• het is bijna december, en dus is het bijna tijd om af te tellen tot kerst 🎉
    vroeger kregen mijn zusje altijd van die adventkalenders met chocolaatjes, maar dit jaar heb ik in het kader van self care te veel geld uitgegeven om een adventkalender te kopen van iemand die polyhedral dobbelstenen maakt. de dozen staan nu in mijn kamer en ik heb de eerste paar dagen uitgezocht zodat ik alleen die mee kan nemen naar mijn ouders ipv de hele doos, maar de dozen rammelen en het kost heel veel self control om niet alles meteen open te scheuren.

    dus dit topic is er nu als een soort stok achter de deur, en om met jullie te delen wat er allemaal inzit c:

    oh, en als jullie ook adventkalenders hebben, voel je dan ook vrij om te delen wat jullie dagelijks krijgen ✨


    because i knew you, i have been changed for good

    het is pakjesavond en ik heb een nieuw favoriet pakje uit mijn adventkalender (:

    vandaag zat er een d% in, dus een dobbelsteen met 10 kanten, maar tientallen in plaats van 1 tot en met (1)0, en dat zijn mijn meest gebruikte dobbelstenen de laatste tijd omdat ik meer vampire the masquerade speel dan d&d.
    en de kleuren matchen zo good bij de colour scheme van vampire ;A; ik ben zo gelukkiggggg





    because i knew you, i have been changed for good



    Sorry guuuuys, ik had het gisteren ZO DRUK dat ik amper tijd heb gehad om op Quizlet te zitten, in ieder geval niet via m'n laptop, en via telefoon foto's uploaden is... waardeloos, dus maar tot vandaag gewacht.

    De adventsbuit van zondag 4 december

    Het muisverhaaltje:









    De zelfgemaakte kalender:







    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    En meteen...

    De adventsbuit van SINTERKLAAAAAAAASDAG oftewel 5 december

    IK BEN ECHT ZO'N FAN VAN HET MUISVERHAALTJE VAN VANDAAG OMG IK VIND DIT ZO LEUK EN SCHATTIG:








    Nu wachten tot morgen (huil), ik wil zoooooo graag weten wat ze in hun schoentje hebben gekregen!

    De zelfgemaakte kalender had vandaag ook een SUPERLEUK extra cadeautje (H):





    Zoveel liefde (blush)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toreador schreef:
    het is pakjesavond en ik heb een nieuw favoriet pakje uit mijn adventkalender (:

    vandaag zat er een d% in, dus een dobbelsteen met 10 kanten, maar tientallen in plaats van 1 tot en met (1)0, en dat zijn mijn meest gebruikte dobbelstenen de laatste tijd omdat ik meer vampire the masquerade speel dan d&d.
    en de kleuren matchen zo good bij de colour scheme van vampire ;A; ik ben zo gelukkiggggg






    De kleur van die dobbelsteen, WAUW!!!!! Echt prachtig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:


    En meteen...

    De adventsbuit van SINTERKLAAAAAAAASDAG oftewel 5 december

    IK BEN ECHT ZO'N FAN VAN HET MUISVERHAALTJE VAN VANDAAG OMG IK VIND DIT ZO LEUK EN SCHATTIG:








    Nu wachten tot morgen (huil), ik wil zoooooo graag weten wat ze in hun schoentje hebben gekregen!

    De zelfgemaakte kalender had vandaag ook een SUPERLEUK extra cadeautje (H):





    Zoveel liefde (blush)



    Ik weet wat je krijgt in je schoen in Duitsland (:
    Hopelijk krijg je je antwoord morgen en anders zeg ik het wel hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaaaah die dice adventkalender is zo cool!!!!!! Als ik fatsoenlijk dice kan maken zelf is dat misschien wel een goed idee om te verkopen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou wij dachten spannend 5 december zal vast een bijzonder biertje inzitten. Nee hoor een schultenbrau 0.0 ........


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catmint schreef:
    Aaaaaah die dice adventkalender is zo cool!!!!!! Als ik fatsoenlijk dice kan maken zelf is dat misschien wel een goed idee om te verkopen

    👀👀👀 als je dat ooit van plan bent, let me know (: ik koop bijna geen dobbelstenen uit fabrieken meer, maar wel nog van makers want support small businesses!! en die zijn een stuk specialer <3

    IrishNialler schreef:
    Nou wij dachten spannend 5 december zal vast een bijzonder biertje inzitten. Nee hoor een schultenbrau 0.0 ........

    whahahaha wat een tegenvaller... :') moge de biertjes van de rest van de maand beter zijn dan deze!


    because i knew you, i have been changed for good

    het is weer net na middernacht en aangezien ik ongeduldig ben en dit doosje me al de hele middag aankeek, is hier de dobbelsteen van dinsdag 6 december!

    deze keer is het een bruinbronsgoudige d12 met glitters en paarse nummers <3
    plus nu dat ik in mijn eigen kamertje ben, en niet bij mijn ouders zit, kan ik dit soort dice beter tot hun recht laten komen. mijn lamp hier heeft een soort mini-spotje waardoor de glitter en zo beter te zien is (: ik ga eens kijken of ik betere foto's kan maken van eerdere dobbelstenen... en misschien of ik de UV reaction van die d8 kan vastleggen...




    voor morgen is het doosje een andere vorm als die van de afgelopen dagen.... ben nu al benieuwd wat daar in gaat zitten (cat)(cat)(cat) nog iets minder dan 24 uur wachten :Y)


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:
    (...)

    omg, DAT IS ECHT MEGA IMPORTANT!
    Lukt het je om een foto te maken als hij in het donker lichtgeeft?

    okay ik heb een poging gedaan en let me tell you, deze dobbelsteen is van een ander niveau. ik ben echt verbaasd over hoe veel licht er vanaf komt zelfs wanneer ik hem maar heel kort onder de lamp heb gehouden! behold, deze dobbelsteen onder mijn slaapzak die ik als dekentje gebruik om de verwarming niet aan te hoeven zetten, in all its glory


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)
    okay ik heb een poging gedaan en let me tell you, deze dobbelsteen is van een ander niveau. ik ben echt verbaasd over hoe veel licht er vanaf komt zelfs wanneer ik hem maar heel kort onder de lamp heb gehouden! behold, deze dobbelsteen onder mijn slaapzak die ik als dekentje gebruik om de verwarming niet aan te hoeven zetten, in all its glory



    Waaaaaauw, deze is echt enorm sick :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
    Echt, GEWELDIG!!!! Dobbelsteen van 't jaar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toreador schreef:
    (...)
    okay ik heb een poging gedaan en let me tell you, deze dobbelsteen is van een ander niveau. ik ben echt verbaasd over hoe veel licht er vanaf komt zelfs wanneer ik hem maar heel kort onder de lamp heb gehouden! behold, deze dobbelsteen onder mijn slaapzak die ik als dekentje gebruik om de verwarming niet aan te hoeven zetten, in all its glory



    Zou ik mogen vragen waar al die dobbelstenen voor zijn? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toreador schreef:
    (...)
    👀👀👀 als je dat ooit van plan bent, let me know (: ik koop bijna geen dobbelstenen uit fabrieken meer, maar wel nog van makers want support small businesses!! en die zijn een stuk specialer <3


    Ben momenteel nog bezig met m'n master dice te maken, maar ik zal zeker een berichtje doen als ik zo ver ben! :D enige fabrieksdice die ik nog koop zijn die van critical role, want ben aan die sets begonnen dus nu wil ik ze allemaal hebben ook, haha.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Uggla schreef:
    (...)

    Zou ik mogen vragen waar al die dobbelstenen voor zijn? c:

    maar natuurlijk! deze dobbelstenen zijn voor ttrpgs, waarvan de meest bekende dungeons & dragons is (: bij dungeons & dragons gebruik je een d20 voor de meeste acties en daar voeg je dan bonuses (of penalties) aan toe, en op basis daarvan lukt dat wat je wil doen. de andere dobbelstenen zijn dan voor magische effecten, damage voor wat je wapens kunnen doen, en dergelijke
    en ze zijn natuurlijk ook gewoon mooi om te hebben (i am addicted)


    because i knew you, i have been changed for good

    Catmint schreef:
    (...)

    Ben momenteel nog bezig met m'n master dice te maken, maar ik zal zeker een berichtje doen als ik zo ver ben! :D enige fabrieksdice die ik nog koop zijn die van critical role, want ben aan die sets begonnen dus nu wil ik ze allemaal hebben ook, haha.

    oooooh jaaaa! keep me posted <3
    en yep, checks out. corporate daddy critical role heeft ook al veel te veel van mijn geld gekregen. ik heb alleen al te veel dobbelstenen gemist, dus daar ben ik niet zo sip van (':
    de enige fabrieksdice die ik nog koop zijn critical role sets die ik eventueel zou willen, of anders sets van jackofdice op conventies, want die hebben soms hele mooie en i am weak


    because i knew you, i have been changed for good