• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 31 jan 2022 - 21:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Yes, bij het avondeten.' Blythe glimlachte naar haar vriendin. Ze vond het niet leuk hoe het vandaag gegaan was, maar zou het er misschien later nog wel met Isa over hebben. Voor nu was Blythe allang blij dat Isa weer normaal deed.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 21:38 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Oeh, dat klinkt goed!' zei Justin wenkbrauwwiebelend. 'Waarom hebben wij dat nooit gedaan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Isabella Fitzgerald
    Slaapkamer Ravenclaw - Rhae en Blythe - Common Room - Jeremy


    Isabella knikte even en nam een beetje opgelaten afscheid. Met een glimlach op haar gezicht daalde ze de trap af en keek de common Room rond op zoek naar Jeremy. “Ik ben er klaar voor," zei ze toen ze weer naast hem stond.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 21:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Astronomietoren met Rosalie

    Het waren eerlijk gezegd de beste jaren – maar dat zei meer over wat ervoor en erna was gebeurd dan dat de eerste drie jaar echt zo fantastisch waren. Hij was hier als een in zichzelf gekeerd jongetje aangekomen waarbij iedereen al snel fluisterde dat er een steekje loszat en het was Evan geweest die daar maling aan had gehad, waardoor ze toch vrienden waren geworden. Hele goede vrienden.
          Maar dat kon hij natuurlijk niet zeggen.
          ‘Ik zei al dat ik een buitenbeentje was, toch?’ vroeg hij na een tijdje. ‘Jouw schooltijd was waarschijnlijk ook een stuk minder leuk geweest zonder je vrienden.’

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 21:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Common room met Elena

    'Nee, waarom zou ik?' vroeg hij geïrriteerd, niet begrijpend waar ze nou naartoe wilde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Common Room - Jordyn/Justin


    "Ik heb liever slagroom," zei hij, terwijl hij een soesje van een dienblaadje plukte. Hij had de woorden er al uitgeflapt en werd ontzettend rood, toen hij besefte WAT hij eigenlijk gezegd had. Zo had hij het helemaal niet bedoeld! Hij hield gewoon meer van taart! Gelukkig sprak Justin tegelijkertijd met hem, waardoor Rafaël zich daar een beetje achter kon verschuilen. "Ik wil het niet weten!" riep hij direct. Absoluut niet. Hij wilde het niet weten wat Justin en Jordyn met elkaar uitspookten. Daar werd hij nogal... Ongemakkelijk van. Om een of andere reden zelfs een beetje naar van in zijn maag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Elena Sonya Petrova

    'Hé, kalm aan.' Ze fronste. 'Ik wil je gewoon even laten weten dat ik het weet, dat ik niet oordeel en dat je niet de enige bent die hem gaat missen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams
    Gang met Vivienne en Elsie


    Lee kwam terug met twee handen vol bloembollen, niet wetend hoeveel ze er nodig hadden gehad. ‘Zo, hier zijn ze!’ Voorzichtig hevelde hij ze naar Elsie over. Die van hemzelf had hij in de zak van zijn gewaad gestopt. ‘Wat gaan jullie ermee doen?’ vroeg hij nieuwsgierig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elsie Bee

    'Aan de andere gewonde mensen geven,' zei Elsie zacht. Nu hij weer voor haar stond, voelde ze de kriebels weer toenemen - en vervolgens stopte ze ze snel weg. 'Wil jij er weer zulke mooie bloemen van maken, Vivienne?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jordyn Mariah Kingsley
    Keukens met Justin en Rafaël

    ‘Slagroom,’ zei Jordyn met een grijns, die zijn rooie kop wel amusant vond. ‘Noted.’ Ze keek Jus aan. ‘Gemiste kans inderdaad. Maar wellicht maak je je roosje er blij mee als ze daarmee de eerste is.’ Ze gaf hem een knipoog. ‘Als toetje vanavond?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams
    Astronomietoren - Met Charming


    "Waarschijnlijk wel. Ik heb veel aan ze te danken." Rosalie dacht even na. "Maar ik denk dat ik op zich ook wel zelf op zoek was gegaan naar plezier. Ik had het er niet bij laten zitten." Er waren genoeg vriendelijke mensen, maar goed. Rosalie hield ook wel van een uitdaging, vandaar dat ze ook had geprobeerd vrienden te worden met Casper. Dat was alleen een beetje onfortuinlijk uitgepakt. Ze leunde even naar Charming toe. "Heb je vrienden nu op het moment? Ik kan me niet helemaal voorstellen dat iemand zo'n leuk persoon als jij aan de kant zet."


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams
    Gang met Vivienne en Elsie

    'Naaaw.' Wat een lieverd was het toch ook. Hij ging echt nog eens een date regelen voor Vinnie en haar. 'Ik moet ook naar de ziekenzaal, mijn arm nog laten checken, dus dan loop ik wel mee!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Common room met Elena

    Wat wist ze? Van zijn relatie met Mikhail? Dat moest dan wel.
          ‘Niemand hier hoeft het verder te weten, oké?’ Hij had echt geen zin in gezeik. En dat zíj hem zou gaan missen vond hij ook maar bullshit. Ze zag hem überhaupt maar een paar keer per jaar. Bovendien kon zij straks gewoon terug. Hij niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elena Sonya Petrova

    'Natuurlijk niet.' Ze schudde haar hoofd. 'Ik weet dat we geen vrienden zijn, maar je bent wel de enige die ik ken hier.' Op Ivana na dan, maar daar was geen woord mee te wisselen. Ze haalde haar schouders op. 'Ik hoopte er een beetje voor elkaar te zijn.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    'Niet iets voor jou en Blythe? Of iemand anders, natuurlijk.' Hij grijnsde naar zijn beste vriend.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain