• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Tolkien schreef:
    i just need a lot of hugs today

    i hate this

    i would've liked it to be over at this point


    Naww, hugs for you! <3333


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tolkien schreef:
    i just need a lot of hugs today

    i hate this

    i would've liked it to be over at this point

    Ik zie je vaak neerslachtige berichtjes droppen hier. Ben je oké? Is het wellicht een idee om met iemand te gaan praten? 🖤


    ars moriendi

    Yeobo schreef:
    (...)
    Dark souls?

    Volgens mij zijn die spellen nog meer punishing, dus daar waag ik me niet eens aan xD Dit ging over Elden Ring.

    --

    Zeg ik ja op meeten vanavond, gaat mijn huid plots irriteren en gek doen. En gezien mijn anxiety over iets doorgeven.. Ik haat dingen last minute moeten veranderen, zeker nu we al niet zo geweldig gaan, maar ik heb wel net een berichtje gestuurd om het uit te leggen. Dan kan hij in elk geval een weloverwogen keuze maken. Liever dat dan gewoon langskomen en dit niet van te voren laten weten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De ideale slaapkamertemperatuur is 18°C.

    Het is hier nu om 03:06 uur 29°C. Vind je het gek dat ik niet slaap?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yeee ik heb ineens zo'n zin om Vampire the Masquerade Bloodlines te re-playen. Wat een vibe.


    Caution first, always.

    Ik ben echt ineens addicted to Everdell maar dat spel is zo graftakkeduur


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sip, helemaal een spaarplan opgezet om de tickets te kunnen betalen, blijkt dat ze dit jaar weer hebben beknibbeld en de foto's met mijn favoriete acteurs eruit hebben gehaald. *inset deflating tube man gif *

    ---

    Oef, een bijbaan tijdens het afstuderen? Is dat handig? But I kinda want the money

    [ bericht aangepast op 22 aug 2023 - 15:40 ]

    Ugh, waarom ik eigenlijk liever niet over mijn aromantische gevoelens praat weeral bevestigd: "je hebt gewoon de juiste niet gevonden"

    -,-'

    Also is het wel tekend dat als ik dit soort dingen kwijt wil, ik toch even inlog op Q. Blijft een safe heaven for this kind of shit.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2023 - 22:04 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Holy shit was deze avond real?

    Front row bij een concert en dan ook nog eens na het concert door de frontman uitgenodigd worden voor een paar drankjes bij de bar en dan ineens 3/4e van de band meeten????? Huh?????? What?????

    I also got Jed's guitar pick?????

    WHAT'S HAPPENING???


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Holy shit was deze avond real?

    Front row bij een concert en dan ook nog eens na het concert door de frontman uitgenodigd worden voor een paar drankjes bij de bar en dan ineens 3/4e van de band meeten????? Huh?????? What?????

    I also got Jed's guitar pick?????

    WHAT'S HAPPENING???


    Woah wat coool.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    Ugh, waarom ik eigenlijk liever niet over mijn aromantische gevoelens praat weeral bevestigd: "je hebt gewoon de juiste niet gevonden"

    -,-'

    Also is het wel tekend dat als ik dit soort dingen kwijt wil, ik toch even inlog op Q. Blijft een safe heaven for this kind of shit.


    Hey

    I believe you c:


    AND I'M PROUD OF YOU WHOOHOO

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Woah wat coool.


    Ja, wow, ik dacht even: "In welke fanfiction ben ik nu weer beland?????"

    Dit was echt zó gaaf wow


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Debbaut schreef:
    Ugh, waarom ik eigenlijk liever niet over mijn aromantische gevoelens praat weeral bevestigd: "je hebt gewoon de juiste niet gevonden"

    -,-'

    Also is het wel tekend dat als ik dit soort dingen kwijt wil, ik toch even inlog op Q. Blijft een safe heaven for this kind of shit.


    <3<3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tbh het voelt nog steeds alsof m'n leven gisteren een of ander hoofdstuk uit een fanfiction was maar holy shit the memories.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Tbh het voelt nog steeds alsof m'n leven gisteren een of ander hoofdstuk uit een fanfiction was maar holy shit the memories.


    Het klinkt ook echt als een fanfiction! Welke band was het?