• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    IrishNialler schreef:
    Waarom kan ik gewoon niet van mezelf houden :(

    (H) (flower)


    [ heaven knows ]

    HAHAHAHA ik sta voor de tweede keer op Google Street View.

    En dit keer wel braaf geblurd :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    And I wonder why I am unable to believe in myself. If my parents don’t even have trust in me,why would I?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oppenheimer schreef:
    And I wonder why I am unable to believe in myself. If my parents don’t even have trust in me,why would I?


    I believe in u, bish xoxo


    help

    Het weer is zo nasty maar ik ben zo dankbaar ervoor. Ik kan doen alsof het al herfst wordt :Y)
    Die benauwdheid mag wel gaan zakken though...


    Caution first, always.

    Simple Plan komt naar 013 (echt kut bereikbaar met OV) EN DAN OOK NOG EENS OP EEN MAANDAGAVOND...

    Dat wordt dan maar TicketSwap in de gaten houden in de week van het concert I guess, want eerder weg moeten bij een concert om de laatste trein te halen zie ik niet zitten 🥹


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okayokayokay, de mood van nu is:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    op zo'n manier dat je organen vanbinnen het bovenstaande schreeuwen en je gezicht er nog heel kalmpjes en benaderbaar uitziet maar je eigenlijk met alles wil schreeuwen maar dat kan niet 🙃 magikalbankhangen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kontenlikker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derks schreef:
    Simple Plan komt naar 013 (echt kut bereikbaar met OV) EN DAN OOK NOG EENS OP EEN MAANDAGAVOND...

    Dat wordt dan maar TicketSwap in de gaten houden in de week van het concert I guess, want eerder weg moeten bij een concert om de laatste trein te halen zie ik niet zitten 🥹


    Jij bent lekker bezig met de concerten Vince (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jij bent lekker bezig met de concerten Vince (krul)


    Nee, 'k heb geen geld maar alle artiesten besluiten in 2024 ineens een Europa-tour te gaan doen 🥲 en 013 is echt niet te doen met het OV, maar Simple Plan staat wel echt op m'n concert bucketlist (en dan het liefst in een Scooby Doo pak...)

    't Gaat echt van TicketSwap afhangen vrees ik, met de general sale kan ik sowieso geen kaartje kopen en het is echt afhankelijk van het vervoer wat ik eventueel zou kunnen regelen...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2023 - 0:29 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    What the fuck?

    Ik heb de hoofdprijs gewonnen van de NS Zomerlezen wedstrijd????


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit voelt illegal voor een game dev, maar ik zit echt even in een gaming slump. Heb gewoon zin in Starfield en verder even niks, maar die komt pas in september :E


    Caution first, always.

    It feels like I'm getting stabbeeeeed in the tummyyyy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Echt liefde voor m'n rijinstructeur, wat een geweldige man.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i wanna die

    again


    help