• Hello, na jaren van afwezigheid, bleef Quizlet altijd in mijn gedachten. Omdat ik het als een zeer prettige omgeving heb ervaren, waar ik zodat de helft van mijn puberteit heb doorgebracht. De tijden van Tokio Hotel verhalen schrijven, naar meetings gaan en samen concerten bezoeken. De zelfde hobby's en interesses delen, maar voordat de intro te lang word wil ik mezelf graag even voorstellen.

    Ik ben Shanice (Saigon/ik heb nog een hele lijst met oude gebruikersnamen), misschien dat sommige mij nog zullen herkennen. Ik heb quizlet aangemaakt toen ik een jaar of 12/13 was en heb toen jaren lang mezelf intensief vermaakt. Ik had toen een periode waar ik in een inspiratieloze dip zat en langzaamaan kwam ik hier minder vaak. Ik ben nu inmiddels 25, heb de stoute schoenen aangetrokken en weer ingelogd haha. Ik vind het dus ergens ook wel beschamend als ik zo mijn oude verhalen terug lees. Maar dat was iets wat ik het liefst deed, wat ik nu nog steeds doe. Ik lees veel, ik schrijf verhalen ( die ik dan veilig opsla in een wordbestand ) en hou van tekenen. Mijn liefde voor Harry Potter is nooit verdwenen, maar is alleen maar groter geworden.

    Ik wil eigenlijk nog heel veel vertellen maar ik wil ook wat dingen vragen,

    Omdat ik "nieuw" ben weet ik niet zo goed wat er is gebeurd in de tussentijd, zijn er dingen veranderd ? Mag ik dit topic überhaupt hier plaatsen ?

    En daarbuiten wil ik jullie ook graag leren kennen, of een praatje maken or something😊



    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ProngsPotter schreef:
    Hee, gezellig! *O* Eigenlijk is Quizlet net de mafia; als je er eenmaal bijzit... :p

    Wat leesvoer betreft, misschien dat je een kijkje kan nemen bij Thunderstruck van Catmint ^^ Dat is het eerste Harry Potter verhaal dat in me opkomt, hihi.


    Geheh Q-maffia levensgevaarlijk :Y)
    Bedankt voor de tip, ik ga zeker een kijkje nemen. Altijd in voor hp leesvoer🤗


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Addams schreef:
    Ja, er gaat wel ergens een belletje bij je username rinkelen, maar ik kan 't niet helemaal meer plaatsen, hm. Anyhooo, welcome back! Hopelijk blijft de inspiratie, haha, maar daar is elke schrijver niet immuun voor ben ik bang.😅


    Lief van je berichtje (flower)! Ik ben inmiddels vaak van username gewisseld, alhoewel je dat niet meer op mn profiel ziet staan:8
    Leuk dat ik toch nog ergens vaag bij je opkom. Er is genoeg inspiratie, soms alleen ver weg gestopt in de kast of oude doos. Maar heb nog lang niet de schrijfveer neergelegd 😋


    Listen to your heart and your dreams come true ~