• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Kan iemand alsjeblieft een Last Of Us RPG aanmaken.. Ik ga dan zo hard meedoen, hahah. :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tired.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hmmmmmmm ik moet echt even tot rust komen... is wandelen om dit tijdstip een goed idee?


    because i knew you, i have been changed for good

    Traitor.


    [ heaven knows ]

    De zenuwen.. maar ik ben benieuwd naar deze open dag, want dit lijkt wel echt waar ik passie voor voel te zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wil niet aan dit paper send help.


    The truth is out there.

    Rust zacht oom B. Je hebt je rust verdiend. Je hebt lang genoeg gevochten 🤍


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scully schreef:
    Ik wil niet aan dit paper send help.


    Currently still working on this paper. En de will to live is nog steeds ver te zoeken. Maar ik moet het zo zien, als ik dit paper af heb mag ik daarna nog eentje schrijven! Feest! not


    The truth is out there.

    Let's be honest, this could have been done in 1/3 of the time my dude


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik ben zo intens kwaad over mensen die de nieuwe transgender wet in schotland blokkeren omdat "mannen de wet zouden misbruiken om vrouwen te mishandelen" likE HOUD JE BEK ZO WERKT HET NIET LAAT TRANS MENSEN GEWOON TRANS ZIJN.


    because i knew you, i have been changed for good

    I will always remember you.


    [ heaven knows ]

    Mijn opa zit er echt even helemaal doorheen. Hij kan alleen nog maar huilen en ik vind het zo, zo erg voor hem. Je hoort je eigen kind niet weg te brengen, het moet andersom zijn (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Such a mood (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ^ Hahaha je hebt Castlevania gezien XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Revali schreef:
    Mijn opa zit er echt even helemaal doorheen. Hij kan alleen nog maar huilen en ik vind het zo, zo erg voor hem. Je hoort je eigen kind niet weg te brengen, het moet andersom zijn (no_chears)

    Heel veel sterkte voor jullie :(


    No growth of the heart is ever a waste