• 𝑒𝓉𝒶𝓃𝑜𝒾𝒶 𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒𝓇𝓈𝒾𝓉𝓎
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"



    "Welcome to Metanoia University, a place where all our students can work on their happy endings."

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van welbekende sprookjesfiguren aan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren.
    Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen. Om hun loopbaan zo soepel mogelijk te laten verlopen, zijn er een flink aantal regels waar men zich aan dient te houden.
    De school zorgt goed voor haar studenten en staat dan ook als beste aangeschreven. Iedereen is welkom en krijgt een kans de beste versie van zichzelf naar boven te halen.

    Zo ook de studenten van Ira University. De school waar het kroost van de zogenoemde Villains hun studie volgen.
    In tegentelling tot Metanoia stond Ira alles behalve goed aangeschreven. De hallen en lokalen van het duistere kasteel leken standaard gevuld met pure chaos. Ook hier golden regels maar of deze ook daadwerkelijk nageleefd werden is maar de vraag. Er werd meer stennis geschopt dan dat er daadwerkelijk iets werd geleerd. Het is dan ook geen wonder dat het uiteindelijk fout is gegaan. Na het zoveelste incident werd de Universiteit gesloten. Hierdoor belandde er een groot aantal studenten plotseling op straat.
    Zoals de meesten zich bewust zijn bestaat er geen licht zonder duister en hebben The Heroes hun Villains nodig, anders zou alles uit balans raken. Zo besloot Metanoia haar rivalen te helpen weer op de been te komen door ze op hun school onderdak en lessen aan te bieden.
    Je kunt je vast voorstellen dat beiden kanten flink moeten wennen aan deze situatie...

    In deze RPG volgen we de levens van de kinderen van verscheidene sprookjesfiguren en hoe de twee compleet verschillende werelden geforceerd worden kennis te maken met elkaar. Het verhaal speelt zich af op Metanoia University, welke zich aan de rand van de bergen bevind omringt door prachtige natuur.
    De school heeft een groot terrein waar verschillende sporten beoefend kunnen worden en waar je lekker een luchtje kunt scheppen in de mooie en netjes onderhouden kasteeltuinen.
    Een aantal kilometer verderop bevindt zich een dorp waar de studenten naartoe kunnen voor recreatie en waar ze hun school benodigdheden kunnen aanschaffen.

    Ook ligt het kasteel aan de rand van een groot magisch woud, waar allerlei wezens, zowel magisch of niet, zich schuilhouden. Maar er liggen ook genoeg gevaren op de loer...














    Metanoia University

    Amor-Beau Desrosiers Son of Belle and Adam 23 1.6 Ken_
    Arthur Percy Darling son of Peter Pan and Wendy Darling 23 1.5 DreamerN
    Brianna Seraphina Charming daughter of Cinderella and Prince Charming 22 1.3 glowfeary
    Caleb Augustus Robin son of Christopher Robin 20 1.5 Schweetz
    Candace "Candy" Carmella von Schweetz daughter of Vanellope von Schweetz 23 1.3 Schweetz
    Daisy Adlai Parr Rydinger daughter of Violet Parr and Tony Rydinger 19 1.4 bubbles
    Dawn Gypsophila Dormant daughter of Princess Aurora and Prince Phillip 21 1.3 DreamerN
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Princess Jasmine 23 1.4 Ken_
    Kai Marmoris son of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.6 Tolkien
    Lajaria Ocán De Châteaup Daughter of Esmeralda and Phoebus 21 1.6 glowfeary
    Lucas "Luke" Jules Philip 23 son of Giselle Philip 1.6 SpiderPunk
    Lyraine Zephyra daughter of Hercules and Megara 19 1.5 Saureus
    Maya Eudora Ranallo daughter Of Tiana and Naveen 20 1.7 Tolkien
    Naia Oriphine Marmoris daughter of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.4 Frodo
    Nathaniel Charming son of Cinderella 23 1.8 Yeobo
    Olivia Belle Romanov Pavlovich Daughter of Anastacia and Dimitri 19 1.8 filosofie
    Poppy de Vil daughter of Cruella 22 1.2 Yeobo
    Theo Azlin Dormant Son of Princess Aurora and Prince Philip 20 1.7 Frodo
    Lucia Marietta Paguro 19 daughter of Luca Paguro 1.7 bubbles
    Hudson Fillmore McQueen 24 son of Montgomery McQueen and Sally Carrera 1.7 Tolkien
    Nash Lizzie McQueen 22 daughter of Montgomery McQueen and Sally Carrera 1.7 glowfeary
    Asha 21 daughter of Mufasa and Sarabi 1.7 Vesmemir
    Dorelle Elinor DunBroch-Desrosiers 22 daughter of Merida DunBroch 1.7 Tokien
    Dimitri Dimitrovich Antonov 26 son of Anastasia Romanova and Dimitri Antonov 1.7 SpiderPunk



    Ira University

    Adeline "Addy" LeGume Daughter Of Gaston 20 1.7 Venustic
    Ash De Vil son of Cruella 22 1.2 SpiderPunk
    Crimson Red Heart son of The Queen of Hearts 25 1.3 Schweetz
    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice 24 1.1 SpiderPunk
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook 25 1.2 SpiderPunk
    Elodie Facilier daughter of Dr. Facilier 21 1.2 glowfeary
    Larsen Niklas Oldenburg son of Princess Elsa 22 1.2 SpiderPunk
    Lucien Etienne Richard son of Gaston 22 1.5 Venustic
    Neirin Daughter of Malificent 22 1.7 Vesimir
    Marius Victor Legume son of Gaston 24 1.4 Ken_
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper 24 1.2 Yeobo
    Percival Ashley Hook Son of Captain Hook 21 1.7 Ken_
    Thessalonica Daughter of Hades 22 1.7 Tommi
    Qamar Bahiya An-Najjar daughter of Jafar 22 1.6 bubbles
    Red Rose "Lilith" 23 daughter of Snow White Yeobo





    MAJORS






    A Spoon full of sugar
    Nathaniel

    A Star is born
    Lajaria de Châteaupers

    A Whole New World
    Ash De Vil
    Be Prepared ✧
    Dawn Dormant
    Ilyas of Agrabah
    Crimson Heart

    Be our guest
    Maya Ranallo

    Bibbidi Bobbidi Boo

    Larsen Oldenburg
    Elodie Facilier
    Thessalonica
    Qamar
    Lilith

    Colors Of The Wind

    Arthur Darling
    Candace von Schweetz
    Caleb Robin
    Daisy Parr Rydinger
    Dominic Liddell
    Olivia Pavlovich
    Poppy De Vil
    Neirin

    Hakuna Mattata
    Brianna Charming
    Kai Marmoris
    Theo Dormant

    Make A Man Out Of You
    Marius Legume
    Lucien Richard
    Lyraine Zephyra

    Once Upon A Time
    Adelaide LeGume
    Methuselah
    Amor-Beau Desrosiers
    Lucas Jules Philips

    Son Of Man
    Felicitas Rider

    Under The Sea
    Naia Marmoris
    Elio Beneviento
    Percival Hook



    CLUBS


    School clubs/activiteiten:

    Art Club

    Ash
    Dominic
    Felicitat
    Lilith
    Lucas
    Neirin
    Olivia



    Baking Club

    Addy
    Candy
    Daisy
    Dawn
    Felicitas
    Lyraine
    Maya

    Book Club
    Amor
    Kai

    Care Of Magical Creatures
    Dawn
    Dominic
    Ilyas
    Lilith
    Seth

    Drama Club
    Brianna
    Olivia
    Poppy

    Drink buddies club (Not an official club)
    Kai
    Lyra
    Marius

    Macho Club (also not an official club)
    Marius
    Elio

    Music Club
    Ash
    Layla
    Qamar


    Choir
    Dawn

    Technology Club

    Ash

    SPORTCLUBS

    Archery
    Lilith
    Lucien
    Marius
    Neirin

    Boxing
    Nathaniel


    Cheer Club
    Poppy (head)

    Horseback riding
    Addy
    Amor
    Dawn
    Larsen
    Nathaniel

    Sailing
    Elio
    Percy

    Swim Club
    Felicitas
    Kai
    Lucien
    Naia (?)
    Nathaniel
    Percy

    Swordfighting
    Addy
    Arthur
    Brianna
    Kai
    Larsen
    Layla
    Lyraine
    Marius
    Percy
    Qamar
    Thessalonica


    KAMERINDELING


    DAMES

    C: Daisy, Dawn, Naia, Brianna

    D : Élodie, Poppy, Candy,

    F: Lyraine, Qamar, Thessalonica

    G: Lilith, Neirin, Lajaria,

    J: Adelaide , Maya, Olivia

    HEREN

    A: Ash, Crimson, Dominic, Marius

    B: Seth, Elio, Larsen, Ilyas

    E: Arthur, Caleb, Kai, Lucien

    H: Lucas, Amor, Theo

    I: Nathan , Percy





    METANOIA



    - CASTLE

    - DORMS 1

    DORMS 2

    - COMMON ROOMS

    - LIBRARY

    - DINING HALL

    - TRAINING GROUNDS

    - STABLES

    - LAKE

    - FOREST

    - TOWN


    Er wordt hier geleidelijk aan meer aan toegevoegd. Mocht je ideeën hebben, please let me know!
    DEZE ILLUSTRATIES ZIJN NIET VAN MIJ



    RULES



    In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Geen max aan personages per persoon. Denk er echter wel goed over na of je tijd gaat hebben voor het aantal rollen dat je aan gaat maken.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Locky maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Als je heftige onderwerpen wilt verwerken in je post, vraag dan even aan je medespelers of zij hier oké mee zijn. Dit wordt ook boven de post duidelijk aangegeven.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2023 - 21:41 ]


    How far is far

    Candace Carmella von Schweetz
    🍬 What? Speak up, I can't hear you. Your breath is so bad it made my ears numb! 🍬

    Stiekem had ik vaker de neiging gehad om op het meest random moment een flesje haarverf te pakken en Ash zijn haren roze te kleuren, wetende dat het perfect zou staan. Maar nu het moment aangebroken was dat het daadwerkelijk een plan in uitvoering werd, had ik pure paniek. Waar ik normaliter mijn hand niet omdraaide voor dit soort praktijken, kwamen nu de mislukte beelden in mijn gedachten op. Dit moest natuurlijk precies met een avond als deze. Al paste het in dat opzicht wel perfect. Ook als het mislukte, kon ik het altijd nog op Halloween gooien of payback op mij oud noemen.
    De vraag of hij het dan ook echt zeker wist, wilde meerdere keren over mijn lippen rollen, maar ik kon mij nog net inhouden. Ik wist namelijk, zonder die vraag te stellen, dat er geen weg meer terug was. Eenmaal een idee, altijd een idee, of beter gezegd; gelijk een plan in uitvoering.
    De vraag of hij het erg zou vinden om wat weg te krijgen van Sour Bill, was wel een vraag die wat onschuld en met net zo lach mijn mond had verlaten. Een beetje pesten kon geen kwaad.
    Een zak marshmallows had ik naast hem geplaatst als teken dat hij af en toe even zijn handen naar achteren moest bewegen om zijn schuld in te lossen, die ik stiekem wel verdiend had. Al zei ik het zelf.
    ¨Smileeeeee,¨ zei ik met een overdreven glimlach, want kon het niet laten om voor het starten die bekende before foto te maken. Het voordeel was dat de spiegel voor ons zorgde dat we er beiden opstonden. Misschien geen goed idee, nu ik er langer over nadacht, want nu was er wel degelijk bewijs dat ik de dader was. Al viel dat met de roze verf ook niet te ontkennen.

    De tijd dat hij bezig was in de badkamer, had ik mij misselijk gegeten aan mijn voorraad snoepgoed. Alles om wat afleiding te hebben en niet die badkamer binnen te stormen om te kijken hoe de verf eruitzag. Ik wist wel dat zijn vertrouwen terecht was, want anders had ik inmiddels wel een ijselijke gil van die kant horen komen. Ik liet mij op bed vallen en lag ondersteboven op het bed om de deur in de gaten te houden. ¨Schieeeeeet op,¨ riep ik verveeld.
    Het duurde niet lang voor ik overeind kwam omdat ik beweging hoorde.Ik duwde hem iets van mij af om hem met een keurende blik aan te kijken. ¨Sorry not sorry schat, maar dit voelt…¨ Ik zweeg even om de passende woorden te vinden.
    Ik moest toegeven dat ik het idee van hem geniaal vond en deze actie precies bij hem vond passen. Het deed mij niet meer verbazen. Maar we wisten ook allebei dat hij de enige van de De Vil twins was waar ik mee op kon schieten. Dit voelde dus aan de ene kant best ongemakkelijk? Vreemd? Iets wat de gehele dag al een beetje de vibe was, dus waarom ook niet vanavond. ¨Ik wil dat ego niet te erg strelen, maar blijkbaar is er maar een van ons twee die smaak heeft,¨
    Dat gezegd hebbende, wurmde ik mij uit zijn greep om hem een zetje te geven zodat hij op bed zat. Ik zette een stap naar achteren en bleef hem aankijken terwijl mijn vinger tegen mijn kin tikte. Een aahaa verliet al snel mijn mond waarna ik mij omdraaide en richting de badkamer liep. Eentje die inmiddels meer roze kleur had dan wat anders.
    Met een toilettas met make-up in mijn handen keerde ik terug om voor hem plaats te nemen en de spullen op bed te gooien. ¨Be a doll,¨ mompelde ik zachtjes alsof het de meest toepasselijke zin was.
    Het duurde niet lang voor zijn gezicht meer en meer met zijn outfit begon te kloppen. Ik had het gevoel dat er nog wel iets ontbrak, maar kon mijn vinger er niet op leggen wat het moest zijn.
    Dat en een gebrek aan tijd, maakte dat ik de nodige afstand weer nam om mijn hand uit te steken. ¨Are you going to switch characters or is it just the outfit?¨ vroeg ik bedenkelijk. ¨Then I'll know if it's safe to ask if you´re coming with me,¨


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daughter of Aurora and Philip ✧ 21jaar ✧ OutfitBedroom → Ballroom, Sweets table

    Met een laatste, opgeluchte zucht liet ik me even op mijn bed neervallen. Ik weet niet precies hoe, maar het was nog gelukt om binnen de overgebleven tijd de heerlijke patisserie-waardige baksels te maken. Oké, we waren er iets overheen gegaan qua tijd. Maar desalniettemin, met de hulp van Arthur -die opeens op was gedoken en me al snel een stuk fruit uit handen had gemaakt- hadden we de verscheidenheid aan lekkernijen in de zaal af weten te leveren. De brownies. De macarons. Zelfs de pesto broodjes en ik had zelfs nog tijd voor mijn plan B. Citroencakejes met meringue. Hoe het allemaal gelukt is, geen idee. Misschien waren mijn vingers toch vlugger geweest dan ik had kunnen voorspellen.

    Maar nu stond ik voor een ander dilemma. Wat trek ik aan vanavond? Zoals het mijn moeder betaamt had ze me een koffer gestuurd, tot de rand toe gevuld met netjes ingepakte kledinghoezen, met net al zulke nette jurken erin. Wier ieder voor zich prachtig zijn en niet misplaatst zouden staan op een staatsbanket. Maar dit is geen staatsbanket. Dit is een schoolfeest. Natuurlijk moet je als troonopvolger alsnog goed voor de dag komen, maar uit de toon vallen is een ander gegeven. Nu weet ik gelukkig dat ik niet de enige zou zijn met een jurk als dit. Bij lange na niet. Maar ergens voelde het toch… Vreemd. En het thema. Wat was het thema ook alweer? Ik had een aantal van de meiden vanuit mijn ooghoeken voorbij zien komen en geen van hen leek echt ‘elegant Halloween’. Ook al had ik zelf ook geen flauw idee over wat dat precies inhield. Moest ik dan de meest donkere jurk aantrekken? Ik had ze allemaal uitgestald en op kleur gehangen. Een lichtblauwe vol iriserende glitters, een lila -bijna grijsachtig- met veel organza en doorzichtige mouwen en een wat meer donkere lavendelkleurige jurk met gouden takken en bloemetjes die het lijfje, de rok en wat van mijn schouders versieren. Als ik mijn hart zou volgen, kwam ik bij de grijze jurk uit. Hij was luchtig en sleepte niet al te erg over de grond heen, iets wat bij zo’n feest zeker handiger is dan een brede, lange rok. Hij was speels. Met een wat kortere onderrok en een illusie neklijn.
    Over mijn haar zat ik ook al een tijdje na te denken, normaal had moeder allang een styliste ingeschakeld die al een heel plan van aanpak, met moodboard en al, in een binder had zitten.
    Maar nu kan ik het gewoon normaal laten, misschien een simpele vlecht waar ik eventueel zelf nog wat bloemetjes in kan steken, al was dat waarschijnlijk nog verder van het thema afwijken dan dat ik al deed. Nee, dan maar echt iets simpels. Een paar plukken naar achter gevlochten moet voldoende zijn. Mijn lange, blonde, volle krullen vallen dan mooi op mijn rug. Al helemaal als ik het afmaak met wat kleine haaraccessoires.

    Het was niet heel veel later dat ik op de gang stond en mijn eigen weg zocht richting de balzaal.
    Mijn hart ging sneller tekeer. En ergens berispte ik mezelf erom. Mijn hart en diens hoop op het vinden van liefde. Hoe vaak lees je wel niet in boeken dat iemand zomaar tegen diens wederhelft opbotst tijdens een dansfeest? Nu weet ik dat het niet gaat gebeuren. De meerderheid hier ken ik al jaren. Maar toch. De hoop bleef. Mijn hart klopte zowaar op de maat van de alsmaar duidelijker wordende muziek. Wie kwamen er eigenlijk allemaal? Van Daisy, Brianna, Naia en Arthur weet ik dat ze komen, al is het misschien maar even. Geen idee hoeveel Ira studenten uiteindelijk komen, waarschijnlijk is dit helemaal niets voor hen. Al kunnen dit soort feesten zich ontpoppen tot een wirwar aan situaties. Er was nog één persoon waarvan ik niet zeker weet of die überhaupt komt. Van Theo had ik niet echt een duidelijk antwoord gehoord. Ik maakte me vaak echt zorgen om mijn broertje. Zo vaak dat ik wenste dat er meer was wat ik voor hem kon doen. Maar op dit moment kan ik hem alleen een troostend oor en schouder bieden en de slaap die hij vaak zo nodig heeft.

    Mijn voeten brachten me bijna op automatische stand naar de grote open deuren die ingang boden tot de zaal. Ik zag dat die al behoorlijk gevuld was met mensen. Oké. Als dit een staatsbanket was geweest zou ik nu eerst heel wat mensen moeten groeten, maar dat is het niet. Voor de zoveelste keer. Dit is een schoolfeest. Groepjes studenten stonden met elkaar te praten en een aantal stonden al op de dansvloer. Niet goed wetend wat ik nu moest doen liep ik maar naar de tafel met het eten, kijkend of de lekkernijen er nog netjes bijstonden en hoeveel er al weg waren.





    "I wonder, I wonder
    If my heart keeps singing,
    will my song go winging
    To someone who'll find me
    And bring back a love song to me"






    Credendo Vides

    D Ɵ M I N I Ɔ      "Ð o M"      TЯ R A N      Լid Ǝ𝓁



    Elke dag met Seth werd bestempeld als de beste dag van mijn leven. Dat kon ook niet anders, ik wist inmiddels namelijk zeker dat hij ook de liefde van mijn leven was. Hij hoefde niet eens iets speciaals voor me te regelen, alleen bij hem zitten, mijn huid tegen de zijne. Dat was al genoeg. Maar hij had moeite gedaan een scene te creeëren waar ik me instant thuis zou voelen.
    Ik heb jarenlang moeite gehad met me aan te passen aan deze wereld, en stiekem had ik daar nog steeds een beetje last van. Je kunt het kind uit Wonderland halen maar Wonderland niet uit het kind. En Seth wist dit als geen ander. Seth was mijn nieuwe thuis maar dat betekende niet dat ik dit niet waardeerde. Het ontroerde me dat hij zoveel moeite voor me deed en dat hij me zo door en door kende.
    Ik wist niet hoe ik hem moest bedanken. Niet alleen voor wat hij vandaag gedaan had, maar voor alles. Voor er voor me zijn, zelfs wanneer mijn daden en woorden nergens op sloegen. Ik wilde hem bedanken dat hij nog niet weg was gelopen. Eigenlijk wilde ik hem nog het liefst bedanken voor bestaan.
    Mijn lippen waren inmiddels zijn hele gezicht al rond gegaan maar bleven steeds weer terug keren naar zijn lippen. Terwijl ik luisterde naar zijn woorden gleden mijn vingers over zijn ruggengraat.
    De woorden die hij in mijn oor fluisterde zorgde ervoor dat ik midden in mijn bewegingen stopte, alsof ik plots verstijfd was. Het waren woorden die ik niet verwacht had te horen. Misschien wel nooit. Ik wist dat Seth gesteld was op me, en dat we ons prima vermaakte. Maar ik had niet gedacht dat hij een relatie aan wilde gaan. Ik was nou eenmaal niet de makkelijkste persoon.
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, het voorstel verwerkend. Echter duurde het niet lang voor een brede grijns op mijn gezicht verscheen.
    "You've outdone yourself." Sprak ik terwijl ik mijn handen rond zijn kaak sloot en hem aan keek. "But you asking me this is the greatest present of all." Waren mijn woorden alvorens ik mijn lippen weer passievol op die van hem drukte. "Consider that a yes, boyfriend."

    De rest van de middag was ik niet van Seth zijn zijde geweken. Ik was al smoorverliefd op hem, maar na vandaag leek het enkel verdubbeld. Inmiddels hadden we ons verplaatst naar het open veld en zaten we midden tussen de wilde bloemen en konijntjes. Ik had me tegen Seth aangenesteld en had één van de konijntjes weten te vangen en op schoot genomen. Waarschijnlijk waren de beestjes visite gewend, want heel schuw waren ze niet. Maar ik vond het een leuker idee om mezelf een konijnenfluisteraar te noemen.
    "Oh, Seth, look how cute he is..." Sprak ik met een pruillipje alvorens ik het beestje omhoog hield en aan mijn vriendje liet zien. "Can I keep him? I already gave him a name." Grijnsde ik tevreden alvorens ik het diertje weer tussen zijn oortjes krabbelde.
    Ik leunde verder tegen Seth aan en keek naar de heldere hemel met hier en daar een fonkelende ster. Het werd weer steeds vroeger donker en dat betekende ook dat het al snel af zou gaan koelen. Net na deze gedachten aan de kant te hebben gezet dwarrelde er een aantal witte vlokjes naar beneden. "...It's going to snow!"


    How far is far

    『 Lyraine Zephyra』
    Hercules • Metanoia • 19 years old

    Outfit | The Ball | Brianna



    Lyra spot kort haar sparringspartner bij zijn... ex? Ze knippert een paar keer met haar ogen, om er zeker van te zijn dat die jongen Kai is. Het is namelijk niets voor hem om zich zo te gedragen. Na een keer te fronsen, werpt ze haar blik weer van hem af. Het is niet haar verantwoordelijkheid om te zorgen dat hij niets onverstandigs doet. Hij moet zijn eigen fouten maar maken. Ergens voelt ze wat steken in haar hart, maar dat gevoel onderdrukt ze snel weer. No way dat ze om hem geeft, toch?
          Gelukkig komt Brianna haar vergezellen, waardoor ze zich niet meer met Kai bezig hoeft te houden. De dame heeft een prachtige blauwe jurk aan, een hele andere stijl dan die zijzelf draagt. Al is dat juist iets wat ze prachtig vind, want iedereen lijkt zijn eigen draai te geven aan z'n outfit.
    ''Mooie jurk.”
    Lyra drinkt het laatste beetje champagne uit haar glas voor ze een nieuwe pakt. 'Bedankt, jij ook,' knikt ze de dame toe met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. Ze had eigenlijk willen antwoorden met ''natuurlijk is dit een leuke jurk'' maar dat heeft ze toch maar niet gedaan. Tijdens dit soort formele evenementen is het een soort van automatisme geworden om zich een stuk vriendelijker te gedragen. 'Het is aardig rustig vind je niet?' Ze draait de champagne in haar glas een beetje voor ze nog een slokje neemt. 'Bovendien is er te weinig eten én de playlist is bagger. Ik weet niet wie deze mix heeft gemaakt, maar het past totaal niet bij elkaar,' klaagt ze verder, voor ze weer een glimlachje opzet. 'Maar goed, genoeg van dat. Een goede dag gehad?' vraagt ze haar quasi geïnteresseerd. Ze heeft niet zo'n hele goede band met Bri, dus erg oprecht is de vriendelijkheid niet.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2023 - 18:14 ]

    Crimson Red Heart
    ❤️“My dear, here we must run as fast as we can, just to stay in place. And if you wish to go anywhere you must run twice as fast as that.”❤️

    Ik kon op het moment niet heel helder meer denken. Maar als ik dat zou kunnen, had ik mijzelf vast afgevraagd waarom ik ook alweer op het idee was gekomen om alvast een fles drank open te trekken en hieraan te beginnen. Een zogenoemde party for one. Het was nooit de perfecte match geweest en bracht mij vaak in meer problemen dan ik zou willen. Op een dag als vandaag, waar alles al fout ging wat fout kon gaan, was dit misschien ook niet de slimste optie geweest. Maar voor spijt was het nu te laat, want ik kon het niet meer terugdraaien.
    De enige optie die dan ook overbleef was drinken tot ik helemaal niet meer na kon denken en mijn gedachten eindelijk een keer stil waren. En die optie ging redelijk de goede kant op.
    Hoe ik op het feest was gekomen, was mij dan ook een raadsel. Ik moest wel eerlijk bekennen dat ik het een beetje benauwd kreeg van de mensenmassa, omdat mijn coördinatie niet al te perfect werkte om mensen aan de kant te duwen.
    ¨I saw the snow outside and it reminded me of…¨ Ik knipperde even met mijn ogen en viel stil. Ik probeerde mij te herinneren waar het mij aan deed herinneren. Ik wist alleen dat mijn arm om de schouder van de persoon tegen wie ik sprak zorgde, dat ik meer houvast had en alles minder voelde draaien. Ik leunde wat opzij tegen degene aan terwijl ik de beker, waarvoor ik de fles had ingeruild bij binnenkomst, tegen mijn lippen zette en leeg dronk. ¨Someone? Something?¨
    Pas op het moment dat zijn stem mijn gehoorgangen binnendrong, wist ik zeker dat de persoon daadwerkelijk degene was van wie ik dacht dat het was. Het was best een stunt van mijn kant geweest als het een compleet iemand anders geweest was.
    ¨I don´t do dates,¨ sprak ik alsof ik heel goed wist waar dit gesprek over ging en alles kon volgen.
    Normaliter had ik een opmerking teruggekaatst of dat hetgeen was wat in zijn hoofd zat, maar op het moment had ik de energie niet voor een weerwoord. Of meer woorden. Of nadenken. Ik was al blij dat deze woorden hun weg naar buiten hadden gevonden. Ik draaide mij iets en verplaatste mijn armen naar rond zijn nek. De bedoeling was om op mijn tenen te gaan staan, zodat ik wat in zijn oor kon fluisteren, alleen de snelheid waarop ik dit allemaal probeerde, zorgde ervoor dat ik niet veel verder kwam dan mijn voorhoofd tegen zijn schouder aan te drukken en mijn ogen te sluiten. Moeite hebbende om niet volledig mijn evenwicht te verliezen. Larsen diende op het moment meer als houvast dan dat ik nog in staat was om mijn vervelende zelf te zijn met mijn opmerkingen. Mijn opmerking slikte ik dan ook maar weer in. Het was teveel moeite. Misschien was de drank toch niet zo'n goed idee.
    Het feit dat zijn kleding kleefde en een bekende geur mijn neusgaten binnendrong en steeds sterker, vertelde mij ergens ver weg dat ik hoogstwaarschijnlijk ergens in mijn bewegingen zijn beker uit zijn handen had geslagen. Ik haalde een keer diep adem en hoopte mijzelf te kunnen herpakken alsof er nooit wat was gebeurd. Iets wat makkelijker gezegd was dan gedaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    𝙻 𝚞 𝚌 𝚊 𝚜      "𝙻 𝚞 𝚔 𝚎"      𝙹 𝚞 𝚕 𝚎 𝚜      𝙿 𝚑 𝚒 𝚕 𝚒 𝚙




    Al de sociale interactie van vandaag hadden gemaakt dat ik er zo goed als aan was. Liet ik nou net de perfecte plek weten de drukte te ontlopen. Waar iedereen enthousiast bezig was over het bal, wilde ik dit zo snel mogelijk ontlopen. Ik hield niet van sociale events die me uit mijn comfortzone trokken. Maar ik wilde ook niet wéér de loser zijn wie alleen achterbleef in de dorms. Dus had ik de benen genomen.
    Met mijn oortjes in was ik in de schaduw tegen een boom aan gaan zitten. Ik kon uren vol maken met mensen kijken maar geesten kijken was nog interessanter. Voor ik het wist was ik weggedommeld, niet doorhebbend hoe moe ik eigenlijk was. Eigenlijk had ik nog een Julie verwacht, maar voor ze überhaupt had kunnen verschijnen bevond ik me al in dromenland.
    Niet dat dromenland ooit dromenland was. Mijn dromen bestonden voornamelijk uit nachtmerries. Veel mensen vonden geesten zien al spannend klinken, maar dat was niets in vergelijking met mijn dromen. Ik vermeed slaap dan ook maar het liefst waar het kon. Echter kwam er een moment waarop lichaam het overnam van het hoofd en dat moment was nu.
    "Het is onbeschaafd je gasten te negeren... Klonk er plots in mijn oor, waardoor ik langzaamaan ontwaakte. Ik rekte me uit en wreef de slaap uit mijn ogen. Het duurde even voor ik doorhad wie deze woorden in mijn oor had gefluisterd. Eenmaal ik door had dat het jeweetwel was, was er nog de vraag waarom. Ik keek eens om me heen en het duurde niet lang voor mijn blik op Caleb stuitte.
    Ik beet op mijn lip en peuterde wat nerveus aan mijn vingers. "Oh- Hey..." Mompelde ik ongemakkelijk en zwaaide wat onhandig naar hem. Ik schaamde me gewoon voor mezelf... "Hoelang zit je daar al?" Vroeg ik terwijl ik vlug een hand door mijn haar heen haalde, in het hoop nog enigszins te kunnen fatsoeneren. Het tegen boomschors aanleunen had het vast geen goed gedaan.
    "Je hebt me nog niet honderd procent voor gek verklaard?" Lachte ik zacht, waarna mijn aandacht werd getrokken door een miniatuur spookje. In eerste instantie liet het me wat fronsen, want het was overduidelijk dat het geen echt spookje was. Toen Caleb begon te praten met het kleine laken begon het te dagen; het was Pooh. Deze realisatie liet me grinniken.
    "Sorry, Pooh, je moet toch echt van betere huize komen mij bang te maken." Grijnsde ik waarna ik glimlachte naar Caleb.
    "Betekent dit dat jullie naar het Halloween-feest-bal... wat het ook mag zijn, gaan?"


    How far is far

    𝔈 𝔩 𝔦 𝔬      𝔄 𝔯 𝔪 𝔞 𝔫 𝔬      𝔅 𝔢 𝔫 𝔢 𝔳 𝔦 𝔢 𝔫 𝔱 𝔬




    Mijn rendez vous met Marius, en blijkbaar zijn aandoenlijke broertje, was volgens plan verlopen. Alles was geïnstalleerd naar behoren en het beloofde een Ira waardig feest te worden. Net wat ik nodig had.
    Het geen wat nog het meeste tijd in beslag had genomen was beslissen wat aan te doen, of eerder, wat niet. Echter leek ik hier niet langer orgineel meer mee te zijn... Stelletje copycats.
    Waar Marius voornamelijk voor het licht en geluid zorgde, ontfermde ik me over de dranktafel. Alochol mocht dan misschien wel verboden zijn op Metanoia terrein, ik had zo mijn manieren om het vloeibare goud binnen te sluizen. Once a pirate, always a pirate.
    Met een zelf genoeglijke grijns ontdeed ik ditmaal een fles rum met mijn tanden van zijn kurk, welke ik vervolgens op de grond tufte en met mijn voet onder de tafel schoof. Ze mochten me dankbaar zijn dat ik dit hoogstandje met ze wilde delen.
    De tafels waren rijkelijk gevuld met een regenboog aan punch. Ik had nog nooit van mijn leven een blauw gekleurde punch gezien, maar Metanoia had het. Het kon enkel maar beter gaan smaken met een "vleugje" rum.
    Eenmaal de daad gedaan was verplaatste ik me naar de bar, waar deze school enkel mocktails serveerde. What was that about... Ik klom op de bar, en leunde tegen één van de palen aan. Zo had ik goed overzicht over de eerste mensen die binnen stroomde. Echter liep nog niet zo'n vaart als ik had verwacht, dus pakte ik verveeld mijn telefoon erbij. Negen van de tien keer lag deze ergens met de batterij op nul op mijn kamer geslingerd, ik had het veel te druk me zorgen te maken over mijn likes op Instblam of Fakebook, of hoe het ook mocht heten... Echter was er een paar dagen terug een wereld voor me open gegaan toen ik erachter kwam dat er ook apps bestonden om hook ups and what not te arrangeren. Now that was interesting.
    Hoewel ik mijn lichaam graag showde, had anoniem blijven ook wel wat. Zo kon ik mijn flirtskills wat oppoetsen. Niet dat ze dat nodig hadden natuurlijk.
    Ik had inmiddels al meerdere reacties gekregen, maar er was er nog geen geweest welke echt mijn aandacht had getrokken. Ik was niet per se picky, maar wat tegenspraak was wat het interessant maakte.

    DareDeville
    “I doubt it. Sounds like empty promises and sunken treasures no one wants.
    I know what I’m worth. And I’m not wasting any precious time on someone with a Napoleon-complex and a teeny-tiny boat that’s punctured with holes.”


    Met een ondeugende grijns likte ik mijn lippen. This could be fun...

    "Guess there's only one way to found out that treasure and to see if that "teeny-tiny boat" you're talking about is really so teeny-tiny (;"

    Ik sprong weer van de bar af, op naar de dranktafel. Ditmaal voor mezelf. Echter werd ik overvallen door een stel armen rond mijn nek. "Oh, hello there..." Grijnsde ik alvorens ik mijn armen soepel rond haar middel liet glijden. “Here you are, darling! Hadn’t we agreed to meet at 8?” Verrast trok ik mijn wenkbrauwen op. Ik had me een afspraak met deze dame écht wel herinnerd, maar hey, I'll take what I can.
    “I see you’ve forgotten your shirt in my room. Why don’t we go and get that, shall we?” Met een tevreden grijns keek ik toe hoe haar vingers over mijn ontblootte bovenlichaam streken. "Why, yes, we shall." Sprak ik opgelaten alvorens ik een kus op haar hand drukte om deze vervolgens in een pirouette te trekken. "Lead the way, darling."

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 14:25 ]


    How far is far

    S ᕼ      ᕮ      I ᒪ




    Inmiddels begon ik steeds meer te begrijpen waarom Poppy zich altijd zolang ophield in de badkamer... Niks leek op de juiste plaats te willen blijven. Het leek wel een dwangbuis waar ik mezelf in had gehesen. En het ergste van allemaal vond ik nog die verschrikkelijke pruik. Wat ik ook deed, er belandde steeds opnieuw lok in mijn ogen - en nog erger - mond. Iets zei me dat deze tegen het eind van de avond ergens in een punchbowl zou belanden...
    En daar hield het niet op. Toen ik dacht dat de pruik mijn grootste probleem was had ik de hakken nog niet aangetrokken. Hoe kon iemand hier langer dan één minuut op lopen. Het had een goed idee geleken, maar stiekem had ik er nu al spijt van.
    "Al het goede komt met tijd!" Reageerde ik op een ongeduldige Candy. Tot zover waren we beiden aardig in karakter. Ik die ongeduldig was en Poppy die er een eeuw over deed in de badkamer.
    Ik was het zelf ook al een beetje beu dus het duurde niet lang voor ik me liet zien. "Tadaaaaa." Liet ik met een brede grijns deze kwelling van een outfit zien. De reactie van Candy liet me in de lach schieten. "Geen fan van mij in een jurkje? Geloof het of niet, dat jurkje is nog het meest comfortabele aan de hele outfit..."
    ¨Ik wil dat ego niet te erg strelen, maar blijkbaar is er maar een van ons twee die smaak heeft,¨ Merkte Candy op, waar ik alleen maar mee in kon stemmen. "Right??"
    Vervolgens was het Candy wie de badkamer in verdween. Ik trok mijn wenkbrauwen op maar besloot er niet teveel aandacht aan te besteden. Candy was net zo impulsief als ik zelf was, ik zou vanzelf wel zien met wat voor geniaal idee ze nu weer was gekomen.
    Ik had alvast plaats genomen op het bed maar het duurde niet lang voor Candy weer verscheen, met een toilettas weliswaar. "Sleepover?" Vroeg ik grijnzend. Echter bleek het al snel dat ze hele andere intenties had. Oh lord...
    Nog iets wat ik het liefst zo snel mogelijk weer zou lozen: een plamuurlaag. Ik droeg wel eens make-up, maar dat was nooit meer dan wat oogschaduw en of eyeliner. Dit was gelijk de hele drogisterij. Al was het wel getrouw aan de outfit, dus onderging ik het leed maar. Voor deze ene keer. Candy leek zich in ieder geval prima te vermaken.
    ¨Are you going to switch characters or is it just the outfit?¨ Vroeg ze aan me na het opmaak feestje, waarna ze haar hand naar me uitstak. "Then I'll know if it's safe to ask if you´re coming with me,¨ Met een grijns stond ik op en pakte haar hand vervolgens beet. "Hey, I can be a great bitch," Begon ik. "But I think one Poppy treading the school property is enough, don't ya think?" Knipoogde ik naar haar alvorens ik haar mee trok naar het feest.

    Tegen mijn verwachtingen in leek het nog niet echt storm te lopen. Daar ging mijn trade mark van te laat komen. "Can I get you anything, sweet brother of mine?" Grapte ik waarna ik mijn tong naar haar uitstak. De uitspraak alleen al gaf me de rillingen. "Oké, nee, nee, niet voor herhaling vatbaar."
    Mijn blik gleed over de zaal en bleef al snel hangen op de dranktafel. "Chances are the punch is spiked," Grinnikte ik. "Do we dare?"


    How far is far

    Caleb Augustus Robin
    📚"Always watch where you are going. Otherwise, you may step on a piece of forest that was left out by mistake"🍯

    Dat Luke in dromenland lag, maakte de tweede ronde van teleurstelling voor de kleine beer, die sneller had gelopen dan zijn benen bij konden houden. Stiekem liet het mijn mondhoeken omhoog krullen. Het was zo mooi om te zien dat hij zo enthousiast bleef voor een plan wat bleef mislukken. Ik haalde mijn schouders op en probeerde duidelijk te maken dat het misschien een hint moest zijn. Al was het een mooi excuus om Pooh naar het bal te sturen om drinken te halen, want misschien was Luke wel wakker voor een volgende poging daarna. Stiekem maakte ik een beetje misbruik van de situatie, maar dat onrecht werd mij net zo vaak aangedaan.
    Helaas was het moment dat het beertje met twee bekers terugkwam, en duidelijk zelf de inhoud van eentje naar binnen had gewerkt, nog niet in zijn voordeel. Ik nam de bekers over en keek toe hoe hij achter een grafsteen ging zitten voor zijn laatste poging. Net op tijd, want het duurde niet lang voor de jongen naast mij leek te ontwaken.
    ¨Hello,¨ grinnikte ik zachtjes en overhandigde een van de bekers die naast mij stond. Ik wilde terugzwaaien, maar dat resulteerde dat er een gedeelte van de inhoud over de rand van de beker vloog.
    ¨Lang genoeg om te twijfelen of ik een deken moest gaan halen voor je. Of in ieder geval een jas, ik ben onofficeel toch al een soort dood, dus had de mijne niet meer nodig, ̈ Pas na die woorden kon ik mijzelf wel voor mijn hoofd slaan en maakte snel een gebaar naar mijn outfit. Het klonk ook allemaal weer zo lekker logisch allemaal. ¨Sorry, eh- ¨
    Ik probeerde mijn afleiding te zoeken door ietwat voorover te buigen en wat boomschors uit zijn krullen te plukken. ¨Je miste steeds net een stukje,¨
    Zijn woorden lieten mijn hoofd schudden. Ik wilde mijn mond openen, maar sloot deze weer toen een boeeee klonk en dit niet matchte met mijn stem. Oh ja, die laatste poging. Ik had hoop dat het te lang duurde dat het beertje al in slaap was gevallen van het wachten. Ik kon het niet laten om hem een vernietigende blik toe te werpen samen met de woorden dat ik het er nog steeds niet mee eens was. Gelukkig konden er blijkbaar twee figuren lachen om wat hier gebeurde.
    ¨Moedig hem alsjeblieft niet aan. Ik ben het hier zo niet mee eens,¨ mompelde ik en richtte mijn blik op Luke. ¨Jullie hebben elkaar wel gevonden. Ik voel mij in de minderheid,¨
    Na de woorden liet ik mijn achterover vallen en keek naar de lucht. Mijn ogen werden groot, net als mijn glimlach, bij de realisatie dat het begon te sneeuwen en er kleine sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelden. Ik hield van sneeuw. Altijd al gedaan en zou dat ook altijd blijven doen. Het liefst kroop ik voor het raam, of bleef ik buiten, en keek toe hoe het hele landschap langzaam veranderde in een wit wonderland.
    Ik was zo afgeleid dat ik bijna vergat om antwoord te geven op de vraag die gesteld werd. ¨Het was de bedoeling,¨ Ik keek opzij voordat ik verder sprak, wetende dat er anders half afgemaakte zinnen zouden volgen doordat ik afgeleid was. ¨Maar dat ligt aan jou. Of je gaat mee of we blijven hier,¨
    Ik wist eigenlijk niet zo goed of ik mijn welkom zijn inmiddels aan het overschrijden was. Daar was ik al niet zo zeker meer van toen ik hier kwam zitten. Maar ik wist ook dat als ik er naar ging vragen dat je dan sneller iemand een ingeving gaf. Daarbij zou ik het vanzelf wel horen, toch? Of merken? Al kon ik het antwoord misschien wel raden, dus voegde snel de woorden ¨Oh trouwens, alleen achterblijven is geen optie hoor. Niet vanavond,¨ eraan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SI
    DAISY

    ─── ・ 。゚: *..* 。゚. ───

    『C』 『A』 『T』 『A』 『S』 『T』 『R』 『O』 『P』 『H』 『E』

    banshee • daughter of Violet Parr & Tony Rydinger • 19 • dress, boots & hair • with Naia at stairway --> party (bar)

    ─── ・ 。゚: *..* 。゚. ───


    Daisy greep de trapleuning vast alsof haar leven ervan afhing. Dansen op hakken kon ze wel, maar trap lopen? Dat werd tien keer moeilijker op haar schatjes... Misschien moet ze haar laarzen de volgende keer maar gewoon beneden aandoen, want dat scheelde heel veel moeite. Ondertussen had Naia op Daisy's opmerking geknikt, over de gecompliceerde relatie van haar en Ilyas, wat Daisy niet verbaasde. Naia snapte haar als geen ander. Door de taalbarrière zouden zij en Ilyas nóóit een koppel kunnen worden. Met een dikke, roze streep onder nooit. En bovendien, Daisy had toch al geen crush...
          Op de opmerking van Daisy, over dat deze nacht alleen van hún zou zijn, zonder jongens, hield Naia haar halt. "Afgesproken," had haar vriendin gezegd. De roodharige stak haar handpalm naar Daisy uit, om deze deal te bezegelen. Zonder twijfel nam Daisy de deal ook aan. Een nacht géén Elio! Graag zelfs. En daarvoor hoefde de jongedame geen eens zelf moeite te doen! Daisy schudde Naia's hand dan ook met een glimlach, terwijl ze haar vriendin in haar ogen aankeek. ''Deze nacht is van ons! Geen jongen mag dat van ons afpakken!'' De hand van Naia liet ze na de bezegeling ook niet los, maar deze trok ze mee naar beneden. Soms kneep ze er even enthousiast in, als ze feestgangers voorbij zagen komen of er een verdwaalde slinger door hen werd gevonden. ''Ik voel dat we dichterbij komen,'' lachte Daisy en ze keek haar vriendin gelukkig aan. De eerste deuntjes klonken al in de verte en galmde door naar buiten. Haar heupen konden het niet helpen en begonnen op deze muziek te bewegen. Ook haar looptempo paste zich aan op de beat. Naia was beeldschoon en om deze nacht met haar los te gaan.... Dat was een eer die Daisy nooit zal vergeten.
          Toen ze de deur van de zaal ingingen, had Daisy voor hen de leiding genomen. Braaf greep Naia, nadat deze even was afgeleid, dan ook haar arm, terwijl Daisy voor haar een weg baande naar de bar. Met deze laarzen, was de jongedame niet te missen. Dit werd nog eens versterkt door de vele lichten, die ervoor zorgde dat de roze jurk goed opviel. Als Daisy eraan kwam, gingen andere mensen braaf voor haar uit de weg, zodat ze haar vriendin veilig op een kruk kon neerzetten. Daisy haar ogen gleden langs de bar en kwamen uit bij Lyra en Brianna. Ook al had Daisy een hekel aan Brianna, stond de blauwe jurk die de jongedame droeg haar goed. Er was geen fashionmagazine die daar iets tegen in kon brengen, sterker nog, waarschijnlijk zou Brianna op de cover staan.... Ugh. Lyra zag eruit als een godin, iets wat ze technisch gezien ook was.... Toch? Halfgodin? Daisy wou zich net naar voren buigen om het aan Naia te vragen, toen ze haar vriendin haar blik zag. Het was een houding van verborgen woede, dat zeker, maar aan wie dat gericht was? Ze hadden toch nog niet eens Elio gezien?
          Terwijl Naia zich naar voren boog om de drankjes te bestellen, merkte Daisy aan de bar een bekende op. Kai had wel eens betere dagen gehad, maar toch zag hij er leuk uit in zijn pakje. Als zij en Naia niet het pact hadden gesloten, was ze naar hem toe gegaan, maar helaas. Daisy kon niet degene zijn die de belofte verbrak, dus stuurde ze alleen een korte, lieve glimlach zijn kant op. Achter de rug van haar vriendin, zodat dat Naia niet merkte.
          "Op ons," zei Naia glimlachend, terwijl Daisy van haar een champagne met aardbeiensiroop ontving. ''Proost,'' antwoordde Daisy. Hun glazen tikte teken elkaar, waarna de jongedame gelijk een slokje nam om te proeven. De zoete smaak van de aardbeien overheerste, iets dat ze fijn vond. Tegen puur alcohol kon Daisy niet, maar wel genoot ze van verschillende combinaties met frisdranken en fruitdranken. Een pluspunt was ook nog eens dat dit drankje bij haar outfit paste door de roze kleur, waardoor het extra goed smaakte.
          "Wat heb jij de hele dag uitgespookt? Ik heb het gevoel dat ik je uren niet gezien heb." Naia haar stem trok gelijk Daisy's aandacht. Eigenlijk wist ze niet waar ze moest beginnen. Haar hand krapte even achter haar oren, voordat ze aan het verhaal begon. ''Ik heb de hele dag het kooklokaal gezeten, nou eigenlijk...'' Daisy hield haar hoofd schuin, terwijl ze even nadacht. ''Eigenlijk niet de hele dag, want ja... Ik en Dawn moesten bakken voor het welkomstfeest, maar toen werden onze spullen gestolen.'' Het klonk dramatischer dan het uiteindelijk was geweest, zij, Fee en Arthur hadden de dief uiteindelijk wel gepakt, maar toch ging er wel heel veel moeite aan vooraf. Daisy had nog nooit zoveel gerend. ''We moesten helemaal achter Sour Bill aanrennen door de school heen! Je weet wel, de groene handlanger van Candy.'' Even gaf ze haar vriendin tijd om na te denken, voordat ze verder ging. Haar vingers tikte zachtjes op haar glas, waarna nog een slok haar mond in ging.
          ''Fee, Arthur en ik hebben uiteindelijk wel de dief gevangen hoor, maak je geen zorgen... Ik heb zelfs iets nieuws gebakken!'' Haar ogen zochten de tafel waar de lekkernijen stonden, misschien kon ze haar brownies zien vanaf de bar. Ze waren gebaseerd op een nieuw recept die ze Naia graag wou laten proeven. Toen de brownies in haar vizier gaf, begon ze ernaar te wijzen. Ze stonden bij de andere lekkernijen, waar Dawn toevallig was. ''Daar staan al onze baksels! Je moet zo meteen echt met me mee komen!'' De jongedame zwaaide even naar Dawn, maar het zou kunnen dat ze het door de drukte niet ging opmerken. De muziek trok Daisy's aandacht. Op haar barkruk begon ze zachtjes heen en weer te draaien, met haar glas in haar hand. De drank klotste heen en weer, met haar lichaam mee. Ze hoopte dat Naia zo meteen met haar wou dansen, zodat ze allebei wat losser gingen komen en ondertussen zal Daisy nog beter een oogje in het zeil moeten houden, want wie heeft Naia nou zo boos gekregen? Ze wist het niet, maar daar ging ze na een paar drankjes vast achter komen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 22:03 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    niemand zag iets

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 22:33 ]


    --

    KAI LEOMARIS MARMORIS
    Crown prince of Tirulia • 20 • Ball (Amor)






    Break the silence, I've been gone for days
    You been good dear? I can't say the same
    Different body still the same old face
    I've been trying to communicate










    And my heart it keeps getting colder
    3 years of life with no closure
    Keeping the dust off my shoulder
    And my heart it keeps getting colder










    Call the parents, tell them I'm okay
    I've been drinking just to stay insane
    What my friends think, what they're gonna say
    Dressed in violets, covered on my grave







    Amors accordeon klonk grilling; nu eens triest, dan weer verlangend, vol wrok, flarden withete woede.
          Of hoorde Kai zichzelf weer? Hij wist het niet zo goed. Alles was een waas, begon zich met elkaar te mengen, werd een ruisende waterval die hem mee de dieperik in trok.
          De watten in zijn hoofd zorgden ervoor dat die afdaling niet pijnlijk was – het tegenovergestelde, zelfs. Kai verlangde om dieper te zakken, om te verdrinken, hunkerde naar de leegte, waar alles rond hem deel van hem werd en hij deel werd van alles rond hem. Hij kon het onderscheid niet meer horen. Het was allemaal datzelfde, zoemende geluid, stil en constant.
          ”Ben je zeker dat je niet tegen jezelf bezig bent, mi amor?” zei Amor zacht. Een golf razernij brak door het gezoem heen. Kai klemde zijn kaken op elkaar maar slaagde er niet in om Amors emotieloosheid te spiegelen op zijn eigen gezicht.
          ”Dat jij je toekomst wilt upfucken is jouw probleem. Maar ik merk dat je er nood aan hebt,” zei Amor en Kai beet zijn tanden bijna kapot, balde zijn handen tot vuisten. Het gezoem begon meer op gepiep te lijken. Het blauw van zijn ogen werd stilaan een storm op zee. Kwade wolken pakten samen tot ze bijna zwart waren. “Ooit worden we beiden leiders. Dat een beetje hartzeer je wrok laat voelen voor mijn koninkrijk zou ik maar…” Amor brak zijn zin af en Kai wilde hem slaan; wilde hem op de dranktafel achter hem gooien, wilde alles rond zich kapotmaken. “Zou ik maar sneu vinden,” zei Amor. “Herpak jezelf.”

          Heb je enig idee van je positie hier? echode de stem van Kais vader door zijn hoofd. Van onze positie? Hoeveel geld hierin kruipt? Hoeveel belastingsgeld je bijna verspild had? Herpak je, Kai. Ooit word je een leider.
          Kai had de donkere lach die toen over zijn lippen was gerold, niet kunnen tegenhouden toen zijn moeder een hand op de arm van haar echtgenoot legde en zacht zijn naam zei.
          ”Dat belastingsgeld hebben jullie al voor minder verspild,” had Kai toen gezegd. De woorden die hij daarna had uitgesproken, zei hij nu opnieuw tegen Amor: “Doe niet zo hypocriet.”
          ”Oh, begin daar nu niet weer over,” had zijn vader gezucht – en het was de manier waarop hij de opmerking had proberen weg te wuiven waar Kai oprecht kwaad van was geworden. Hij had het voelen zinderen in zijn keel – voelde dat nu ook – had het geruis van zijn bloed in zijn oren gehoord – dat gepiep werd onderhand steeds luider en luider.
          Of was het toen ook iets anders geweest? Iets dat de laatste maanden continu tegen die ene, fragiele wand in zijn hoofd duwde, ongeduldig om naar buiten te komen?
          ”Weer?” had Kai giftig gezegd. “Hebben we het er ooit over gehad, dan?”
          ”Kai…” had zijn moeder hem proberen te temperen, maar het had geen zin gehad.
          ”Ja, laat me daar maar eens over beginnen,” had hij nijdig vervolgd terwijl hij driftig dichterbij kwam en op de rand van de fauteuil tegenover zijn ouders ging zitten. De kleine vlam die toen ontstoken was, was niets geweest in vergelijking met de razende brand die hij nu voelde. Zijn handen gingen ervan tintelen. “Ik heb namelijk nooit een deftig antwoord gekregen toen ik het de laatste keer vroeg.”
          “Ik ga me niet verontschuldigen voor de beslissing die we samen in overleg met Amors ouders gemaakt hebben,” had Eric gezegd. Kai had het toen ook gevoeld; hoe de man zijn eigen muur optrok, hoe hij geen ruimte liet voor tegenspraak. Net zoals Amor nu tegen hem stond te liegen – net zoals Amor zijn eigen pijn voor Kai probeerde te verbergen.
          Kai was tegen zijn vader ingegaan. “Fijn om te horen dat je deze keer wel effectief je verantwoordelijkheid toegeeft,” had hij gesist, vooroverleunend. “Zeg me gewoon waarom.” En toen was zijn stem gebroken en was die wanhoop die hij al zo lang voelde door de klank heen beginnen schijnen. Hij had zijn hand tegen zijn voorhoofd gezet in een poging het te verdoezelen. “Dat is het enige dat ik vraag – het enige dat ik al drie jaar aan een stuk vraag. Lag het aan mij? Lag het aan Amor? Aan het feit dat hij een man is? Ons leeftijdsverschil? Past dat niet in dat perfecte narratief dat jullie rond jullie kroonprins gecultiveerd hebben? Hij had niet door gehad dat hij zijn stem verhief, had niet door gehad dat er tranen in de ogen van zijn moeder stonden, had niet door dat de wanhoop en het schuldgevoel zich een weg naar buiten gewurmd hadden en haar bij de keel gegrepen hadden.
          “We wilden…” was ze verstikt begonnen, maar Eric had haar onderbroken.
          “Je hebt een plicht te vervullen, Kai. Waarom blijf je die verantwoordelijkheid ontlopen?”
          “Omdat ik het niet wil!” Het was een schreeuw geweest. Zijn hele lichaam had getrild toen hij overeind gekomen was. “En dat weten jullie al zes jaar! Laat Melody koningin worden; pas die stomme, seksistische oude wet aan!” Zijn hart was op hol geslagen, tranen hadden in zijn keel gebrand. Hij had het schuldige gevoel van zijn moeders gezicht willen vegen, het onbegrip van dat van zijn vader. Hij had zijn keel geschraapt, had naar de theekopjes op tafel gekeken. Zijn wenkbrauwen raakten elkaar bijna toen hij zijn lippen natgemaakt had. “Straf mij niet omdat jullie me zo nodig moesten opvoeden met het idee dat ik voor mezelf kon opkomen.” Die woorden waren stiller geweest en Kai haatte hoe machteloos hij had geklonken, hoe de wanhoop zich toch een weg naar buiten had weten te weven, een plens water over het kwade vuur had gegooid. Zag niemand dat hij aan het verdrinken was? Hij had het toen van zich af geschud – hij schudde het nu, in die stomme balzaal, van zich af – omarmde in plaats daarvan die laatste, kleine, gloeiende kooltjes die de razernij had achtergelaten, wakkerde het vuur opnieuw aan. Hij had zich lang genoeg wanhopig gevoeld. Hij had het gehad – hij was niet hulpeloos; hij zou zijn leven niet zomaar uit handen geven. Amor had zich er misschien bij neergelegd, had alle hoop dan wel opgegeven – Adam had Amor misschien wel kunnen klein krijgen. Maar Kai herinnerde zich wat hij geleerd had toen ze samen waren en hij zou liever doodgaan dan toegeven.
          Hij zou liever iedereen mee de dieperik in sleuren dan dat hij de nepheid van iedereen en alles om zich heen zou omarmen.

          “Vergeet niet tegen wie je spreekt, Kai,” had zijn vader langzaam, bedreigend gezegd. Kai had luid gelachen – humorloos, een tikkeltje hysterisch – en hem recht in zijn ogen gekeken.
          “Of wat?” had hij luid geroepen. “Zoek je me ook een vrouw die me in toom houdt, zoals Adam dat voor Amor gedaan heeft? Geef je me een pak slaag, sluit je me op in mijn kamer zonder avondeten? Als je een schaap had gewild, had je die tactiek misschien moeten toepassen toen ik nog klein was.”
    Ariel was overeind gekomen en had zich omgedraaid toen hij die woorden bijna schreeuwde. Hij had haar schouders zien schokken en het deel van hem dat zich schuldig voelde, zat te diep om hem te kunnen kalmeren. Zijn ademhaling was zwaar geweest, al zijn spieren gespannen en hij wist dat hij te ver was gegaan – dat het niet eerlijk was. Ergens wist Kai wel dat zijn ouders om hem gaven, dat alles wat ze deden voor zijn eigen bestwil was, dat ze wilden dat hij gelukkig was, dat hij geen domme fouten maakte – maar dat maakte niet dat wat ze gedaan hadden, oké was. Het feit dat Amor misschien wel de grootste fout van zijn leven geweest was, maakte niet dat hij hen zomaar kon vergeven. Hij wist niet of hij Amor ooit kon vergeven dat hij het opgegeven had.
          “We willen alleen dat je geen domme fouten maakt waar je later spijt van hebt,” had Kais vader stil gegrauwd.
          “Maakt dat nog wat uit?” had hij opgeworpen, zijn volume nog steeds te hoog. Het had toen ook zijn oren doen suizen en een schril gepiep had zich een weg door zijn hersenen geboord. Het gepiep dat Kai nu hoorde terwijl hij Amor razend aankeek, werd steeds luider. “Ik ben volgens jullie toch al vervloekt.”
    Zijn vader had gefronst, zijn moeder had zich plotsklaps weer omgedraaid.
          “Wie heeft je dat wijsgemaakt?” had ze gezegd, haar stem trillerig, haar ogen wijd, alsof ze zich net iets belangrijks had beseft dat ze over het hoofd gezien had. “Kai, wat vertel je ons niet?”
          De manier waarop hij op zijn tanden gebeten had, was gelijkaardig aan hoe hij dat nu deed.
          “Wat heb je deze zomer uitgespookt?” had zijn moeder aangedrongen. Hij had bijna kunnen zien hoe de puzzelstukjes voor haar op hun plaats vielen en Kai had niet geantwoord, beseffend dat hij al te veel gezegd had – dat ze door had waar hij op gedoeld had toen hij het gezegd had. Ze had een blik met zijn vader gewisseld, wiens lichaamstaal op dat moment ook van kwaad naar ontzet gegaan was. Ze was langs de tafel heen gelopen, had haar handen uitgestoken alsof ze een wild roofdier probeerde te kalmeren. Kai had niet door gehad dat zijn eigen vuisten zich gebald hadden, dat het schrille gepiep in zijn hoofd eigenlijk zijn eigen paniekerige muziek geweest was, dat de theekopjes op tafel hadden staan trillen.
          Zijn moeder was dichterbij gekomen en hij had een stap achteruit gezet, maar botste tegen de fauteuil achter zich aan. Hij had het enge gevoel dat hem trachtte te overmeesteren weggeduwd, zijn handen los getrokken toen zijn moeder ze vastgreep. Zij had geslikt, had geprobeerd zijn ogen te vangen.
          “Hoe lang weet je het al?” had ze stil gezegd. Kai had weggekeken, zijn hoofd geschud. “Hoe lang hou je dit al geheim?” Ze had om zich gekeken, naar haar echtgenoot, en Kai had nog steeds geen antwoord gegeven. Ze had haar handen op zijn schouders gelegd in een poging hem te dwingen haar aan te kijken, maar Kai was ook toen een muur geweest die in brand stond. Alsof hij haar niet kon horen doorheen het lawaai in zijn hoofd, alsof de bekentenis hem versteend had.
          “Blijf alsjeblieft thuis.” De woorden waren een bange fluistering geweest. “Blijf hier. Voordat het uit de hand loopt.”
    Kai had schamper gelachen, had zijn hoofd geheven om zijn moeder aan te kijken
          “Daar hebben jullie al lang voor gezorgd.”
          In tegenstelling tot toen, keek Kai op dit moment niet weg. In tegenstelling tot toen, waren Kais ogen dolken die zich in die van Amor gepriemd hadden. In tegenstelling tot toen, liet Kai de brand verder razen. Het voelde bijna alsof de hele ruimte rond hem zinderde.
          “Je bent een leugenaar, Amor.” De woorden waren meer grom dan iets anders, Kais mond in een venijnig grimas getrokken toen zijn neus bijna die van Amor raakte. “Je bent even fake als de rest hier. Waar is je zelfrespect?”

    Omdat het waarschijnlijk een beetje ingewikkeld is met de flashback enzo, heb ik de dingen die hij effectief NU tegen Amor zegt/doet vet gezet haha.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2023 - 15:39 ]


    help




    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || Bumping into Neirin || Outside on his way to the party|| Outfit



    Met schaamrode wangen had ik opgekeken naar Neirin- welke geamuseerd op me neerkeek- ik had als een kapot lopend bandje ‘Sorry’ willen piepen, maar was even te verwonderd van hoe ik mezelf in deze situatie geholpen had, daarbij duurde het ook even voor mijn Bambi bruine kijkers uit hun trance geraaktesn en ik nog beschaamder mijn handen voor mijn gezicht hield gezien ik onbeleefd had zitten staren. ‘A- ah sorry!’ ik durfde haast niet meer op te kijken naar Neirin en draaide me dan ook even kort om naar de boosdoener die tevreden zat te spinnen. Dat ik hem vroeg om wingman te zijn- betekende niet dat hij achter Neirin’s vleugeltjes moest zitten. De eerste keer dat Hassim de dame dan ook in de gaten had gehad- was hij als een dolle op haar afgesprint en had ik hem toen niet kunnen tegenhouden om haar niet omver te springen. Helaas.
    Die dag had ik me zo schuldig gevoeld- ik had toen een 5tal pleistertjes mogen plakken op de dame haar armen en ook haar arme vleugels hadden een oplapbeurt nodig gehad. “Mijnoprechteexcuses-“ Sprak ik nadat ik mezelf weer uit mijn gestotter wist te trekken na een diepe teug adem te nemen. Rin schonk me enkel een klein glimlachje “Het is al goed,”
    Dezelfde woorden dat ze me te volgende keer ook mee gerust gesteld had- toch ik ging ervoor zorgen dat Hassim haar in de toekomst geen 3de hartverzakking zou gaan bezorgen. Ook als dat betekende dat ik aan zijn onschuldige tijgeroogjes moest weerstaan. Ik had me dan ook even omgedraaid om mijn zachte maatje ook even een ‘waarschuwende’ blik te schenken al kon ik enkel maar een lachje uitproesten bij het idee dat ik net echt een halve salto had gedaan door het beestje. Dat ik dit morgen op mijn bips zou voelen was voorlopig nog een raadsel, maar het bleef wel een geweldig verhaal.
    Toen ik na zacht gniffelen me dan ook terug omdraaide naar Neirin deed ik haast een hartverzakking toen ze plots op ooghoogte was- voor me neergehurkt haar heldere kijkers door me heen piercend. “Dit is me wel een manier om voor iemand te vallen, vind je niet?” de blondine haalde haar wenkbrauw op en volgenmij zou ik opnieuw bloedrood gekleurd hebben zou het niet voor het frisse briesje geweest zijn die buiten opwoelde. “W-Wel – “ begon ik hakkelend niet meteen wetend wat ik op haar vraag moest antwoorden. “M-meestal struikel ik rapper dan eh haasje over te doen met Hassim.” Er kwam een klein lachje over mijn lippen waarna ik mijn pluizig maatje naast me voelde vleien, met een simpele plof zette de tijger zich naast me en keek zacht spinnen naar Neirin die haar wenkbrauw ook even optrok.
    “Hij moet me wel steeds hebben he? Je moet hem misschien nog iets duidelijker maken dat ik geen vogeltje ben om mee te spelen.”Haar woorden waren vriendelijk- er was geen verwijt te merken en daar was ik haar erg dankbaar voor, i kkroelde dan ook even over Hassims kopje. “Heb je dat gehoord? Niet meer doen hé.” Probeerde ik strikt over te komen al verried de glimlach op mijn lippen wel dat ik gewoon niet streng kon zijn op het oranje ding.

    Eens ik weer naar de blondine keek duwde ze zichzelf overeind- achter haar glinsterenden kleine vlokken in het dim maanlicht. Ze vulden de sterren aan- Qamar zou dit zicht vast geweldig vinden. Sneeuw hadden we niet in Agrabah- toen ik voor het eerst sneeuw zag in Arendelle was ik ook zo verwonderd geweest hoe koud de witte vlokken waren, hoe ze in het niets konden smelten eens je er naar reek. Maar ook dat ieder sneeuwvlokje uniek was- evenals de unieke momenten als deze waar het sneeuw als glinstering achter Neirin blonk. Ondanks de koelte van de avond wist ik dat als het door bleef sneeuwen ik dolgraag Qamar naar buiten zou trekken of met Daisy in de sneeuw zou ploeteren zoals we vorig jaar gedaan hadden.
    “Wat zeg je van wat drank en misschien wat extra kattenkruid voor je vriendje daar?” Ik knipperde en knikte dankbaar naar Neirin, waarna ik haar warme hand aannam voordat ik me met een duwtje ook overeind hees. Brrr- de sneeuwblokjes dwarrelden als bloemblaadjes naar beneden en zorgden door kippenvel op mijn anders warmbloedige huid.
    “ Ik- uhm, zeg geen nee tegen Punch?” ik keek haar even onschuldig aan waarna ik Rin vriendelijk mijn arm aanbood. “M-mag ik je mee vergezellen dan?” ik krabbelde even door mijn donkere lokken. “Ten-tenzij je hier op je eh date zat te wachten n-natuurlijk” het laatste wat ik wilde wat de dame hier alleen achter laten- maar de kans was natuurlijk groot dat zehier had zitten wachten op haar date voordat ik binnen kwam rollen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Son of Wendy Darling & Peter Pan ✧ 22 jaar ✧ OutfitBedroom→Ballroom ✧ /w no one


    Ze heeft het daadwerkelijk gedaan. She actually fucking did it. Waarom was ik dit totaal vergeten? Maar nu staar ik naar de kledinghoes die Dawn me net overhandigd had. Vorig jaar had ik het als excuus gebruikt om onder het bal uit te komen dat ik niet een goede outfit had. Maar zeg nou zelf, waarom zou ik een outfit in mijn koffer proppen die ik maar een keer in het hele jaar aan heb? Ik had ook gewoon in mijn wat nettere sweater kunnen komen. Maar nee. Ze had toen terug gezegd dat ze wel iets voor me kon regelen voor het volgende jaar. Ik had haar al de belofte gemaakt dat ik mijn gezicht tenminste zal laten zien. Maar ik had haar belofte niet zo luchtig moeten nemen. Want hier hangt het bewijs. Ik had een glimps naar binnen durven geven en het was heftig. Een glanzend mosgroene waistcoat met gouden borduursels, evenals gouden knopen en een witte blouse. Weer met gouden knopen ter afwerking. Er zat ook een donkergroene, bijna zwarte pantalon bij. Ook hier weer afgewerkt met een gouden knoop.

    Als ik me hierin vertoon, lijk ik wel een pauw. Maar met de juiste styling een bosgod. Het zal me hoe dan ook goed staan, daar viel niet over te twijfelen. Één, twee, drie knoopjes los en de mouwen wat opstropen en…. BAM! Nu ik weer in de spiegel kijk, begin ik toch steeds meer van de outfit te houden. Mijn ogen glijden naar mijn kledingkast en voor een split seconde overwoog ik om deze stijl voor dagelijks gebruik wat meer toe te voegen. De gedachte was echter al net zo snel verdwenen als dat die op was komen zetten. Het comfort van mijn hoodies en sweaters opgeven? Mooi niet. Misschien kan ik online alternatieven vinden. Seeking for the best of both worlds.
    Daar gaan we dan. Na nog een laatste blik richting mijn reflectie sloot ik de kamerdeur achter me. I’m gorgeous, single and ready to mingle.

    Als je denkt dat ik met stappen vol zelfvertrouwen door de gang liep, heb je het mis. Ik vlieg vol zelfvertrouwen door de gangen heen. I look hella fine, and I feel hella fine. Het afranselen van het groene mannetje en daarna het bezoek aan Dawn heeft mijn happy thoughts de lucht ingeschoten. Letterlijk en figuurlijk.

    Een paar gangen van de zaal vandaan raken mijn voeten de grond weer. Groepjes studenten houden zich hier op. Fuck. Het plafond was te laag om normaal over hen heen te vliegen. Sommigen kijken vragend om zich heen, wachtend op de rest van de groep -of een mogelijke date-, anderen staan gewoon gezellig te roddelen en outfits te raten van voorbijgangers. Ik gaf een groepje van vijf een knikje en een knipoog en met een glimlach begon ik me door de menigte te bewegen. Mijn duwtjes en trekjes om de zee te splijten waren makkelijker geëxecuteerd door een simpel compliment in plaats van een verontschuldiging. Inspelen op ijdelheid is het makkelijkste om te doen als iedereen zich of heeft gedoft. Al helemaal als men daar onzeker genoeg over is.

    In de tussentijd denk ik na over wat ik verwacht te doen deze avond. Wat eigenlijk maar een heel kort lijstje is. Ik had Dawn beloofd te komen, maar niet voor hoe lang.
    Stap 1: Eten. Sinds ik Dawn vanmiddag dat stuk fruit afhandig heb gemaakt heb ik niets meer naar binnen geschoven, daar moet verandering in komen.
    Stap 2: Vissen naar complimenten. Hé, ik zie er goed uit, dus dat wil ik ook van anderen te horen krijgen. En misschien geef ik anderen ook een compliment. Like I’ve been doing already.
    Daar hebben we weer die ijdelheid. Een gigantisch struikelblok. Myself included. But well, we all look mighty fine this evening, so why not?
    Stap 3: Get fucked up. Al betwijfel ik of er in de zaal echt iets goeds te drinken viel. Nee, dit is illegale binnenzak dealtjes-shit. En ik heb mijn mogelijke ruilmiddel op zak. Het multi-inzetbare Pixiedust. Geneesmiddel. Vliegmiddel. En op de juiste manier ingenomen, een geweldige partydrug. Er zijn vast wel een paar aanwezigen die daar behoefte aan hebben. En anders kan ik altijd nog de letterlijke zin van het woord Fucked opzoeken. I'm gorgeous, single and ready to mingle.

    Mijn voeten schuifelen de laatste hoek om, de grote hal in. Eindelijk. Een hoog plafond.
    “Tijd voor take off.” En met een sprongetje schiet ik weer de lucht in. Vanuit de lucht was alles beter. De frisse lucht. De beweegruimte. Mensen die naar mij kijken. Met enige speling over hun hoofd heen, schoot ik de danszaal in. Waar ik neerzeeg op één van de hoge kasten, niet ver van de bar en drank tafel alsof het mijn troon is en ik gniffel even. Technisch gezien houd ik me aan mijn woord. Ik ben er. Daar had Dawn in ieder geval al niets meer over te zeggen. En over het engeltje gesproken. Ik spotte haar bij haar baksels. Laten we eens kijken hoe lang ze nodig heeft om me te spotten. Tot het moment dat ik verveeld raak en nodig aan de drank moet, hoogstwaarschijnlijk.




    “I taught you
    to fight and to fly.
    What more could
    there be?”






    [ bericht aangepast op 25 mei 2023 - 0:00 ]


    Credendo Vides

    ♦ ♦ ♦
    RED,
    ROSE

    w/ Marius, her favorite little chickenshit
    coatclothingshoes


    I WANT NIGHT. VAST NIGHT.
    ROSES INTO THE BLACK SKY;
    ASHEN EVENING TEARS.














    Standing in front of a wrought iron gate, she took a deep breath whilst pushing it open. Satisfied with this calm, her dark orbs wandered the moonlit sky. Dried flowers or meaningful trinkets laid near some headstones as she walked by. She ultimately stopped at the very end of the graveyard, sitting down on a bench underneath a couple of trees. Especially in the summertime she found herself in this precise spot, where there was plenty of shade.
    Cemeteries were her peace and quiet, her home away from home —no loudmouths solely focused on themselves, no living souls boasting or hiding underneath some sort of disguise. Pathetic, that’s what it was; ‘human beings’ who regard reputation higher than moral values. In her eyes it was more than justified to deal with it in her own way. She knew that those, who can’t live without another's attention or satisfaction, lived empty lives —insecure of their individuality.
          Cawing, her cherished creature flew his obsidian-colored form towards the branches above, the raven’s beady eyes scanning the outlines like a map. Laying down, Lilith stared at the night-sky until lacy flakes tickled her porcelain face. She stuck out her tongue, tasting the snow crystals, not slightly bothered by what people perceived as cold.
          After quite a while, she stood straight again, making a promise to come back tomorrow. More so because Nero kept cackling, something he did often to attract her attention. For what —she did not care. She sighed, exhaustive of this living world and its deceitfulness. Strolling back to the pitiful excuse of a school and its students, Lilith noticed Nero settling on her shoulder. It was strange how one could associate an institute with expiration, and burial areas with existence.
          Walking lazily through the halls, her eyes seemed dull as they scanned mere souls wandering, handmade posters, and beautifications in theme of the current party. At last, the hallways were empty and silent, and she stood still in the middle of it, intrigued. Her eyebrow raised, the woman took a moment to examine the stairs —which she could not ignore and climbed it to discover herself in a dark-lit room. Questionable sounds came from a certain corner and upon closer inspection, Lilith chuckled softly. Trying not to startle the little hare that was about to be caught in the open mouth of a snake, she became one with the shadows and patiently waited. Realizing all the possibilities she could get out of this, she shushed her raven.
    Perceiving his illegal acts, his clumsy — and mostly pompous — temperament, as well as the Rambo approach to finish it off, her frame stepped into the little light available. Just as he swiveled a keychain around his finger, it whirled and landed in front of her feet. He seemed to curse underneath his breath and she smiled, only a tad deviously.
          "Well, well, look who we have here, Nero", she purred, Nero cawed. Leaning down, her fingers covered the USB, turning it around slyly. "Such a cozy place, doing such wicked things, and advertising your unyielding frame?" With a calculating glimpse in her eyes, they traveled leisurely over his body, taking in every single thing. Then, her lips curled and with a smooth movement of her foot, she pushed the stairs out of their way, closing the hatch. "It sure seems as if you were waiting for me especially." Securing the USB in her clothes, somewhere he definitely would not dare to reach, she moved towards him in her cat-like manner –sleek and deliberate. Lilith was sure that even if he tried, Nero would peck his eyes out.
          "Have you missed me that much, my little chicken? It does make me wonder. . ." she whispered, caressing his torso, finding that ripped piece and putting her fingers through it, scratching naked skin. "Such a big and strong man, you are, there's certainly nothing you can't do. Nothing to make you yield." Her face as close to him as she could, she whispered, "Is there?"

    [ Gevraagd aan Saar & Joël. Mocht voor deze keer in het Engels. ✌️ ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2023 - 14:52 ]


    [ heaven knows ]