• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    (banana) Heb het gebruik van deze smiley wel gemist na het hyves tijdperk (banana)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Asmodeux schreef:
    (banana) Heb het gebruik van deze smiley wel gemist na het hyves tijdperk (banana)
    Omg, bij het lezen van deze ene zin voel ik me instant oud. Lol. Ik had geen idee dat we deze emoji zelfs konden gebruiken. Je hebt mn Q-leven nu gebroken hiermee, lol.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2023 - 16:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Linkle schreef:
    (...)

    Ik kon net inloggen! Wie weet jij ook

    Ik nog steeds niet, zelfs niet na cache legen, telefoon opnieuw opstarten, app verwijderen en opnieuw installeren... Ik moet morgen even met ING bellen of langs het ING-kantoor


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)
    Ik nog steeds niet, zelfs niet na cache legen, telefoon opnieuw opstarten, app verwijderen en opnieuw installeren... Ik moet morgen even met ING bellen of langs het ING-kantoor

    Wat raar! Ik kan al de hele dag op ING.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klee schreef:
    (...)Omg, bij het lezen van deze ene zin voel ik me instant oud. Lol. Ik had geen idee dat we deze emoji zelfs konden gebruiken. Je hebt mn Q-leven nu gebroken hiermee, lol.


    Hahaha, dat had ik ook, voelde mij spontaan een fossiel :W


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Linkle schreef:
    (...)
    Wat raar! Ik kan al de hele dag op ING.


    Langs het kantoor geweest en ze hebben iets in mijn account omgezet en toen moest ik nogmaals de app herinstalleren, opnieuw instellen en hij werkt weer!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Langs het kantoor geweest en ze hebben iets in mijn account omgezet en toen moest ik nogmaals de app herinstalleren, opnieuw instellen en hij werkt weer!


    Yay!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat hoesten, ik wil weer beter zijn


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben zo moeee omg. Goede tijd gehad op stage gister, daar niet van, maar ademhalen en bestaan kost atm wel even iets meer dan ik ready voor was


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahaha, natuurlijk heeft de vorige bewoner de berging vol met (nutteloze) meubels achtergelaten. Zo aardig, moet natuurlijk mij weer overkomen. Nu dan maar hopen dat m'n verhuurder dit leeghaalt zoals ze vorige keer deden.


    Stenenlikker

    Merigold schreef:
    Hahaha, natuurlijk heeft de vorige bewoner de berging vol met (nutteloze) meubels achtergelaten. Zo aardig, moet natuurlijk mij weer overkomen. Nu dan maar hopen dat m'n verhuurder dit leeghaalt zoals ze vorige keer deden.


    Bij mij was het toen ik de vorige bewoonster bij de sleuteloverdracht (ivm corona zonder iemand van de verhuurders maatschappij) vroeg waar de berging was: "De berging? Oh, ik wist niet eens dat die er was!"

    Turned out dat ze al haar afval (ook dozen etc met haar adres erop) in de berging had opgeslagen 🤢🤢🤢

    Afvoeren naar het afvalstation heeft een paar euro gekost...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    F u c k deze theorielesdag, hele ochtend bezig geweest met een klassikale oefentoets en dit is echt zo tijdverspilling 🙃


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik voel me meteen helemaal zen met m'n nieuwe koptelefoon. money well-spent


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb nu al haat aan deze tic. Rot op!
    Ik ben dood moe en heb hoofdpijn door jou!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trying to make up my mind, but I can't. I love you still and it hurts.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO