• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Tolkien schreef:
    Should I just quit Q again

    why, don't


    [ heaven knows ]

    W a t. E e n. D a g.

    Blijkbaar gaat de politie zelfs op je dak liggen en je huis filmen als ze iets vermoeden.

    En daarna breken ze je deur open.
    Nu heeft m'n deur geen slot meer. En voel ik me nog onveiliger dan dat ik me al voelde.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oops. I spent too much time Balduring Gates :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ^ me with Stray Gods. 10b+ uur binnen een dag, oeps.xD

    Ot: Het is erg naar -zacht uitgedrukt- dat je nu afstand nodig hebt ma miscommunicatie vandaag terwijl vorige week al zo ongezellig was.
    Ik wil dingen bespreken en uitpraten, maar misschien is het wel gewoon beter om elkaar nooit meer te zien? Al ben ik dan wel plots erg alleen. En ik moest nog een keuze doorgeven aan je.. Oh well, I guess we'll see what happens.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben zo moe maar slapen durf ik niet met een kapotte deur


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    W a t. E e n. D a g.

    Blijkbaar gaat de politie zelfs op je dak liggen en je huis filmen als ze iets vermoeden.

    En daarna breken ze je deur open.
    Nu heeft m'n deur geen slot meer. En voel ik me nog onveiliger dan dat ik me al voelde.

    Wow, wat?

    -

    Kringloopwinkels afgaan voor bordspellen en boeken blijft zo leuk ;-;


    Caution first, always.

    Derks schreef:
    W a t. E e n. D a g.

    Blijkbaar gaat de politie zelfs op je dak liggen en je huis filmen als ze iets vermoeden.

    En daarna breken ze je deur open.
    Nu heeft m'n deur geen slot meer. En voel ik me nog onveiliger dan dat ik me al voelde.

    Wtf. Hebben ze op z'n minst verontschuldiging aangeboden, do they pay for the damages??? Wtf.

    It's rlly time to move.

    Als je je hart wilt luchten, waar dan ook, m'n PB en GB staan altijd voor je open.


    [ heaven knows ]

    ik hou van mijn werk maar jesus wat is het vermoeiend soms


    --

    Cid schreef:
    (...)
    Wow, wat?

    -

    Kringloopwinkels afgaan voor bordspellen en boeken blijft zo leuk ;-;


    Yep, gisteren is m'n deur geforceerd door de politie. "Ja, je had ook zelf open kunnen doen." Alsof iemand die doodsbang is en hyperalert is even vrolijk de deur open gaat doen… nee, ik verstop me.

    Yeobo schreef:
    (...)
    Wtf. Hebben ze op z'n minst verontschuldiging aangeboden, do they pay for the damages??? Wtf.

    It's rlly time to move.

    Als je je hart wilt luchten, waar dan ook, m'n PB en GB staan altijd voor je open.


    Lief :$

    Het is niet per se de politie die zich moet verontschuldigen, zij kunnen er niks aan doen, zij voeren ook alleen maar hun werk uit. Maar ik ben wel boos ja, zeker als ik erachter kom dat degene die ze heeft ingeschakeld mijn reacties op haar posts op sociale media verwijderd heeft 'omdat ze niet wilde dat de politie ze zou zien'. En ze heeft het er nu alleen maar over hoe traumatiserend het voor haar is en dat ze er door moet bijkomen enzovoorts. #howcanImakethisaboutme

    Het was zeer onnodig en ik vind het ook zeer onterecht. Het heeft bij mij echt een paniekaanval met hyperventilatie veroorzaakt (ben flauwgevallen op de been van de agent die onder m'n bureau bij me kwam zitten) en ik heb nu in m'n hele lichaam spierpijn, zelfs ademhalen doet verrekt veel pijn.

    En ik heb weer een nacht niet geslapen.
    Dat gaat me ook echt opbreken op termijn pfoe.
    Ben hier in het gebouw ook gesprek van de dag en dat vind ik doodeng.

    M'n begeleider komt aan het eind van de dag even langs en dan belt hij voor mij de verhuurder om te verzoeken het slot te vervangen. Misschien dat hij er nog voor kan zorgen dat de kosten niet op mijn bordje terechtkomen. Zou wel fijn zijn als m'n deur dit weekend op slot zou kunnen…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    will i ever feel part of a group


    help

    Hoe hij was behalve de donderdag zelf is blijkbaar onze 'normaal'.. Ik voel me nog steeds rot over de miscommunicatie van donderdag, maar misschien begin ik dan in te zien dat onze normaal niet helemaal fair is? Ik wil hem alleen ook niet kwijt als goede vriend..
    (Also, blijkbaar weet hij niets meer van zijn gezelligheids-quote. Great..)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2023 - 1:45 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Okay vincie let's go to the bieb


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik slaap één keer verkeerd en mijn hele nek zit vast ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Echt, laat me met rust, ik wil geen contact, zeker niet na wat je hebt gedaan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik blijf maar naar de art die ik gecommissioned heb van mijn vampire character kijken... that's my baby... she's so pretty... T_T


    because i knew you, i have been changed for good