• THE FINAL FIGHT


    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?


    Togo ─ Ronan ─ 1,5
    Togo ─ 'Darcy' ─ 1,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 20:57 ]


    [ heaven knows ]

    DreamerN schreef:
    Voor zowel Rohesia als Haelyn kan Isnelda eventueel de persoon van het hof zijn die ze telkens tegenkomen. Ze is vaak op het terrein te vinden in de tuinen en kan mogelijk voor Rohesia de persoon zijn die haar kruiden, planten en kruiden verhandeld die zij weer door kan verkopen in de winkel en andersom besteld Isnelda dan wel eens spulletjes bij haar.

    Voor Haelyn kan het beginnen als elkaar telkens spontaan tegenkomen, waardoor er uiteindelijk een soort grappende / flirtende vriendschap ontstaat. Ginger power


    Haha dat klinkt goed! Haelyn is ook wel die persoon die allemaal grappen gaat maken, vooral als dat eigenlijk niet de bedoeling is. Dus dat zou idd wel leuk zijn!

    DreamerN schreef:
    Voor zowel Rohesia als Haelyn kan Isnelda eventueel de persoon van het hof zijn die ze telkens tegenkomen. Ze is vaak op het terrein te vinden in de tuinen en kan mogelijk voor Rohesia de persoon zijn die haar kruiden, planten en kruiden verhandeld die zij weer door kan verkopen in de winkel en andersom besteld Isnelda dan wel eens spulletjes bij haar.

    Voor Haelyn kan het beginnen als elkaar telkens spontaan tegenkomen, waardoor er uiteindelijk een soort grappende / flirtende vriendschap ontstaat. Ginger power


    Sounds good to me!
    Rohesia weet haar dan wel te vinden voor kruiden en planten, misschien dat ze het zo nu en dan eens kunnen ruilen (kruidens en planten voor iets dat Isnelda graag hebben wil). ^^


    Ik ga trouwens asap mijn eerste post schrijven! Vandaag liep iets anders dan gepland dus het kwam er niet meer van.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal zsm proberen te reageren ^^


    [ heaven knows ]

    Ik kijk morgen even voor eventuele relaties ^^ en zal morgen ook weer proberen te posten met Augustus.


    How far is far

    Carpe_Diem schreef:
    (...)

    Voor die tweede optie is al iemand gevonden! Had dit alleen nog niet aangepast haha
    Maar zijn meerrie kan hij inderdaad van haar hebben, want zij fokken ook paarden (: Zij is wel zo'n persoon die iedere keer als ze hem ziet, vraagt hoe het met de merrie is. Dus misschien dat ze elkaar zo half kennen?


    Helemaal goed, klinkt top!
    Cian is very proud of his horse (A)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Sounds good to me!
    Rohesia weet haar dan wel te vinden voor kruiden en planten, misschien dat ze het zo nu en dan eens kunnen ruilen (kruidens en planten voor iets dat Isnelda graag hebben wil). ^^


    Waar handelt Rohesia allemaal in? Dan kan ik daar rekening mee houden. Voor Isnelda iets besteld wat ze helemaal niet aanbied. xD


    Credendo Vides

    -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2023 - 19:33 ]

    DreamerN schreef:
    (...)

    Waar handelt Rohesia allemaal in? Dan kan ik daar rekening mee houden. Voor Isnelda iets besteld wat ze helemaal niet aanbied. xD


    Ik ben wat aan het snuffelen op internet geweest, in de hoop te vinden wat ik dus in mijn hoofd heb voor haar winkeltje gezien de tijd maar dat antwoord vond ik niet echt 🙈 Maar, mijn idee was dus dat ze handelt/verkoopt in verschillende dingen (dus van echte spullen, naar kruidens en voorraad, etc). ^^
    Mocht het idee echt niet kunnen dan gaat het op de schop en zoek ik nog even verder, haha


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)
    Ik ben wat aan het snuffelen op internet geweest, in de hoop te vinden wat ik dus in mijn hoofd heb voor haar winkeltje gezien de tijd maar dat antwoord vond ik niet echt 🙈 Maar, mijn idee was dus dat ze handelt/verkoopt in verschillende dingen (dus van echte spullen, naar kruidens en voorraad, etc). ^^
    Mocht het idee echt niet kunnen dan gaat het op de schop en zoek ik nog even verder, haha

    Het maakt mij niet zoveel uit, haha, als het maar liever geen kruidens etcetera zijn, want daar handelt Darcy al in. ☺️


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    Het maakt mij niet zoveel uit, haha, als het maar liever geen kruidens etcetera zijn, want daar handelt Darcy al in. ☺️


    Haha, thanks! En begrijpelijk dus dan geen kruidens ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn Augustus post komt morgen! c:


    How far is far

    Twinflame schreef:
    Mijn Augustus post komt morgen! c:

    Is oké. Rustig aan. 🥰


    [ heaven knows ]

    Cirilla > Morozova


    help

    Ik merk dat ik echt heel veel moeite heb met schrijven voor deze rpg, hoewel het concept zo leuk blijft ):
    Als het kan zou ik graag Evelyn voor nu tenminste op pauze zetten, en ik hoop dat het later weer wat beter klikt maar nu lukt het simpelweg niet sorry!!


    --

    piastri schreef:
    Ik merk dat ik echt heel veel moeite heb met schrijven voor deze rpg, hoewel het concept zo leuk blijft ):
    Als het kan zou ik graag Evelyn voor nu tenminste op pauze zetten, en ik hoop dat het later weer wat beter klikt maar nu lukt het simpelweg niet sorry!!

    Hier sluit ik mij bij aan! Ik vind het concept en de personages heel leuk, alleen merk ik dat deze rpg voor mij momenteel ook niet helemaal aansluit.


    How far is far