• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams


    In de grote zaal met Tilly • Lunchtijd

    Rosalie kreunde afkeurend. "Geeft niet. Die jongen weet gewoon niet van ophouden en ik had nog wel gehoopt dat twee jaar genoeg zou zijn. Het is gewoon zielig." Rosalie nam even een hap van haar brood en kauwde eerst haar mond leeg, voor ze antwoord gaf op de volgende vraag van Tilly. "Ik weet dat het een jongen is en dat hij een zachte, heldere stem heeft. Zo ver ben ik gekomen. Ik weet niet eens welke afdeling hij zit."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Met Justin • Onderweg naar Ancient Ruins • Derde uur <<


    Eigenlijk had Jordyn nog een opmerking willen maken op Rafs date-grap, maar hij was al weg voor ze dat kon doen. Ze stak de handen in de zakken van haar gewaad terwijl ze met Justin naar het lokaal slenterde. Ze keek opzij naar haar vriend en schudde toen haar hoofd. ‘Ik kan nou niet normaal meer naar je kijken, Jus. We waren toch best een leuk plaatje samen. Denk je dat jij zoiets zou kunnen? Met één iemand samen zijn?’ vroeg ze zich af.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2021 - 19:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm

    >> Met Isabella • Tijdens de lunch <<

    ‘Ja, leuk!’ Haar eerste les was met Blythe geweest, dus dat was wel gezellig. Ze had verteld dat ze er met Rafaël op uit was getrokken en plagend gezegd dat ze zo’n leuke jongen maar niet meer moest laten gaan.
          Isabella leek ook weer behoorlijk opgeknapt, hopelijk was ze dat voorval al weer vergeten. Daarom vroeg ze er maar verder niet over.
          ‘Hoe waren jouw lessen? En wat heb je in je tussenuur gedaan?’

    [ bericht aangepast op 9 juli 2021 - 19:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Isabella ->Ancient Runes -> Tussenuur -> Lunch


    "Prima," zei ze schouderophalend. Ze keek even naar Rhae met een glimlach. "Ik heb even vast de studiebol uit gehangen en vast aan het opstel van Transfigurations gezeten. Heb ik vanavond alle tijd voor het feest." Isabella keek even naar Blythe en herinnerde dat die met mister annoying ging. "Zeg Rhae, had jij al iemand voor het feest? Ik dacht is leuk om samen te gaan."


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm

    >> Met Isabella • Tijdens de lunch <<

    ‘Ja, dat lijkt me veel leuker dan met een jongen gaan,' zei ze met een glimlach. 'Veel te ongemakkelijk enzo. Snap niet dat Blythe niet liever met ons gaat.' Ze stak haar tong uit. 'Alsof die Rafaël tegen ons opkan!'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2021 - 21:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Isabella - Lunch met Rhae en Blythe


    Ze schoot in de lach van Rhae die Blythe plaagde en waardeerde het meisje meteen een stuk meer. "Natuurlijk niet!" haakte Isabella in. "Niemand kan op tegen ons leuk-zijn."

    [ bericht aangepast op 9 juli 2021 - 21:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    Noah

    onderweg met Vinnie


    'Ik had niet echt het gevoel dat hij een nee zou aanvaarden.' Mompelde hij meer tegen zichzelf. Onwillekeurig krulden zijn mondhoeken wat omhoog. 'Maak je niet druk. Ik ga gewoon mee met hem en dan zou ik jou straks wel op op het feest. En dan maken we er samen een leuke avond van.'

    Vinnie Davies

    >> Met Noah • Onderweg naar Ancient Ruins • Derde uur <<


    Vinnie glimlachte flauwtjes. Hopelijk was Casper echt zo makkelijk af te schudden. Hij had hem nog ooit op een feest gezien. ‘Hopelijk vindt hij je niet echt leuk,’ zei hij zacht. Dat was een optie waar hij niet te lang bij stil wilde staan. Hij ging maar vlug over op het onderwerp waar ze het eerder over hadden. ‘Wat zei Elsie erover?’ Hopelijk had ze goed nieuws – misschien wel het vermoeden dat Isabella Noah wel leuk vond! Meisjes praatten daar vast weleens over op hun slaapzalen. En Vinnie geloofde dat Noah echt wel een goede kans maakte, want tegen andere jongens deed Isabella nooit aardig. Dat moest wel iets betekenen, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Blythe grijnsde. 'Jullie hebben helemaal gelijk, maar ja, hij vroeg me eerst, hè.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Wat een serieuze vraag,' grinnikte Justin. 'Heeft die droom over ons wat losgemaakt?' Toch dacht hij over haar vraag na. 'Uiteindelijk. Misschien? Ik weet niet.' Hij haalde z'n schouders op. 'Ik heb het nooit écht overwogen. Jij wel?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm

    >> Met Isabella • Tijdens de lunch <<

    ‘Je had ook kunnen zeggen dat je nieuwe vriendin de primeur krijgt,' antwoordde Rhae met een scheve grijns. 'En dat hij met Kerstmis aan de beurt is, ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Met Justin • Onderweg naar Ancient Ruins • Derde uur <<


    'Niet voor vandaag. Ik vraag me gewoon af wanneer iemand zo'n keuze maakt. Om voor één iemand te gaan.' Ze keek haar vriend nieuwsgierig aan. 'Jij hebt weleens dates gehad, toch?'
          Zelfs dat had Jordyn al vervelend serieus vinden klinken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Maar die primeur krijgt Isa nu,' zei Blythe plagend. Daarna werd ze ietsje serieuzer. 'Het is wel oké, toch? Ik zie jullie op het feest, natuurlijk. Ik weet ook helemaal niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen, dat hele "samen gaan".'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    Justin knikte. 'Ja, ik vond het dan even wel leuk, maar ja.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ze begonnen me dan weer snel te vervelen. Eigenlijk ben jij de enige die dat tot nu toe niet deed.' Hij grijnsde plagerig.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm

    >> Met Isabella en Blythe • Tijdens de lunch <<

    ‘Ja, natuurlijk is het oké,’ antwoordde Rhae met een knipoog. ‘Isa en ik vermaken ons wel hoor.’ Ze keerde zich naar Isabella toe. ‘Hou je eigenlijk een beetje van dansen? Ik eh, kan het niet,’ grinnikte ze, ‘niet echt op moderne muziek, in ieder geval.’



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.