• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 1            Speeltopic


                                                                                                                           





    Groep 1 Gemeenschapsruimte :
    Luca > Martell > Alyssa

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kyle > Jacob

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kali > Florence > Donovan

    Groep 3 Gemeenschapsruimte :
    Lysias > Nesrin

    Groep 4 Gemeenschapsruimte :
    Asteria > Darion > Dinah > Jonah > Ruhn

    Groep 5 Gemeenschapsruimte :
    Fenix > Jeriah > Elijah

    The hallways :
    Evelynn > Elias

    Wandering around schoolgrounds :
    Salhi > Darrian

    On the way to Evicka's office :
    Ramsey > Evicka

    Alleen :
    Lilith, Belial, Donovan, Amarina

    Legenda
    Naam : iemand is aan de beurt
    Naam : iemand is verplaatst, maar nog niet aan de beurt
    Naam : Iemand is weggegaan



    Belangrijke data




    Verjaardagen
    September : 16 (Alyssa),
    Oktober : 1 (Darion / Ziam), 4 (Jonah), 31 (Devrim)
    November : 3 (Salhi)
    December : 18 (Dinah)
    Januari : 1 (Jacob), 19 (Kyle), 31 (Ruhn)
    Februari : 11 (Donovan)
    Maart : 14 (Zuzana), 18 (Luca), 20 (Jeriah & Darrian)
    April : 2 (Ramsey), 14 (Kali), 16 (Evelynn)
    Mei : 10 (Martell)
    Juni : 16 (Isara), 30 (Charlize)
    Juli : 4 (Elijah & Nesrin),
    Augustus : 24 (Elias & Florence), 31 (Laslo)

    Onbekend : Lysias, Evicka, Asteria

    Feestdagen

    31 oktober : Samhain (Ritueel: schrijf een wens op een tak en verbrand die in een groots vuur. Dit feest stamt uit de tijd waarin demonen vooral in het donker actief waren. Het luidt een nieuwe periode in waarin de nacht langer duurt. Over het algemeen wordt dit feest gevierd door de demonen, maar op het Metanoia wordt er van iedereen verwacht dat hij/zij mee participeert. Vaak wordt dit feest gecombineerd de sterfelijke variant: Halloween.)

    24 december : Christmas Eve (Kerstmis wordt groots gevierd op het Metanoia en vooral in het laatste jaar wordt er extra veel aandacht aan besteed in de vorm van een gala.)

    25 & 26 december : Christmas (Het is traditie dat op de ochtend van 25 december de leerlingen de mogelijkheid krijgen hun cadeaus uit te wisselen, eventueel ook aan de docenten. Op de tweede kerstdag doen de docenten dit ook, hoewel dit niet iets officieels is. Er wordt een grootste ontbijt klaargezet, evenals een groot avondmaal)

    30 april : Beltane (Ritueel: de mannen geven een corsage van een bloem naar keuze aan hun speciale persoon. Dit feest is de tegenhanger van Samhain en hiermee wordt gevierd dat het licht langer in stand blijft. Ergens zou je kunnen zeggen dat dit vergelijkbaar is met ‘Valentijnsdag’. Dit wordt meestal gevierd door engelen.)

    Er komen misschien meer feestdagen erbij, maar dit is alvast een voorproefje voor de skips waarmee we nog te maken krijgen, hihi. Hopelijk zit er iets bij wat jullie ook aanspreekt.


    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 14:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    Fika schreef:
    Here we go ^.^
    Jonah zal nog lichtelijk aangepast worden (maar dit gaat meer om zijn vleugels dus zou niet al te veel invloed op mogelijke relaties moeten hebben)

    Elias
    - Eén iemand die hem open heeft kunnen breken (ivm gesloten karakter, eigenlijk een beste vriend(in), kan van beide kanten zijn.) / Dinah
    - Enkele vrienden (waar hij nog wel gesloten naar is, kan van beide kanten. Het liefste één van beide kanten) / Martell, Dinah
    - Ex-vrienden (die hij heeft weggeduwd en waar hij nu ontzettend bot tegen doet, kan van beide kanten zijn) / Martell, Dinah
    - Personen met wie hij feest / Dinah & Nesrin
    - Trainbuddies (Zelfverdediging of Boogschieten) / Nesrin, Charlize (met een goede reden)
    - Optioneel: Psycholoog (als die er is in de vorm van een docent) / Evicka (maar zij is nieuw. Komt de oude psycholoog vervangen)

    Jonah
    - Persoon/personen die zijn wraakgevoelens aanwakkeren (eventueel die helpt/hielp met een daadwerkelijke wraakactie). / Charlize
    - Ex-vrienden die afstand nemen gezien zijn wraakgevoelens, maar ook gezien hij zichzelf niet meer als waardig leider ziet en zodoene eigenlijk vanalles aan het uitproberen wat hij als leider nooit zou hebben gedaan.
    - Vrienden die hem nog wel accepteren/Best friend / Martell
    - Iemand waar hij terecht kan voor drank & drugs / THE DEALER!
    - Iemand met wie hij zelfverdediging oefent
    Nesrin
    - Optioneel: Iemand wie hij ooit heeft weten overtuigen om aan de 'goede' kant te blijven.
    Nesrin (tijdelijk heeft het gewerkt, verloor haar geloof in hem toen hij The Fallen King werd)

    Suggestie: Dinah zou een goede vriendin van hem kunnen zijn. Na de aanvaring met Darrian zal ze hem velen malen hebben opgezocht om hem te helpen in zijn recovery proces. Ze zal toen 10/11 zijn geweest.



    I have seen my own sun darkened

    Hoi ik zoek sowieso nog voor:

    Florence
    * Vooral zoveel mogelijk jongens die een crush op haar hebben
    * Iemand die uiteindelijk haar soulmate blijkt te zijn en haar het geloof in liefde terug brengt, potentiële boyfriend
    * Vriendinnen
    * Andere opties zijn ook mogelijk! Ze staat open voor alles

    Isara
    * Iemand die haar goedheid in het verleden heeft proberen te misbruiken/iemand waarvan ze dus uit de buurt bij blijft
    * Engelenvrienden
    * Misschien een ex of een boyfriend
    * Iemand die ze zou kunnen
    * Iemand die ze helpt, waarbij ze heel geduldig moet zijn
    * Iemand die haar gebruikt
    * Iemand die haar dwingt of manipuleert tot dingen waar ze eigenlijk niet achter staat (kan 16+ gerelateerd zijn)
    * BFF of iemand die ze echt kan vertrouwen
    * Iemand die haar op komt zoeken voor het vinden van een luisterend oor
    * Andere opties zijn ook mogelijk! Ze staat open voor alles

    Donovan
    EDIT: iemand die hij bijles wiskunde moet geven
    * Heeft iemand nog iets nodig wat Don zou kunnen opvullen, hit me up! (((:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 15:13 ]


    someone out there feels better because you exist

    Voor Nikolas heb ik geen lijstje, hij is gecompliceerd —en tegelijkertijd één van de meest simpelste mannen. Relaties voor hem moeten de tijd krijgen zich te ontwikkelen, en liefde is niet hetgeen waar hij momenteel naar verlangt. Er is wel één verbintenis die ik interessant zou vinden voor hem, nl. dat er een afstammeling uit eenzelfde familielijn naar metanoia gaat. Dit kan zowel zijn dat Nikolas hier weet van heeft of juist niet, de keuze ligt bij de ander —mocht hier belangstelling voor zijn.

    Zijn er trouwens mensen die het niet fijn zouden vinden mocht ik mijn gesproken zinnen in het Engels schrijven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MEDEDELING


    Zolang personages nog niet afzijn, kunnen er geen relaties besproken worden!

    Bepaalde personages missen nog een aantal dingen. Graag zou ik eerst willen zien dat alle rollen volledig voorzien van de nodige informatie. De rollen Isara, Cyrus en Yuliya zijn nog niet helemaal af en @Romana heeft om uitstel gevraagd voor Kyle, Lysias en Darion / Ziam. Om een indruk te krijgen van de laatste drie kun je vinden in het vorige rollentopic: KLIK!
    Vergeet niet jullie mentorkeuzes door te geven wat mentoren betreft aan het einde van deze week

    Vervolgens zijn @Demi en @Cheryl druk bezig geweest met het opzeten van een spreadsheet, dus mijn complimenten voor hun harde werk. Deze spreadsheet is slechts voor het overzicht en niemand is verplicht om eraan mee te doen: KLIK 2!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2021 - 19:26 ]


    I have seen my own sun darkened

    i am shook. die spreadsheet is next level.

    Demi and me are a lil' bit extra. Vooral Demi :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Peitho schreef:
    MEDEDELING


    Zolang personages nog niet afzijn, kunnen er geen relaties besproken worden!

    Bepaalde personages missen nog een aantal dingen. Graag zou ik eerst willen zien dat alle rollen volledig voorzien van de nodige informatie. De rollen Isara, Cyrus, Yuliya en Nikolas zijn nog niet helemaal af en @Romana heeft om uitstel gevraagd voor Kyle, Lysias en Darion / Ziam. Om een indruk te krijgen van de laatste drie kun je vinden in het vorige rollentopic: KLIK!
    Vergeet niet jullie mentorkeuzes door te geven wat mentoren betreft aan het einde van deze week

    Vervolgens zijn @Demi en @Cheryl druk bezig geweest met het opzeten van een spreadsheet, dus mijn complimenten voor hun harde werk. Deze spreadsheet is slechts voor het overzicht en niemand is verplicht om eraan mee te doen: KLIK 2!


    Als je nog een relatie hebt die je echt mist in de waslijst die er al staat, let me know, dan voeg ik 'm toe ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Peitho schreef:
    MEDEDELING

    I'm done.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyonyeo schreef:
    (...)
    I'm done.


    Topper!! Ik ga hem doorlezen hehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik dump mijn relatielijstje voor Laslo ook maar eens, ik weet het eindelijk zo ongeveer. Ik ben op dit moment niet echt opzoek naar liefde voor hem, maar als ik hier later toch op terugkom zal ik wel een gil laten horen (al dan in privé). Ik sta trouwens open voor alles, dus gooi maar iets op als je hier niets tussen ziet!

    Laslo
    > aantal voltaires waarvoor hij de annoying big brother kan zijn (max twee á drie)
    > beste vriend
    > een goede vriend(in) die hij al sinds het begin van zijn tijd op Metanoia kent
    > exen (Charlize, )
    > ex met wie het slecht is uitgegaan (hij is vreemdgegaan)*
    > sport buddies, hij zelfverdediging en schermen (Dinah, )
    > iemand waarmee hij op verkeerde voet staat (dislike / hate)
    > iemand waarmee Laslo een lange en slechte geschiedenis heeft en die elkaar niet kunnen uitstaan (enemies)
    > iemand bij wie Laslo slechte dingen heeft uitgevreten in zijn wat donkere periodes
    > eerste keer in bed (laslo is wel 25 trouwens)
    > een groep normale vrienden, maakt niet uit welk kamp hij of zij komt (Dinah, )
    > een leraar die hem probeert over te halen te kiezen voor zijn/haar kant, kan uit beide kampen komen**
    > een leraar met wie hij het niet kan vinden
    > optioneel: mensen die hij bijles kan geven
    > optioneel: een party squad

    *dit kunnen er eventueel meer zijn, want Laslo is zo disloyal als maar kan
    **kunnen er ook meerderen zijn, bijvoorbeeld een engel en een demoon

    [ bericht aangepast op 7 mei 2021 - 20:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik dump hier ook even een losse relatievoorstellen lijstje van wat ik 'zoek'

    Neem het met een korrel zout hehe Mocht je leuke ideetjes hebben of denken ooh Saar haar karakter zou evt bij dit passen van wat ik zoek, geef me een gil !
    Ik ben nu bezig met Cyrus af te werken en dan zal ik zelf ook reageren op de zoekertjes hier !

    Elijah (Als Loner zal hij niet echt nabije vrienden hebben, eerder mensen waarmee hij wel vriendelijk doet maar niet echt veel mee spreekt)

    ° Kennissen met eerder positieve band
    ° Kennisen met een eerder negatieve band
    ° Vijanden
    ° Vrienden die hij heeft weggeduwd (verwaterde vriendschappen)
    ° Art buddies (The art Squad? c: )
    ° Iemand die hem soms meesleurt om zijn social skills op te krikken
    ° Iemand waar bij misschien lang geleden een crush op had maar na één woord te spreken panikeerde en de hoop heeft opgegeven
    ° Evt iemand waarvoor hij tattoos mag tekenen/zetten
    ° Iemand waarmee hij al in gevecht is beland (en die de arme Elijah dus met de grond gelijk heeft gemaakt )
    ° Other suggestions , ideas and more lemme know!


    Luca

    ° Angel buddies
    ° Angel Best friends
    ° Party buddies ( bij het feesten word er dan even niet gedacht aan het engel of demoon zijn) : Devrim
    ° Iemand waar hij voor op komt
    ° Iemand die hij heeft laten vallen (A person who went dark) : Jonah?
    ° Vijanden ofcourse
    ° Dames die zijn hartje lieten breken ( Dit mogen er best veel zijn ;'D de jongen is gedoemd in de liefde )


    Belial

    ° Indrukken van zijn studenten ( Deze zal ik sowieso neerpennen, maar mochten jullie iets weten lemme know)
    ° Relaties met zijn collegas zal ik zo meteen besprken als ik Cyrus af heb!
    ° Prepare yourselfs for a list with cursewords ( ik zal nog zien hoe extreem deze worden :Y) )



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    Ik dump hier ook even een losse relatievoorstellen lijstje van wat ik 'zoek'

    Neem het met een korrel zout hehe Mocht je leuke ideetjes hebben of denken ooh Saar haar karakter zou evt bij dit passen van wat ik zoek, geef me een gil !
    Ik ben nu bezig met Cyrus af te werken en dan zal ik zelf ook reageren op de zoekertjes hier !

    Elijah (Als Loner zal hij niet echt nabije vrienden hebben, eerder mensen waarmee hij wel vriendelijk doet maar niet echt veel mee spreekt)

    ° Kennissen met eerder positieve band
    ° Kennisen met een eerder negatieve band
    ° Vijanden
    ° Vrienden die hij heeft weggeduwd (verwaterde vriendschappen)
    ° Art buddies (The art Squad? c: )
    ° Iemand die hem soms meesleurt om zijn social skills op te krikken
    ° Iemand waar bij misschien lang geleden een crush op had maar na één woord te spreken panikeerde en de hoop heeft opgegeven
    ° Evt iemand waarvoor hij tattoos mag tekenen/zetten
    ° Iemand waarmee hij al in gevecht is beland (en die de arme Elijah dus met de grond gelijk heeft gemaakt )
    ° Other suggestions , ideas and more lemme know!


    Luca

    ° Angel buddies
    ° Angel Best friends
    ° Party buddies ( bij het feesten word er dan even niet gedacht aan het engel of demoon zijn) : Devrim
    ° Iemand waar hij voor op komt
    ° Iemand die hij heeft laten vallen (A person who went dark) : Jonah?
    ° Vijanden ofcourse
    ° Dames die zijn hartje lieten breken ( Dit mogen er best veel zijn ;'D de jongen is gedoemd in de liefde )


    Belial

    ° Indrukken van zijn studenten ( Deze zal ik sowieso neerpennen, maar mochten jullie iets weten lemme know)
    ° Relaties met zijn collegas zal ik zo meteen besprken als ik Cyrus af heb!
    ° Prepare yourselfs for a list with cursewords ( ik zal nog zien hoe extreem deze worden :Y) )




    art squad yaasss

    Sisu schreef:
    Ik dump hier ook even een losse relatievoorstellen lijstje van wat ik 'zoek'

    Neem het met een korrel zout hehe Mocht je leuke ideetjes hebben of denken ooh Saar haar karakter zou evt bij dit passen van wat ik zoek, geef me een gil !
    Ik ben nu bezig met Cyrus af te werken en dan zal ik zelf ook reageren op de zoekertjes hier !

    Elijah (Als Loner zal hij niet echt nabije vrienden hebben, eerder mensen waarmee hij wel vriendelijk doet maar niet echt veel mee spreekt)

    ° Kennissen met eerder positieve band
    ° Kennisen met een eerder negatieve band
    ° Vijanden
    ° Vrienden die hij heeft weggeduwd (verwaterde vriendschappen)
    ° Art buddies (The art Squad? c: )
    ° Iemand die hem soms meesleurt om zijn social skills op te krikken
    ° Iemand waar bij misschien lang geleden een crush op had maar na één woord te spreken panikeerde en de hoop heeft opgegeven
    ° Evt iemand waarvoor hij tattoos mag tekenen/zetten
    ° Iemand waarmee hij al in gevecht is beland (en die de arme Elijah dus met de grond gelijk heeft gemaakt )
    ° Other suggestions , ideas and more lemme know!


    Luca

    ° Angel buddies
    ° Angel Best friends
    ° Party buddies ( bij het feesten word er dan even niet gedacht aan het engel of demoon zijn) : Devrim
    ° Iemand waar hij voor op komt
    ° Iemand die hij heeft laten vallen (A person who went dark) : Jonah?
    ° Vijanden ofcourse
    ° Dames die zijn hartje lieten breken ( Dit mogen er best veel zijn ;'D de jongen is gedoemd in de liefde )


    Belial

    ° Indrukken van zijn studenten ( Deze zal ik sowieso neerpennen, maar mochten jullie iets weten lemme know)
    ° Relaties met zijn collegas zal ik zo meteen besprken als ik Cyrus af heb!
    ° Prepare yourselfs for a list with cursewords ( ik zal nog zien hoe extreem deze worden :Y) )




    Drop it like it's hot (:
    Maar komt goed uit want zo iemand zoek ik ook voor Jo ^^

    Ik heb eventueel Elias ook als vijand voor Luca, bijvoorbeeld na een gevalletje iets té ongezouten mening?

    En wat betreft de Art Squad, daar zou Jonah ook wel graag bij willen horen.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik ga dit weekend verder kijken naar de relaties van m'n rollen.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Amren schreef:
    (...)

    Als je nog een relatie hebt die je echt mist in de waslijst die er al staat, let me know, dan voeg ik 'm toe ^^


    Misschien een kleurtje voor:
    • Art Squad
    • Teacher


    Whatever causes night in souls, causes stars too.