• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Tbh ik voel me echt enorm gepusht om urenlang op m'n telefoon te zitten en steeds maar direct op mensen te reageren. Ik heb daar helemaal geen zin in...

    Wat ontzettend kut is dit zeg.
    Stel, m'n telefoon raakt kapot, kwijt, wordt gestolen, whatever. Of m'n internet ligt eruit. Heb ik dan ook direct weer politie in huis staan? Ik voel me echt enorm gelimiteerd in mijn vrijheid.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik word met de seconde bozer op wat jij me hebt aangedaan.

    "Praat mij geen schuldgevoel aan!"
    MAAR HET IS FUCKING JOUW SCHULD TRUT


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    'it's fine if you say no' En daarom heb ik geen reactie meer gehad op het feit dat ik voet bij stuk hield over vanavond niet afspreken zeker?
    Je kan duidelijk echt geen nee horen.. Ik ga niet zomaar compleet weg zijn, maar iets moet hier wel veranderen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De verhuurder wil m'n slot niet vervangen, wat een clowns (is een taak van de verhuurder volgens hun portaal, als ik het zelf als huurder vervang kan ik een boete krijgen).

    Nou, ze stikken er maar in, ik fiets morgen langs de Praxis.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    De verhuurder wil m'n slot niet vervangen, wat een clowns (is een taak van de verhuurder volgens hun portaal, als ik het zelf als huurder vervang kan ik een boete krijgen).

    Nou, ze stikken er maar in, ik fiets morgen langs de Praxis.


    Heb je bewijs dat je verhuurder weigert je slot te vervangen? Mochten ze moeilijk gaan doen, dan heb je iig iets om op te staan.


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)

    Heb je bewijs dat je verhuurder weigert je slot te vervangen? Mochten ze moeilijk gaan doen, dan heb je iig iets om op te staan.


    Heb een screenshot van de melding in de portaal en de e-mail die ze verzonden hebben, dus dat zijn al twee dingen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kan echt janken van de heimwee af en toe. Het is dat het zo ziekelijk duur is, maar anders was ik nooit weggegaan uit Brighton.


    Caution first, always.

    Verdomme, inbussleutel 4 is te groot en 3 is te klein om de deurklink los te maken.

    Ik wil zo graag m'n deur kunnen afsluiten… ik boor de klink wel kapot.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben zooooooooooooo moe! En dan is er vanavond ook nog dat etentje, mehh..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    ah yes thank u for that ill just give up again


    help

    Het is te warm om op te ruimen, maar ik ben nu toch bezig met het opruimen van m'n huis zodat ik zometeen m'n bank kan uitklappen en vanavond misschien kan slapen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i regret coming back here


    help

    En hierom dacht ik dus al dat dit niet een spel voor mij is. 25k souls kwijt vanwege stomme vuurzuilen in een dungeon. Geweldig..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    En hierom dacht ik dus al dat dit niet een spel voor mij is. 25k souls kwijt vanwege stomme vuurzuilen in een dungeon. Geweldig..

    Dark souls?


    [ heaven knows ]

    i just need a lot of hugs today

    i hate this

    i would've liked it to be over at this point


    help