• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders
    Outfit


    'Gelukkig heb ik tot de jaarwisseling. Wat het ook is tussen die twee, lang zal het waarschijnlijk niet duren.' Ze nipte aan het welkomstdrankje. 'Voor jou geen weddenschap dus om het jaar wat enerverender te maken. Heb je andere ambitieuze plannen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thomas Byrne
    De grote zaal -> met Daphne


    Hij trok even een mondhoek op. “Daphne,” zei hij geamuseerd. “Hoe kun je dat nu van me vragen?” Thomas deed alsof hij voor een moment werkelijk geschokt was van de vraag. “Natuurlijk heb ik geen plannen. Ik ben dit jaar het brave, lieve jongetje. De onschuld zelve,” zei hij met grote onschuldige ogen. “We moeten opa Dumbledore wel tevreden stellen niet?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    'Laat het lós, Lee. Ik wil niet met je gezien worden. Ik wil het niet, het kan niet en door jouw bekentenis is het me gewoon heel duidelijk geworden allemaal.' Hij had bewust de jongen recht in zijn ogen aangekeken - en dat had hij willen blijven doen om zijn punt duidelijk te maken, ware het niet dat het hem van zijn stuk bracht en hij toch zijn blik moest afwenden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Ik heb een paar nachtjes wel wat minder slaap gehad, ja,' grinnikte ze. 'Maar ach, dat overleef je ook wel weer, hè. Ik ben nog jong, dus mijn superfitte lichaam kan dat natuurlijk wel aan.' Ze grijnsde.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 23:12 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Prú?' Mavis trok een vies gezicht. 'Dat meen je niet, joh... Ranzig. Waarom? Wanneer?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Oh?' vroeg hij enigszins geamuseerd. 'Wat maakte ze zo anders, dan? Mijn geweldige schrijfstijl? Mijn briljante grapjes?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 23:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    'Dat klinkt goed.' Cole wist niet precies hoeveel zussen Isa en Novalie hadden - Novalie was niet altijd zo spraakzaam als nu, en met Isa had hij sowieso niet vaak het genoegen gehad om een gesprekje aan te knopen. Al vond hij dat wel prima, want de korte conversaties die ze wel hadden gehad, waren ook niet heel erg prettig geweest. 'Heb je een goede band met je zussen?' Haar opmerking over haar laatste jaar was hem niet ontgaan - maar het had geleken alsof ze die opmerking weer in had willen slikken, dus had hij die voor nu maar laten gaan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 23:11 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    Elsie werd opnieuw teleurgesteld toen Lee er ongeveer direct met Nomad vandoor liep. Haar hoop was volledig vervlogen en ze voelde zich nogal verdrietig, maar gelukkig was ze nu met Noah.
    En Casper.
    'Hoe is jullie avond?' vroeg ze uiteindelijk aan het tweetal, omdat ze niet wilde nadenken en een gesprek leidde haar af.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams

    Lee onderdrukte een zucht. Hij had het altijd aan Nomad gewaardeerd dat hij zo recht door zee was, maar daar was nu weinig van te merken. Hij bleef maar om de hete brij heen draaien. ‘Fijn dat het jou dan allemaal zo duidelijk is geworden, maar dat geldt dus niet voor mij en daarom staan we nu hier. Ik snap er gewoon echt níks van, Nomad. Waarom zeg je niet gewoon waarom je het niet wil en waarom het volgens jou niet kan, in plaats van dit vage gedoe?’

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 23:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    ‘Hé, niet oordelen voor je het zelf geprobeerd hebt, hè? Ze scoorde dan wel geen tien maar heel beroerd was het ook weer niet.’ Jordyn grijnsde. Ergens vond ze het wel jammer dat Mavis nu bij haar stond en niet Lee – die had wel van de situatie gebruikgemaakt en was het werkelijk aan de Slytherin gaan vragen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    Casper haalde zijn schouder op. ‘Beter dan de jouwe…? Je kijkt alsof d’r iemand dood is gegaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin Prefect & Quidditch Beater | Wearing Slytherin uniform | With Kyra | idk




    ''Wil je dat het een uitdaging is?'' vroeg hij. ''Dat kan geregeld worden hoor als je dat wil.'' Hij was in een verrassend goed humeur vandaag.
    Op haar antwoord knikte hij even. Het was ook leuker zijn eigen muziek te spelen dan dezelfde dingen die hij al dozijnen keren had gespeeld. ''Doen we dat.'' Vervolgens vroeg hij naar het tekenen wat ze eerder benoemd had. Van alles en nog wat, ja daar kon hij wat mee. Not. Marcus onderdrukte de neiging om met zijn ogen te rollen. ''Ik denk dat ik pas, bedank.'' antwoordde hij. ''Maar met 'van alles en nog wat' weet ik nu nog niet wat je zoal tekent.''
    ''Zit je mij nu uit te dagen, Aliyeva?'' vroeg hij, doelende op dat ze vroeg of hij bang was om onbekende dingen te proberen.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor | Dress + hair| With Jordyn & Mavis | Great Hall





    Arianna trok haar neus even op. ''McGinley, serieus?'' vroeg ze aan Jordyn. ''Wat zijn jou versier plannen Mavis?''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mavis Keegan

    'Afwezig,' antwoordde ze. 'Ik denk dat ik nog nooit in mijn leven versierplannen heb gehad. Jij wel, dan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain