• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    love wanneer ttrpg tot huilen leidt


    because i knew you, i have been changed for good

    Frey_ schreef:
    (...)

    Het klinkt ook echt als een fanfiction! Welke band was het?


    The Struts!

    Ik maak elke maand een fotoboek en daar kunnen nu zulke super leuke foto's in. Drankje proosten met Luke Spiller, hoeveel mensen hebben dat in hun fotoboek staan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    The Struts!

    Ik maak elke maand een fotoboek en daar kunnen nu zulke super leuke foto's in. Drankje proosten met Luke Spiller, hoeveel mensen hebben dat in hun fotoboek staan?


    Ik ken ze niet, maar ik ga gelijk even luisteren ^^

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik ken ze niet, maar ik ga gelijk even luisteren ^^


    Ik denk dat hun bekendste nummer "Could've Been Me" is, hiervan zit ook een cover in de film Sing 2 (toen gezongen door Halsey geloof ik).

    Mijn favorieten zijn Strange Days (met Robbie Williams), Fallin' With Me (want lekker nummertje en Alice in Wonderland referenties hehehe), In Love With A Camera en Mary Go Round (die zongen we afgelopen dinsdag dus met het hele publiek akoestisch/om de beurt met de band en dat was zo tof en prachtig)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom krijg ik elke keer van die **** idioten in mijn team? Fucking noobs. [ insert censored scold words ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2023 - 20:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah yes, to be home alone and let my hair be done by two crazy lil gerbils... let me have it one more day please


    Mhm?

    Meh. R gaat weer minder. /: en een vriend wilde langskomen maar is nu gefrustreeerd omdat mijn ouders ook even beneden waren en dat chaos gaf. Dus misschien is het maar beter dat de weersvoorspellingen zo slecht waren,.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    What the fuck is er mis met mijn stemming?????


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tering man. Vraag mensen dan niet om je boeken te recenseren als je geen kritiek kan verdragen. Open en bloot op Facebook roepen dat ik je tot een zelfmoordpoging heb gedreven is gewoon....wtf man ik heb daar gewoon geen woorden voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het goede nieuws van deze ochtend is dan wel dat ik na TWEE jaar heb uitgevogeld hoe ik printscreens met mijn telefoon kan maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Another day of feeling like I've accomplished nothing.

    I'm 24. Why do I keep being so hard on myself.


    help

    wish I was gone


    [ heaven knows ]

    Ringwraith schreef:
    Tering man. Vraag mensen dan niet om je boeken te recenseren als je geen kritiek kan verdragen. Open en bloot op Facebook roepen dat ik je tot een zelfmoordpoging heb gedreven is gewoon....wtf man ik heb daar gewoon geen woorden voor.
    Omg ik kwam dit daarstraks tegen op fb en echt met je eens, echt...?! echt niet oke


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nanor schreef:
    (...) Omg ik kwam dit daarstraks tegen op fb en echt met je eens, echt...?! echt niet oke


    Jaa echt kut. :/
    Geloof dat de meeste posts nu wel verwijderd zijn, maar aangezien ze me geblokt heeft kan ik niet zien. Echt super kinderachtig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Jaa echt kut. :/
    Geloof dat de meeste posts nu wel verwijderd zijn, maar aangezien ze me geblokt heeft kan ik niet zien. Echt super kinderachtig.
    Ja ik zag dat die van vandaag iig verwijderd was, maargoed het is gewoon heel raar. En kut dat zij zich zo slecht voelt en zo, maar jij hebt daar weinig mee te maken en jij hebt niks fout gedaan. En mijn mond viel echt een beetje open van die post. (Ik dacht dat ík niet tegen slechte recensies kon, maar dat val dus best nog mee)

    Maargoed mocht je er op enig moment nog over willen ranten, weet je me te vinden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.