• het is bijna december, en dus is het bijna tijd om af te tellen tot kerst 🎉
    vroeger kregen mijn zusje altijd van die adventkalenders met chocolaatjes, maar dit jaar heb ik in het kader van self care te veel geld uitgegeven om een adventkalender te kopen van iemand die polyhedral dobbelstenen maakt. de dozen staan nu in mijn kamer en ik heb de eerste paar dagen uitgezocht zodat ik alleen die mee kan nemen naar mijn ouders ipv de hele doos, maar de dozen rammelen en het kost heel veel self control om niet alles meteen open te scheuren.

    dus dit topic is er nu als een soort stok achter de deur, en om met jullie te delen wat er allemaal inzit c:

    oh, en als jullie ook adventkalenders hebben, voel je dan ook vrij om te delen wat jullie dagelijks krijgen ✨


    because i knew you, i have been changed for good

    ik sluit me aan bij wat irishnialler al zei, de maus-verhaaltjes zijn echt een hoogtepunt van mijn dag so far c:

    hier is trouwens mijn loot voor vandaag! stiekem al om middernacht mijn doosje geopend omdat ik met vrienden aan het bellen was, en dus moest ik mn dobbelsteen laten zien hihi





    het is een nieuwe vorm 🎉🎉 vandaag een d8, in mijn favoriete kleuren 💕


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik had vandaag een Happy Hippo 🤤


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Ik had vandaag een Happy Hippo 🤤

    lekkerrrr <3

    waarschijnlijk krijg ik vanavond nog een decemberkalender-kraslot of twee, dus dan heb ik bonusplezier (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)
    lekkerrrr <3

    waarschijnlijk krijg ik vanavond nog een decemberkalender-kraslot of twee, dus dan heb ik bonusplezier (:


    Ohh ja kraslot haha. Heb alle dagen een bel gehad. Met de extra spellen nog niets 🙈


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Garganta schreef:
    Mijn partner heeft een adventskalender van Milka gekregen, aangezien hij verpleegkundige is in de fabrieken hier in België. It has chocolate.

    Ik veronderstel dat we dezelfde Milka kalender hebben, maar ik heb dus net door dat het steeds dezelfde chocolade is, gewoon in een andere vorm. Wat een teleurstelling. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Toreador schreef:
    ik sluit me aan bij wat irishnialler al zei, de maus-verhaaltjes zijn echt een hoogtepunt van mijn dag so far c:

    hier is trouwens mijn loot voor vandaag! stiekem al om middernacht mijn doosje geopend omdat ik met vrienden aan het bellen was, en dus moest ik mn dobbelsteen laten zien hihi





    het is een nieuwe vorm 🎉🎉 vandaag een d8, in mijn favoriete kleuren 💕

    important update! deze dobbelsteen is glow in the dark c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Ledecky schreef:
    (...)
    Ik veronderstel dat we dezelfde Milka kalender hebben, maar ik heb dus net door dat het steeds dezelfde chocolade is, gewoon in een andere vorm. Wat een teleurstelling. :')

    dat is inderdaad wel een beetje sip. ze hadden op z'n minst verschillende soorten chocolade kunnen nemen, milka heeft zo veel smaken ):


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)
    important update! deze dobbelsteen is glow in the dark c:
    dat is zo gaaf!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Biertje is weer op een Stone Neverending Haze IPA.

    Bijzonder maar lekker biertje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toreador schreef:
    (...)
    important update! deze dobbelsteen is glow in the dark c:


    omg, DAT IS ECHT MEGA IMPORTANT!
    Lukt het je om een foto te maken als hij in het donker lichtgeeft?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vandaag een BRTO Helles in de bak vandaag. Een Berlijns biertje, wat zurig en citrus achtig. Ik vind hem lekker , broer niet zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb zo'n basic adventskalender met mega gore chocola maar ja adventskalenders zijn gewoon leuk omdat je elke dag een cadeautje krijgt, ook al is het mega gore chocola


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Derks schreef:
    (...)

    omg, DAT IS ECHT MEGA IMPORTANT!
    Lukt het je om een foto te maken als hij in het donker lichtgeeft?

    ik zal mijn best doen binnenkort, maar ik ben er bang voor, want foto's van glow in the dark dingen zijn meestal heel moeilijk ;;; ik heb een shirt met vet veel glow in the dark erop, en dat is al bijna niet te zien zelfs als het in het echt vet veel licht geeft :')

    IrishNialler schreef:
    Vandaag een BRTO Helles in de bak vandaag. Een Berlijns biertje, wat zurig en citrus achtig. Ik vind hem lekker , broer niet zo.

    ooooh die klinkt wel lekker!

    l_l3 schreef:
    ik heb zo'n basic adventskalender met mega gore chocola maar ja adventskalenders zijn gewoon leuk omdat je elke dag een cadeautje krijgt, ook al is het mega gore chocola

    ja het gaat er gewoon om dat je iedere dag iets krijgt inderdaad, maakt niet uit wat het is, gewoon cadeautjes <3

    speaking of! vandaag had ik een d12! vind het zelf de 'minste' tot nu toe, maar hij heeft alsnog een cool rokerig effect met tegelijkertijd een beetje coca cola vibes hahahaha. zie spoiler voor foto's c:
    verder kreeg ik gisteren twee decemberkalenders waar ik nog niets op heb gewonnen, en vandaag bracht de sint nog een deluxe decemberkalender waar ik ook nog niets op heb c: mocht ik daar nog iets op winnen, dan zal ik dat hier ook nog wel melden c:


    also don't mind the mess




    because i knew you, i have been changed for good

    Jsjsjs

    grhtyjhkuytreyfh