• het is bijna december, en dus is het bijna tijd om af te tellen tot kerst 🎉
    vroeger kregen mijn zusje altijd van die adventkalenders met chocolaatjes, maar dit jaar heb ik in het kader van self care te veel geld uitgegeven om een adventkalender te kopen van iemand die polyhedral dobbelstenen maakt. de dozen staan nu in mijn kamer en ik heb de eerste paar dagen uitgezocht zodat ik alleen die mee kan nemen naar mijn ouders ipv de hele doos, maar de dozen rammelen en het kost heel veel self control om niet alles meteen open te scheuren.

    dus dit topic is er nu als een soort stok achter de deur, en om met jullie te delen wat er allemaal inzit c:

    oh, en als jullie ook adventkalenders hebben, voel je dan ook vrij om te delen wat jullie dagelijks krijgen ✨


    because i knew you, i have been changed for good

    Wij kregen vroeger ook zo'n chocolade kalender van opa en oma haha, hoogtepunt van het jaar. Ik heb zelf geen kalender, heb wel een soort adventkalender georganiseerd voor mijn uitgeverij waarbij er elke dag een boek verloot wordt op FB en Insta, dat is voor mij ook een beetje een traditie geworden :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.



    Mijn prachtige Adventskalender (H)

    TIJD VOOR DAG 1!!!










    Ik ben oprecht surprised dat er tekst bij staat! Want in de video's is het altijd gewoon muziek en geluidseffecten, haha. NICE!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPICA schreef:
    het is één decemberrrrr 💕 dus het is tijd om mijn eerste doosje open te maken (:
    mijn eerste dobbelstenerige cadeautje was:


    een zwart-witte two tone d6 (dus je standaard dobbelsteen) met ✨glitters✨

    kom vooral morgen terug voor meer foto's van dobbelstenen en zo c:


    Omg, dat is echt een prachtige dobbelsteen!!! Wat origineel en leuk :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPICA schreef:
    het is één decemberrrrr 💕 dus het is tijd om mijn eerste doosje open te maken (:
    mijn eerste dobbelstenerige cadeautje was:


    een zwart-witte two tone d6 (dus je standaard dobbelsteen) met ✨glitters✨

    kom vooral morgen terug voor meer foto's van dobbelstenen en zo c:


    Oeeehhh, it prettyy!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ^Mooie dobbelsteen en cute mini-boekje! Bij mij was het een chocolade schoen met melkvulling. :9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    ^Mooie dobbelsteen en cute mini-boekje! Bij mij was het een chocolade schoen met melkvulling. :9~

    lekkerrrrrr c: hoop dat je ervan genoten hebt en dat het chocolaatje van vandaag nog lekkerder is!


    because i knew you, i have been changed for good

    goedemorgen op deze vrijdagmorgen! de dobbelsteen reveal van 2 december is hier c:



    het is weer een d6, maar deze keer is de 1-face rood en lekt de inkt eigenlijk door de dobbelsteen heen 💕 het is een beetje moeilijk op camera vast te leggen, maar het ziet er heel vet uit! i promise!


    because i knew you, i have been changed for good

    Gisteren hebben wij ons eerste vakje open gemaakt en zat er een Steenbrugge Blond 6,5% in.
    Helaas bedachten we dat hij in de schuur moet want lauw bier is niet lekker en vanavond ben ik weg, misschien dat we hem zo op gaan drinken na de koffie ;)

    Wel 2 december heeft een Steenbrugge Trippel
    Te leuk om dit zo te volgen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2022 - 15:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn partner heeft een adventskalender van Milka gekregen, aangezien hij verpleegkundige is in de fabrieken hier in België. It has chocolate.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb een Kinderchocolade kalender. Altijd lekker 🤤

    Gister had ik een chocobom en vandaag een mini kinder reep c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Net stond een vriendin voor de deur om even iets af te geven, het was een adventskalender die ze samen met haar dochters heeft gemaakt (H).

    Eerst het boekje van vandaag:










    En dit is de adventskalender die ik vandaag kreeg:



    Meteen het doosje van gisteren en het doosje van vandaag open gemaakt, zo onwijs lief (H)







    Echt zo onwijs lief, ik smelt helemaal. Ben heel veel benieuwd hoeveel briefjes, tekeningen en andere lieve dingen nog gaan komen. En hoeveel lekkere snoepjes er nog in gaan zitten 🤤🤤🤤🤤.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    hoera voor elefant die de dag heeft gered <3
    en wat een mooi cadeau van die vriendin en haar kinderen! heb je extra vrolijkheid om naar uit te kijken iedere dag (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:

    Net stond een vriendin voor de deur om even iets af te geven, het was een adventskalender die ze samen met haar dochters heeft gemaakt (H).

    Eerst het boekje van vandaag:










    En dit is de adventskalender die ik vandaag kreeg:



    Meteen het doosje van gisteren en het doosje van vandaag open gemaakt, zo onwijs lief (H)







    Echt zo onwijs lief, ik smelt helemaal. Ben heel veel benieuwd hoeveel briefjes, tekeningen en andere lieve dingen nog gaan komen. En hoeveel lekkere snoepjes er nog in gaan zitten 🤤🤤🤤🤤.


    Ik merk nu al dat ik uitkijk naar de verhaaltjes XD
    Wat enorm lief die zelfgemaakte advent zeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toreador schreef:
    hoera voor elefant die de dag heeft gered <3
    en wat een mooi cadeau van die vriendin en haar kinderen! heb je extra vrolijkheid om naar uit te kijken iedere dag (:


    Ik hou echt van Elefant. Ik heb er ook twee grote knuffels van, een kleine knuffel, een glazen beeldje, een sleutelhanger. Ik vind "Die Welt ist Elefantastisch, sie ist wunderschön, dein Freund der Elefant hilft dir sie zu verstehen" ook echt een fantastisch lied (komt van Die Sendung mit dem Elefanten). Ben gewoon gek op blauwe olifanten okay, don't judge me. Ik heb ook een tijdje Elefant als username hier gehad, hahaha. Dus dat 'ie vandaag de held van het verhaaltje is, yes man! Mijn dag is compleet.

    En jaaaaa, ik ben zo benieuwd naar de andere dagen! Bij elk doosje staat ook een (of meerdere) letters op, zodat ik weet wie de inhoud verzorgd heeft hehe. Dan kan ik ook de juiste persoon bedanken in een video/berichtje :)


    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik merk nu al dat ik uitkijk naar de verhaaltjes XD
    Wat enorm lief die zelfgemaakte advent zeg


    Dit is gewoon extra motivatie voor mij om m'n adventskalender te openen! Ik zat vandaag ook van: okay, verhaaltje openen en lezen, want ik moet het delen in het topic, ghehe.
    En die zelfgemaakte advent is echt zo cute (H). Moest echt huilen, zo lief vind ik het. Helemaal speciaal voor mij gemaakt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De adventscadeautjes van zaterdag 3 december (blush)


    Het dagelijkse verhaaltje van Die Maus:









    En het cadeautje uit de zelfgemaakte adventskalender:






    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly