• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2023 - 11:56 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Nanor schreef:
    (...) Ja ik zag dat die van vandaag iig verwijderd was, maargoed het is gewoon heel raar. En kut dat zij zich zo slecht voelt en zo, maar jij hebt daar weinig mee te maken en jij hebt niks fout gedaan. En mijn mond viel echt een beetje open van die post. (Ik dacht dat ík niet tegen slechte recensies kon, maar dat val dus best nog mee)

    Maargoed mocht je er op enig moment nog over willen ranten, weet je me te vinden.


    Thanks <3
    Ik kreeg gelukkig heel veel lieve berichtjes van mensen dus dat hielp wel


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mijzelf gejinxed. In 2 jaar geen bekeuring gehad. Nu al 2 in 2 maanden tijd. :')

    [ bericht aangepast op 26 aug 2023 - 12:19 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik begrijp er niets meer van. Ze deed zo toxic de laatste jaren dat ik het contact verbrak met veel pijn en moeite. Maar afspraken en überhaupt contact hebben met haar deed me meer slecht dan goed, het gaf zoveel anxiety.
    Afgelopen woensdag heeft ze- na twee jaar geen contact- een bericht gestuurd. Om te vragen of we a.s. Zondag niet toch eens kunnen praten. Hoewel ik wist dat het me vreselijk veel anxiety zou geven heb ik diezelfde avond nog antwoord geven dat het goed was. Mensen verdienen een nog kans en ik ken haar al vanaf 2010.. En ik mis haar.
    Maar nu heeft ze op mijn reactie om af te spreken (en de vraag waar, hoe laat etc.) vanaf woensdag niets meer laten weten. We zouden morgen afspreken..
    Wat wilt ze dan?! Dit doet ze dus iedere keer..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    I really miss them :c


    Dramatic

    Als je je eerste bereikbaarheidsdienst hebt en er ongelukken gebeuren en het redactiesysteem niet werkt is niet super top
    Nu al zin in de feedback die ik hierover ga krijgen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het is zó raar om foto's te zien van de woning waar je bent opgegroeid en eerder afschuw te voelen naar een plek die je voor je gevoel eigenlijk niet kent… terwijl je er wel ruim 17 jaar gewoond hebt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voel mij de laatste tijd zo leeg.. Ik heb gewoon nergens zin in?


    Life is a beautiful struggle

    Het ziet er slecht uit... en net wanneer ik morgen waarschijnlijk R genoemd ga worden in een raidchannel. This timing...
    Nee, maar die nicknaam past wel bij me en ik ga de komende tijd toch met R moeten werken voor mijn studie.. Dan heb ik liever een grappige bijnaam dan dat xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    De conducteur ging zeuren over de foto van m'n OV-chipkaart. Kan ik er wat aan doen dat ze hem vernieuwen zonder dat aan te kondigen en precies dezelfde foto gebruiken. Had er best wel een nieuwe foto op willen zetten hoor, kan er niks aan doen dat 'ie ongevraagd vernieuwd wordt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i want posts to read, but there ain't any 😅


    [ heaven knows ]

    Volgens mij heb ik de heel wereld weer boos op mij gemaakt, maar I don't fucking care anymore


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mensen zijn echt zo irritant. Wat wil je nu? De vorige keer ging je me na werktijd helemaal opbellen omdat ik iets door moest geven en nu geef ik het door, dan doe je er niets mee? Waarom moet het dan?

    En ik zie best wel op tegen zaterdag. De vorige keer was het leuk, maar mijn anxiety is echt enorm. Daar kan ik me dan de hele week al druk om maken.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Being an adult is spending your money on a house, but also spending your adult money on art commissions because you are unhinged like that. Can't be responsible all at once yk yk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Whoa, that is a weird bout of actually hating a certain part of my body.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2023 - 19:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hmmm, too many people downstairs. don't yall have places to be? i want some peaaace


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.