• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    is het al donderdag? :(


    because i knew you, i have been changed for good

    F*cking hell wat is slaap? Iets wat niet in mijn woordenboek voorkomt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Love it. Vakantie :Y)

    Barbie was g e w e l d i g


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Where is my happy clappy self at? Vind het een beetje balen dat ik slechts genoeg dopamine heb voor twee uur per dag en verder vooral moe of lusteloos ben. Begrijp me niet verkeerd, twee uur per dag is stukken beter dan helemaal niks, maar leuk is het nou ook niet echt.

    Ga nu proberen of iets meer structuur in mn dagindeling werkt voor dit autistische breintje. Ik weet wel dat ik moet uitrusten, maar het is zo moeilijk als mensen graag dingen van je willen. Ik wil wel rust, maar ik wil ook niet stilzitten. Dat voelt als mensen en mezelf teleurstellen? Maar ik móet eerst lang genoeg stilgezeten hebben om weer goed genoeg opgeladen te zijn om (gezond) aan de slag te kunnen om die dingen te gaan doen. merp.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heads up voor degenen die deze vakantie met de trein willen in NL, NS Flex Weekend Vrij is t/m 20 augustus te bestellen voor de helft van de prijs (€17,47 dacht ik). Via wegisweg.ns.nl

    Also een eerste klas upgrade is via diezelfde site ook maar €1,-


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    🥲🥲🥲

    Slaap je e-i-n-d-e-l-i-j-k, word je wakker gemaakt door de deurbel die 3x kort achter elkaar gaat (en daarna gaat 'ie bij de buren).

    Heel naar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    When she calls the things by their name and you feel relieved and like a faker at the same time (':


    Mhm?

    Mij blamen voor dat donderdag avond niet zo gezellig was en dat je dit soort dingen niet meer samen wilt doen daardoor, zit nog steeds helemaal niet lekker bij mij.
    En als zelfs mijn vader zegt dat je niet aardig tegen mij deed..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Time for another breakdown yay

    Why cant I just decide my own happiness? Why do I have to keep tying myself to people to do stuff I enjoy? Why do I always feel too unimportant for people to make time to talk to me or to hang out while that's probably not even the case and they're just busy? I feel so selfish and I kind of hate myself.


    help

    Yeah this sucks ass.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pffff ik zei nog zo, ga nou niet discussiëren met Boomers op Facebook die geen inlevingsvermogen of empathie hebben voor neurodivergente mensen. Maar:

    "De huidige jeugd zijn geen sneeuwvlokjes. Ze worden sneeuwvlokjes gemaakt. Door onze generatie."
    "De volwassen mensen geven toe aan het miezerige aandacht gejammer en dat ze een speciale behandeling willen omdat ze jong en anders zijn."

    In reactie op prikkelarme ruimtes tijdens de KEIweek. I just... I.. HHGNNGNGRRRRR AA (cat)

    Derks schreef:
    (...)
    Het probleem is nu vooral dat ik dacht: "Ik ga het niet doen, maar wel bezichtigen zodat ik wel weet hoe een (groeps)bezichtiging eraan toe gaat." En toen ik ging bezichtigen werd ik positief verrast door de indeling (eigen voordeur maar niet zomaar bereikbaar vanaf de straat), de grootte van het appartement (wel nog steeds eenkamer...), de grootte van de badkamer EN ER IS EEN TUIN.

    (. . . )
    De wijk is alleen niet prettig en ver weg. Maar op zich is het wel urgent te verhuizen.

    Het is in de de regio Utrecht wel mogelijk om ik dacht 75% van je inschrijftijd te behouden als je je meteen weer inschrijft na een verhuizing, maar hier in de regio helaas niet.

    Heb vanochtend even met m'n begeleider kunnen bellen, hij komt maandag extra, dan zetten we alles op een rijtje. In hetzelfde complex is nog een woning vrij die ik nog kan bezichtigen (individuele bezichtiging) en waar ik in de eerste positie sta. Die ik gisteren heb bezichtigd, sta ik als tweede en moet ik mijn interesse uiterlijk maandag voor doorgeven. Misschien kan m'n begeleider mee bezichtigen, en de benodigde documenten enzovoorts helpen regelen mocht het doorgaan (vooral de verhuurdersverklaring kan een probleem vormen...)

    Het is echt alleen de locatie wat naar is (en er moet SUPERVEEL gebeuren aan de woning, in ieder geval aan die ik gisteren bezichtigd heb). Verder is het vrij positief. (zeker de tuin).

    Ik ben dus ook bang m'n inschrijftijd kwijt te raken, maar qua mijn veiligheid is het wel beter om op een andere plek te wachten op iets beters... vind het zo rot.

    Wat maakt het dat de wijk niet prettig is?

    Ik hoop in ieder geval dat je een keuze kan maken waar je achterstaat, en dat je begeleider je kan helpen om duidelijkheid te krijgen. Ik duim voor je!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2023 - 16:00 ]


    [ heaven knows ]

    I just want to go home.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Should I just quit Q again


    help