• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 1            Speeltopic


                                                                                                                           





    Groep 1 Gemeenschapsruimte :
    Luca > Martell > Alyssa

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kyle > Jacob

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kali > Florence > Donovan

    Groep 3 Gemeenschapsruimte :
    Lysias > Nesrin

    Groep 4 Gemeenschapsruimte :
    Asteria > Darion > Dinah > Jonah > Ruhn

    Groep 5 Gemeenschapsruimte :
    Fenix > Jeriah > Elijah

    The hallways :
    Evelynn > Elias

    Wandering around schoolgrounds :
    Salhi > Darrian

    On the way to Evicka's office :
    Ramsey > Evicka

    Alleen :
    Lilith, Belial, Donovan, Amarina

    Legenda
    Naam : iemand is aan de beurt
    Naam : iemand is verplaatst, maar nog niet aan de beurt
    Naam : Iemand is weggegaan



    Belangrijke data




    Verjaardagen
    September : 16 (Alyssa),
    Oktober : 1 (Darion / Ziam), 4 (Jonah), 31 (Devrim)
    November : 3 (Salhi)
    December : 18 (Dinah)
    Januari : 1 (Jacob), 19 (Kyle), 31 (Ruhn)
    Februari : 11 (Donovan)
    Maart : 14 (Zuzana), 18 (Luca), 20 (Jeriah & Darrian)
    April : 2 (Ramsey), 14 (Kali), 16 (Evelynn)
    Mei : 10 (Martell)
    Juni : 16 (Isara), 30 (Charlize)
    Juli : 4 (Elijah & Nesrin),
    Augustus : 24 (Elias & Florence), 31 (Laslo)

    Onbekend : Lysias, Evicka, Asteria

    Feestdagen

    31 oktober : Samhain (Ritueel: schrijf een wens op een tak en verbrand die in een groots vuur. Dit feest stamt uit de tijd waarin demonen vooral in het donker actief waren. Het luidt een nieuwe periode in waarin de nacht langer duurt. Over het algemeen wordt dit feest gevierd door de demonen, maar op het Metanoia wordt er van iedereen verwacht dat hij/zij mee participeert. Vaak wordt dit feest gecombineerd de sterfelijke variant: Halloween.)

    24 december : Christmas Eve (Kerstmis wordt groots gevierd op het Metanoia en vooral in het laatste jaar wordt er extra veel aandacht aan besteed in de vorm van een gala.)

    25 & 26 december : Christmas (Het is traditie dat op de ochtend van 25 december de leerlingen de mogelijkheid krijgen hun cadeaus uit te wisselen, eventueel ook aan de docenten. Op de tweede kerstdag doen de docenten dit ook, hoewel dit niet iets officieels is. Er wordt een grootste ontbijt klaargezet, evenals een groot avondmaal)

    30 april : Beltane (Ritueel: de mannen geven een corsage van een bloem naar keuze aan hun speciale persoon. Dit feest is de tegenhanger van Samhain en hiermee wordt gevierd dat het licht langer in stand blijft. Ergens zou je kunnen zeggen dat dit vergelijkbaar is met ‘Valentijnsdag’. Dit wordt meestal gevierd door engelen.)

    Er komen misschien meer feestdagen erbij, maar dit is alvast een voorproefje voor de skips waarmee we nog te maken krijgen, hihi. Hopelijk zit er iets bij wat jullie ook aanspreekt.


    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 14:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    HEYOOOO!
    Zo meteen (ligt eraan hoe snel ik ben met de randomizer) gooi ik de kamerindeling online. Mijn voorstel is dat ik morgen om 19:00 het speeltopic open gooi. Zijn er mensen die hier bezwaar tegen hebben? Huehuehue ❤️


    Nope, but I'm scared

    INDELING


    Room 1 : Ruhn, Alyssa, Jonah, Ramsey

    Room 2 : Charlize, Zuzana, Evelynn, Darrian, Lara

    Room 3 : Nesrin, Jeriah, Donovan, Kali

    Room 4: Salhi, Florence, Devrim, Elijah

    Room 5 : Dinah, Laslo, Ascian, Elias

    Room 6 : Martell, Luca, Amarina, Isara

    [ bericht aangepast op 15 mei 2021 - 10:34 ]


    I have seen my own sun darkened

    Als er iemand dubbel in staat of bij haar eigen character, geef een gil alsjeblieft. Ik zie dubbel whahaha <3


    I have seen my own sun darkened

    YASSS!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Well. Dit gaat interessant worden :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    INDELING


    Room 1 : Ruhn, Alyssa, Jonah, Ramsey

    Room 2 : Charlize, Zuzana, Evelynn, Darrian, Lara

    Room 3 : Nesrin, Jeriah, Donovan, Kali

    Room 4: Salhi, Florence, Devrim, Elijah

    Room 5 : Dinah, Laslo, Ascian, Elias

    Room 6 : Martell, Luca, Amarina, Isara


    Meisjes en jongens door elkaar, zo zo dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Haha Ramsey is not going to be happy; all his friends in 1 room & he has to sleep with the goody two-shoes.

    Wegens omstandigheden zal het @Romana niet lukken om mee te doen aan dit RPG. Dit betekent dat er een aantal veranderingen gaan plaats vinden. Mochten hier vragen over zijn, of je loopt vast kun je me een PB sturen.
    Zouden jullie het erg vinden als hierdoor het speeltopic misschien later opengaat? Ik blijf hierover contact houden. Zelf moet ik flinke aanpassingen maken in mijn chars, en zal ik er ook een aantal eruit gooien. Voor mentoren en de kamerindeling zal ik latere aanpassingen maken.

    Mochten er mensen zijn die dit een dermate domper vinden dat ze ook willen stoppen, vind ik dat ontzettend jammer maar ik heb er alle begrip voor. Ikzelf zit er ook heel even doorheen. Gelukkig wil @Saar haar vrije dag opofferen om me te helpen, dus daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Alvast bedankt voor jullie begrip. ❤️


    I have seen my own sun darkened

    We gaan ons best doen om alles in goede baan te laten lopen <3

    The most important part of Rpg'ing !



    Mochten er dingen veranderen, hit me up! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 15 mei 2021 - 21:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sisu schreef:
    We gaan ons best doen om alles in goede baan te laten lopen <3

    The most important part of Rpg'ing !



    Mochten er dingen veranderen, hit me up! c:




    Echt super balen! Hoop dat je er een beetje uitkomt met je chars, en ik sta altijd open voor nieuwe of andere relaties!

    En heb nog steeds veel zin in de rpg, soo I am going nowhere

    Mijn twee personages staan ook altijd open voor nieuwe relaties trouwens!


    That is a perfect copy of reality.

    Peitho schreef:
    Wegens omstandigheden zal het @Romana niet lukken om mee te doen aan dit RPG. Dit betekent dat er een aantal veranderingen gaan plaats vinden. Mochten hier vragen over zijn, of je loopt vast kun je me een PB sturen.
    Zouden jullie het erg vinden als hierdoor het speeltopic misschien later opengaat? Ik blijf hierover contact houden. Zelf moet ik flinke aanpassingen maken in mijn chars, en zal ik er ook een aantal eruit gooien. Voor mentoren en de kamerindeling zal ik latere aanpassingen maken.

    Mochten er mensen zijn die dit een dermate domper vinden dat ze ook willen stoppen, vind ik dat ontzettend jammer maar ik heb er alle begrip voor. Ikzelf zit er ook heel even doorheen. Gelukkig wil @Saar haar vrije dag opofferen om me te helpen, dus daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Alvast bedankt voor jullie begrip. ❤️

    Wat jammer dat het niet meer lukt om mee te doen, maar het is fijn dat @Romana het aangegeven heeft zodat ze haar eigen ding kan doen — want dat is ook belangrijk. Voor mij maakt het niet zozeer uit wanneer we beginnen, maar mocht je hulp van mij nodig hebben met iets, dan hoor ik het graag. (:

    En het is echt ontzettend lief van Saar dat ze je wilt helpen met de veranderingen, aangezien er vast wat werk in zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Even een snelle vraag hier, zodat we dit praattopic vol kunnen gooien: gaan we nou morgen nog steeds beginnen? Ik wil namelijk een extra rol maken (en anderen ook, geloof ik), maar ik red dat absoluut niet voor morgenavond 19:00, want ik moet alwéér werken. Zeker niet als ik ook relaties moet opschrijven en bedenken, hahah.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2021 - 22:33 ]


    That is a perfect copy of reality.