• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wavechaser schreef:
    Ik heb alles verpest


    just kiddingggg ik heb eindelijk weer bitches


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Alle mappen in Afbeeldingen, Documenten, etc. doorspitten en organiseren en shit weggooien is enigszins wel therapeutisch.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Attack on Titan was so fucking good this week. 👏 Kan niet wachten om te zien hoe ze het slot van dit laatste seizoen hebben geanimeerd.


    ars moriendi

    Normandy schreef:
    Attack on Titan was so fucking good this week. 👏 Kan niet wachten om te zien hoe ze het slot van dit laatste seizoen hebben geanimeerd.

    Dit staat zeker nog op mijn to do voor vandaag :Y) Ik weet hoe het zal eindigen, maar de voice-acting en animatie maken het zoooo veel meer intens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Usurper schreef:
    (...)
    Dit staat zeker nog op mijn to do voor vandaag :Y) Ik weet hoe het zal eindigen, maar de voice-acting en animatie maken het zoooo veel meer intens

    Jaaa same! Tis ook echt leuk om het te kijken met mijn vriend die de manga niet gelezen heeft. Kan echt niet wachten om te zien hoe
    the rumbling en Erin in zijn final form er geanimeerd uit gaan zien met inderdaad de amazing voice acting, muziek etc 👀
    .


    ars moriendi

    There's a difference between not feeling chatty and straight up not talking to me.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    (huil)(huil)(huil)


    [ heaven knows ]

    Echt, ik ben ervan overtuigd dat ik nog een keer van die verdomde trap naar de wasruimte ga vallen. Die hoek is echt heel onhandig en enigszins gevaarlijk.


    Stenenlikker

    Ik word echt zo ontzettend zenuwachtig van al dat wachten.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Aight, dat is in ieder geval 1 les die ik kan volgen komend semester. Nu hopen dat de andere 2 docenten morgen terug mailen, zodat ik weet of ik vanaf volgende week weer wat uren naar school kan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I get overwhelmed so easily
    My anxiety keeps me silent
    When I try to speak
    What's come over me?
    Feels like I'm somebody else
    I get overwhelmed


    Wanneer de songtekst van een nummer gewoon 100% klopt..


    26 - 02 - '16

    Het is tijd voor thee en mijn favoriete koekjes! 🙂

    Vanaf maandag weer wat lessen volgen en hopelijk de toetsen asap halen. Ben wel echt anxious, tho (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    EXCUSEEEEEE YOU. UGH. Animation makes everything so much more intense.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2022 - 16:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het zou goed moeten voelen om verkeerde mensen uit mijn leven te zetten, maar waarom voelt het dan zo slecht :/


    26 - 02 - '16