hun nu precies met deze Fox en Kris aan moest.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Kris is mijn beste vriend,’ vertelde Nish. ‘Al – sinds ik hier ben.’ Hij maakte een mixdrankje voor hen beiden klaar. ‘En Fox – is zijn irritante aanhangsel. Al veel te lang, helaas.’ Hij reikte Yrla het glas aan. ‘Proost. Op een mooie avond.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    "Proost!" antwoord hij met een zenuwachtig glimlachje. Hij nam een slokje van het zoete drankje en keek er verbaasd van op. Er zat iets sterks in het drankje, iets waar hij de herkomst niet van kon herleiden. Maar het smaakte in ieder geval goed. Yrla keek nieuwsgierig de zaal rond. Hij zag vooral veel ouderejaars lopen. Tot zijn afschuw was Ryan er ook, met verrassend genoeg Dezi aan een arm. Yrla had niet zoveel met het meisje, dat hem letterlijk de kriebels bezorgde. Haar blonde vriendin was erger, maar die zag Yrla gelukkig nergens. Hij keek terug naar Nish die naast hem aan de bar stond. "Het is wel ontzettend vet! Hoe doen jullie dit allemaal?" vroeg hij nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2020 - 18:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Darian kan dingen maken, dus hij verzorgt meestal de locatie.’ Hij wees de blonde jongen aan. ‘Melissa zorgt ervoor dat bomen ons uit het zicht nemen, Melody heeft de geluidskoepel gemaakt. Ghost regelt de muziek en de lampen enzo – die steelt hij uit de school. Kris regelt de drank, Ryan zorgt voor een uitweg als we ondanks alle voorzorgmaatregelen tóch gesnapt worden… Dus het is vooral een manier van verschillende gave samenbrengen. En een paar coole toevoegingen.’ Hij liet zijn blik over Yrla’s gestalte glijden. Zijn schouders waren nog steeds stijf, hopelijk kon hij een beetje loskomen. Anders kon een joint hem daar misschien wel bij helpen, maar die waren zo zeldzaam dat hij dat eigenlijk zonde vond. Hij nam een slok van zijn drankje. Feestjes kwamen altijd vlug op gang – er stonden er zich al een paar op de dansvloer uit te sloven. ‘Kun je een beetje dansen?’ vroeg hij aan Yrla.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    "Gaaf! Heel gaaf," zei hij opnieuw bewonderend. Met dat het feestje drukker werd, merkte Yrla dat hij al ietsje meer op zijn gemakt begon te voelen. De woorden van Fox verdwenen langzaam naar de achtergrond. Nish was zo op de eerste indruk een best oke gozer. "Dansen?" vroeg hij verbaasd. "Ik heb eigenlijk geen idee. Dat heb ik nog niet eerder gedaan."


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Nee? Man – dan moet jij een beroerd naamfeestje hebben gehad.’ Hij zette zijn lege glas weg. ‘Wat is je favoriete nummer?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thor


    Hij nam haar aan de arm mee naar binnen. Zodra ze binnen stapten, zag hij aan haar gezicht dat hij er goed aan gedaan had haar mee te nemen. Hij zag de pretlichtjes in haar ogen ontstaan en kreeg als vanzelf een kleine glimlach op zijn lippen. Hij wist niet zo goed wat hem zo intrigeerde aan het meisje naast hem. Maar ze was de eerste in vier jaar die echt zijn aandacht had getrokken en die na een maand hem nog altijd niet verveelde. En dat zonder seks nog gehad te hebben. Dat maakte de relatie tot nu echter ook spannend. Het feit dat ze hem nog niet direct besprong, maar hem af en toe wel plaagde, liet hem meer naar haar verlangen dat elke griet die ooit aan zijn voeten geworpen had. Het was een keer wat verrassends, iets nieuws. Maar misschien dat hij vanavond iets meer voor elkaar kreeg, als er wat alcohol in zat.
          "Wacht je hier even op me? Ik ga wat drinken voor ons halen." Thor gaf een aantal kusjes in de nek van Vienna en liet haar bij Melissa achter. Hij dook tussen verschillende mensen door en bij de bar maakte hij een drankje voor Vienna, waar hij voor zichzelf een pilsje uit de koelkast trok. Hij wilde net terug lopen toen er een hand over de zijne gleed. Verbaasd keek hij om naar het meisje wat aan de andere kant van de bar stond. Een meisje met bruine krullen keek hem van de andere kant van de bar aan. Waarschijnlijk Elephant, want de rest van de afdelingen kende hij bijna elke griet.
          "Deze knappe barman wil vast wel een drankje voor me klaar maken." Thor glimlachte vanachter zijn baard. Hij wist niet hoe hij het toch elke keer weer voor elkaar kreeg. De meiden vielen allemaal gewoon in katzwijm als hij maar een keer met zijn spieren pronkte. En hijzelf genoot van alle vrouwelijke aandacht. Thor schoof het drankje van Vienna opzij en trok weer een paar flessen uit de kast. "Natuurlijk, voor zo'n mooi meisje als jij ben ik altijd bereid wat lekkers te maken." Hij goot wat bij elkaar om er een prachtige cocktail van te maken en schoof uiteindelijk het glas met een parapluutje naar het meisje toe. "Alstublieft schoonheid." Hij knipoogde naar het meisje, greep zijn eigen bier en het glas van Vienna en liep toen terug naar waar hij zijn vriendin had achtergelaten. Hij ging vlak achter haar staan en gooide de arm met zijn pils erin om haar schouders heen. Vienna haar drankje hield hij vlak voor haar neus. "Voor de allerliefste," zei hij, terwijl hij het meisje het glas aangaf.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2020 - 10:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla


    November 2016

    "Geen idee eigenlijk. Ik werd de volgende ochtend wakker op de trap met een mega kater en was alles vergeten van de avond ervoor. Ik wist niet eens meer welke naam ik uitgekozen had. Misschien dat ik daar gedanst heb, maar ik heb absoluut geen flauw benul meer wat er gebeurd is." Hij keek grijnzend naar Nish om te kijken wat die daarvan zou zeggen. Als hij de andere Panthers mocht geloven, was het een gezellig feestje geweest, want ze hadden met zijn allen de hele drank kast leeg gezopen. De volgende dag had hij als een soort straf drank uit de winkel moeten jatten, omdat hij te jong was om het zelf te halen. En de Panthers niet echt blij waren dat alles opgegaan was. Hij gooide het laatste gedeelte van zijn eigen glas achterover en zette die ook weg. "Doe maar iets vrolijks. Uhm.. Waiting for the summer. Ken je die?"

    [ bericht aangepast op 10 aug 2020 - 20:13 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    ‘Klinkt als een goed feestje,’ zei Nish met een grijns. ‘Oké, ik zal het nummer aanvragen.’
          Hij liep naar de dj toe en gaf het nummer door. Het was geen muziek die hij zelf zou draaien, maar op een feestje was hij niet zo kieskeurig. Bewegend op de muziek liep hij een paar stappen naar achteren tot hij op de dansvloer stond en gebaarde Yrla dichterbij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Een beetje nerveus ging hij naast Nish staan en keek even om zich heen. Hij voelde zich een beetje verloren hier op de dansvloer, zo samen met Nish. Nish was een goede danser, dat kon je direct al zien. Maar Yrla was niet heel zeker van zijn eigen kunsten. Hij keek een beetje naar de dansende mensen om zich heen en kopieerde wat hij een jongen verderop zag doen door een beetje heen en weer te waggelen. Uiteindelijk schoot hij zelf in de lach. "Oke, volgens mij ben ik waardeloos."


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Nish


    Nish moest erom lachen. Hij was inderdaad wel een beetje houterig. Hij draaide zich naar Yrla toe legde zijn handen op zijn heupen en duwde ze op zo’n manier dat Yrla vanzelf moest meestappen. ‘Die heupen moeten was losser worden, knul. Hou je niet in. Zolang je hier met mij ben zit het wel goed. Als ze zelfs die mongool van een Fox tolereren door Kris, hoef jij je echt geen zorgen te maken.’ Hij deed weer een stapje naar achteren en deed het nog eens voor aan de jongere jongen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Het feit dat Nish dat alleen al zei luchtte hem enorm op. Nish vond het blijkbaar wel gezellig en Yrla deed razende zijn best om Nish te kopiëren. Hij wilde toch niet echt af gaan voor de neus van de jongen. Uiteindelijk leek hij een beetje de smaak te pakken te hebben en merkte hij dat hij het dansen stiekem wel leuk vond.


    It's never gonna happen, Guys.

    November 2016


    Fox


    Fox keek met knipperende ogen naar Kris op. ‘Alsjeblieeeeft?’
          Met een grom duwde Kris hard zijn lippen tegen die van hem. Vurige vlinders raasden door hem heen. Hij had altijd gelezen dat verliefdheid afzwakte, maar bij hem leek het alleen maar heviger en heviger te worden.
          ‘Je weet dat ik hele andere dingen wil geven als je me zo aankijkt.’
          Fox grinnikte. ‘Dat mag later vanavond.’
          Kris liet zijn handen in Fox’ achterzakken glijden en trok hem tegen zich aan. ‘Zoals je kunt voelen, vindt iemand dat veel te lang duren.’ Hij liet zijn voorhoofd tegen dat van Fox rusten en keek hem aan. Zijn ogen waren bloedrood.
          Hoewel één blik vaak genoeg was om hem over te streep te krijgen, beleefde Fox er steeds meer plezier in om Kris juist te laten wachten.
          ‘Eén liedje.’
          ‘Geen zeiknummer. En géén fucking Disney.’
          ‘Ik neem iets wat zelfs jij kan meezingen.’
          ‘Als ik verdomme ook nog moet zingen dan –‘
          Fox snoerde hem de mond met een zoen en legde daarna zijn handen tegen Kris’ borst. ‘Ik hou van je.’
          Kris gaf hem een tik op zijn neus. ‘Dat is geen manier om je zin te krijgen.’
          ‘Wedden van wel.’ Hij grijnsde naar Kris en liep toen half dansend – en tegen iets te veel mensen opbotsend – naar de dj. ‘Kun je Paradise by the Dashboard Lights opzetten?’
          Eén liedje, had ie gezegd. Daar moest ie dan wel gebruik van maken – dus hij koos een nummer van bijna tien minuten. Swingend en zingend liep hij terug naar Kris die hij bij zijn handen pakte en verder de dansvloer optrok. Kris hield dan misschien wel niet van dansen, maar op de momenten dat Fox hem overhaalde maalde hij niet om Fox’ gekke pasjes en deed hij gewoon mee. Voor hem. Het vulde hem met warmte – hij had nooit gedacht dat je zo vreselijk veel van iemand kon houden.
          Fox vergat iedereen om hem heen, hij zag alleen Kris en zijn heerlijke lach en zijn maffe, maar o zo mooie ogen. Ze zongen met de tekst mee, verstrengelden hun vingers en lieten elkaar dan weer los om te dansen. Ergens op de achtergrond hoorde hij ook anderen mee zingen, maar het waren Kris’ woorden waar hij op gefocust was toen ze bij het tweede stuk geraakten;
          “Do you love me? Will you love me forever? Do you need me? Will you never leave me?
    Will you make me so happy for the rest of my life? Will you take me away and will you make me your wife?”
          Hoewel ze het gekscherend zongen, zag hij iets veranderen in Kris’ blik. Een kwetsbaarheid die hij niet vaak had gezien. Hij sloeg een arm om Fox heen en trok hem tegen zich aan. Er gleed kippenvel over zijn lijf toen Kris een krul voor zijn ogen wegveegde. Teder raakten zijn lippen die van Fox. Fox voelde zijn knieën week worden.
          ‘Ik geloof inderdaad dat ik voor eeuwig van je kan houden, Foxie.’ Hij streelde zijn wang. ‘Al die vragen – zijn een keiharde ja voor mij. Ik hou onmogelijk veel van je, ik zou niet zonder je willen en ik wil niets liever dan je gelukkig maken. En ooit, op een dag, haal ik je hier vandaan en maak ik je de mijne.’
          De tranen sprongen in Fox’ ogen. Hij klampte zich aan zijn vriendje vast. ‘Je bent al de mijne,’ zei hij. ‘Je zal altijd de mijne zijn.’
          Kris toonde hem een glimlach die zijn hart in vuur en vlam zette. Hij kuste zijn jukbeen, waar een enkele traan naar beneden was gegleden. Daarna sloeg Kris weer stevig zijn armen om hem heen. Fox sloot zijn ogen en smolt tegen hem aan.
          Voor veel en veel langer dan één liedje.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2020 - 9:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    November 2016


    Fox


    Fox wist niet hoe lang de omhelzing geduurd had, al had hij wat hem betreft voor eeuwig mogen doorgaan. Hij merkte echter dat er nu een vrolijk nummer opstond en dat hij zijn lijf bijna niet stil kon houden en hij wist ook dat Kris al veel langer op de dansvloer stond dan hij eindelijk wilde. Hij gaf zijn vriendje nog één lange kus en liet hem toen weer los.
          ‘Ik ga even een peuk doen,’ zei Kris.
          ‘Oké!’
          Fox vond roken smerig, zelfs als hij er alleen bij stond. Hij zou van die tijd gebruikmaken om de nieuwe mensen beter te leren kennen. Thor had altijd wel een meisje aan zijn arm hangen, maar deze had hij nog niet eerder gezien. Ze zag er leuk uit. En Nish had natuurlijk iemand meegenomen, wat hij helemaal niet zo vaak deed. Hij besloot eerst te gaan peilen of zijn introduce het een beetje naar zijn zin had. Soms had hij het gevoel dat Nish hem niet zo aardig vond. Wat hij jammer vond, want hij was Kris’ beste vriend. En hij wist ook niet zo goed waarom, want Fox deed wel altijd zijn best. Kris zei dat de andere Buffalo gewoon een zeikerd was en had het daarmee afgedaan.
          Nog met alle lieve woorden van Kris in zijn hoofd liep hij dansend naar het tweetal toe, zijn hoofd nog altijd hoog in de wolken. Hij deed een paar dansmoves die hij vooral zelf erg flitsend vond en keek toen met een stralend gezicht naar de nieuwe jongen. Misschien konden ze wel vrienden worden! Dan zou het zeker makkelijker gaan met Nish!
          ‘Hé! Heb je het naar je zin?’ riep hij boven de muziek uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    November 2016

    Hij keek met opgetrokken wenkbrauw naar de kringelende octopus die dichterbij kwam. De jongen danste op zo'n vreemde manier dat hij daar wel mee te vergelijken was. En opeens begreep hij wat Nish bedoelde met het feit dat hij nauwelijks erger kon zijn dan deze jongen, deze Fox. Hij wisselde even een korte blik uit met Nish, voor hij antwoord gaf op de vraag. "Ja hoor! De plek is echt heel gaaf!" zei hij enthousiast.
          Yrla keek even over de schouder van Fox of hij het enge vriendje van de jongen zag, maar die was gelukkig nergens te bekennen. "En jij?" vroeg hij terug uit beleefdheid.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2020 - 10:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.