• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    why do i still bother letting people know how i'm doing


    help

    Ik ben zo goed in manifesteren hé hahaha, ik had vanmiddag echt absoluut geen zin in m'n begeleider en volgens mij is hij nog met vakantie en heeft hij de afspraak niet goed in z'n agenda bekeken, want hij was er niet. Jihaaaaw :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Meh. Is dit de moeite nog wel waard als er zoveel momentenbzoals dit zijn? Konden dingen maar weer zo makkelijk zijn als ze vroeger waren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vandaag lekker naar de sauna. M'n zelfliefde terug zoeken en even totaal niks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    and there is the sad again


    help

    WAAROM IS IEDEREEN LETTERLIJK MET VAKANTIE ALS JE ZE NODIG HEBT?
    Moet ik de woning wel accepteren, moet ik het niet doen, de locatie is kut MAAR ARGH


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    aaah castlefest was zo fijn... hoop alleen dat het weer morgen toch een beetje meer meevalt dan het weerbericht zegt ; A ;


    because i knew you, i have been changed for good

    Ah zo zen love a spa Day


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    WAAROM IS IEDEREEN LETTERLIJK MET VAKANTIE ALS JE ZE NODIG HEBT?
    Moet ik de woning wel accepteren, moet ik het niet doen, de locatie is kut MAAR ARGH

    Van wat ik over je huidige huurbaas heb gehoord hier op Q zou ik zeggen: alles is beter dan blijven waar je nu zit. Hoop dat je de beslissing kan maken waar je je het best bij voelt <3


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Van wat ik over je huidige huurbaas heb gehoord hier op Q zou ik zeggen: alles is beter dan blijven waar je nu zit. Hoop dat je de beslissing kan maken waar je je het best bij voelt <3


    Hahahaha ja dat is samen met een ander grote stressor dé reden dat ik weg wil.
    Volgende week nog een bezichtiging in hetzelfde pand.

    Ik wil alleen 'weloverwogen' verhuizen, en niet 'verhuizen om te vluchten'. Want ik verlies wel m'n inschrijftijd bij het verhuizen, de locatie is kut en het is nog steeds. 'maar' een kamer. En op google streetview zie ik bij diegene die ik van de week ga bezichtigen geen tuin (die vandaag had dat wel), maar nu was streetview niet heel duidelijk.

    Ik vind het zo verdomd lastig, vooral vanwege de locatie en het verlies van m'n inschrijftijd...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat het eerste wat papa zei was dat hij niet zo aardig was de afgelopen dagen laat in elk geval zien dat het niet alleen door mij komt.
    Oneindig met dit soort dingen van anderen kunnen dealen zou fijn zijn, Quinns quote is such a mood.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Derks schreef:
    (...)
    Hahahaha ja dat is samen met een ander grote stressor dé reden dat ik weg wil.
    Volgende week nog een bezichtiging in hetzelfde pand.

    Ik wil alleen 'weloverwogen' verhuizen, en niet 'verhuizen om te vluchten'. Want ik verlies wel m'n inschrijftijd bij het verhuizen, de locatie is kut en het is nog steeds. 'maar' een kamer. En op google streetview zie ik bij diegene die ik van de week ga bezichtigen geen tuin (die vandaag had dat wel), maar nu was streetview niet heel duidelijk.

    Ik vind het zo verdomd lastig, vooral vanwege de locatie en het verlies van m'n inschrijftijd...

    Als iemand die ook enorm graag wil verhuizen, zeg ik: bij twijfel, niet doen. Want ja, natuurlijk wil je graag en de huidige situatie is drie keer kut. Aan de andere kant, als je gaat, verlies je inderdaad je inschrijftijd en niet eens voor een plek waar je achterstaat. Al je wensen kunnen natuurlijk niet uitkomen, maar ik heb wel zoiets van; als je zelf al enorm twijfelt/geen fijn gevoel hebt bij de plek, doe het dan niet. Want uiteindelijk zit je er wel mee voor God mag weten hoelang. Dan ben je weer op zoek én je mag van voor af aan beginnen want je inschrijftijd is weg. (Is er geen manier om die op de een of andere manier te behouden?)
    Dit is natuurlijk mijn beargumentering, dat hoeft niet dat van jou te zijn. Alleen, als je niet achter de verhuizing staat, gaat dat niet zomaar weg als je er woont. Dat je graag wilt verhuizen vanwege een rotsituatie en een rothuisbaas (en wat nog meer) betekent niet dat je altijd genoegen moet nemen met wat er op je pad komt. Ja, de huizenmarkt is kut, maar je moet wel het idee hebben daadwerkelijk een stapje omhoog te doen. Wat is anders het nut?


    [ heaven knows ]

    Yeobo schreef:
    (...)
    Als iemand die ook enorm graag wil verhuizen, zeg ik: bij twijfel, niet doen. Want ja, natuurlijk wil je graag en de huidige situatie is drie keer kut. Aan de andere kant, als je gaat, verlies je inderdaad je inschrijftijd en niet eens voor een plek waar je achterstaat. Al je wensen kunnen natuurlijk niet uitkomen, maar ik heb wel zoiets van; als je zelf al enorm twijfelt/geen fijn gevoel hebt bij de plek, doe het dan niet. Want uiteindelijk zit je er wel mee voor God mag weten hoelang. Dan ben je weer op zoek én je mag van voor af aan beginnen want je inschrijftijd is weg. (Is er geen manier om die op de een of andere manier te behouden?)
    Dit is natuurlijk mijn beargumentering, dat hoeft niet dat van jou te zijn. Alleen, als je niet achter de verhuizing staat, gaat dat niet zomaar weg als je er woont. Dat je graag wilt verhuizen vanwege een rotsituatie en een rothuisbaas (en wat nog meer) betekent niet dat je altijd genoegen moet nemen met wat er op je pad komt. Ja, de huizenmarkt is kut, maar je moet wel het idee hebben daadwerkelijk een stapje omhoog te doen. Wat is anders het nut?


    Het probleem is nu vooral dat ik dacht: "Ik ga het niet doen, maar wel bezichtigen zodat ik wel weet hoe een (groeps)bezichtiging eraan toe gaat." En toen ik ging bezichtigen werd ik positief verrast door de indeling (eigen voordeur maar niet zomaar bereikbaar vanaf de straat), de grootte van het appartement (wel nog steeds eenkamer...), de grootte van de badkamer EN ER IS EEN TUIN.

    Qua grootte zou ik er ongeveer 10m2 op vooruit gaan, plus een fucking tuin. Daarnaast is de huur de helft (!!!) van wat ik nu betaal, en het is bij een fatsoenlijke woningcorporatie. Huisdieren zijn er ook toegestaan...

    In m'n huidige woning komt de binnentemperatuur niet onder de 25*C uit, zelfs niet op dagen dat het buiten zo'n 10 graden koeler is en het de hele dag regent. Als het buiten 30*C is, is het binnen 39*C of warmer, dat is echt niet okay.

    Plus het constante gezeik met m'n verhuurder en alle wettelijke regels die ze overschrijden.
    Voor iemand die van bijstand moet rondkomen zou een halvering van de huur wel echt heel prettig zijn... want het is nu elke maand stressen met budgetteren en okay, afgelopen maanden tweemaal een concertkaartje gekocht, is ook een rib uit m'n lijf maar heb ik op zich wel maanden voor gespaard

    Een sociale verhuurder zou al zoveel fijner zijn dan een particuliere huisjesmelker.
    Qua mijn eigen veiligheid is het ook zoveel beter om te verhuizen. Hier ben ik 24/7 in hoogste staat van paraatheid, wat niet heel prettig is.

    De wijk is alleen niet prettig en ver weg. Maar op zich is het wel urgent te verhuizen.

    Het is in de de regio Utrecht wel mogelijk om ik dacht 75% van je inschrijftijd te behouden als je je meteen weer inschrijft na een verhuizing, maar hier in de regio helaas niet.

    Heb vanochtend even met m'n begeleider kunnen bellen, hij komt maandag extra, dan zetten we alles op een rijtje. In hetzelfde complex is nog een woning vrij die ik nog kan bezichtigen (individuele bezichtiging) en waar ik in de eerste positie sta. Die ik gisteren heb bezichtigd, sta ik als tweede en moet ik mijn interesse uiterlijk maandag voor doorgeven. Misschien kan m'n begeleider mee bezichtigen, en de benodigde documenten enzovoorts helpen regelen mocht het doorgaan (vooral de verhuurdersverklaring kan een probleem vormen...)

    Het is echt alleen de locatie wat naar is (en er moet SUPERVEEL gebeuren aan de woning, in ieder geval aan die ik gisteren bezichtigd heb). Verder is het vrij positief. (zeker de tuin).

    Ik ben dus ook bang m'n inschrijftijd kwijt te raken, maar qua mijn veiligheid is het wel beter om op een andere plek te wachten op iets beters... vind het zo rot.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2023 - 15:49 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom is mijn stemming zo klote en waarom voel ik me zo alleen terwijl ik me nooit alleen voel omdat ik het prima vind om alleen te zijn?

    Why am I an adult when all I NEED is an adult?

    Kan iemand me ophalen uit deze ballenbak, ik vind het leven niet meer leuk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    STOP CHANGING SHITTTTTT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


    help