• het is bijna december, en dus is het bijna tijd om af te tellen tot kerst 🎉
    vroeger kregen mijn zusje altijd van die adventkalenders met chocolaatjes, maar dit jaar heb ik in het kader van self care te veel geld uitgegeven om een adventkalender te kopen van iemand die polyhedral dobbelstenen maakt. de dozen staan nu in mijn kamer en ik heb de eerste paar dagen uitgezocht zodat ik alleen die mee kan nemen naar mijn ouders ipv de hele doos, maar de dozen rammelen en het kost heel veel self control om niet alles meteen open te scheuren.

    dus dit topic is er nu als een soort stok achter de deur, en om met jullie te delen wat er allemaal inzit c:

    oh, en als jullie ook adventkalenders hebben, voel je dan ook vrij om te delen wat jullie dagelijks krijgen ✨


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)
    maar natuurlijk! deze dobbelstenen zijn voor ttrpgs, waarvan de meest bekende dungeons & dragons is (: bij dungeons & dragons gebruik je een d20 voor de meeste acties en daar voeg je dan bonuses (of penalties) aan toe, en op basis daarvan lukt dat wat je wil doen. de andere dobbelstenen zijn dan voor magische effecten, damage voor wat je wapens kunnen doen, en dergelijke
    en ze zijn natuurlijk ook gewoon mooi om te hebben (i am addicted)

    Ahh nice!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    De adventsbuit van the day after

    DE AFLOOP VAN DE LAARSJES DIE DOOR DE MUIS, DE OLIFANT EN DE EEND GEZET ZIJN JAJAJAJA LANGVERWACHT:








    Die verhaaltjes vrolijken mij echt op (blush)

    De zelfgemaakte kalender vandaag:




    En het liedje wat ik op moest zoeken, is dit liedje.




    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het doosje wat anders is dan de rest in doos 1/3 mocht vannacht open, maar q lag eruit, dus hier is het resultaat (:



    HET IS EEN D20 MET EEN PAASKUIKENTJE IN EEN NESTJE ERIN. IK KAN NIET MEER. he's so smushed buddy are you okay (':


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    het doosje wat anders is dan de rest in doos 1/3 mocht vannacht open, maar q lag eruit, dus hier is het resultaat (:



    HET IS EEN D20 MET EEN PAASKUIKENTJE IN EEN NESTJE ERIN. IK KAN NIET MEER. he's so smushed buddy are you okay (':


    Ik ga stuk 😂
    Geweldig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah super leuk om alle dobbelstenen te zien! Wij hebben helaas nog niks gewonnen op onze kraskalenders, ik zie het somber in. (nerd)


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    Ah super leuk om alle dobbelstenen te zien! Wij hebben helaas nog niks gewonnen op onze kraskalenders, ik zie het somber in. (nerd)


    Wij zitten nu op 5 bellen, maar we kennen allemaal het lekker maak spelletje hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb zelf mijn kalenders nog bij mijn ouders liggen, dus ik zie morgen wel of ik ondertussen al prijs heb... ik kan me wel nog ??n jaar herinneren, toen had mijn opa verkeerd geteld en dacht hij 10.000 euro te hebben, mannnn we hebben echt zeven keer die hele kalender nagekeken voordat we tot de conclusie kwamen dat hij er toch nog een te kort kwam :')


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    het doosje wat anders is dan de rest in doos 1/3 mocht vannacht open, maar q lag eruit, dus hier is het resultaat (:



    HET IS EEN D20 MET EEN PAASKUIKENTJE IN EEN NESTJE ERIN. IK KAN NIET MEER. he's so smushed buddy are you okay (':



    Wow, hahahahaha, wat is dit dan, fantaaaaastisch!!!! Love it, dit is hilarisch. Lief kuiken, u ok???


    Mijn adventskalenderopeningen komen waarschijnlijk niet meer vandaag gezien ik onverwachts op de spoedeisende hulp ben beland :S


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vandaag een biertje Hammer en Sikkel. 5.2 % en qua kleur zwarte koffie ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    het is na middernacht dus het is tijd voor een nieuwe dobbelsteen! vandaag is het weer een d6 (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Komende dagen helaas geen biertjes proeven want ik ben een paar dagen weg.

    Mijn moeder kreeg gister de rituals van haar werk en wat is ie leuk!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Komende dagen helaas geen biertjes proeven want ik ben een paar dagen weg.

    Mijn moeder kreeg gister de rituals van haar werk en wat is ie leuk!


    Extra veel bier wanneer je terug bent :Y).

    Ik ga nu m'n achterstallige doosjes en boekjes bekijken :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Extra veel bier wanneer je terug bent :Y).

    Ik ga nu m'n achterstallige doosjes en boekjes bekijken :Y)
    ja en even weekendje weg ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik hoop dat je weekendje weg leuk is <3

    vandaag had ik een d20, die veel mooier is in het echt dan op de foto! heel glitterig, maar wanneer je er met een lamp op schijnt lijkt 't bijna glas in lood op de hoekjes, echt een heel vet effect (is deze uitleg logisch? i don't know. ik vind het gewoon een mooie dobbelsteen)




    verder nog niets op mijn decemberkalenders, maar mijn mam heeft al vijf euro gewonnen dus dat is tenminste iets


    because i knew you, i have been changed for good

    de dobbelsteen van 10 december matcht met die van 5 december, dus ik ben helemaal blij!
    er stond bij de beschrijving van de adventkalender dat er twee hele sets inzaten, en dus lijkt het erop dat dit één van de twee sets is (de laatste dag heeft een hele set in een doosje, maar de rest zijn niet zo vol). en let me tell you, i'm hyped <3 als mijn voorgevoel klopt, heb ik aan het einde van deze maand dus een set geïnspireerd door laudna, één van mijn favoriete personages uit de derde campaign van critical role, dus ik klaag niet!

    de die of the day is trouwens een d20, dat had ik nog niet gezegd (:





    because i knew you, i have been changed for good