• het is bijna december, en dus is het bijna tijd om af te tellen tot kerst 🎉
    vroeger kregen mijn zusje altijd van die adventkalenders met chocolaatjes, maar dit jaar heb ik in het kader van self care te veel geld uitgegeven om een adventkalender te kopen van iemand die polyhedral dobbelstenen maakt. de dozen staan nu in mijn kamer en ik heb de eerste paar dagen uitgezocht zodat ik alleen die mee kan nemen naar mijn ouders ipv de hele doos, maar de dozen rammelen en het kost heel veel self control om niet alles meteen open te scheuren.

    dus dit topic is er nu als een soort stok achter de deur, en om met jullie te delen wat er allemaal inzit c:

    oh, en als jullie ook adventkalenders hebben, voel je dan ook vrij om te delen wat jullie dagelijks krijgen ✨


    because i knew you, i have been changed for good

    WAT EEN LEUK TOPIC!

    Afgelopen week kwam er een pakketje vanuit Duitsland mijn kant op, een vriendin van me had alvast wat opgestuurd om de winter door te komen. Haar moeder had mutsen en handschoenen voor mij gebreid, er zaten vier dozen Chai Latte in en EEN SUPERLEUKE ADVENTSKALENDER!!!

    Ik zweer het, de Adventskalender die ik heb gekregen is de allerleukste Adventskalender die er bestaat.



    Kijk dan (H), het zijn 24 kleine boekjes met verhalen van Die Maus 🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    WAT EEN LEUK TOPIC!

    Afgelopen week kwam er een pakketje vanuit Duitsland mijn kant op, een vriendin van me had alvast wat opgestuurd om de winter door te komen. Haar moeder had mutsen en handschoenen voor mij gebreid, er zaten vier dozen Chai Latte in en EEN SUPERLEUKE ADVENTSKALENDER!!!

    Ik zweer het, de Adventskalender die ik heb gekregen is de allerleukste Adventskalender die er bestaat.



    Kijk dan (H), het zijn 24 kleine boekjes met verhalen van Die Maus 🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️
    aaah!! die maus keek ik vroeger altijd 🥺 ik ben stiekem heel erg jaloers nu, dus deel alsjeblieft de avonturen van maus ❤️


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb zojuist samen met mijn broer en vader een heuse bierkalander gekregen. Normaal doen we dit nooit maar mijn moeder kwam ermee. Wel mooi want een algemene regel in ons huis is alcohol enkel in het weekend. Nu heb ik haar kunnen overtuigen dat we beter elke dag met zijn drieën 1 biertje kunnen delen dan in het weekend alles van die week want dan gaat het idee een beetje verloren. We houden alle drie onwijs veel van bier dus we zijn erg nieuwsgierig of we nog nieuwe lekkere gaan ontdekken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh adventskalenders, het ziet er altijd zo leuk uit. Ik heb er eentje met chocolaatjes van Milka gekocht, omdat ik weet dat chocolade me nooit tegen gaat steken én hij was heel goedkoop. Die van Rituals zien er altijd heel fancy uit, maar volgens mij zou ik de helft van die spullen dan nooit gebruiken, dus daar geef ik mijn geld niet aan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IrishNialler schreef:
    Ik heb zojuist samen met mijn broer en vader een heuse bierkalander gekregen. Normaal doen we dit nooit maar mijn moeder kwam ermee. Wel mooi want een algemene regel in ons huis is alcohol enkel in het weekend. Nu heb ik haar kunnen overtuigen dat we beter elke dag met zijn drieën 1 biertje kunnen delen dan in het weekend alles van die week want dan gaat het idee een beetje verloren. We houden alle drie onwijs veel van bier dus we zijn erg nieuwsgierig of we nog nieuwe lekkere gaan ontdekken.

    oeeeh dat klinkt als een hele leuke manier van quality time door de maand heen (: en gelukkig dat je moeder ook om is, ik hoop dat er geheime gems inzitten en het een fantastische december wordt!

    Ledecky schreef:
    Oh adventskalenders, het ziet er altijd zo leuk uit. Ik heb er eentje met chocolaatjes van Milka gekocht, omdat ik weet dat chocolade me nooit tegen gaat steken én hij was heel goedkoop. Die van Rituals zien er altijd heel fancy uit, maar volgens mij zou ik de helft van die spullen dan nooit gebruiken, dus daar geef ik mijn geld niet aan. :')

    milkachocolade klinkt inderdaad als een zalige adventskalender! dubbele win dat-ie dan ook nog goedkoop was, dus dat is nu al een goed bijna-begin van de maand haha. misschien moet ik ook nog een chocoladekalender gaan kopen (cat)
    ik zou zelf ook geen adventkalender van de rituals oid kopen, maar ik ben wel heel hyped voor degene die ik wel heb gekocht (:. helpt ook ontzettend mee dat de maker van de kalender / dobbelstenen en ik elkaar volgen op instagram, dus ze heeft me heel veel vragen gesteld en dus denk ik dat de kalender best wel gepersonaliseerd is c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Wat leukkk! Ik zag ook laatst die van de rituals! Heeft iemand die gekocht?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wij hebben van mijn mama twee kraslot adventskalenders gekregen. De mijne is al kapot en ik heb een pact met zowel mijn vriend als mijn zus dat wanneer iemand de jackpot wint we het verdelen. Dit was echt een traditie van mijn inmiddels overleden tante en oma om ons deze krasloten te geven, mijn moeder wilde het nieuw leven inblazen na moeilijke jaren. Beetje weemoedig bericht, maar ik vind het heel leuk dat we deze traditie toch doorzetten ondanks dat ik nog nooit iets heb gewonnen hahaha.

    Ik ben altijd intens nieuwsgierig naar wat er in die adventskalenders zitten. Ik zag laatst een unboxing filmpje van die van Chanel en wow wat was die kut zeg hahaha. Drama. (fish)


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    Wij hebben van mijn mama twee kraslot adventskalenders gekregen. De mijne is al kapot en ik heb een pact met zowel mijn vriend als mijn zus dat wanneer iemand de jackpot wint we het verdelen. Dit was echt een traditie van mijn inmiddels overleden tante en oma om ons deze krasloten te geven, mijn moeder wilde het nieuw leven inblazen na moeilijke jaren. Beetje weemoedig bericht, maar ik vind het heel leuk dat we deze traditie toch doorzetten ondanks dat ik nog nooit iets heb gewonnen hahaha.

    Ik ben altijd intens nieuwsgierig naar wat er in die adventskalenders zitten. Ik zag laatst een unboxing filmpje van die van Chanel en wow wat was die kut zeg hahaha. Drama. (fish)


    Wat onwijs mooi dat jullie die traditie voortzetten❤️


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dit jaar ga ik voor deze adventkalender. NIET - 18 kijken hoor!! :$ :O :|

    [ bericht aangepast op 29 nov 2022 - 10:29 ]


    “You don’t get STDs from blood oaths, you get STDs from dirty toilet seats and drinking the water in Mexico.”

    Byleth schreef:
    Wij hebben van mijn mama twee kraslot adventskalenders gekregen. De mijne is al kapot en ik heb een pact met zowel mijn vriend als mijn zus dat wanneer iemand de jackpot wint we het verdelen. Dit was echt een traditie van mijn inmiddels overleden tante en oma om ons deze krasloten te geven, mijn moeder wilde het nieuw leven inblazen na moeilijke jaren. Beetje weemoedig bericht, maar ik vind het heel leuk dat we deze traditie toch doorzetten ondanks dat ik nog nooit iets heb gewonnen hahaha.

    Ik ben altijd intens nieuwsgierig naar wat er in die adventskalenders zitten. Ik zag laatst een unboxing filmpje van die van Chanel en wow wat was die kut zeg hahaha. Drama. (fish)


    Dat is een hele leuke traditie!

    Ik kijk ook veel te vaak naar de unboxing video's op TikTok haha. Ik ben te ongeduldig om iedere dag te moeten wachten :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Byleth schreef:
    Wij hebben van mijn mama twee kraslot adventskalenders gekregen. De mijne is al kapot en ik heb een pact met zowel mijn vriend als mijn zus dat wanneer iemand de jackpot wint we het verdelen. Dit was echt een traditie van mijn inmiddels overleden tante en oma om ons deze krasloten te geven, mijn moeder wilde het nieuw leven inblazen na moeilijke jaren. Beetje weemoedig bericht, maar ik vind het heel leuk dat we deze traditie toch doorzetten ondanks dat ik nog nooit iets heb gewonnen hahaha.

    Ik ben altijd intens nieuwsgierig naar wat er in die adventskalenders zitten. Ik zag laatst een unboxing filmpje van die van Chanel en wow wat was die kut zeg hahaha. Drama. (fish)
    die kraslotkalenders krijg ik waarschijnlijk dit weekend van mijn opa en oma / mijn moeder bij de sinterklaasvieringen (: bij ons is het ook een beetje een traditie, allemaal dankzij mijn opa en oma die daar ooit mee begonnen zijn voor de kleinkinderen. dat eerste jaar won mijn oma meteen 200 euro, en ze voelde zich zo schuldig dat zij won en niet een van de kleinkinderen dat we met z'n allen uit eten zijn gegaan van het geld (:
    ik heb ook nog nooit iets groots gewonnen in de tien jaar of zo dat we die kalenders krijgen, steeds één te weinig en zo, maar soms win ik een tientje en dan is dat toch weer mooi meegenomen!
    inderdaad fijn dat je moeder de traditie doorzet, dan zijn je tante en oma er toch altijd nog een beetje bij <3

    ik word zelf ook altijd heel blij van unboxing videos, maar ik wil zelf toch alles braaf op de desbetreffende dag openmaken... dan heb ik er een hele maand een beetje plezier van c:

    morgen is het zo ver en mag ik eindelijk mijn eerste doosje openmaken!! <3 helemaal excited!!


    because i knew you, i have been changed for good

    Byleth schreef:
    Wij hebben van mijn mama twee kraslot adventskalenders gekregen. De mijne is al kapot en ik heb een pact met zowel mijn vriend als mijn zus dat wanneer iemand de jackpot wint we het verdelen. Dit was echt een traditie van mijn inmiddels overleden tante en oma om ons deze krasloten te geven, mijn moeder wilde het nieuw leven inblazen na moeilijke jaren. Beetje weemoedig bericht, maar ik vind het heel leuk dat we deze traditie toch doorzetten ondanks dat ik nog nooit iets heb gewonnen hahaha.

    Ik ben altijd intens nieuwsgierig naar wat er in die adventskalenders zitten. Ik zag laatst een unboxing filmpje van die van Chanel en wow wat was die kut zeg hahaha. Drama. (fish)


    Wat een supermooie traditie! Tof dat jullie dat voortzetten, ik duim voor jullie dat er een leuke geldprijs in zit (flower)

    Ik twijfel of ik Sinterklaas een December Kraskalender gaat kopen. Was ook altijd traditie, alle volwassenen kregen zo'n ding. Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met de €10,- variant, en die was veel leuker dan de €5,- variant. Maar ja, zolang ik bij het boodschappen doen al meldingen krijg met 'geen saldo' denk ik niet dat die in m'n schoen gaat zitten, haha. Plus, als ik al iets zou winnen zou dat alleen maar gedoe opleveren (bijstand is een bitch).


    Morgen mag ik m'n eerste Sendung Mit Der Maus verhaaltje gaan bekijken (H). Ik zal 'm hier delen, dan ben ik toch ook een beetje gemotiveerd om daadwerkelijk elke dag een deurtje te openen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    hahaha ja dit topic is ook de motivatie waardoor ik nog niet alle pakjes in mijn doosjes open heb gemaakt. nog één nachtje slapen!!


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    hahaha ja dit topic is ook de motivatie waardoor ik nog niet alle pakjes in mijn doosjes open heb gemaakt. nog één nachtje slapen!!


    Voor mij juist de motivatie om de vakjes te openen en niet begin januari te denken: oh, shit, ja, een adventkalender, dat bestond ook nog...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het is één decemberrrrr 💕 dus het is tijd om mijn eerste doosje open te maken (:
    mijn eerste dobbelstenerige cadeautje was:


    een zwart-witte two tone d6 (dus je standaard dobbelsteen) met ✨glitters✨

    kom vooral morgen terug voor meer foto's van dobbelstenen en zo c:


    because i knew you, i have been changed for good