• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Waarom ben ik zo goed in het net niet halen van vakken? Het is niet de eerste keer dat ik een 5 krijg.. (Vorig jaar zelfs ook nog voor dit vak.) Volgend jaar een nieuwe kans I guess.
    En dan doe ik maar vrijwilligerswerk in wat ik eigenlijk wil doen naast deze studie, tot ik wel al de vakken van deze studie af kan ronden. Dan kan ik daarna altijd nog doorstuderen als ik er niet inrol via vrijwilligerswerk. Dat is helaas waarschijnlijk de slimmere keuze dan volgend jaar twee studies gaan doen. Het is alleen wel jammer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vandaag is de dag waarop ik echt ga toegeven aan mijn emo eetbui


    No growth of the heart is ever a waste

    Klote alarmsysteem. We gebruiken het niet eens :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat meetings zo erg, vooral deze. Ik was veel liever gewoon productief aan het werk gegaan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Time to push the tears away for a few hours and finish work & school stuff I've been putting off for nearly 2 weeks.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zit er door gister echt even helemaal doorheen. Er hangt echt een heel raar gevoel over mijn lijf en ik ben kapot…


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus...
    1. mijn auto krijgt een beurt
    2. iemand heeft het ventieltje van mijn fiets gedraaid dus nu is mijn achterband leeg
    3. mijn voet doet pijn

    Hoe ga ik nu precies ergens komen? Ik heb mijn psycholoogafspraak al gemist hierdoor en nu wordt naar werk gaan echt helemaal te gek


    Rest in Peace, Son of Gondor

    🎶 SWEET HOME ALABAMA 🎶

    hahahaha

    [ bericht aangepast op 1 feb 2023 - 17:58 ]


    [ heaven knows ]


    t o d a y
    h a s
    b e e n
    c a n c e l l e d
    I
    s t a y
    i n
    b e d


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat ik moet gaan erkennen dat ik een bubble tea verslaving heb...


    Caution first, always.

    Ik ben nu ietsje rustiger nu ik weet dat alles in mn studio in orde is, maar ik heb nog steeds zo veel stress voor de verhuizing. Ik wil dat het nu al zondag is, ugh.


    Stenenlikker

    fucking tyfus ing storing kan meerdere dagen gaan duren.

    volgens m'n berekeningen heb ik maximaal 37 cent op m'n betaalrekening staan en ik kan nu niet bij m'n spaarpotjes. 7 februari pas inkomen, als dat tegen die tijd wél overgemaakt/ingeboekt kan worden 🥴

    grafzooi


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    fucking tyfus ing storing kan meerdere dagen gaan duren.

    volgens m'n berekeningen heb ik maximaal 37 cent op m'n betaalrekening staan en ik kan nu niet bij m'n spaarpotjes. 7 februari pas inkomen, als dat tegen die tijd wél overgemaakt/ingeboekt kan worden 🥴

    grafzooi


    Ik kon net inloggen! Wie weet jij ook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    sommige mensen zijn zo ontzettend dom like babygirl je bent op de verkeerde server ga ergens anders zoeken wat je wil want dit is het clearly niet


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik ga stuk om mijn nieuwe beltoon.
    “Ik ga zo lekker spelen op mijn fluit-“ raap me op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.