• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 31 jan 2022 - 21:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Common Room - Jordyn/Justin


    "Misschien pik ik Rosalie wel in," zei hij, terwijl hij zijn tong naar zijn beste vriend uit stak. Als Justin zo begon, kon hij het terugkrijgen ook.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 22:23 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Justin Trelawney

    Justin schoot in de lach. 'Hmm, ik weet dat je goede looks hebt maar die zullen bij haar niet werken, en dan moet je het van je charme hebben. Dus ik maak me weinig zorgen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth
    Astronomietoren met Rosalie

    Hij grinnikte om haar woorden. ‘Maar jij zit in een afdeling vol blije kuikens en niet in een nest vol slangen.’ Hij dacht even na over wat hij wilde zeggen – hij vond het wel zo fair om dicht bij de waarheid te blijven. ‘Er zijn wel wat mensen met wie ik omga. Of het echt vrienden zijn?’ Hij haalde zijn schouders op. ‘Geen idee.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Common Room - Jordyn/Justin


    "Ik zou maar gaan oppassen als ik jou was," zei hij met samengeknepen ogen, terwijl hij naar Justin wees. "Ik heb meer charmes in me dan jij in je linkerteen." Rafael trok nog ergens een soesje van een schaal en stopte het ding in zijn geheel in zijn mond.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 22:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Justin Trelawney

    'Je hebt gelijk. Niemand kan dit weerstaan. Toch, Jor?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rosalie Williams
    Astronomietoren - Met Charming


    "Dan moet je gewoon ook eens met mensen uit mijn afdeling gaan praten. Dat is niet verboden hoor," zei ze met een glimlach. Rosalie zette haar handen op de stenen rand en leunde zo achterover. Toch hield ze haar hoofd recht, waardoor het leek alsof ze Cas aankeek. Rosalie had geleerd dat mensen dat prettiger vonden, anders hadden ze het idee dat ze niet luisterde. "Waarom twijfel je daaraan?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Common room met Elena

    ‘Ik heb Feliks,’ antwoordde Aleksi.
          Mikhail was in de lach geschoten als hij dat had kunnen horen. Feliks en hij waren geen vrienden, maar toch… Elena had hij nooit gemogen – zeker niet vanaf het moment dat ze eens met Mikhail had gezoend, zelfs al had hij toen nog niet begrepen waarom hem dat zo geïrriteerd had. In ieder geval lag er iets opdringerigs in haar woorden.
          ‘En volgens mij heb jij echt geen problemen met nieuwe mensen leren kennen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elena Sonya Petrova

    'Nee, maar jij wel.' Ze leunde weer achterover. Haar plan zou toch echt beter werken als Aleksi haar zou mogen - maar als ze later over Mikhail zou beginnen, zou hij gretig genoeg zijn, daar was ze van overtuigd.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jordyn Mariah Kingsley
    Keukens met Justin en Rafaël

    'Onmogelijk,' stemde ze in. 'Ik kan mezelf bijna niet weerhouden om dat soesje er met m'n eigen tong uit te vissen.'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 22:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Common Room - Jordyn/Justin


    Rafaël verslikte zich in zijn soesje door de opmerking van Jordyn. Hoestend boog hij dubbel en met tranen in zijn ogen kwam hij weer overeind. "Ja, ik leef nog. Bedankt voor het vragen," zei hij al voor de anderen wat konden zeggen. Rafaël voelde een blos naar zijn wangen schieten. Om een of andere reden was het beeld van Jordyn die hem probeerde te zoenen voor twee seconden door zijn hoofd geschoten. Haar gezicht was zo dichtbij geweest....
          Rafaël schudde dat vreemde beeld van zijn netvlies af. Zo waren Jordyn en hij gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 22:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Astronomietoren met Rosalie

    Haar vriendinnen zagen hem al aankomen… Hij schudde zijn hoofd bij het idee.
          ‘Ik hecht me gewoon moeilijk aan mensen, denk ik.’ Hij strekte zijn gewonde been iets en kneep zijn ogen even dicht toen er toch een pijnscheut doorheen ging. Hij staarde in de verte. ‘Ik ben gewoon heel lang alleen geweest. Op een gegeven moment leer je gewoon alleen op jezelf te bouwen.’
          Met deze woorden was hij opener dan hij in jaren was geweest, maar het ging verrassend makkelijk. Omdat Rosalie niet wist wie hij was. Omdat zij ook haar hart had durven luchten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Common room met Elena

    Aleksi snoof. Hij had geen idee waar die opmerking op sloeg, tot de hele school homofoob bleek te zijn, had hij zat vrienden gehad. Of dat had hij in elk geval gedacht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams
    Astronomietoren - Met Charming


    "Dat klinkt in mijn oren vooral heel eenzaam. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn vrienden moet beginnen." Rosalie viel even stil, terwijl ze over zijn woorden nadacht. "Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je zoveel vervelende mensen in je afdeling hebt, dat het dan een stuk moeilijker is om mensen te vertrouwen." Rosalie had niet echt ervaring ermee, dat ze mensen niet vertrouwde. Maar als ze in Slytherin had gezeten was ze waarschijnlijk een stuk minder op haar plek geweest dan in Hufflepuff. Ze was altijd wel blij met haar afdeling, het was inderdaad bijna een grote familie.
          Ze dacht even na en voelde een déjà vu haar overvallen. Ergens wilde ze haar vriendschap nu aan hem aanbieden, maar de laatste keer dat ze dat bij iemand had gedaan was het zwaar verkeerd afgelopen. Dat had haar in deze hele situatie gebracht. En toch.. Ze wilde niet twijfelen aan Charming, hij had haar geholpen. De sfeer was nu al anders tussen hen dan het was geweest tussen haar en Casper. Ze glimlachte. "Ik denk dat je het gewoon moet proberen. Je mist een hoop zonder mensen om je heen."

    [ bericht aangepast op 12 jan 2022 - 23:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Astronomietoren met Rosalie

    ‘Dat doe ik ook,’ antwoordde Casper. ‘Er zijn ook… andere buitenbeentjes.’ Hij dacht aan Nomad, aan Isabella. En daarna aan Lee en hij glimlachte flauwtjes. ‘Of mensen die per se met de hele school bevriend willen zijn. Het is niet dat ik altijd alleen ben.’ Niet meer, in elk geval. ‘Maar dingen over mezelf delen…’ Hij haalde zijn schouders op. ‘Is makkelijker tegen iemand die eigenlijk niet weet wie je bent. Net zoals jij hier nu met mij zit,’ zei hij aarzelend, ‘in plaats van met je vrienden of je date.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vivienne Lyon
    Naar de ziekenzaal met Elsie & Lee

          Vivienne knikte en bleef staan tot Lee terug kwam. Hij had wat bloembollen meegenomen, zoals gevraagd, en gaf ze aan Elsie. Die vervolgens richting Vivenne draaide met de vraag of ze de bollen weer wilde laten groeien. Vivienne pakte haar toverstok, richtte ze op de bollen, draaide er een paar keer omheen en tikte toen zacht in de lucht.
          'Herbivicus...' zei ze lief tegen de bloembollen. De bollen kwamen tegelijk in beweging en schoten langzaam maar zeker de lucht in, waarna het een paar mooie krokussen waren.
          'Nou, laten we maar naar de ziekenzaal gaan dan.' Zei ze met een lachje naar Elsie. Vivienne keek nog weer even naar Lee, die waarschijnlijk echt geen idee had hoe Elsie zich nou voelde. Het maakte haar best kwaad, maar ze probeerde het te laten gaan voor nu.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2022 - 10:22 ]


    - thank you for existing -