• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐


    Hart volgen! 😍

    Tad schreef:
    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐


    Doen wat voor jou het beste voelt!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Tad schreef:
    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐


    No hate!! Inderdaad wat hierboven is gezegd, doen waar jij je het beste bij voelt en waar je het meeste plezier uithaalt!!

    Daarbij ga ik Zack ook even op pauze zetten, iig tot de volgende skip of maybe langer.
    Ik merk dat het schrijven de laatste tijd van mijzelf 'moet' in plaats van dat ik er plezier uithaal en waardoor het ook niet echt wil lukken. Dus vandaar even deze break!

    De RPG blijf ik wel volgen en als ik weer zin heb, gooi ik Zackie er weer in ;D

    Tad schreef:
    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐

    Ahw, het is inderdaad niet fijn als je er zelf niet echt plezier uithaalt. Vooral doen waar je jezelf goed bij voelt. ❤️


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Als je wilt mag je me altijd een berichtje doen om te overleggen, sparren of wat inspiratie op te doen (: misschien helpt een skip mensen weer een beetje motiveren?

    Vind het zelf wel een leuk verhaal! Dus hoop stiekem dat iedereen hier er nog wel mee door zou willen als er weer wat liefde ingepompt wordt <3


    - thank you for existing -


    - thank you for existing -