• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb eindelijk mijn profiel nog een keer aangepast. FeelsGoodMan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op naar Grijpskerk, of all places


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Natuurlijk gaat er precies op de dag dat ik moet thuiswerken, iemand lekker boren en schuren....


    Stenenlikker

    Weer wat ingeleverd, wat huiswerk gemaakt voor volgende week. Laten we hopen dat ik dit het hele semester vol kan houden 🤞🏻


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    No way home!!!!!!!!!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    we gaan allemaal dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wavechaser schreef:
    we gaan allemaal dood


    HAHAHAHA. I mean......:W


    -

    Nu quizlet uit elkaar valt en iedereen beetje terug migreert Besef ik pas dat ik deze site echt niet kan laten gaan gewoon ...... like dit is mn jeugd


    Heaven is a place that we all have

    stop.............. stop sinds ik 12 was zit ik al op deze rot site en ik had echt gehoopt dat ik de 10 jaar met haar zou halen dus beter komt RJ of whatever zijn naam is snel terug om alles te fixen aub quizlet was het begin van mijn leven het is de rots van mijn bestaan


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Letterlijk pls RJ plsssssssss kom gwn terug oke Ik bezoek deze site minstens 1x per maand dont take that away from me


    Heaven is a place that we all have

    Goodbye...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zit hier al 11 jaar, 6 maanden, 3 weken en een paar dagen, volgend jaar zou ik hier al meer dan de helft van mijn leven zitten. Als het nog zover mag komen (no_chears)


    You were born original, don't die as a copy.

    5 dagen eerder ongesteld dan verwacht. No wonder I was way more emotional than usual the past few days (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I'd like to be able to breathe through my nose again now, thank you very much.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2022 - 20:05 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Like waarom snappen mensen dit niet.

    11 jaar hier ofzo, 1679 pagina's aan back up, natuurlijk was ik verdrietig toen ik alles kwijt dacht te zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan