• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    OLIVIA HARMONY HARPER
    JUDGY JUDY




    SEV friends
    "I'm sure Beth lied about what happened with Sev, he's only been a gentlemen to me. Plus, did you see the way she used to dress? I mean, boys will be boys, right?"
    ZACK friends
    "How the hell did Beth let a guy like Zack go? If he was mine, I would never let that happen."
    ELEANORE tbd
    "quote."
    ASPEN best friend of boyfriend
    "Yeah, she's Leigh's best friend, so I guess I have to hang out with her.. Also what girl is into skating? I'm sure she only does it to get the guys attention."
    PIPPA roommates
    "She better not kiss me, like she did Beth. I mean I get it, I'm cute, but she shouldn't get any ideas in her confused little head.
    Another question; I live with her, should I be worried?"

    AUGUST friends / tension
    "August and me? Friends. We're just friends."
    ALIZ best friends
    "Don't you ever say a bad word about Aliz. I will kill you. Bible."
    LIETTA strange
    "I don't get it, just another 2021 PC baby."
    JULIAN friends / been on 1 date / friendzoned liv
    "That guy on the lacrosse field? Yeah, he's my best friend."
    VIC dislike / rival in ballet class
    "Her grand battements are so weak, I can't."
    EZRA tbd
    "quote."
    SHILOH tbd
    "quote."
    LEIGHTON boyfriend / wants to settle down with him
    "He is the embodiment of Prince Charming."
    BLAKE friend / 'butler'
    "Blake, get me a Pumpkin Spice Late. Thank you sweetie."
    ALICIA reality tv bff
    "Alicia? She's Kendall to my Kylie."

    [ bericht aangepast op 27 aug 2021 - 20:25 ]

    Goedenavond, ik heb eindelijk wat rust gevonden en zal ASAP Leighton afmaken en een relatielijstje droppen!

    @Mirte, en op jouw GBtje reageren ^^

    [ bericht aangepast op 27 aug 2021 - 20:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Venatrix schreef:
    Ik zoek voor Aspen eventueel nog;

    •• Iemand waar het niet mee klikt.
    •• Een ex uit het eerste jaar.


    Eventueel andere ideeën zijn ook welkom. ^^


    Ik heb Ezra voor je, mocht je nog opzoek zijn!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    (...)

    Ik heb Ezra voor je, mocht je nog opzoek zijn!


    Ik heb voor deze al iets besproken, maar ga je GB'en om wellicht te brainstormen voor iets anders! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb hier het conceptschema voor wie welke rol wil voor de moord(hopelijk kunnen jullie inzoomen of hebben jullie betere ogen dan ik, haha)! Ook sorry voor de mensen die er niet tegen kunnen dat sommige lijnen wel zijn weggevallen en andere niet.


    Alicia komt er nog bij, dus het is nog niet in beton gegoten. Wil iedereen even checken of ik het juist heb weergegeven? Het was een beetje een chaos in mijn inbox, dus ik sluit niet uit dat ik per ongeluk iets over het hoofd heb gezien/fout heb genoteerd. De mensen die meerdere opties hebben aangegeven staan steeds in het rood. Mochten mensen toch nog iets willen veranderen, dan kan dat nu ook nog.

    Epione schreef:
    Waren er trouwens al plannen van wanneer het speeltopic open gaat? :Y)
    Ik plande aanvankelijk dit weekend, maar ik denk dat dat wat optimistisch is, omdat alles nog gepland moet worden. My bad. :Y) Ik weet niet of jullie überhaupt echt een voorkeur hebben voor een dag? Het speeltopic in elkaar draaien zou niet echt veel moeite moeten zijn, dus dat kan ik ook in de loop van de week een keer na mijn werk in de avond online gooien.
    Varian schreef:
    Zijn huisdieren toegestaan in de dorms? If no, wat is het gevolg als je wel stiekem eentje hebt? #askingforafriend

    Nope. ): Ik denk dat er bij een eerste overtreding een aantekening in je dossier wordt gemaakt en er een termijn wordt gesteld om het huisdier te verwijderen. Als deze na controle nog altijd niet aantoonbaar van de campus is dan zal in het ergste geval schorsing volgen.


    She's imperfect but she tries

    Leuk!! En maakt mij niet uit wanneer speeltopic online komt. Excited om te starten! (flower)

    Heel leuk, ja!! Wanneer het speeltopic online gat, maakt mij ook niet zoveel uit c:

    Krijgt trouwens iedereen te weten wie de moordenaar van Beth is, of blijft dat geheim?

    @Tad, die van Leighton is helemaal oké! Wel zou ik het leuk vinden dat ondanks mijn personage totaal niet betrokken is bij de moord, wel super verdacht is! Gezien hij natuurlijk veel motief heeft én ruzie heeft gemaakt met Beth op de avond van haar dood. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Het zou wel spannend zijn als niet iedereen weet wie moordenaar(s) / helpers zijn. :Y)

    Voor mij maakt het ook niet uit wanneer het speeltopic wordt geopend (although, hoe eerder hoe beter).


    Ik hou van jullie enthousiasme. 😊 De RPG is niet direct opgezet als whodunnit, maar meer vanuit de gedachte dat een groep personen (ongeacht welke relatie met elkaar) linksom of rechtsom aan de moord van Beth gelinkt zijn en daar de consequenties van zullen ervaren, ieder op zijn eigen wijze en met alle spanningen vandien (HTGAWM, anyone?). Daarnaast zou het schema dat ik dropte al veel mensen weggestreept hebben, haha. Dus de moordenaar gaat niet geheim zijn, omdat we er toch omheen moeten bouwen welke functie iedereen heeft. Als jullie het leuk kunnen we misschien wel de werkelijke toedracht 'geheim' houden, but then again: hoe speel je een personage dat te veel gezien/gehoord heeft als je zelf niet weet wie of wat je personage gezien of gehoord heeft. Ik denk zelf dat dat lastig wordt omdat veel mensen in ieder geval (in)direct betrokken zijn. Mochten jullie goede ideeën hebben hoe dit te ondervangen, dan sta ik ervoor open om daar alsnog naar te kijken. ^^

    Degene die de anonieme berichten verstuurt zou in principe wel anoniem zijn, trouwens. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik hou van jullie enthousiasme. 😊 De RPG is niet direct opgezet als whodunnit, maar meer vanuit de gedachte dat een groep personen (ongeacht welke relatie met elkaar) linksom of rechtsom aan de moord van Beth gelinkt zijn en daar de consequenties van zullen ervaren, ieder op zijn eigen wijze en met alle spanningen vandien (HTGAWM, anyone?). Daarnaast zou het schema dat ik dropte al veel mensen weggestreept hebben, haha. Dus de moordenaar gaat niet geheim zijn, omdat we er toch omheen moeten bouwen welke functie iedereen heeft. Als jullie het leuk kunnen we misschien wel de werkelijke toedracht 'geheim' houden, but then again: hoe speel je een personage dat te veel gezien/gehoord heeft als je zelf niet weet wie of wat je personage gezien of gehoord heeft. Ik denk zelf dat dat lastig wordt omdat veel mensen in ieder geval (in)direct betrokken zijn. Mochten jullie goede ideeën hebben hoe dit te ondervangen, dan sta ik ervoor open om daar alsnog naar te kijken. ^^

    Degene die de anonieme berichten verstuurt zou in principe wel anoniem zijn, trouwens. :Y)


    Makes sense to me!

    Tad schreef:
    Ik hou van jullie enthousiasme. 😊 De RPG is niet direct opgezet als whodunnit, maar meer vanuit de gedachte dat een groep personen (ongeacht welke relatie met elkaar) linksom of rechtsom aan de moord van Beth gelinkt zijn en daar de consequenties van zullen ervaren, ieder op zijn eigen wijze en met alle spanningen vandien (HTGAWM, anyone?). Daarnaast zou het schema dat ik dropte al veel mensen weggestreept hebben, haha. Dus de moordenaar gaat niet geheim zijn, omdat we er toch omheen moeten bouwen welke functie iedereen heeft. Als jullie het leuk kunnen we misschien wel de werkelijke toedracht 'geheim' houden, but then again: hoe speel je een personage dat te veel gezien/gehoord heeft als je zelf niet weet wie of wat je personage gezien of gehoord heeft. Ik denk zelf dat dat lastig wordt omdat veel mensen in ieder geval (in)direct betrokken zijn. Mochten jullie goede ideeën hebben hoe dit te ondervangen, dan sta ik ervoor open om daar alsnog naar te kijken. ^^

    Degene die de anonieme berichten verstuurt zou in principe wel anoniem zijn, trouwens. :Y)


    Dit is inderdaad heel logisch, HAHA.


    Shooter schreef:
    Het zou wel spannend zijn als niet iedereen weet wie moordenaar(s) / helpers zijn. :Y)

    Voor mij maakt het ook niet uit wanneer het speeltopic wordt geopend (although, hoe eerder hoe beter).


    Ik sluit mij hierbij aan. ^^
    Ik kan ook echt niet wachten om van start te gaan!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hey! Ik zoek nog wat roommates voor Blake! Let me know als er interesse is (:

    Enjoy_20 schreef:
    Hey! Ik zoek nog wat roommates voor Blake! Let me know als er interesse is (:


    Liv en Pip?