• Hello, na jaren van afwezigheid, bleef Quizlet altijd in mijn gedachten. Omdat ik het als een zeer prettige omgeving heb ervaren, waar ik zodat de helft van mijn puberteit heb doorgebracht. De tijden van Tokio Hotel verhalen schrijven, naar meetings gaan en samen concerten bezoeken. De zelfde hobby's en interesses delen, maar voordat de intro te lang word wil ik mezelf graag even voorstellen.

    Ik ben Shanice (Saigon/ik heb nog een hele lijst met oude gebruikersnamen), misschien dat sommige mij nog zullen herkennen. Ik heb quizlet aangemaakt toen ik een jaar of 12/13 was en heb toen jaren lang mezelf intensief vermaakt. Ik had toen een periode waar ik in een inspiratieloze dip zat en langzaamaan kwam ik hier minder vaak. Ik ben nu inmiddels 25, heb de stoute schoenen aangetrokken en weer ingelogd haha. Ik vind het dus ergens ook wel beschamend als ik zo mijn oude verhalen terug lees. Maar dat was iets wat ik het liefst deed, wat ik nu nog steeds doe. Ik lees veel, ik schrijf verhalen ( die ik dan veilig opsla in een wordbestand ) en hou van tekenen. Mijn liefde voor Harry Potter is nooit verdwenen, maar is alleen maar groter geworden.

    Ik wil eigenlijk nog heel veel vertellen maar ik wil ook wat dingen vragen,

    Omdat ik "nieuw" ben weet ik niet zo goed wat er is gebeurd in de tussentijd, zijn er dingen veranderd ? Mag ik dit topic überhaupt hier plaatsen ?

    En daarbuiten wil ik jullie ook graag leren kennen, of een praatje maken or something😊



    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Welkom terug! Ik herken je username nog wel ja. (:
    Ik denk dat niemand ooit echt afscheid kan nemen van Q en je altijd wel terug keert naar hier. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Delaneys schreef:
    Welkom terug! Ik herken je username nog wel ja. (:
    Ik denk dat niemand ooit echt afscheid kan nemen van Q en je altijd wel terug keert naar hier. (bloos)


    Thankyouu ! En daar ben ik het zeker mee eens (flower)
    Zelfs de oude bekende smileys zijn er nog (yeah)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wat leuk dat je weer bent ingelogd! Altijd leuk om hier zo nu en dan weer rond te scharrelen en wie weet weer te schrijven!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Leuk dat je terug bent en ik herken inderdaad je 'oude' gebruikersnaam. n.n

    Ik zelf ben nooit weggegaan van quizlet ^^

    Ik herken dit! ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe Q is veranderd na zo een 5 jaar niet te hebben ingelogd :X

    Leuk dat je weer terug bent!


    Some things are changing too much.

    Ristridin schreef:
    Wat leuk dat je weer bent ingelogd! Altijd leuk om hier zo nu en dan weer rond te scharrelen en wie weet weer te schrijven!


    Ja voelt als thuiskomen hoor haha 🤗 het schrijven begint ook zeker weer te kriebelen, net zoals het lezen. Dus mochten jullie leesvoer hebben, drop it _O_


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Callen schreef:
    Leuk dat je terug bent en ik herken inderdaad je 'oude' gebruikersnaam. n.n

    Ik zelf ben nooit weggegaan van quizlet ^^


    Dankjewel (flower), ik moet zeggen dat ik jou ook direct herkende. Mede door je gebruikersnaam ofcourse (:
    Leuk dat je hier nog steeds te vinden bent 😊


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    theguardian schreef:
    Ik herken dit! ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe Q is veranderd na zo een 5 jaar niet te hebben ingelogd :X

    Leuk dat je weer terug bent!


    Ooh ja erg is dat he haha, de hele layout is nieuw voor me. Misschien dat het sowieso anders is via telefoon, ipv pc. Hopelijk zullen we het snel onder de knie krijgen hihi.

    Dankjewel voor je berichtje (flower)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wilde ook nog even hallo zeggen, had je berichtje al effe open staan omdat ik op vakantie ben😊


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wilde ook nog even hallo zeggen, had je berichtje al effe open staan omdat ik op vakantie ben😊


    Dankje voor je berichtje 😊! Wat leuk, waar ben je op vakantie? Een hele fijne vakantie (flower)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Welkom (terug)! (flower)
    Het zal iets rustiger zijn dan je gewend was, maar ondanks dat nog altijd even welkom. En inderdaad wat meerdere al zeggen, je gaat nooit echt weg van Quizlet ghehe


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hee, gezellig! *O* Eigenlijk is Quizlet net de mafia; als je er eenmaal bijzit... :p

    Wat leesvoer betreft, misschien dat je een kijkje kan nemen bij Thunderstruck van Catmint ^^ Dat is het eerste Harry Potter verhaal dat in me opkomt, hihi.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Saigon schreef:
    (...)

    Dankje voor je berichtje 😊! Wat leuk, waar ben je op vakantie? Een hele fijne vakantie (flower)


    Ik was op vakantie in Budapest 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja, er gaat wel ergens een belletje bij je username rinkelen, maar ik kan 't niet helemaal meer plaatsen, hm. Anyhooo, welcome back! Hopelijk blijft de inspiratie, haha, maar daar is elke schrijver niet immuun voor ben ik bang.😅


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laleah schreef:
    Welkom (terug)! (flower)
    Het zal iets rustiger zijn dan je gewend was, maar ondanks dat nog altijd even welkom. En inderdaad wat meerdere al zeggen, je gaat nooit echt weg van Quizlet ghehe


    Danku Danku (flower)
    Ik merk inderdaad dat het wat veranderd is, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. (nerd)


    Listen to your heart and your dreams come true ~